Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam Băiat la recepție

    Recepționer de noapte ,permis categoria bună

  • 9

    ANGAJEZ RECEPTIONERĂ SALĂ FITNESS

    programul se desfasoara in ture de cate 7 ore de luni pana vineri. Mai multe detalii la telefon

  • 2

    Pensiunea Casa Bazna din Judetul Sibiu angajaza personal HORECA

    Pensiunea Casa Bazna din Judetul Sibiu angajaza ajutor de ospatar 2300 lei (ajutor de ospatar). Oferim cazare in cadrul pensiunii.

  • 3

    Angajam Receptioner

    Cerințe: Studii medii sau superioare Limba engleză la nivel mediu-avansat Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu; Bune cunostinte de operare a calculatorului; Atitudine pozitiva, prezenta si ținuta agreabila, spirit de echipa. Cunoasterea sistemului de operare hotelier Multisoft(Solon) reprezinta un avantaj.

  • 1

    Housekeeping supervisor

    Angajam supervisor camere pentru hotel de 5*. Experienta cel putin 1 an pe aceasta pozitie, Program 8h. Se ofera salariu plus bonuri de masa.

  • 4

    Personal intretinere tehnica hotel

    Experienta min 3 ani în domeniul intretinere cladiri hoteluri. Minime cunostinte tehnice, electrice pentru departament tehnic; Abilitatea de a citi si interpreta documente precum desene tehnice, instructiuni de operare si intreținere echipamente hotel (tv, minibar, aer conditionat, instalatii sanitare, centrale, echipamente bucatarie, samd). Cunostinte reparatii camere hotel, suport pentru realizarea aranjamentelor salilor de conferinte. Seriozitate, punctualitate, disciplina, respect fata de clientii hotelului si personalul din departamentele cu care colaborarea. Colaborarea directa cu departamentul housekeeping pentru remedierea problemelor care apar in camerele clientilor, dar si in restul hotelului. Colaborarea cu departamentul receptie vanzari- suport in remedierea problemelor semnalate de clienti conducere. Program de lucru full-time; Contract de munca pe o perioadă nedeterminata; Concedii conform legislației; Salariu: 4500 lei (3800 lei net si card de masa Edenred de 700 lei).

  • 7

    Angajez receptionera la Hotel in Baile Felix

    Angajez receptionera la Hotel - tip Pensiune, in Baile Felix Salar - 3000 lei

  • 6

    Receptioner

    Hotel Delaf, angajeaza receptioner. Pentru detalii, sunati la numarul de telefon afisat.

  • 1

    Hotel din Mamaia angajeaza Receptioner

    Cerințe: Studii medii sau superioare  Limba engleză la nivel mediu-avansat  Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel avansat; Bune cunostinte de operare a calculatorului; Atitudine pozitiva, prezenta si ținuta agreabila, spirit de echipa. Cunoasterea sistemului de operare hotelier Multisoft(Solon) reprezinta un avantaj.

  • 15

    Angajej receptioner, hotel vitan

    ANGAJEZ RECEPTIONER CU SAU FARA EXPERIENTA .ADRESA CALEA VITAN NR 273 S3 BUCURESTI HOTEL VITAN TEL

  • 13

    Administrator parc distractii

    Parcul de Distractii Alex & Emma's Land din com Pietrosani, jud Arges angajeaza manager pentru parc si pensiunea din incinta acestuia. Candidatul ideal are: - calități pronunțate de leadership (încredere în sine, rezistență la stres, ambiție, orientare către rezultate, onestitate, profesionalitate, lucru in echipa) - dorinta si disponibilitatea pentru auto-invatare si dezvoltare - prietenos, harnic, pozitiv si educat - Permis categoria B; DESCRIEREA JOBULUI: - Un post cu program de lucru full time 8h/zi (se ofera cazare si masa pentru candidatul care nu locuieste in zona) satul Pietrosani, judetul Arges. - Organizarea si impartirea sarcinilor angajatilor pentru primirea excursiilor si taberelor scolare in parc si intretinerea aspectului parcului.. - Intretinerea relatiei bune si remedierea conflictelor cu clientii parcului (cadre didactice si clienti individuali) - Lucrul cu casa de marcat (notiuni de baza) - Managementul si instruirea personalului (uneori cautarea si angajarea fortei de munca din zona) CE OFERIM: - Un salariu atractiv negociabil si cu potential de majorare in functie de reusite. - Pachet avantajos: cazare și masă dacă nu locuiește în zonă. DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCA: Parcul de Distractii Alex&Emma s Land se afla in satul Pietrosani, judetul Arges. Este un parc dedicat in principiu copiilor cu varste intre 0 si 16 ani. Parcul a fost deschis in anul 2012 si de atunci se dezvolta neincetat de la an la an. Pana in prezent ne-am bucurat de un numar foarte mare de vizitatori, atat grupuri scolare, cat si clienti individuali. Parcul functioneaza in toate cele 4 sezoane ale anului deoarece pe langa atractiile lui (tiroliene, trambuline bungee jumping, perete de catarat, trasee de dificultate, etc), avem o varietate mare de ateliere organizate pentru grupurile scolare (atelier de ciocolata, brutarit, Pieile Rosii, Iepurasul de Paste, Halloween, Mos Craciun, etc). De asemenea, in incinta parcului se afla din 2020 si Pensiunea Casa Muscelelor care ofera posibilitatea clientilor sa isi petreaca mai multe zile in parcul nostru. In ultimii 2 ani au fost organizate tabere scolare cu activitati in fiecare saptamana din vara.

  • 2

    Angajam Manager Hotel

    Hotel de 3 stele din statiunea Venus angajeaza Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.

  • 4

    "Complex Cochet" din Busteni, cauta ospatar.

    SC COCHET STIL SRL, angajeaza cu contract de munca, pe perioada nedeterminata, pentru postul de ospatar, persoane din zona interesate de munca in industria ospitalitatii. Asteptam CV-ul tau.

  • Hostess restaurant

    Bună ziua, Căutăm o fată pentru postul de Hostess restaurant. Vechimea intr un post similar constituie un avantaj, însă dacă ai mai lucrat cu clienții și în alte domeni este perfect. Dacă te consideri o persoană energică, comunicativă, veselă aștept să mă contactezi telefonic sau printr-un mesaj aici Program 5 zile cu două libere, 8 ore. Pentru mai multe detalii aștept să mă contactați telefonic

  • 1

    Cautam personal pentru receptie!

    Hotel Romanita**** angajeaza personal pentru receptie Responsabilitati: Preluarea apelurilor telefonice; Intampinarea clientilor; Inregistrarea datelor clientilor; Intocmirea documentelor cu privire la activitatea de casierie; Cerinte: Studii liceale sau superioare absolvite; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunostinte operare PC Cunostinte de limba engleza Oferim salariu fix (negociabil in functie de experienta), 3 mese zi DETALII LA sau

  • 9

    Angajare personal HORECA Poiana Brasov

    Angajam Coordonator activitate hoteliera. Receptioneri si ospatari pentru o unitate hoteliera in Poiana Brasov. Se asigura cazare si masa. Cvurile se trimit pe adresa. Se accepta si pensionari din sistemul militar.

  • 6

    Receptie front desk clinica medicala

    Clinica medicala Premier multi-specialitate, zona centrala, angajeaza Receptionist(a), program full-time, de luni pana vineri. Cerințe: - Cunoștințe lucru calculator (Word, Excel, Internet, mail); - Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu; - Experiență într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, casierie, receptie, secretariat); - Aspect fizic placut. Condiții: - Minim studii liceale - Abilitati comunicare si amabilitate Responsabilități: - Preia apelurile telefonice, realizeaza programari si ofera informatii pacientilor; - Mentine arhivele, completeaza documentele specifice si le pastreaza in ordine; - Acorda asistenta personala, asistenta informationala pacientilor; - Este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a pacientilor, sau a reprezentantilor acestora, asigurand o atmosfera profesionala si competenta; - Verifica corespondenta intrari-iesiri (postale, fax, e-mail, note telefonice); - Atributii de casierie (transmite tarife, inregistreaza plati cash card, realizeaza inchiderea zilei). Clinica este multi-specialitate, dotari de ultima generatie, spatiul este central, generos, colectiv tanar, atmosfera relaxata si deschisa, program flexibil. Clinica Premier este situata pe Bld Unirii 55-57,Bucuresti,sector 3 Pentru detalii:Elisei Vlad

  • 9

    Hotel Angellis angajeaza receptioner

    Hotel Angellis angajeaza receptioner, Salariu 3000 lei in mana + masa + cafea, apa, ceai.

  • 5

    administrator hotel (intretinere)

    Angajam personal pentru intertinerea unui Hotel in Timisoara! Cerinte: permis de auto cadegoria B Cunostinte in domeniul Electric si sanitar sau una din ele. Salar atractiv. telefon

  • Angajare tehnician echipamente horeca CLUJ

    Tehnician echipamente horeca Suntem în căutarea unui coleg serios si priceput care să se alăture companiei noastre, lider in Romania domeniul echipamentelor horeca. Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include instalarea și repararea echipamentelor horeca, cum ar fi mașini de gatit, friteze, gratare, cuptoare, mașini de cafea, frigidere, mașini de spălat vase și alte echipamente specifice. Veți fi responsabil de diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice, asigurându-vă că echipamentele funcționează în mod optim și în conformitate cu standardele de calitate. Aceste activitati se desfasoara la locații din orașul dumneavoastra si din localitațile din apropiere, in fapt la restaurantele, fast-food-urile, hotelurile etc clienților noștri. Ca Tehnician echipamente horeca, veți ține legatura cu echipa noastră de ingineri care vă va acorda suport. Cerințe: Cunoștințe solide în oricare din domeniile electric frigotehnic electromecanic electrotehnic Experiență anterioară în domeniul tehnic de minim 3 ani Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul Atenție la detalii și orientare pentru găsirea de soluții Onestitate si responsabilitate Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Salariu motivant Bonusuri lunare de performanță Autovehicul de serviciu Telefon Programe de perfectionare platite de companie Training de profesional la furnizori din Germania si Italia Mediu de lucru prietenos Loc de munca sigur într-o companie cu aproape 30 de ani de experienta si apreciata în domeniu pentru profesionalism si seriozitate

Salvează căutarea