Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Disponibil din: 2022-05-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Colegii din CSi Romania, locatia Reghin, isi cauta un nou membru. Isi doresc sa aiba experienta ca Operator CNC (strung), bune cunostinte de citire a desenului tehnic, sa fie o persoana muncitoare si de incredere. Il primesc cu o cafea calda , intr-un mediu de munca placut, unde buna dispozitie face parte din echipa. Daca stii pe cineva care isi cauta job sau esti tu interesat, te asteptam la un interviu in care sa povestim in detaliu despre responsabilitati/ in care sa ne cunoastem. Reamintim si de beneficii: Tichete de 30 lei Decontarea abonamentului de transport in comun Asigurare medicala privata si pensie privata Bonus de performanta Cafea si abonament Bookster
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Est Company Rom Impex srl, cu o istorie de peste 28 de ani in industria textila, cu o echipă stabila si profesionista, spatii renovate si curate, CAUTAM: OPERATOR CURATENIE cu norma 8 ore zi cu disponibilitate de lucru la sediul companiei noastre pe Bdul Muncii program de lucru Luni - Vineri (in intervalul 06:00 - 14:30) inclinat spre curatenie, ordine și detalii cu experienta, harnic, disciplinat, corect cu atitudine pozitiva Oferim: contract de muncă pe durată nedeterminată program de lucru intr-un singur schimb salarizare avantajoasa și la timp decontare abonament CTP transport abonament medical clinica privata dupa primele 3 luni salariul include bonuri de masa se acorda premii, prime de sarbatori va asteptam sa faceti parte din echipa noastra pentru a asigura un mediu de lucru curat si placut pentru angajatii nostri.
-
Angajam ingrijitoare la domiciliu varstnici de luni-vineri, inclusiv weekend-uri la nevoie, in regim extern, cu contract de munca la Comunitatea Evreilor Cluj-Napoca. Ne dorim persoane serioase, doritoare sa lucreze cu persoane varstnice, experienta nefiind un criteriu de selectie. Pentru toate detaliile necesare va rugam sa contactati numarul de mai jos. Asteptam cu mult interes sa ne cunoastem!
-
Angajam ingrijitoare la domiciliu varstnici de luni-vineri, inclusiv weekend-uri la nevoie, in regim extern, cu contract de munca la Comunitatea Evreilor Cluj-Napoca. Ne dorim persoane serioase, doritoare sa lucreze cu persoane varstnice, experienta nefiind un criteriu de selectie. Pentru toate detaliile necesare va rugam sa contactati numarul de mai jos. Asteptam cu mult interes sa ne cunoastem!
-
Atelier Diana Antohi cauta colegi noi pentru atelier de croitorie situat in Cluj Napoca, str. Albert Einstein, nr.2A, pentru croit , cusut, brodat, si reparatii haine de dama. CERINTE: experienta in domeniul confectiilor indemanare atentie la detalii si finisaje seriozitate si punctualitate responsabilitate, corectitudine si disciplina OFERIM: salariu motivant in functie de abilitati si performante loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata program de lucru de 8 ore de Luni pana Vineri, nu se lucreaza in weekend si in zilele de sarbatori legale RESPONSABILITATI: contribuie la confectionarea de : rochii, fuste, bluze, pantaloni, camasi, paltoane, veste, sacouri, articole imbracaminte femei realizeaza produsul din punct de vedere tehnologic respectind tiparele pregateste materialul pentru croi ansambleaza produsele la masina de cusut finiseaza produsele foloseste corect uneltele si echipamentele specifice mentine ordinea si curatenia la locul de munca respecta regulile de protectia muncii si regulamentul de ordine interioara.
-
Caut personal la curățenie pentru o sală de fitness. Se lucrează în 2 schimburi de câte 8h Salariu motivant cu posibilitate de a primi bonusuri
-
Caut personal la curățenie pentru o sală de fitness. Se lucrează în 2 schimburi de câte 8h Salariu motivant cu posibilitate de a primi bonusuri
-
FLEXIBILITATE MAXIMA LA TIMPUL DE LUCRU....CARE POATE FI SI DIFERIT DE LA ZI LA ZI SAU FIX...IN MARASTI,CENTRU SAU MANASTUR..LA CASA DE SCHIMB VALUTAR
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Detalii la numarul de telefon: 0729 800 086 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 086 sau pe e-mail la adresa: BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 40 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 3 schimburi. in Cluj in centru ca locatie CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj.
-
Manpower recruteaza Stivuitorist pentru clientul sau, o fabrica de schele si cofraje metalice din Capusu Mare. Cerinte: Studii medii. Atestat ISCIR valabil Experiența anterioară in pozitie similara Responsabilitati: asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; participa activ la operatiunile specifice depozitului (incarcari, descarcari de materiale); Oferta: - Salariu 5900 brut - Decont de combustibil - Tichete de masa 40 lei - Spor ore suplimentare 175% - Prime de sarbatori - Program de lucru intr-un singur schimb, de dimineata. Pentru mai multe detalii, apelati numarul de telefon.
-
Locatia: Cluj Napoca - Dambul Rotund Salariu: 3500-4000 NET Program: Luni-Vineri 8:30-17:00 Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:
-
Program de Luni pana Vineri 7:30-16:00. Salariu intre 3200 si 5000 NET. Masina de serviciu, Prime de sarbatori, Premii de performanta. Contract pe perioada nedetrminata. Detalii la:
-
Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:
-
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Descriere generală a postului: Măcelarul este responsabil pentru pregătirea și procesarea cărnii; Aceasta implică dezmembrarea, tăierea și ambalarea cărnii, precum și respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Responsabilități: -dezmembrarea și tăierea cărnii în porțiuni potrivite pentru vânzare; -manipularea și utilizarea corectă a echipamentelor de tăiere și a instrumentelor de lucru; -asigurarea respectării normelor stricte de igienă și siguranță alimentară în timpul procesării cărnii; -ambalarea și etichetarea corectă a cărnii, în conformitate cu cerințele legale și standardele companiei; -menținerea curățeniei și igienei în zona de lucru și a echipamentelor; -cooperarea cu colegii pentru menținerea fluxului de lucru eficient și a standardelor de calitate; -participarea la programele de formare pentru a rămâne la curent cu noile tehnici și regulamente din industrie. Cerințe: -experiență anterioară în industria prelucrării cărnii sau într-o poziție similara prezinta un avantaj; -cunoștințe solide despre diferite tipuri de carne, tehnici de tăiere și echipamente asociate; -abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; -atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; -capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant; -respectarea strictă a normelor de igienă și siguranță alimentară; -disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile și în weekenduri, în funcție de nevoile afacerii. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru mai multe detalii, vă rog să apelați 0729 800 721!
-
Manpower recruteaza pentru unul dintre clientii sai amabalator manual pe perioada NEDETERMINATA! BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 40 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 3 schimburi. in Cluj in centru ca locatie CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj. Cunostinte minime elementare de matematica Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729800720
-
Compania noastră, situată în Cluj-Napoca, este în căutarea unui operator în mediu de producție care să se alăture echipei noastre dinamice și orientate către performanță. Căutăm persoane motivate și calificate, dornici să contribuie la succesul organizației noastre printr-un angajament puternic și o abordare profesională. Cerințe: - Studii medii - Disponibilitate pentru program în ture - Abilități de comunicare și spirit de echipa - Orientare către performanță: - Atestatul ISCIR reprezinta un avantaj Beneficii: - Salariu de baza atractiv: - Tichete de masă in valoare de 40 RON zi lucrata - Cursuri plătite de companie Dacă sunteți o persoană dedicată, cu abilități excelente de comunicare și o orientare către performanță, vă invităm să aplicați pentru această poziție la numarul de telefon: 0729800720
-
Cautam Electrician pentru unul dintre partenerii nostri care a devenit de-a lungul timpului una dintre cele mai respectate si de succes companii din industria constructiilor din Cluj-Napoca. In prezent compania functioneaza pe partea de dezvoltare si investitii imobiliare cu preponderenta in domeniul industrial. Locație : Cluj-Napoca, jud. Cluj Responsabilitati: Executarea lucrarilor de instalatii electrice noi, reparatii si mententanta (iluminat, prize, tablouri); Asigurarea mententantei corective al instalatiilor electrice in locatiile TRC PARCS; Asigurarea mententantei preventive a tablourilor electrice, firidelor si trasarea cablurilor; Citirea indicativelor contoarelor pentru stabilirea consumurilor de utilitati. Cerinte: Experienta: minim 1 an in domeniu; Pregatire: studii de specialitate; Pregatire specifica: certificat de calificare - electrician intretinere si reparatii. Beneficii: Bonuri de masa de 20 de lei; Abonament medical in reteaua privata de sanatate Regina Maria; Decontare transport. Daca esti pasionat de domeniul electric si dornic sa aduci expertiza si profesionalism in fiecare proiect, atunci te invitam sa aplici pentru acest post la adresa de mail [] sau pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
Căutăm persoane fluent în limba croată pentru partenerul nostru care oferă servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO - Business Process Outsourcing). Compania are o experiență de piață începând din 2010 și este specializată în mai multe industrii diferite. Locație: Cluj-Napoca, full-time, on-site Responsabilități: Revizuirea și adnotarea datelor furnizate; Asigurarea exactității și consistenței datelor (prin sistem de tichete); Identificarea și rezolvarea discrepanțelor datelor; Colaborarea cu membrii echipei; Respectarea termenelor limită ale proiectelor; Furnizarea de feedback; Menținerea confidențialității și securității datelor sensibile; Colectarea și analizarea feedback-ului clienților pentru eficentizarea experienței generale a clienților. Cerințe: Cunoștințe avansate de limba croată; Nivel intermediar de limba engleză; Cunoștințe de operare pe calculator; Abilități bune de comunicare și relaționare. Beneficii: Bonus de relocare Bonuri de masă in valoare de 30 de lei Bonus de performanță Training-uri plătite și posibilitate de avansare internă Abonament medical privat Acces la 7card Dacă te consideri o persoană dinamică, organizată și cu excelente abilități de comunicare, te încurajăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [] sau să ne contactezi telefonic la numărul: .