Anunțuri
Locuri de munca Constanta Constanta Companii Disponibil din: 2021-08-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate Comerciala cu profil electro-energetic angajeaza: -electrician cu experienta -ajutor electrician -muncitori necalificati Lucrarile se executa pe raza judetului Constanta. Informatii suplimentare (nu se transmit telefonic) puteti obtine la sediul societatii din Constanta,strada Biruintei nr.87 .
-
Promovat
SC INOX DESIGN PRO SRL cu activitate pe piata din anul 2005 angajeaza: - sudori CO2, ARGON, ELECTRIC Domeniul de activitate: Confectii metalice Programul de lucru: Luni-Vineri 08-17 cu pauza de masa Angajarea se face cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul:
-
Promovat
Pasionat de design interior si mobilier? Te așteptăm in echipa noastră! Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Transport decontat. Salariul in funcție de pregătire, si COMISION DIN LUCRARI! Pentru mai multe detalii suna la numarul din anunt. Te asteptam in echipa!
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC ALFA BETA SRL angajeaza sef de tura si lucrator comercial polivalent pentru supermarket-urile proprii. C.V.-urile se trimit pe platforma publi24 sau la adresa vanzari [at] alfabeta .ro
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa noastra! CE CAUTAM? - OSPATAR care sa se ocupe de preluarea comezilor si servirea preparatelor catre clienti! - HOSTESS care sa fie carismatica si sa stie sa se faca placuta de clientii nostrii CE OFERIM? salariu motivant, pe masura experientei! posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata; mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului SABROSO! CE CAUTAM? - BARMAN care sa realizeze cele mai bune cocktail-uri si fresh-uri! CE OFERIM? -salariu motivant, pe masura experientei! -posibilitati de promovare! -contract pe perioada determinata si nedeterminata; -mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.
-
Angajăm electricieni cu studii de calificare profesionale, medii sau superioare, cu sau fără experiență, pe profil terestru sau naval. Salariu după studii și pricepere. Activitate în cadrul atelierului de reparații nave al Navirex srl din Portul Constanța Nord și la navele la care prestăm servicii.
-
Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiective in Constanta, Mamaia, Tuzla si Navodari si agenti de interventie cu permis cat. B pentru Constanta.
-
MAGNUM BET SRL , angajeaza personal de gen feminin pentru functia de "Dispecer monitorizare si supraveghere video" ! Angajatul ideal : Studii medii absolvite; Atentie la detalii, seriozitate, disciplina, responsabilitate; Cunostinte de comunicare si relationare; Cunostinte operare PC; Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de a-si pastra calmul în momente de stres Fara antecedente penale; Atestat dispecer-monitorizare video - constituie avantaj. Experienta profesionala similara, constituie avantaj. Disponibilitate pentru program de lucru in ture (serviciu de monitorizare NON STOP) 3500-4000 Lei NET. Puteti trimite CV-ul dvs la : sau pe whatsapp la numarul de telefon :
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Restaurant - Autoservire cu sediul în Constanta angajează personal feminin pentru servire linie autoservire si bucatar, ajutor bucatar pe perioadă nedeterminată. Relații la telefon de luni pana vineri între orele 08:00 - 16:00.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
We are looking for an accountant Constanta - Multinational Maritime Company - manage all fleet personal issues. The position is based Constanta, Romania. The official language will be English. Responsibilities & Duties To assist with month-end-closing procedures such as MCR Booking, Bank reconciliation and any other requested reports by the Controller. To book bank statement on daily basis. To review and book all approved invoices as directed and or as specified by the internal accounting procedures of the company. To keep track of all approved invoices in order to ensure that they are paid within the specified period. To create and maintain the vendors debtors master files thoroughly and accurately, in accordance with company s policy. To respond to all vendors debtor s inquiries. To process payments from the debtors on time and as per company approval policy. To reconcile vendors debtor s statements, research and correct discrepancies. To assist with other ad hoc accounting administration tasks projects as assigned To assist the controller with GL maintenance. To seek for ways to improve the company processes such as Invoice policy Payment ERP system developments. Qualifications Good computer skills. Very, very good EXCEL skills Economic studies Strong communication skills Ability to work in multicultural environment Salary: starting 1000 euro month plus others benefits. Waiting for your CV #job #constanta #economist #contabil #servicii #fleet #accounting #accountant #finance #financiar #maritime #company
-
Bucura-te de flexibilitate și libertate livrand alături de Bringo! Se poate livra atât full time cat și part time! Daca-ti doresti un loc de munca stabil sau doar suplimentarea venitului actual, te invitam sa faci parte din echipa noastra de livratori. Experienta nu este necesara, deoarece echipa noastra iti va oferi training gratuit si suport neconditionat. Ce îți oferim?! -Contract de munca part time sau full time. -Plata este pe comanda la saptamana, iar veniturile vor fi conform implicării tale. -Instruire personala. -Programul de lucru este flexibil, în funcție de timpul tău. -Ai posibilitatea de a pleca cu mai multe comenzi în același timp. -Bonusuri pentru depasire target comenzi. Cerințe: -Masina personala. -Permis de conducere categoria B. -Telefon cu sistem de operare Android.
-
Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:
-
Angajam sudori MIG-MAG TIG pentru proiect Belgia. Se ofera: * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Se asigura cazare, bilete de avion, transport gratuit cu masina companiei aeroport - cazare si de la cazare la locul de munca; * Nu este necesara cunoasterea limbii straine. Pentru detalii va rog sa apelati nr. afisat.
-
Angajam tamplari AL PVC in Constanta, cu si fara experienta. Salariul intre 5500 lei si 3500 lei, in functie de experienta. Pentru detalii va rog sa apelati nr afisat.
-
Angajam lacatusi cu experienta pentru proiect Belgia. Asiguram: bilete de avion, cazare, transport cu masina companiei aeroport-cazare si de la cazare la locul de munca. Perioada nedeterminata; Nu este necesara cunoasterea lb straine; Salariu 3600 Euro; Pentru detalii apelati numarul afisat.
-
Avem nevoie de colegi pasionati de amenajarea gradinilor! Candidatul ideal trebuie sa aiba cunstinte minime despre plante, gazon sau irigatii si sa aiba permis de conducere. Lucram 8 ore pe zi. Cautam persoane resposabile si serioase. Mai multe detalii la telefon :