Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Disponibil din: 2021-02-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere: Candidatul ideal trebuie să fie o persoană deschisă, comunicativă, căruia sa-i facă plăcere să fie în permanent contact cu oamenii. Principalele responsabilități ale lucrătorului comercial sunt: - Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității magazinului, - Servirea clienților magazinului, prin cântărire, feliere, împachetare și etichetare corectă; - Oferirea de informații suplimentare despre produse si promoții în derulare, - Menținerea stocurilor adecvate, - Promovarea imaginii magazinului și a brandului, - Întocmirea documentelor specifice activității de vânzare. De ce să vii în echipa Moldovan? Magazinele noastre se regăsesc în aproape toate cartierele din Cluj- Napoca, așa că ai putea avea posibilitatea de a lucra aproape de casă. Vom oferii de asemenea: - un pachet salarial plecând de la 2700-3000 Ron Net in functie de experienta, - bonus de retenție - tichete de masă 25 Ron zi - abonament de sănătate privată - pachete cadou și bonusuri de performanță - sesiuni de instruire - recompensă dacă aduci un coleg nou Moldovan Carmangerie este în continuă dezvoltare și caută mereu oameni dispuși să ni se alăture în efortul pe care-l facem de a dezvolta un puternic brand local. Moldovan Carmangeria, probabil unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj. Compania are astăzi peste 370 angajați, 35 de magazine în Cluj-Napoca și în județ.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
DESCRIERE JOB Montaj si intretinere sisteme de evacuare pasiva a fumului si gazelor fierbinti. Montaj Confectii metalice usoare. CERINTE - abilitati tehnice - apt pentru lucrul la inaltime (acoperis de hala) - disponibilitate la program prelungit - disponibilitate la deplasari scurte in tara OFERTA - program de lucru flexibil - calificare la locul de munca - pachet salarial avantajos - diurne pentru deplasari
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vopsitor Tinichigiu în Service Auto Locație: Cluj-Napoca, România Suntem în căutarea unui vopsitor tinichigiu talentat și pasionat de industria auto, care să se alăture echipei noastre dintr-un service auto renumit în Cluj-Napoca. Dacă ești o persoană pricepută, responsabilă și dornică să-ți demonstrezi abilitățile într-un mediu de lucru dinamic, te invităm să aplici! Responsabilități principale: Efectuarea operațiunilor de vopsire și retușare a vehiculelor, în conformitate cu standardele și specificațiile producătorului; Realizarea procesului de pregătire a suprafețelor, inclusiv tinichigerie, șlefuire și grunduire; Aplicarea tehnicilor de vopsire și folosirea echipamentelor specifice pentru a obține rezultate de înaltă calitate; Respectarea procedurilor de siguranță și a regulilor de protecție a muncii. Cerințe: Experiență anterioară în vopsirea și tinichigeria auto; Cunoștințe solide în utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru vopsitorie; Capacitatea de a lucra într-o manieră precisă și atentă la detalii; Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă; Certificări sau diplome relevante reprezintă un avantaj. Beneficii oferite: Salariu competitiv și posibilități de avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru profesional și echipă experimentată; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație; Dacă ești interesat să faci parte dintr-o echipă dinamică și să aduci un plus de valoare într-un service auto cu renume, trimite-ne CV-ul tău. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Echipa Eurosanclinic te cauta! Esti asistent medical si doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne! Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, str. Aleea Nectarului nr. 8, si este o clinica privata de Recuperare Fizica si Psihica. Daca sunteti interesati va rugam sa trimiteti Cv-ul dumneavoatra pe adresa de e-mail: sau sa sunati la numarul de telefon 0364.267.902/ 0773.996.048.
-
Daca esti o persoana talentata, pasionata si dornic ă să faci parte dintr-o echipă de succes , te asteptăm cu drag sa aplici pentru această pozitie ! Echipa prietenoasa oferim un mediu placut si relaxant intr-un salon modern si elegant cu oportunitati de dezvoltare si formare profesionala ! Alăturăte echipei The Colorist !
-
Your profile: -Strong written language skills in English -Availability for a full-time schedule, shifts between 08:00 - 20:00, Monday - Friday -Ability to multitask and handle back office tickets and translations for order management and orders details inquiries -Great attention to details -Strong time management skills and motivation to exceed expectations -Strong self-organization, decision making and analytical abilities -Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones -Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. We offer: -Work from anywhere in Romania -Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position -Monthly meal tickets -Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest -Private medical subscription coverage -Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners -Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) -Gym subscription reimbursement, after the trial period -Free subscription to the Bookster virtual library -Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) -Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more -Paid training and international career opportunities -Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
Ara house concept, angajează muncitor în constructii(amenajari interioare). Program de lucru 8-17 luni-vineri. Salariul începând de la 4700 lei brut și ca creste în funcție de competente. Nu necesita deplasari in alte judete, lucram doar pe raza judetului cluj.Nu dorim sa sunați pt colaborări.
-
Livrare imediata din stoc! Așteptam cu interes cererile dumneavoastră, alegând produse durabile si de calitate-la cel mai bun preț de pe piață.
-
Caut un domn , muncitor necalificat , pt intretinere gradini , curti , cladiri , in cluj. Acceptam si pensionar , program de 4/8 ore . Avantaj permis conducere.
-
Vand scaun cu olita .Dispune de olita detasabila.rotile .dispizitiv de inaltare.Blocare roti
-
Firma de paza și protecție cu peste 15 ani de experienta în domeniu, angajează agenți de securitate în orașul Cluj Napoca. Rugam seriozitate și profesionalism Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon
-
Recrutăm OSPĂTAR pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil. Detalii suplimentare legate de cerințe, responsabilități și alte beneficii, la telefon:
-
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Salariu atractiv Locatia Cluj Pentru detalii sunati. Angajam zugravi cu programul de la 7.30-17.30 si 1 ora pauza de masa. Salariu porneste de la 250 lei pe zi
-
caut un băiat priceput în construcții interioare și exterioare cer și ofer seriozitate plată săptămânală
-
Angajez 1 persoana tânără de sex masculin pentru ajutor in atelier de tâmplărie,producție și montaj mobila la comanda.Nu este necesară experiență,se poate învăța din mers.
-
Caut șofer serios din Cluj, cu experiență pe exterior. Plecare duminică, întoarcere marți.Deschis l a oportunități noi. Nu răspund la mesaje, beep-uri sau e-mail-uri Mai multe detalii la telefon
-
Firma de constructii, angajeaza DESERVENT AUTOPOMPA BETON . Cerinte : permis conducere minim cat.C , atestat transport marfa , cartela tahograf , preferabil cu experienta in manevrarea instalatiei de turnat beton , responsabilitate , seriozitate , implicare. Oferim : salar motivant , bonus de performanta , seriozitate . Pentru detalii sau programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul
-
SC Land Forest & Construct SRL, Cluj angajeaza Inginer-Sef in constructii (Cod COR: 132302) Relatii la:
-
Romo Logistics SRL, angajeaza sofer profesionist categoria B+C+E , posesor atestat marfa , pentru transport intern. Salar actractiv. Informatii la telefon
-
Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change Benefits: The opportunity to work in a dynamic and stimulating environment The opportunity to develop your leadership and management skills Trainings and personal development programs Motivating salary package and additional benefits A professional and friendly team If you are a motivated person with a positive attitude and willing to take on responsibilities, we encourage you to apply for the position of Assistant Manager within our company. We look forward to having you join our team! Please send your CV at Asistent Manager Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să-și dezvolte abilitățile de leadership, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Inregistrarea si urmariea facturilor in sistemul corporativ Navision Pregatirea platilor Urmarirea comenzilor lansate Asistarea managerului în planificarea și coordonarea activităților zilnice Supervizarea echipei și asigurarea respectării standardelor de calitate Colaborarea strânsă cu diferite departamente pentru atingerea obiectivelor companiei Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor Cerințe: Absolvent al facultatii de stiinte economice si gestiunea afacerilor sau similar Cunoasterea limbii spaniole Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient Orientare către client și atenție la detalii Flexibilitate și adaptabilitate la schimbare Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de leadership și de management Traininguri și programe de dezvoltare personală Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare O echipă profesionistă și prietenoasă Dacă ești o persoană motivată, cu o atitudine pozitivă și dornică să-și asume responsabilități, te încurajăm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră! Va rugam sa trimiteti CV la adresa de mail
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !