Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-1

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Candidatul ideal Gestioneaza activitatile de administrare pentru ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri. Descrierea jobului Mentinerea permamenta a legaturii cu locatarii ansamblurilor rezidentiale si reprezentantii cladirilor de birouri. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unui administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnziori si inregistrarea lor. Introducerea incasarilor si a platilor. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Intocmirea registrului bancar, de casa si jurnal. Acorda suport in intocmirea listelor de plata. Descrierea companiei Companie de administrare ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri.

  • Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari . Am experienta de peste 10 ani in serv de cenzorat .Indeplinesc conditiile legii 196/2018 , pot prezenta recomandari privind seriozitatea si profesionalismul serviciilor prestate.

  • Expert contabil autorizat CECCAR presteaza servicii de calcul liste si evidenta contabila completa pentru asociatii de proprietari . Serviciile complete includ colectare si repartizare cheltuieli ,intocmire liste de plata ,evidenta contabila cu software , servicii de caserie , plati furnizori , declaratii ANAF , REVISAL , alte rapoarte specifice asociatiei . Se prezinta lunar , in format electronic si pe suport de hartie registrele asociatiei , fise de apartament , fise furnizori , comunicari pe e-mail catre proprietari a notelor de plata , Am un mod de lucru flexibil , dupa o experienta de peste 10 ani cu Asociatiile de proprietari

  • S.C. SAMSUNG ELECTRONICS ROMANIA SRL cu sediul in Bucuresti, angajeaza: Manager imbunatatire procese, studii superioare, limba engleza – 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 20.05.2020 si se pot trimite la adresa de mail Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 20.05.2020, ora 14,00.

  • 5

    studenta, tanara, eleva, aspect fizic placut, motivata, colaborare de lunga durata, plata la zi, 2-3 ore sapt. Foto CV pe mail, imediat.

  • 1

    E foarte simplu . Intri, faci cont si bagi niste coduri sa te uiti la reclame. La 150$ poti sa scoti banii! Incearca nu ai nimic de pierdut. Acesta este link.ul https://awymoney.xyz/637748924549669/

  • 1

    Ofer serviciul meu pentru vila din Bucuresti sectorul 1 si supraveghere pentru copii de minim 3 ani;detaliez prin CV,contact telefonic si cel mai bine printr-un interviu.

  • 1

    Angajam cu contract de munca electrician intretinere, calificat si cu experienta in domeniu. Salariu atractiv cu posibilitate de crestere in functie de performante.Tel : 0723 223 238, 0723 514 816

  • Asociatie de proprietari, bloc cu 83 de apartamente, situat langa primaria sectorului 1 din Banu Manta, dorim sa angajam administrator cu atestat sau firma de administrare imobil! Presedinte asociatie Radianu Mihai-0722254476

  • 1

    Asociatie proprietari din Bucuresti, bd. Banu Manta, sector 1, angajam administrator tehnic si serviciu de caserie (caserie dupa incetarea starii de urgenta), pentru un bloc cu 2 scari si 83 de apartamente. Ma numaersc Radianu Mihai si sunt presedintele asociatiei. Pentru detali va rog sa ma contactati la tel. : 0722254476 sau Cu stima, Ec. Radianu Mihai

  • Economist programator, busines analist doresc job. Eventual lucru de la domiciliu Nicolae Tel 0774006862

  • S.C. MAKITA ROMANIA SRL cu sediul in Branesti-Ilfov, angajeaza: Manager imbunatatire procese, studii superioare, limba engleza – 1 post. Perioada de primire aCV-urilor s-a prelungit pana la data de 24.04.2020. Adresa de Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 24.04.2020,ora 14,00.

  • 1

    Angajam magazioner pt depozit in Moara Domneasca, preferabil, nu obligatoriu, din zona apropiata. Studii obligatorii- minim Bacalaureat

  • 7

    Vino sa faci parte din echipa Provita ! Cerinte: studii medii finalizate; minim 3 luni experienta de lucru cu clientii; ideal experienta de lucru intr-o alta clinica medicala sau CMI; abilitati de comunicare foarte bune si lucru in echipa; prezenta agreabila, amabila, politicoasa si prompta, orientata spre nevoile pacientilor; dinamica, cu incredere in fortele proprii; rezistenta la stres, responsabila; spirit de organizare, disciplina, punctualitate; limbi straine: engleza – nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook); Descrierea pozitiei: entry Level – sub 3 ani; domeniu de activitate: serviciu clienti, secretariat /administrativ; full time; Principalele responsabilitati: intampina pacientii care sosesc in clinica si ii indruma catre sala de asteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultatia; programeaza sau reprogrameaza pacientii la diferite consultatii/ investigatii; preia apelurile telefonice in mod eficient si profesional; inregistrare si prelucrare date in sistemul operational intern; claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor; asigura comunicarea prin: email, fax, scrisori, atat intern cat si extern; incaseaza contravaloarea serviciilor medicale cash/card. Locatie: Clinica Provita; Adresa: Str. Alexandrina nr. 20 - 22 Sector 1 Bucuresti.

  • 2

    Daca ai o atitudine pozitiva, esti un spirit ambitios si dinamic te asteptam in echipa noastra! Ce vei face? • Efectuezi achizitii pentru fiecare proiect, corespunzator cerintelor stabilite cu seful ierarhic; • Intocmesti documentatiile aferente activitatilor de: prospectarea pietei, identificarea, selectarea potentialilor furnizori, comparatii de pret si conditii comerciale; • Urmaresti eficientizarea costurilor pentru fiecare proiect; • Negociezi preturile cu furnizorii agreati, in vederea obtinerii celui mai bun pret si a celor mai bune conditii de livrare; • Efectuezi comenzi catre furnizori, dupa analiza conditiilor de achizitie pentru fiecare produs si urmareste ca livrarile sa se incadreze in termenul agreat; • Studiezi permanent ofertele furnizorilor pentru achizitia produselor necesare la cel mai bun raport calitate/pret; • Efectuezi managementul datelor si informatiilor pentru fiecare proiect in parte; • Raspunzi de calitatea produselor achizitionate; • Stabilesti si mentii relatii comerciale optime cu furnizorii din portofoliu in vederea rezolvarii in timp util si in bune conditii a problemelor aparute. Pentru mai multe detalii ne poti contacta la telefon 0735.88.33.35 sau ne poti trimite CV-ul la

  • Salveaza cautarea