Anunțuri
Finante contabilitate Constanta Constanta Profesie: Contabil-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.
-
Hotel Class ***Constanta angajeaza permanent camerista hotel Hotelul se afla in centrul orasului Constanta si este deschis tot timpul anului. Se ofera conditii bune de munca si salariu atractiv. Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul la receptia hotelului sau la e-mail : Telefon : pentru detalii va asteptam la Hotel Class Constanta str. Rascoala din 1907 nr.1
-
Departamentul Financiar și Departamentul Leader-Ship caută Secretară cu vârsta cuprinsă între 19-40 ani, fizic plăcut, disponibilă de a efectua călătorii naționale și internaționale, posesia permisului categ.B constituie un avantaj, vorbitoare de limba engleză, franceză, rezistența la stres, având capacități de comunicare, lucrând în echipă cu posibilitatea ca din luna Iunie să promoveze pe funcții importante profesional. Nr. de contact , trimiteți CV dvs. cu poză pe Nr. de WhatsApp sau la adresa de email Indiferent de hotărârea luată veți primi un răspuns. Persoanele admise i se vor comunica adresa unde vor susține un interviu. Vă mulțumim !
-
-contabilitate primara -cunostiinte saga -CV-ul se poate trimite la adresa de email:
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
societate de distribuție sc Hriri distribution S.R.L. angajăm contabil operatori facturare și agent de vânzări salarii avantajoase și bonusuri pt detalii doamna flori
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile
-
Ambient Intermed S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune, activitatea desfasurata fiind transport rutier de marfuri si dezvoltare imobiliara. Activitatea se va desfasura fizic la biroul din Constanta, de Luni pana Vineri, intre orele 08:30-16:30. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate; Cunoștințe bune de contabilitate primară, cunoașterea programului SAGA; Cunoștințe bune de operare PC (Windows, MS Office Word, Excel. E-mail); Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor apărute; Abilitați foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; Abilitați de comunicare; Experiența pe o poziție similară reprezintă un avantaj. Responsabilități: Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori; Descarcarea si inregistrarea facturilor din E-Factura; Gestionarea facturării inclusiv transmiterea in E-Factura, urmărirea încasărilor și a plăților; Descarcarea si operarea extraselor bancare din aplicatiile bancare; Verificarea facturilor primite de la furnizori și corectitudinea acestora; Întocmește dosarele cu actele contabile lunare și le transmite directorului economic; Activități de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente); Elaborează și redactează documente și situații cerute de management; Dacă ești interesată de acest post și îndeplinești cerințele, te rugăm să ne trimiti cv la sau la
-
Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor
-
Agajam contabil cu experienta Sa detina permis categoria B Domiciliul in Constanta