Anunțuri
Ingineri Bucuresti Disponibil din: 2021-06-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de constructii din Bucuresti, angajeaza pentru sediul social responsabil intocmire si derulare contracte. Candidatul trebuie sa aiba studii economice, juridice, inginerie, sa aiba cunostinte de excel si word.
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Daca ești interesat să aplici pentru aceasta pozițiea, trimite CV-ul accesand site-ul companiei BTDConstruct & Ambient, sectiunea recrutare. Intrebarile despre rol le poti adresa telefonic la numarul afisat.
-
SC angajeaza electricieni in constructii si ajutor de electrician in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 8,5h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.
-
Principalele responsabilități: Organizarea și coordonarea echipelor de teren; Cerințe: Nivel studii: superioare (profil tehnic); Permis auto: categoria B;
-
Angajez inspector SSM / cadru tehnic PSI . Cerinte: domiciliul in Bucuresti permis conducere cat. B experienta in domeniu minim 1 an cunostinte operare PC salariu atractiv Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV in vederea programarii unui interviu. Multumim!
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
IPTANA S.A., cea mai importanta societate de proiectare din Romania, cu o experienta de peste 65 de ani in domeniul proiectarii infrastructurii de transport rutier, maritim si aeroportuar, cu sediul in Bucuresti, sector 1, angajeaza full-time: ingineri cai ferate, drumuri si poduri - specializarea drumuri, experienta 3 - 5 ani in domeniul de activitate; expert achizitii publice.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
SC Miral Instal Company SRL cu sediul in Bucuresti, angajeaza 1.Instalatori gaze sanitar,contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari. 2.Sudor electric autogen contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5500-6000 lei in functie de realizari. 3.Buldoexcavatorist masinist utilaje, contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere . Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari.
-
Rersponsabilitati: Solicitarea cererilor de ofertă către furnizori ; - centralizarea si analizarea ofertelor din punct de vedere tehnic, comercial și financiar ; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - urmărirea derulării comenzilor; - gestionarea relației cu furnizorii și urmărirea respectării condițiilor contractuale ; - verificarea documentelor privind respectarea conditiilor comerciale agreate. Cerinte: Studii medii superioare cu experienta in domeniul achizitiilor vanzarilor - avantaj domeniu materiale de constructii (retele edilitare apa, canal si gaze, refaceri rutiere); - cunostinte pachet Microsoft Office ( EXCEL nivel mediu) navigare internet; - permis de conducere categoria B; - capacitate de comunicare scris vorbit. Oferta: - Salariul se dicuta la interviu. - Se ofera bonusuri lunare in functie de performanta. - Prime de Paste si Craciun. Asteptam CV pe adresa
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti angajeaza pt. punct de lucru din Sos. Berceni Nr. 104-Sector 4 (platforma IMGB) inginer mecanic cu experienta pt. proiectare tehnologii de prelucrare prin aschiere.
-
Societate producatoare de structuri metalice angajeaza inginer montaj structura metalica , infrastructura si anvelopa obligatoriu : canet B , autocad , engleza . Trimiteti cv la dresa de email
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Despre noi Wilk Engineering SRL este o firma noua cu sediul in București sector 6, in zona Cotroceni, a carei activitate principala este redactarea de documentatii tehnice pentru firme de inginerie civila si industriala. Misiunea noastra este de a crea o echipa tanara care sa poata prelua proiecte sau parți din proiecte de instalatii industriale, urmata de coordonatorii nostri sau direct de coordonatorii clientilor nostri. Munca ceea ce vei face In detaliu, activitațile care urmeaza sa fie desfașurate vor servi prin definiție LUCRARI CIVILE (CIV), PROCESUL (RPC), Lucrari MECANICE (MEC), Lucrari ELECTRICE (ELE), lucrarile de INSTRUMENTARE SI CONTROL (ESC) ale instalațiilor industriale. Cerințe Niveluri de pregatire: liceu Tehnic, tehnician profesional de baza (institut tehnic civil, mecanic și electric electronic) Abilitați necesare: Pentru a practica aceasta profesie, sunt necesare abilitați precum: Abilitatea de a lucra in echipa Aptitudine pentru calcul Capacitate de adaptare la evoluția tehnologica Aptitudini pentru desen tehnic Acuratețe și precizie Limba straina: engleza este obligatorie, in timp ce italiana este binevenita Oferta: in functie de abilitatile si experienta demonstrata se vor propune solutii contractuale adecvate. Posibilitati de cariera Trimite CV-ul tau detalii: www.infowilk.com
-
Lucreaza cu noi Despre noi Wilk Engineering SRL este o firma noua cu sediul in București sector 6, in zona Cotroceni, a carei activitate principala este redactarea de documentatii tehnice pentru firme de inginerie civila si industriala. Misiunea noastra este de a crea o echipa tanara care sa poata prelua proiecte sau parți din proiecte de instalatii industriale, urmata de coordonatorii nostri sau direct de coordonatorii clientilor nostri. Munca ceea ce vei face In detaliu, activitațile care urmeaza sa fie desfașurate vor servi prin definiție LUCRARI CIVILE (CIV), PROCESUL (RPC), Lucrari MECANICE (MEC), Lucrari ELECTRICE (ELE), lucrarile de INSTRUMENTARE SI CONTROL (ESC) ale instalațiilor industriale. Cerințe Niveluri de pregatire: liceu Tehnic, tehnician profesional de baza (institut tehnic civil, mecanic și electric electronic) Abilitați necesare: Pentru a practica aceasta profesie, sunt necesare abilitați precum: Abilitatea de a lucra in echipa Aptitudine pentru calcul Capacitate de adaptare la evoluția tehnologica Aptitudini pentru desen tehnic Acuratețe și precizie Limba straina: engleza este obligatorie, in timp ce italiana este binevenita Oferta: in functie de abilitatile si experienta demonstrata se vor propune solutii contractuale adecvate. Posibilitati de cariera Trimite CV-ul tau detalii: www.infowilk.com
-
Hesper angajeaza inginerI mecanic productie,operatori cnc,electrician,ing.mentenanta cnc,ing.vanzari
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza ingineri mecanici productie, electrician, inginer mentenanta masini unelte cnc,,muncitori calificati si necalificati Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este