Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Ne marim echpa! Avem nevoie de - CUPLURI PENTRU CURATENIE IN ANGLIA Acest job este pentru tine daca : - ai posibilitatea de a muncii legal in UK - ai varsta cuprinsa intre 20-40 de ani - ai permis de conducere categoria B - nu este necesara cunoasterea limbii engleze. - ne marim echipa incepand cu data de 01.05.2024 email : Mai multe detalii la numarul : WHATSAPP UK ( ) RO
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Project Manager in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii superioare - experienta minim 1-2 ani in domeniu - abilitati excelente de comunicare si negociere - disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii - lb engleza (scris si vorbit), constituie avantaj lb spaniola si germana RESPONSABILITATI: - focusare pe clienti noi - colaborarea cu alte departamente - gestionare a mai multe proiecte simultan - reprezentarea Grupului la targuri, congrese, etc - mentinerea relatiilor puternice cu clientii existenti - identificarea si dezvoltarea relatiilor cu clienti cheie - identificarea oportunitatilor de crestere si dezvoltare a afacerii - gestionarea si coordonarea proiectelor comerciale de la inceput pana la finalizare - monitorizarea performantei proiectelor si raportarea rezultatelor catre conducere BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - oportunitati de dezvoltare, program tesa
-
Buna ziua! Numele meu este Dany.Caut loc de munca pentru menaj casa Am 7 ani de experienta.Bucuresti..Astept mesajul dumneavoastra.fac curatenie locuinta apartament garsoniera.spalat geamuri,menaj,mutari,ajut la treburile casnice,ajutor in casa.in sectoarele 2-3 si 1.in zona Soseaua Fabrica de Glucoza,Bulevardul Dimitrie Pompeiu,Metrou Pipera-Aurel Vlaicu,Aviatiei,Piata Baneasa,Bucur Obor,Calea Mosilor,Bulevardul Carol,Piata Sf Vineri,Unirii,Universitate,Romana,Piata Iancului,Vatra Luminoasa,Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,Vitan,Titan.etc.fac treaba si sunt de incredere eu nu am obligatii,.
-
Tânăr 48 ani , doresc angajare Dețin permis de conducere categoria B din 2009 Studii medii - liceu Economic lucrător in...( Horeca :- pizzer, ajutor bucătar- cobucătar . In Comerț- ca lucrător comercial cu și fără gestiune, pe diferite profile inclusiv in domeniul vopselelor decorative și vopsele pe bază de apă- diluant ) , in construcții Am cunoștințe medii de calculator, dar sunt deschis și pentru alte oferte de lucru . Pentru mai multe informații... , la telefon , SMS sau mesaj pe Publitim ... Pentru firmele de recrutare care mă vor contacta să fie informate cu toate cerințele și ofertele angajatorului , apoi ne vedem și la interviuri!. Mulțumesc!
-
Candidatul ideal are: - studii superioare, în domeniul tehnic (mecatronica, electrotehnic, energetic, electromecanic); - cunostiinte temeinice de specialitate. Ne bazam pe tine să efectuezi lucrările de mentenanta a instalatiilor, utilajelor și dotarilor societății, din punct de vedere electric. Cum ești răsplătit? - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele, dar și să capeți altele noi.
-
Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!
-
-
Bărbat 44 de ani fara atestat profesional. Am 12 luni de armata in anul 2000. Am muncit că agent de paza 12 luni in anul 2002 la niste sere. Nu doresc post de paza cu trafic mare de persoane.Excus centre comerciale mai mici sau mari. Mă interesează doar maxim 2 zile pe săptămână.
-
Am experiență în marketing și diverse comisioane. Nu mă interesează să marketez parfumuri,creme,asigurări,crypto. Ofer eficienta! Activez atât offline cat ai online.
-
Bărbat 40 de ani Doresc să promovez firme offline și online in zona București. Doresc să combin offline cu online. Experiența că liber profesionist:15 ani
-
Economist, manager, , caut loc de munca la domiciliu. Em ecperienta de lucru in magazine on line. Am experiența în vânzări online, distribuție produse, financiar si contabilitate primara. Sunt dispus sa lucrez de acasă in cadrul unei firme ce dorește un operator de introducere a datelor, contabilitate primara. Pot sa administrez un magazin online, pagini web.Cunosc limba engleza și limba italiana. Mulțumesc! Nicolae Tel 0774006862
-
38ani M ,Studii Liceale,Engleza-scris,vorbit,citit-mediu,Permis cat.B.C.E Card Tahograf,CPC marfa ,experienta in vânzări si distribuție,fara experienta pe T.I.R si comunitate,( dacă ar fi posibilitatea de inițiere ca și începător) caut urgent de munca.
-
Salon de cosmetica coafura si frizerie angajează o fata sau un baiat pe o perioada nedeterminata locatia in sectorul 1 București. Mijloace de transport metrou autobuz troleibuze pe calea Griviței langa Medlife.
-
-
Se ofera locuri de munca in Italia pentru ingrijire batrani la domiciliu . Cazare masa asigurata salar 1000 euro plus contract de munca legal in Italia plecari sptamanale ofer si cer seriozitate fara comision la plecare plecarea este cu autocar pana la destinatie .varsta maxima 60 ani
-
OFER LOCURI DE MUNCA IN ITALIA LA INGRIJIRE BATRANI SE OFERA SaLar 1000 EURO CAZARE MASA ASIGURATA PLUS O ZI LIBERA PE SAPTAMANA CU CONTRACT DE MUNCA LEGAL PE TERITORIUL ITALIEI OFER SI CER SERIOZITATE MAXIMA .VARSTA MAXIM 60 ANI.plecarea cu autocar pana în fata agenției. FARA NICI UN COMISION.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
-
Solicit angajare pe un post de incadrare full part time - cadru tehnic psi cu atrbutii in domeniul apararii impotriva incendiilor si situatii de urgenta. Detin calificarile urmatoare: - experienta in domeniul SU peste 20 de ani, in adm publica locala si centrala si in domeniul privat SC; - certificat calificare cadru tehnic PSI; - certificat calificare sef serviciu SPSU; - certificat calificare inspector protectie civila PC; - certificat calificare specialist prevenire SU; - certificat calificare formator in domeniul SU. Sunt disponibil oricand ! E-mail: Tel nr ........afisat pe site !
-
Doresc colaborări cu persoane fizice ,firme (persoane juridice). Menționez că dețin permis cat B și autoutilitară proprie (cu cabină dublă ,7 locuri și platformă de 2,70m lungime).
-
Lucrez în timpul liber,salaor , zilier.Lucrez in privat la spart, mutat, grădinărit etc.nu mă mai sunați sa vă angajez!