Anunțuri
Ingineri Bucuresti Disponibil din: 2022-02-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de distributie dispozitive cautam reprezentanta de vanzari si vanzatoare aparate medicale si auditive
-
Suntem in cautarea unui nou membru increzator in propriile forte si sociabil pentru a se alatura colectivului nostru. Ai oportunitatea de a ocupa postul de Inginer Ofertare pentru compania Invest. Ne dorim ca tu sa indeplinesti urmatoarele sarcini: - analizarea documentelor si datelor de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini); - stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei; - intocmirea ofertelor tehnico-economice conform specificatiilor pentru executia lucrarilor de instalatii (electrice, curenti slabi); - identificarea materialelor si echipamentelor electrice care intra in componenta ofertei; - pregatirea extraselor de cantitati conform cu proiectul si bugetul aprobat in vederea comenzilor de materiale; - contactarea si negocierea conditiilor comerciale cu furnizorii interni; - propunerea si dezvoltarea strategiilor de eficientizare a procesului de ofertare, precum si actualizarea bazei de date a companiei. Te potrivesti echipei daca detii: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Inginerie Electrica sau in alte domenii relevante); - experienta anterioara de minim 2 ani in proiecte de constructii, montaj si instalatii electrice sau ai participat la ofertarea unor proiecte cu valoare mai mare de 1 milion de euro; - cunoasterea limbii engleze la un nivel intermediar; - cunostinte bune de operare in programul AutoCAD; - cunostinte intr-un program de devize- avantaj. De ce aceasta companie? - oferim pachet salarial atractiv care sa reflecte angajamentul nostru fata de munca pe care o depui; - echipament special pentru birou (laptop, agenda, telefon); - oportunitati de a colabora cu profesionisti si de a lua parte la proiecte de amploare; - mediu de lucru stimulant, in care poti contribui la succesul companiei si la dezvoltarea ta. Adresa: Bucuresti, Soseaua Pipera, Nr. 46 F, Et., Camera, Sector 2. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere . Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
SC angajeaza electricieni in constructii si ajutor de electrician in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 8,5h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.
-
Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Candidatul ideal : - Studii superioare tehnice finalizate; - Abilitati de comunicare, capabil sa lucreze in echipa, atent la detalii; - Are experiență relevantă în ofertare și estimare în domeniul construcțiilor civile; - Experienta in licitatii publice (SEAP); - Cunoastere a procedurilor, materialelor, pietei constructiilor; - Cunoasterea programului de intocmire devize; - Capacitatea de a respecta termene limita; - Orientare catre rezultate. Cerinte job : - Analizarea documentatiei proiectelor in vederea intocmirii ofertelor; - Intocmire calcule, devize, pentru cerintele din oferta; - Intocmirea ofertelor financiare si a documentatiei tehnice pentru licitatii si incarcarea lor in SEAP; - Emiterea cererilor de oferta catre furnizori subantreprenori, compararea ofertelor de pret; - Actualizeaza si dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori). Program : L-V 08:30 - 17:00 Salariu motivant,mediu placut si echipa tanara,prime Sarbatori,cursuri perfectionare. Punct de lucru : zona Piata 1 Decembrie,sector 3. Despre companie : La Nirona Union Europe ne specializăm în proiectarea si construcția conductelor de gaz care respectă cele mai înalte standarde din industrie. Cu o echipă de profesioniști experimentați și tehnologii de ultimă generație, ne asigurăm că oferim infrastructură de gaze fiabilă, eficientă și sigură.
-
Principalele responsabilități: Organizarea și coordonarea echipelor de teren; Cerințe: Nivel studii: superioare (profil tehnic); Permis auto: categoria B;
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Cerinte: Absolvent studii superioare in domeniul tehnic (inginerie electrica si electronic / electrotehnica); Experienta in domeniul energetic constituie avantaj Cunostinte de Outlook, Excel, Word; Capacitate de citire si intelegere a fiselor tehnice; Interpretare scheme electrice, specificații de test și de componente; Abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; Responsabilitatea predării la termen şi corect a etapelor de lucru din cadrul proiectelor / activităţilor la care participă Protejează şi păstreaza în stare de funcţionare echipamentele din inventarul personal Corectitudine, atitudine pozitiva fata de schimbari Spirit de ordine si disciplina Descrierea jobului: Asigura preluarea informatiilor tehnice ale proiectelor (verifica existenta tuturor detaliilor tehnice necesare si sesizeaza superiorul in cazul in care documentatia este incompleta); Pregateste liste de materiale, verifica stocuri existente; Programeaza cu atentie activitatile; Participarea la revizii curente, revizii tehnice şi reparaţii Respecta normele de protectie a muncii pentru mentionerea sanatatii si a capacitatii de munca; Răspunde si respecta procedurile interne legate de utilizarea în condiţii optime a echipamentelor si aparaturii din dotare Beneficii: Salariu motivant Bonuri de masa Posibilitate de promovare intr-o echipa tanara si dinamica Descrierea companiei: ICPE SA este o companie românească cu o structură complexă, acoperind o gamă largă de inovații, concepte noi, în domeniul ingineriei electrice. Activitățile principale sunt axate pe cercetare, dezvoltare, inginerie, fabricarea OEM de produse și servicii inovatoare în domeniul resurse de energie regenerabilă, eficiență energetică, protecția mediului, vehicule electrice, electrotehnologii. Contact:
-
Rersponsabilitati: Solicitarea cererilor de ofertă către furnizori ; - centralizarea si analizarea ofertelor din punct de vedere tehnic, comercial și financiar ; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - urmărirea derulării comenzilor; - gestionarea relației cu furnizorii și urmărirea respectării condițiilor contractuale ; - verificarea documentelor privind respectarea conditiilor comerciale agreate. Cerinte: Studii medii superioare cu experienta in domeniul achizitiilor vanzarilor - avantaj domeniu materiale de constructii (retele edilitare apa, canal si gaze, refaceri rutiere); - cunostinte pachet Microsoft Office ( EXCEL nivel mediu) navigare internet; - permis de conducere categoria B; - capacitate de comunicare scris vorbit. Oferta: - Salariul se dicuta la interviu. - Se ofera bonusuri lunare in functie de performanta. - Prime de Paste si Craciun. Asteptam CV pe adresa
-
Inginer sau maistru confectii metalice angajam. Se accepta si pensionari sau tineri absolventi de facultate tehnica. Salariu 4000 6000 lei. Fabrica confectii metalice zona cartier 23 August Republica, sector 3. Detalii la telefon.
-
Inginer construcții civile industriale și agricole Responsabilități: Menținerea legăturii între responsabilii implicați în deturnarea contractului(beneficiar, diriginte, proiectant, responsabil tehnic cu executia) Intocmire documentație tehnica în santier(minute, note constatare, procese verbale emergente lucrărilor executate) Analizarea proiectului tehnic de execuție și a detaliilor necesare pentru lucrările de construcție. Propunerea de soluții constructive pentru remedierea neconformităților identificate. Organizarea și supervizarea execuției lucrărilor pe șantier, în ceea ce privește cantitatea, calitatea și respectarea termenelor de execuție. Realizarea listei de materiale și echipamente necesare și monitorizarea aprovizionării acestora la timp, precum și asigurarea calității acestora. Respectarea normelor de protecție a muncii pe șantier. Actualizarea graficului de execuție în funcție de progresul activității pe șantier. Întocmirea unui jurnal de șantier zilnic și planificarea activităților pentru ziua următoare. Coordonarea lucrărilor astfel încât să se respecte bugetul și termenele de predare, precum și etapele de lucru convenite cu beneficiarul final. Întocmirea și sau verificarea anexelor, situațiilor de lucrări, proceselor verbale și a oricărei alte documentații cu caracter tehnic. Respectarea legislației, procedurilor și instrucțiunilor tehnice de lucru. Cunoștințe de operare a computerului (MS Office: nivel mediu în Word și Excel). Reprezintă un avantaj: Experiență profesională pe șantier într-un post similar în construcții rezidențiale. Experiență în gestionarea directă a forței de muncă subordonate. Disponibilitatea de a lucra în program prelungit atunci când este necesar. Cunoștințe solide de limba engleză. Condiție obligatorie: Permis de conducere.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
SC Miral Instal Company SRL cu sediul in Bucuresti, angajeaza 1.Instalatori gaze sanitar,contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari. 2.Sudor electric autogen contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5500-6000 lei in functie de realizari. 3.Buldoexcavatorist masinist utilaje, contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere . Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari.
-
Lucreaza cu noi Despre noi Wilk Engineering SRL este o firma noua cu sediul in București sector 6, in zona Cotroceni, a carei activitate principala este redactarea de documentatii tehnice pentru firme de inginerie civila si industriala. Misiunea noastra este de a crea o echipa tanara care sa poata prelua proiecte sau parți din proiecte de instalatii industriale, urmata de coordonatorii nostri sau direct de coordonatorii clientilor nostri. Munca ceea ce vei face In detaliu, activitațile care urmeaza sa fie desfașurate vor servi prin definiție LUCRARI CIVILE (CIV), PROCESUL (RPC), Lucrari MECANICE (MEC), Lucrari ELECTRICE (ELE), lucrarile de INSTRUMENTARE SI CONTROL (ESC) ale instalațiilor industriale. Cerințe Niveluri de pregatire: liceu Tehnic, tehnician profesional de baza (institut tehnic civil, mecanic și electric electronic) Abilitați necesare: Pentru a practica aceasta profesie, sunt necesare abilitați precum: Abilitatea de a lucra in echipa Aptitudine pentru calcul Capacitate de adaptare la evoluția tehnologica Aptitudini pentru desen tehnic Acuratețe și precizie Limba straina: engleza este obligatorie, in timp ce italiana este binevenita Oferta: in functie de abilitatile si experienta demonstrata se vor propune solutii contractuale adecvate. Posibilitati de cariera Trimite CV-ul tau detalii: www.infowilk.com
-
Despre noi Wilk Engineering SRL este o firma noua cu sediul in București sector 6, in zona Cotroceni, a carei activitate principala este redactarea de documentatii tehnice pentru firme de inginerie civila si industriala. Misiunea noastra este de a crea o echipa tanara care sa poata prelua proiecte sau parți din proiecte de instalatii industriale, urmata de coordonatorii nostri sau direct de coordonatorii clientilor nostri. Munca ceea ce vei face In detaliu, activitațile care urmeaza sa fie desfașurate vor servi prin definiție LUCRARI CIVILE (CIV), PROCESUL (RPC), Lucrari MECANICE (MEC), Lucrari ELECTRICE (ELE), lucrarile de INSTRUMENTARE SI CONTROL (ESC) ale instalațiilor industriale. Cerințe Niveluri de pregatire: liceu Tehnic, tehnician profesional de baza (institut tehnic civil, mecanic și electric electronic) Abilitați necesare: Pentru a practica aceasta profesie, sunt necesare abilitați precum: Abilitatea de a lucra in echipa Aptitudine pentru calcul Capacitate de adaptare la evoluția tehnologica Aptitudini pentru desen tehnic Acuratețe și precizie Limba straina: engleza este obligatorie, in timp ce italiana este binevenita Oferta: in functie de abilitatile si experienta demonstrata se vor propune solutii contractuale adecvate. Posibilitati de cariera Trimite CV-ul tau detalii: www.infowilk.com
-
Societate de constructii din Bucuresti, sector 3, angajeaza inginer calitate pentru intocmirea cartilor tehnice aferente lucrarilor aflate in executie.
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Promovat
Descriere Planifică şi proiectează sisteme instalatii electrice pentru construcţii, utilizând programe de design computerizat şi instrumente de desen tehnic. Stabileşte soluţiile tehnice optime, realizabile în timpul cel mai scurt şi cu costuri minime. Întocmeşte detaliile de execuţie a proiectelor. Alege echipamentele necesare realizării proiectului. Întocmeşte contractul stabilind relaţiile şi obligaţiile părţilor care participă la realizarea proiectelor precizând obiectivele principale: termenele, calitatea şi costul. Se ocupă de verificarea, avizarea autorizarea proiectelor de construcţii. Stabileşte necesarul de timp pentru realizarea proiectului şi execuţia lucrărilor (timpii de realizare a părţilor de proiect). Colaborează cu alţi specialişti la realizarea proiectelor de construcţii. Întocmeşte liste de materiale rezultate in urma proiectarii Instalatiile ce le proiectam sunt urmatoarele: - detectie semanlizare si alarmare la incendiu; - control acces; - adresare publica si evacuare; - televiziune cu circuit inchis; - date voce si tv; - efractie, schema bloc; - distributie joasa tensiune; - instalatii de iluminat normal si de siguranta (simulare dialux); - instalatii de forta si alimentare; - scheme monofilare tablouri electrice; - protectie priza de pamant si protectie la trasnet; Cerinte minime: Cunostinte bune Autocad 2D Reprezinta un avantaj: Cunostinte de proiectare scheme electrice (tablouri automatizari, tablouri distributie energie electrica, tablouri pornire pompe si motoare) in Eplan sau WSCAD Detinere permis de conducere cat B Autorizatie ANRE 2A 2B Studii superioare in domeniu electric.