Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Bună ziua. Loc de munca disponibil? la distanta Remote sau locație fixa? Program normal. 8 ore Perioada Nedeterminata Sunt din Timișoara, varsta 34 de. ani Se ofera Cv în privat. Cu experienta în diverse domenii. Multumesc anticipat
-
Sofer cât.b,c atestat marfa caut de lucru pe bascula experienta peste 10 ani pe trakker în zona Lugoj
-
Caut de lucru in strainatate, contracte scurte 1,3 luni .Am 56 de ani ,dotat cu pricepere,rabdare,activ sii educat.Manevrez sii alte scule la nevoie (bormasina,polizor etc.)Posed permis de conducere cat.bNu stiu engleza,doar spaniola sii romaneste .
-
Salut caut loc de muncă precum zilier in orice domeniu plata 250 Ron la zi ,dețin permis categoria B,exclus taxi și carat persoane ,experiență spălător evenimente (300 Ron),ajutor bucătar,Picolo,spatii verzi,salahor ,montaj mobila etc
-
șofer cu experiență de peste 20 de ani categoria B, Disponibil,pt orice curse în România chear și în străinătate .
-
Electrician autorizat verificare instalație electrica reparare ei schimbare tablou electric schimbare reparare circuite electrice și împământare verificare suplimentara. Lucrez si dupa proiect
-
-
bună ziua am 44 de ani sunt din București am doar 7 clase terminate si nu am o meserie la bază ,sunt un om liniștit și la locul lui,nu consum alcool,caut un loc de muncă ,,fac orice doar sa câștig un ban cinstit
-
Detin certificat Manager Transport ,ofer servicii dispecerat 3.5 7.5 si ansamblu camion incarcare descarcare contra comision ,factura pe societate inclusiv pentru manager transport ! relatii la tel
-
Echipă formată din ,dulgheri,zidari,fierari,cu toate sculele necesare , construcției unei case ,căutăm de lucru..
-
Șofer profesionist C+E caut loc de muncă. Menționez ca am experiența doar pe camioane de categoria C momentan timp de 7 ani dintre care 2 ani pe comunitate pe septică. Am atestat CPC si card tahograf. Aștept mesaj în privat
-
-
CAUT de muncă la pază, curățenie, amenajări, mutări, bonă internă - externă. Accept colaborări full sau part time cu sau fără carte de muncă. Contactați- mă 0_7_6_5_8_6_5_8_3_1 .Aștept propuneri sau oferte ori variante de angajare sau colaborare. Sergiu.
-
Suntem în căutare de o persoană sociabilă și nerăbdătoare de a porni alături de noi în această nouă experiență MINA Pop-Up, primul spațiu imersiv itinerant din România. Job-ul este in Cluj-Napoca si este pe o perioada limitata de timp: 15 Apr - 02 Iun. 2024. Responsabilitati principale: - Asista managerul locatiei pentru sustinerea bunui mers al locatiei - Preia din indatoriri in timp - Preia indatoririle in lipsa managerului - Supervizeaza bunul mers al lucrurilor: vanzare bilete la fata locului, scanare bilete la fata locului, flux bar, functionalitate proiectii, curatenie, stocuri, inregistrare facturi, verificare incazari si inchidere zi de lucru puncta de vanzare si muzeu in genral - Intervine active oricand este nevoie sau apare o situatie neprevazuta
-
Sofer profesionist cu toate gradele caut de munca.Am 47 de ani,permis de la 18 ani,atestat de transpot persoane si card tahograf.Am experienta pe.masini grele de santier - cifa de beton si pompa de beton inclusiv mecanic de pompa de beton.Sunt din Buftea,Ilfov.
-
Companie multinationala de asigurari organizeaza selectie personal: consultant de asigurari. Cerinte: - Diploma de bacalaureat sau licenta - Adaptabilitate la mediu business -Tinuta business si comportament etic in mediul de afaceri
-
Cautam de munca urgent ca lucrator in bucatarie .Suntem sot si sotie suntem persoane serioase dorim seriozitate. Va asteptam sa ne contacta-ti.
-
Caut sa fac curățenie în case sau apartamente lunca Cetatuii sau Horpaz...am 34 ani
-
Căutăm colega. Magazin Piata Crângași,angajează vânzătoare. 15 zile luna Salar 2800 net+bonus de performanta.
-