Anunțuri
Locuri de munca Constanta Constanta Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
STEP PROIECT SRL, cu sediul in Constanta, sos. Industriala, angajeaza muncitori necalificati in industria confectiilor metalice. Se urmareste angajarea unor persoane cu sau fara experienta. Salariul este negociabil si se stabileste in urma interviului , in functie de cunostintele si aptitudinile fiecarei persoane. Ca si beneficii pe langa salariu, oferim bonuri de masa si transport (pentru cei din afara localitatii). Programul este de luni pana vineri, de la ora 08:00 la 16:30 Pentru detalii si stabilirea interviului va rugam sa ne contactati la nr de tel: Cerinte: Seriozitate, Indemanare in lucrul cu scule de mana, Atentie la detalii, Abilitati de munca in echipa; Program de lucru: Luni-Vineri 08-16:30; Ore suplimentare platite; Echipamente si scule de lucru performante; Instruire la locul de muncă, atât la începutul activității, cât și pe parcurs; Construirea unui plan de carieră cu posibilitatea de promovare în interiorul companiei, în funcție de interes, de abilități și de rezultate; Mediu de lucru plăcut și productiv
-
Promovat
Restaurant - Autoservire cu sediul în Constanta angajează personal feminin pentru servire linie autoservire si bucatar, ajutor bucatar pe perioadă nedeterminată. Relații la telefon de luni pana vineri între orele 08:00 - 16:00.
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii superioare; - Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunostinta operare Microsoft Office; - Aptitudini de intelegere verbala si de exprimare orala; - Sensibilitate la probleme; - Capacitate de sinteza; - Spirit de lucru in echipa; - Disciplinat; - Bun organizator; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA JOBULUI: - Asigura preluarea si procesarea solicitarilor colaboratorilor societatii, inregistrand comenzile care vin telefonic sau prin intermediul mediului online; - Promoveaza si vinde produsele si serviciile oferite de catre societate; - Preia feed-backurile si sugestiile colaboratorilor; - Intocmeste graficele de programare pentru serviciile oferite de societate; - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne marim echipa si suntem in cautare de oameni entuziasti, pozitivi si super energici. Experienta in vanzari si bune tehnici de negociere reprezinta un plus pentru cei ce doresc sa ni se alature. Avem o echipa foarte colorata , cu oameni implicati, ce provin din domenii de activitate diverse si diferite. Pe langa abilitatile mentionate avem nevoie de persoane ce detin permis de conducere avand in vedere ca jobul este foarte dinamic si necesita multe deplasari. Daca va intrebati ce va putem oferi noi?! Va garantam un mediu de lucru relaxat, program flexibil si multi colegi dornici sa isi impartaseasca experinta si sa imparta cafeaua la birou. Ne-am propus sa formam si sa dezvoltam profesional fiecare persoana ce doreste sa ni se alature . Veniturile pe care le puteti obtine sunt direct proportionale cu implicarea si seriozitatea . Pentru detalii suplimentare si negocierea salariului va asteptam la biroul nostru de pe Str. Ferdinand. Contact: 0.7.4.0.0.0.7.4.0.7
-
SC ALFA BETA SRL angajeaza sef de tura si lucrator comercial polivalent pentru supermarket-urile proprii. C.V.-urile se trimit pe platforma publi24 sau la adresa vanzari [at] alfabeta .ro
-
Solid Magic Apart Hotel, situat in statiunea Mamaia angajeaza pentru urmatoarele posturi: - Front office manager - Receptionera - Agent vanzari-rezervari hotel - Guvernanta - Cameriste - Ajutor bucatar Nu asiguram cazare! Posturile sunt atat permanente, cat si sezoniere. Detaliile aferente programului si salarizarea, se vor discuta la interviu. Experienta reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Este necesara cunoasterea limbii engleze, la nivel conversational. Cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj. Asteptam cu interes CV'urile dvs. pe adresa de email (vezi poza) Sau ne puteti contacta telefonic intre orele 09:00 - 18:00
-
Pentru zona Renania-Palatinat si Hessen Sofer numai local in Distributie 7,5,12 ,40 T Program- Luni - Vineri Salariu 2400 euro (7,5 T) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie instalatii sanitare 2500 (12 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie frigidere etc 2700-2800 (40 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie Lidl , Aldi Cazare singur in camera contra cost 400
-
Nova Expert Construct S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune. Jobul se află cu sediul în orașul Constanța, strada Spiru Haret nr. 24. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate; - Cunoștințe de contabilitate primară, cunoașterea programului SAGA; - Cunoștințe de operare PC (Windows, MS Office Word, Excel, Powerpoint); - Proactivitate, initiativa; - Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor apărute; - Abilitați foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - Abilitați de comunicare și negociere; - Permis de conducere categoria B; - Experiența pe o poziție similară reprezintă un avantaj. Responsabilități: - Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori; - Gestionarea facturării, urmărirea încasărilor și a plăților; - Verificarea facturilor primite de la furnizori și corectitudinea acestora; - Întocmește dosarele cu actele contabile lunare și le transmite firmei de contabilitate; - Activități de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente); - Menținerea relațiilor cu furnizorii, plasarea de comenzi; - Elaborează și redactează documente și situații cerute de management; - Monitorizarea stocului de birou și plasarea comenzilor pentru consumabile; - Asigurarea unui mediu de lucru ordonat și bine organizat în birou; - Păstrarea documentelor în format electronic și fizic, pentru diferitele organizații sau activități, pentru a le pune la dispoziția managerului, la nevoie; - Întocmirea și gestionarea de oferte de preț, contracte de prestări servicii, de comodat, asociere, închiriere sau vânzare; - Redactare cereri de oferte către furnizori noi și intocmire oferte personalizate noilor clienți; - Întâmpinarea clienților și partenerilor societății; - Asigurarea legăturii între angajații firmei, precum și între aceștia și beneficiari; - Procesarea documentelor de angajare, inclusiv contracte de muncă și acte adiționale, gestionarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților, asigură existenta și verificarea documentelor necesare la angajare, menține legătura cu instituțiile abilitate (ITM, AJOFM, etc.), răspunde de arhivarea dosarelor de personal. Oferim: - Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare; - Tichete de masă; - Un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională; - Program de lucru flexibil, birou; - Posibilități de creștere salarială și avansare. Dacă ești interesat ă de acest post și îndeplinești cerințele, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail:
-
FIRMA DE EXECUTIE INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII angajeaza instalator experimentat pentru a se alatura echipei, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Experienta in domeniul instalatiilor pentru constructii - Cunostinte solide despre instalatiile sanitare, termice, canalizare, climatizare si irigatii - Abilitati bune de identificare si remediere eficienta a problemelor tehnice legate de montaj - Atitudine pozitiva si capacitatea de a lucra in echipa cu colegii pentru a asigura finalizarea cu succes a proiectelor - Respectarea standardelor stricte de siguranta si a reglementarilor relevante în domeniu - Responsabilitate, seriozitate, implicare BENEFICII: - Salariu competitiv si beneficii suplimentare - Echipament de lucru din partea firmei - Setul de instrumente necesare oferit de angajator - Transportul la santiere asigurat cu masina firmei - Mediu de lucru placut si echipa dedicata Daca sunteti interesat si îndepliniți cerintele de mai sus, va rugam sa ne contactati
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa noastra! CE CAUTAM? - OSPATAR care sa se ocupe de preluarea comezilor si servirea preparatelor catre clienti! - HOSTESS care sa fie carismatica si sa stie sa se faca placuta de clientii nostrii CE OFERIM? salariu motivant, pe masura experientei! posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata; mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului SABROSO! CE CAUTAM? - BARMAN care sa realizeze cele mai bune cocktail-uri si fresh-uri! CE OFERIM? -salariu motivant, pe masura experientei! -posibilitati de promovare! -contract pe perioada determinata si nedeterminata; -mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiective in Constanta, Mamaia, Tuzla si Navodari si agenti de interventie cu permis cat. B pentru Constanta.
-
Uncle Sam Pizzeria angajeaza ajutor bucatar , ajutor pizzer, pizzer! Program permanent tot anul; venituri intre 3500-4500 lei, compuse din salariu fix si bonusuri; se ofera transport iar concediul este platit tot anul! Pentru interviu va rugam sunati sau trimiteti mesaj cu cv-ul dumneavoastra!
-
MAGNUM BET SRL , angajeaza personal de gen feminin pentru functia de "Dispecer monitorizare si supraveghere video" ! Angajatul ideal : Studii medii absolvite; Atentie la detalii, seriozitate, disciplina, responsabilitate; Cunostinte de comunicare si relationare; Cunostinte operare PC; Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de a-si pastra calmul în momente de stres Fara antecedente penale; Atestat dispecer-monitorizare video - constituie avantaj. Experienta profesionala similara, constituie avantaj. Disponibilitate pentru program de lucru in ture (serviciu de monitorizare NON STOP) 3500-4000 Lei NET. Puteti trimite CV-ul dvs la : sau pe whatsapp la numarul de telefon :
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Descrierea postului: Organizeaza spatiul de depozitare Organizeaza sistemul de receptie Receptioneaza marfa si verifica concordanta intre produsele receptionate si documentele care insotesc marfa Inventariază si urmareste evolutia stocurilor in depozit Solutionează retururile de marfa Pregateste marfa pentru livrare Raspunde de legalitatea operatiunilor specifice de gestiune Cerinte pentru exercitare: Atentie concentrata si distributiva; Ordonat; Initiativa; Memorie vizuala; Spirit organizatoric; Capacitate de a lucra cu oamenii; Rezistenta mare la stres; Punctualitate; Fara antecedente penale. Spirit practic; Sociabilitate; Tact; Amabilitate. Oferta (bonusuri, beneficii): Salariul Net 3000 lei + tichete de masa Tichete de masă (30 lei zi lucratoare) Prime beneficii de Paste si Craciun * Bonusuri de performanță la finalul perioadei estivale Program lucru: L-V S- ( Doar in perioada estivala , in ture, o sambata da una nu ) *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei
-
Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Se caută Supereroi în Curățenie! Firma de curatenie caută să își mărească echipa cu menajere dedicate și atente la detalii, pentru sezonul estival sau angajare permanentă. Dacă ești o persoană organizată, iubești curățenia și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică, te așteptăm să ni te alături! Responsabilități: Menținerea curățeniei în camere și spațiile comune Schimbarea lenjeriei de pat și prosoape conform standardelor Asigurarea unui mediu plăcut și primitor pentru oaspeți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei (preferabil dar nu obligatoriu) Atenție la detalii și capacitatea de a urma instrucțiuni precise Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv în weekenduri și sărbători.Respectarea standardelor înalte de igienă și curățenie Comunicarea eficientă cu clienții și echipa Atitudine pozitivă și etică puternică de muncă Capacitatea de a lucra independent și în echipă Fiabilitate și punctualite. Oferim: Salariu competitiv și bonusuri de performanță Mediu de lucru plăcut și respectuos Posibilitatea de cazare pentru personalul non-local Training și dezvoltare profesională continuă Echipament de curățenie de ultimă generație Oportunități de avansare și dezvoltare profesională Respectarea standardelor înalte de igienă și curățenie. Comunicarea eficientă cu clienții și echipa Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Contact
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Constanta, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile magazinelor Traditional Trade . Ruta Mobila - se ofera autoturism de companie - Full Time - Segment Bauturi; - Durata contract: determinata de 6 luni - contract individual de munca; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; Salarizare si beneficii: - Venit lunar NET 2700 Lei (salariu fix net + bonuri de masa) - 2000 lei NET - bonus la finalul contractului - Autoturism de companie - Program de instruire la angajare. Cerinte: - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite
-
Angajam lacatusi cu experienta pentru proiect Belgia. Asiguram: bilete de avion, cazare, transport cu masina companiei aeroport-cazare si de la cazare la locul de munca. Perioada nedeterminata; Nu este necesara cunoasterea lb straine; Salariu 3600 Euro; Pentru detalii apelati numarul afisat.