Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Inginer constructor Sector 1Bucuresti - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    SC angajeaza electricieni si ajutor de electrician Bucuresti

    SC angajeaza electricieni in constructii si ajutor de electrician in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 8,5h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.

  • Angajam Inginer Proiectant Retele Electrice

    Ne extindem echipa și căutăm un inginer electric dornic de a lucra într-o echipa tânără, dar experimentată din domeniul energiilor regenerabile (sisteme fotovoltaice). Cerințe: Absolvent studii tehnice de profil: Energetica, Inginerie electrică Experienta in proiectare estimare în vederea ofertării; cunoștințe AutoCAD și MS Office aprofundate; Excel avansat, NEPLAN Cunostinte de proiectare instalatii de inalta tensiune Reprezinta un avantaj: Autorizare ANRE; ( IVA) Cunostinte programe profesionale devize, Experienta in studii de solutie si antemasuratori, Aptitudini de comunicare, relationare; Capacitate de analiza si sinteza; Orientat catre lucru in echipa; Capacitate de organizare Cunostinte de limba engleza nivel mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Personalitate energica, pro activă, cu atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Întocmește documentatiile de proiectare la fazele de Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru instalatii electrice si solutii sisteme fotovoltaice; Urmareste intocmirea tuturor documentelor specific activitatii; Realizeaza studii de solutie, de fezabilitate, proiecte tehnice si detalii de executie pentru instalatii electrice; Menține contactul cu clienții din punct de vedere tehnic; Prezentare avizare in comisii, Execută lucrările de proiectare conform cerințelor solicitate, respectand standardele de calitate si reglementările legale normele în întocmirea proiectelor folosind software de specialitate; Pregateste listele de materiale și piese necesare pentru proiectele de care este responsabil. Se deplaseaza pentru evaluarea tehnica a proiectului; Asigură suport tehnic personalului executant aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locațiilor de execuție Avizarea, urmarirea si verificarea lucrarilor de executie Ofertă Mediu de lucru plăcut, echipa tanara; Birou zona Pipera; Contract de munca pe durată nedeterminată; Program lucru: 1 zi saptamana telemunca (vinerea) Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!

  • angajam Inginer Proiectant Ofertare retele Electrice

    Suntem in cautarea unui inginer ofertare cu experienta in domeniul electric (retele electrice de joasa si medie tensiune si posturi de transformare). Daca iti place ce faci, stii sa prioritizezi timpul si te pricepi la negocieri, aceasta este pozitia potrivita pentru tine! In calitate de Inginer ofertare la AsCorp Retele Electrice, vei fi responsabil cu : Verificarea cerintelor de eligibilitate pentru licitatiile din SICAP; Analiza cererilor de oferta venite de la clienti, a caietelor de sarcini pentru licitatii sau a planurilor in baza carora se va realiza oferta; Intocmirea ofertelor tehince si comerciale in domeniul instalatiilor electrice pentru participarea la licitatii si pentru beneficiari privati; Introducerea articolelor de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate; Extragerea listelor de cantitati din planurile tehnice; Solicitarea de informatii suplimentare pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta; Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport); Transmiterea cererilor de oferte catre furnizorii de echipamente, materiale, utilaje, servicii; Transmiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate; Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de ofertă Mentinerea permanenta a legaturilor comerciale cu furnizorii de materiale existenti pentru actualizarea preturilor si a termenelor de livrare Pregateste listele de materiale și piesele necesare pentru ofertele care devin contracte Menține relatia cu clienții din punct de vedere tehnic, drept suport pentru departamentul vanzari AsCorp Retele Electrice iti ofera: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Un mediu de lucru excelent, cu acces la traininguri de specialitate si oportunitati de dezvoltare pe plan personal si profesional. Daca ai ajuns pana aici si doresti sa afli mai multe informatii, te asteptam sa ne cunoastem. Vina sa cunosti echipa de profesioniști si sa afli despre proiectele in care suntem implicati! Locatia companiei este in Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea B, vizavi de statia de Metrou Pipera. Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul tehnic (Instalatii in Constructii, Electrotehnica, Energetica) Experienta minim 2-3 ani în activitatea de ofertare ofertare retele de medie si joasa tensiune, posturi trafo Experienta in utilizarea si consultarea normativelor tehnice si a legislatiei de specialitate Cunostinte de lucru in platforma de licitatii SICAP Cunostinte de lucru in programele de devize (WinDoc, WinDev, etc) Cunostinte de lucru in Autocad Capacitatea de a lucra cu termene limita; Capacitate de prioritizare Limba engleza nivel conversational mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa Naturalete in comunicarea prin telefon in relatia cu furnizorii de echipamente pentru actualizarea constanta a bazei de date cu preturi si termene de livrare Posesor permis de conducere cat. B Constituie avantaj: o cunoasterea modului de lucru cu operatorii de distributie; o cunoasterea procedurilor pasilor pentru autorizarea lucrarilor de retele electrice si bransamente MT, JT Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!

  • 6

    Angajam ingineri constructori

    Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;

  • 5

    AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL angajează: Inginer de Ofertare în Construcții

    AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL este o companie de construcții recunoscută pentru serviciile de cea mai bună calitate, încredere și echipa noastră specializată. Expertiza noastră cuprinde o gamă largă de servicii, inclusiv: Construcții de Blocuri la Roșu: Cu vastă experiență în construcții de blocuri, folosim tehnologia modernă de cofraje pentru a asigura execuții rapide și precise. Case cu Structuri Cadre: Oferim servicii complete pentru construcția de case cu structuri cadre, punând accent pe calitate și durabilitate. Fundații Durabile: Construim fundații solide folosind materiale de înaltă calitate și tehnici avansate. Alte Structuri și Lucrări: Gestionăm o varietate de proiecte complexe, de la radiere la trotuare, platforme betonate, ziduri de sprijin și garduri de mare întindere. Suntem experți în realizarea unei game variate de proiecte, incluzând case cu structuri de cadre, construcții la roșu, structuri din beton armat, blocuri, hale, anexe, cofrări panouri doka sau tego, ziduri de sprijin, garduri, fundații, betoane, zidărie, șape și trotuare betonate. Descrierea rolului: Căutăm un Inginer de Ofertare în Construcții, cu experiență și dedicație, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul principal va fi elaborarea de oferte tehnice și comerciale pentru proiectele noastre de construcții. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a industriei construcțiilor și abilitatea de a evalua și a calcula costurile eficient. Responsabilități principale: Evaluarea cerințelor proiectului și elaborarea ofertelor Calcularea costurilor și estimarea bugetelor Colaborarea strânsă cu echipa de proiect pentru asigurarea acurateței ofertelor Menținerea relațiilor cu furnizorii și subcontractorii Urmărirea tendințelor de piață și actualizarea ofertelor conform necesităților Cerințe: Studii superioare în Inginerie Civilă sau domenii conexe Experiență relevantă în ofertare și sau management de proiect în construcții Cunoștințe solide în estimarea costurilor și planificarea proiectelor Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă Ce oferim: Oportunitatea de a lucra la proiecte diverse și provocatoare Un mediu de lucru dinamic și susținut Salariu competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Posibilitatea de a colabora pe proiecte, cu plată în funcție de proiect

  • Inginer Autocad.Bucuresti.Execut,modific,actualizez desene in Autocad.

    "ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Daca ai nevoie de desene pe calculator - SUNA=MA EXECUT Desene pe calculator(AUTOCAD)=execut, modific,actualizez, ,livrez format dwg , dxf sau print= =Trimite schita si fac desenul. "ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Inginer Autocad.Bucuresti.Execut,modific,actualizez desene in Autocad.

  • Angajăm Inginer Devize Ofertare

    Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.

  • 1

    angajam inginer ofertare-devizare constructii

    angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii

  • Ingineri proiectare

    IPTANA S.A., cea mai importanta societate de proiectare din Romania, cu o experienta de peste 65 de ani in domeniul proiectarii infrastructurii de transport rutier, maritim si aeroportuar, cu sediul in Bucuresti, sector 1, angajeaza full-time: ingineri cai ferate, drumuri si poduri - specializarea drumuri, experienta 3 - 5 ani in domeniul de activitate; expert achizitii publice.

  • 6

    cautam subinginera, sau tehniciana ptr activitati vanzare dispozitive medicale

    Societate de distributie dispozitive cautam reprezentanta de vanzari si vanzatoare aparate medicale si auditive

  • 1

    Angajam Ingineri in domeniul Electric in Olanda

    Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.

  • 1

    Angajăm Inginer construcții civile industriale și agricole

    Inginer construcții civile industriale și agricole Responsabilități: Menținerea legăturii între responsabilii implicați în deturnarea contractului(beneficiar, diriginte, proiectant, responsabil tehnic cu executia) Intocmire documentație tehnica în santier(minute, note constatare, procese verbale emergente lucrărilor executate) Analizarea proiectului tehnic de execuție și a detaliilor necesare pentru lucrările de construcție. Propunerea de soluții constructive pentru remedierea neconformităților identificate. Organizarea și supervizarea execuției lucrărilor pe șantier, în ceea ce privește cantitatea, calitatea și respectarea termenelor de execuție. Realizarea listei de materiale și echipamente necesare și monitorizarea aprovizionării acestora la timp, precum și asigurarea calității acestora. Respectarea normelor de protecție a muncii pe șantier. Actualizarea graficului de execuție în funcție de progresul activității pe șantier. Întocmirea unui jurnal de șantier zilnic și planificarea activităților pentru ziua următoare. Coordonarea lucrărilor astfel încât să se respecte bugetul și termenele de predare, precum și etapele de lucru convenite cu beneficiarul final. Întocmirea și sau verificarea anexelor, situațiilor de lucrări, proceselor verbale și a oricărei alte documentații cu caracter tehnic. Respectarea legislației, procedurilor și instrucțiunilor tehnice de lucru. Cunoștințe de operare a computerului (MS Office: nivel mediu în Word și Excel). Reprezintă un avantaj: Experiență profesională pe șantier într-un post similar în construcții rezidențiale. Experiență în gestionarea directă a forței de muncă subordonate. Disponibilitatea de a lucra în program prelungit atunci când este necesar. Cunoștințe solide de limba engleză. Condiție obligatorie: Permis de conducere.

  • Gestionar santier constructii

    Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Daca ești interesat să aplici pentru aceasta pozițiea, trimite CV-ul accesand site-ul companiei BTDConstruct & Ambient, sectiunea recrutare. Intrebarile despre rol le poti adresa telefonic la numarul afisat.

  • 3

    Inginer Ofertare Decontare si urmarirea lucrarilor

    DESCRIERE JOB intocmirea graficelor de executie, intocmirea diverselor oferte de pret, mentinerea corespondentei cu beneficiarii si proiectantii investitiilor in vederea rezolvarii problemelor de ordin tehnic;urmarirea executiei lucrarilor; intocmirea situatiilor de lucrari si a documentelor suport economice si PV de calitate pentru certificate de plata; calculul cantitatilor conform executiei pentru decontare; intocmirea cartilor tehnice; intocmirea ofertelor tehnice/financiare; Candidatul ideal: studii in domeniul constructiilor Beneficii: Salariu motivant;

  • 3

    Angajam reprezentant vanzari (tehnic) - aplicatii industriale, hidraulice

    Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)

  • 5

    Birou Individual de Arhitectura Bucuresti

    pentru abordare proiecte de locuinte planse de prezentare obtinere autorizatii de Constructie si urmarire de Santier ! cautam colaborare cu tineri arhitecti sau cu experienta - ingineri structura si instalatii ! personal de logistic si promovare arhitect Vicente http://studiodueorg.wixsite.com/my-site

  • TECNOSEVICE Bucuresti SA angajeaza Inginer Comercial

    Candidatul Ideal Are o vechime de minim 5 ani in domeniul vanzari si achizitii, cu activitate preferabil intr-un domeniu similar (constructii industriale, productia de confectii metalice, productia sau instalarea de echipamente industriale, vanzare cumparare de materii prime si materiale); Cunoaște limba engleze la nivel avansat scris vorbit; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere cu clientii furnizorii; Detine cunostiinte solide pe partea de desen tehnic; Are experienta in folosirea portalului SEAP. Descrierea jobului Asigura suportul tehnic si ofera solutii. Mentine si dezvolta relatiile cu clientii furnizorii din portofoliu. Negociaza contractele cu clientii furnizorii din portofoliu. Urmareste realizarea comenzilor de aprovizionare si rezolva orice problema de natura comerciala ce apare intre societate si furnizori. Intocmeste rapoarte specifice activitatii Analizeaza din punct de vedere comercial cererile de oferta, ofertele, comenzile si contractele din cadrul societatii; Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-1
Salvează căutarea