Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
Angajam doamna pentru sortare impachetare haine second hand, in depozit. Program luni - vineri, 9:00 - 17:30. Locatie: Soseaua Giurgiului, la iesirea din Bucuresti catre comuna Jilava (incinta Pielorex). Exista statie de transport public in apropiere. Detalii la telefon
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
angajez ospatar pentru restaurant din zona Cartier Latin, pe Strada Ciresar, Bragadiru Ilfov, sector 6
-
Disponibil online
Asistenta juridica
Consilier juridic cu experiență în avizare plus reprezentare in instante de toate gradele ofer asistenta juridica pentru persoane juridice și fizice cu contract de colaborare part-time
-
-
Oportunitate de Angajare: Casa de Odihna Voluntari - asistent medical Centrul Rezidențial pentru Persoane Vârstnice "Casa de Odihna Voluntari" își extinde echipa și caută un infirmieri dedicați să se alăture misiunii noastre de a oferi îngrijire de calitate și confort pentru rezidenții noștri. Cerințe: - Experiență anterioară în îngrijirea persoanelor vârstnice. - Certificare în îngrijire și sau diplomă de infirmier infirmieră. - Abilități de comunicare excelente și empatie. Responsabilități: - Asigurarea îngrijirii și a confortului pentru rezidenți. - Monitorizarea stării de sănătate a beneficiarilor. - Colaborarea cu echipa pentru implementarea planurilor de îngrijire personalizate. Beneficii: - Mediu de lucru plăcut și prietenos. - Oportunități de dezvoltare profesională. - Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de emai sau telefonic. Alătură-te echipei noastre și contribuie la oferirea unei vieți senine și îngrijite pentru persoanele vârstnice în Casa de Odihna Voluntari!
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza Reprezentant vanzari piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul vanzarilor minim 2 ani, daca iti doresti sa activezi in domeniul vanzarilor de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului Reprezentant vanzari piese auto din dezmembrari: Preluarea apelurilor telefonice in vederea vanzarii de piese auto; Preluarea comenzilor din platformele de specialitate; Preluarea solicitarilor clientilor din magazin; Ofertare in platformele de specialitate; Inregistrarea comenzilor in aplicatia Hybrid-S; Identificarea nevoilor clienților potențiali; Identificarea oportunităților de vânzări suplimentare; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul vânzărilor de piese auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre vanzarea de piese auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Întrucât știm cât poate fi de stresantă activitatea de vânzări, noi nu punem presiune pe acest departament, singura presiune va veni din ambiția dumneavoastră de a obține rezultate cât mai bune. In primul rand, pe noi ne interesează să avem o relație foarte bună și de încredere cu partenerii noștri, o relatie plăcuta și civilizata, fara stres. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, orientare către client, spirit de echipă; Stabilitate emoțională și rezistență la stresul specific activităților de vânzări; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii / superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in vanzari minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul vanzarilor de piese auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu fix garantat 3000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
! Societate romaneasca, cu experienta in domeniu si evolutie ascendenta de peste 12 ani, direct producator de tamplarie aluminiu si balustrade tamplarie aluminiu, balustrade sticla/aluminiu, usi glisante sticla, montaj fatade ventilate, pergola aluminiu. trebuie sa aiba seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol si o atitudine pozitiva. : Efectueaza masuratori si verificari ale locului de montaj comparand cu datele din desene, cerinte daca acestea exista Efectueaza montajele respectand reguli specifice de lucru, aplicand mecanismele independente ale tamplariilor si asigurand controlul functional al acestora dupa realizarea montajului Sa ansambleze tamplarie (ferestre, usi, pereti cortina), balustrade, pergole etc Sa lucreze cu o serie de echipamente specifice Sa folosesca materialele si echipamentele de protectia muncii din dotarea societatii in timpul activitatilor intreprinse Sa raspunda la solicitarile venite din partea sefului de echipa sau a oricarei persoane investite sa-i solicite pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului Sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor : Acestea se vor discuta in detaliat in cadrul unui interviu Pachet salarial atractiv Bonusuri in functie de performanta si realizari Contract de munca pe perioada nedeterminata Pentru mai multe detalii si satbilirea unui interviu ne puteti contacta la nr. de telefon Hala si birouri situate in Clinceni, Bucuresti - Ilfov
-
ANGAJAM MONTATORI ASCENSOARE BUCURESTI Alătură-te Echipei Noastre - Oportunitate de Vis pentru Montatorii de Ascensoare! Ești în căutarea unei provocări într-o industrie în continuă evoluție? Ai experiență în montajul și întreținerea ascensoarelor sau ești pasionat să înveți și să te dezvolți în acest domeniu? Atunci vino să faci parte din echipa noastră! CERINTE: studii medii profil tehnic mecanic electric; experienta in zona mecanica electrica pe santiere; disponibilitatea pentru delegatii. OFERIM: contract de munca; salariul negociabil in functie de experienta profesionala; training de specialitate; bonuri de masa 30RON zi; prime de sarbatori; abonament medical privat; diurna 80RON zi; cazare in delegatii in regim hotelier+mic dejun. ACTIVITATE: 1. PREGATIREA MONTAJULUI: studierea planurilor de montaj și a specificațiilor tehnice furnizate de producător. Identificarea și pregătirea tuturor componentelor necesare pentru montaj. 2. ASAMBLAREA LIFTULUI Asamblarea și montarea componentelor ascensorului conform instrucțiunilor producătorului. Instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica. 3. VERIFICARE FUNCTIONABILITATII: Testarea și verificarea funcționării corecte a tuturor componentelor și sistemelor ascensorului. Asigurarea că ascensorul respectă standardele de siguranță și performanță. 4. EFECTUAREA CURATENIEI IN PUTUL LIFTULUI
-
Programul de lucru este într-un singur schimb . Descrierea jobului Responsabilități: Manipulează marfa în depozit (paletizează-încarcă-desc rcă marfă); Recepționar și așezare marfa în dexpoziții; Pregătirea comenzilor pentru livrare: Repartizarea și ordonarea corectă a produselor în depozit. salariu motivant!!
-
Esti o persoana responsabila, calda si vesela? Ai experienta in ingrijirea copiilor si esti in cautarea unei oportunitati? IQ-EST, o institutie de invatamant prescolar de inalta calitate, angajeaza o ingrijitoare dedicata pentru sediul sau din Strada Sfantul Gheorghe nr 5B, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov. Asteptam cu drag aplicarea ta si pregatim oportunitatea pentru a face parte din echipa noastra minunata! Cerinte obligatorii: Minim studii medii; Prezenta calma si placuta; Persoana responsabila; Atenta la detalii; Organizata; Punctuala; Serioasa; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului: Ingrijire si supraveghere copii; Ajutor la servirea mesei; Curatenie in toate spatiile din interiorul si exteriorul gradinitei; Igienizare bai. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Diverse alte beneficii. Pentru alte detalii, cat si pentru stabilirea unui interviu, te rugam sa ne contactezi prin una dintre metodele de mai jos: Telefon mobil: E-mail: Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa discutam cum poti contribui la cresterea si dezvoltarea micutilor nostri! Va multumim!
-
Suntem în căutarea unei infirmiere pasionate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre din Centrul : Senior Hope Residence. Dacă ești o persoană empatică, dedicată și dispusă să ofere îngrijire de calitate seniorilor noștri dragi, atunci te invităm să aplici la poziția noastră deschisă. Locatie: Dobroesti, aproape de statia de autobuz 253 Cerințe: Diplomă de infirmieră Experiență în îngrijirea persoanelor în vârstă. Abilități excelente de comunicare și empatie. Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona situații diverse. Atitudine pozitivă și dorința de a contribui la bunăstarea seniorilor. Responsabilități: Îngrijirea rezidenților. Asigurarea confortului și siguranței rezidenților. Colaborarea strânsă cu personalul echipei. O atitudine empatica fata de beneficiari si colaborativa fata de echipa. Ce oferim Mediu de lucru plăcut. Dezvoltare continua. Pachet salarial avantajos. Program de lucru in ture. Contract de munca nedeterminat. Masa gratuita. Alătură-te echipei noastre și fii parte din misiunea noastră de a oferi îngrijire și afecțiune celor care au nevoie de sprijinul nostru! Tot ce ai de facut este sa suni pentru a avea un interviu fizic la locatia noastra la O729258032 Te asteptam cu drag sa povestim mai multe. https: seniorhope.ro
-
Angajez vânzător sau vânzătoare la magazin alimentar. Magazinul este situat în Comuna Chiajna, Județul Ilfov și este un magazin de cartier. Program și salariu atractiv. Pentru detalii legate de program și salariu, aștept să discutăm telefonic.
-
Candidatul ideal Experienta ca vopsitor industrial minim 1an Cunoasterea procedurilor de vopsire Persoana muncitoare, constiincioasa si responsabila; Capacitate de lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza in diagnosticarea si solutionarea defectelor aparute. ATRIBUTIUNI Executa operatii tehnologice de vopsire spalare degresare a suprafetelor de lucru Manipuleaza incarca - descarca echipamentele de lucru si sau materialul abraziv lacuri-vopseluri; Executa lucrari de service si mentenanta a echipamentelor electrice si de automatizare pregatirea materialelor de vopsire identificarea zonelor ce trebuie retusate si eliminarea defectelor intretinerea SDV-urilor,utilajelor cu care lucreaza
-
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Candidatul Ideal : Locuiesti in orasul Otopeni sau in apropiere? Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna si sa oferi oaspetilor serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Ai experienta de lucru ca si zugrav, fochist, instalator, electrician Ai calificare de fochist, zugrav, electrician, instalator etc. Esti disciplinat, harnic, organizat, atent la detalii si responsabil. Ai abilitati bune de comuncare si de lucru in echipa. Descrierea jobului : Efectueaza lucrari in domeniul specific de activitate, verifica si mentine echipamentele, instalatiile etc. Asigura servicii de mentenanta pentru intregul spatiu al hotelului astfel incat sa functioneze conform standardelor acestuia. Rezolvarea prompta a solicitarilor oaspetilor hotelului legate de domeniul specific de activitate. Program de lucru : de luni pana duminica, in ture de zi si de noapte, de 8 sau 12 ore, cu respectarea repaosului legal. Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc Descrierea companiei La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti disciplinat, energic, organizat, punctual, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in postul de bucatar; Ai calificare de bucatar. Responsabilitati principale: -cunoaste foarte bine meniul si pregateste preparatele respectand intocmai reteta de fabricatie si procedurile interne; - pregateste preparatele solicitate de catre clienti, conform cerintelor acestora, la temperatura corespunzatoare si in timp util; - pregateste fonturi, sosuri si gustari calde si reci, aluaturi,antreuri, preparate lichide(ciorbe, supe, etc), mancaruri, fripturi, garnituri, salate si dulciuri de bucatarie; - impreuna cu ceilalti colegi din departament, raspunde de inventarierea tututor ustensilelor si echipamentelor din bucatarie, precum si de utilizarea si intretinerea acestora; - impreuna cu ceilalti colegi din departament raspunde de inventarul lunar de materii prime si marfuri; participa la efectuarea inventarelor periodice; - verifica temperatura din frigidere, termenele de expirarea ale marfurilor din inventar si informeaza seful direct daca exista marfuri expirate sau care se apropie de termenul de expirare; - pastreaza probe de mancare, zilnic, conform reglementarilor legale; - primeste marfa de la furnizori si verifica conformitatea acesteia din punct de vedere calitativ si cantitativ; - pregateste mancarea pentru cantina de personal; - inregistreaza consumul de marfa de la micul dejun, atunci cand Bucatarul Sef nu este de serviciu; - participa la efectuarea necesarului de marfuri si materii prime. Programul de lucru este de luni pana duminica, in ture de 8 ore zi, respectand liberele legale. Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei : La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Va asteptam sa faceti parte din echipa noastra.Angajam bucatar cu experienta in catering.Programul este de 8 ore de la 6.00-14.00 L-V.Mediu de lucru placut. Va oferim un salariu motivant care incepe de la 4500 lei si bonusuri in functie de performanta. Detalii la interviu.
-
SC HIRSCH Porozell SRL - fabrica de productie polistiren expandat (EPS)- Bragadiru, Sos. Alexandriei nr. 292, IF., angajeaza personal cu fara experienta : - operator utilaj mase plastice ; - electrician; - instalator ; - mecanic ; - muncitor necalificat; Beneficii oferite : - contract de munca pe perioada nedeterminata ; - salariu+bonuri de masa; - ore suplimentare platite ; - bonus de performanta ; - prime anuale ; - prime concediu de odihana; - cursuri de instruire de specialitate; - lucru intr-o echipa tanara si dinamica; Relatii : Lada Petru e-mail: M
-
CANDIDATUL IDEAL Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic reprezinta un avantaj Experienta in programul WINARHI Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC Abilitati de comunicare & negociere Cunostinte de operare PC Abilitati de vanzare si negociere Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa RESPONSABILITATI Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Este responsabil de urmarirea si verificarea incasarilor pentru comenzile trimise in lucru Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie Cunostinte in programul Winarhi DESCRIEREA COMPANIEI MTS SUMMER INTERACTIV este o companie infiintata in anul 2014, fiind producatori de tamplarie PVC. In cei 10 ani de activitate, am evoluat si ne-am perfectionat procedura de lucru, investind in angajati, in aparatura tehnica si in programele de lucru pentru a facilita calitatea produselor si pentru a oferi un timp de livrare cat mai scurt. Scopul nostru este sa evoluam, prin perseverenta si invatare continua. Astfel, in anul 2023, am obtinul LOCUL I in Top Afaceri Romania Intreprinderi Mici . Daca esti o persoana ambitioasa, iti doresti sa cresti alaturi de compania noastra, asteptam CV-ul tau pe adresa de mail . Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne sunati la numarul de telefon Cristina Stan, HR.