Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Personal receptie si administratie Constanta Mamaia Disponibil din: 2021-02-01 Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Receptioner post permanent

    Daca aveti o pasiune pentru industria ospitalitatii si va doriti sa faceti parte dintr-o echipa dinamica, profesionista, la cel mai inalt nivel de performanta si servicii hoteliere, atunci aceasta este o oportunitate excelenta pentru dumneavoastra. Cerinte: Studii medii superioare Cunoasterea temeinica a limbii engleze (scris si vorbit) Disponibilitatea de a lucra in ture Competente digitale de operare in MS Office Experiența de lucru in sistemul Opera Front Office sau al altui soft hotelier ar constitui un avantaj Atitudine pozitivă, orientată catre client, capacitate de organizare si planificare Demonstreaza abilitati excelente de comunicare, ospitalitate si lucru in echipa Excelente aptitudini analitice si de rezolvare a problemelor Responsabilitati: Primirea si abordarea oaspetilor intr-o maniera calduroasa si profesionista, oferindu-le o experienta unica și memorabila pe timpul sederii lor la hotel Efectuarea procesului de check-in și check-out intr-un mod corect, inclusiv gestionarea formalitatilor legate de rezervari, eliberarea cheilor și colectarea informatiilor necesare Maximizarea gradului de ocupare a camerelor și utilizați tehnici de up-selling pentru a promova serviciile și facilitățile hoteliere Raspunderea prompta și eficienta la cererile și solicitarile clientilor, asigurandu-ne ca toate nevoile lor sunt satisfacute Colaborarea stransa cu celelalte departamente ale hotelului pentru a asigura o comunicare eficientă și un flux de informații corespunzător Respectarea regulilor de securitate ale hotelului, a reglementarilor împotriva incendiilor și toate cerintele legale în materie de sănătate și siguranta publica Beneficii : Salariu net 3200 lei Tichete de masa 600 lei Se deconteaza transportul in baza bonului fiscal Siguranta unui loc de munca permanent, pe toata durata anului Program flexibil de lucru, in ture de 8 ore - inclusiv ture de noapte Oportunitatea de a lucra într-un hotel de 5 stele, la cel mai inalt nivel de ospitalitate Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarun .

  • Angajez Receptioner Hotel Sulina Mamaia

    Angajez Receptioner pentru hotel 4* din Statiunea Mamaia. Cunoasterea programului de lucru Solon Multisoft reprezinta un avantaj. Salariu avantajos, transport decontat, masa asigurata. Postul este permanent.

  • 1

    Angajam Economist-Contabil

    Angajam Economist-Contabil pentru evidenta contabila generala in domeniul hotelier inclusiv inchidere Balanta de verificare. Pentru relatii va rugam sa sunati la telefon sau sa trimiteti CV .

  • 6

    Angajam receptioner hotel

    HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!

  • 1

    Sef receptie hotel

    Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Constanta

Localități

Mamaia
Salvează căutarea