Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti Sector 4

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam secretara - domeniul financiar brokeraj credit

    Cautam sa angajam o secretara pentru o firma de brokeraj de credite. Sediul se afla in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 1 (Pta. Unirii). Firma activeaza in domeniu financiar-bancar. Experienta in domeniu minim un an. Program 09:00-18:00, luni-vineri. Principalele responsabilitati: Intocmire dosare; Centralizare date clienti; Centralizare facturi borderouri; Verificare si centralizare status dosare; Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, alte documente interne; Arhivare documente; Asigurarea transmiterii documentelor pe e-mail; Multumesc!

  • 49

    Angajam persoana dinamica

    Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Cunoasterea platformei BlocManager constituie un avantaj. Salariu: 4.000 lei brut Bucuresti - Tineretului Telefon: Va rugam trimiteti CV la email: admynya @ yahoo . com

  • 1

    operator notarial

    Operator notarial Candidatul Ideal: - experiența recentă de minimum 1 an într-un birou notarial (perioadă efectivă, excluzând concediile) este OBLIGATORIE; - studii superioare (cele juridice constituie avantaj); - cunoștințe avansate de operare calculator (MS Office, Excel, baze de date) și bună viteză de tehnoredactare; - abilități foarte bune de comunicare cu publicul, orientare către nevoile clientului și amabilitate; - punctualitate, respectarea programului de lucru, a fișei postului, a regulamentului de ordine interioară și a confidențialității datelor de care ia cunoștință în timpul activității; - capacitate de organizare a muncii, responsabilitate, atenție la detalii; - loialitate și dorință de stabilitate într-un loc de muncă; - stare de sănătate bună (apt fizic și mental pentru desfășurarea activității specifice notariale) și lipsă antecedente penale; - DISPONIBILITATE pentru începerea activității începând cu data de 01.04.2024. Atribuțiile postului: - relaționarea cu clienții (informații primare, consultanță aplicată), față în față, telefonic și pe e-mail; - pregătirea documentației necesare întocmirii actelor notariale, potrivit specificului fiecăruia; calcul taxe, accesare ghiduri evaluare; - verificările prealabile și înscrierea ulterioară a actelor în Registrele notariale naționale (INFONOT) și evidențele ANCPI (inclusiv utilizare E-Terra); - tehnoredactarea proiectelor de acte notariale supuse ulterior verificării, completării si semnării de către notarul public; - înregistrarea actelor în registrele, opisurile si evidențele biroului; - întocmirea statisticii lunare; - operațiuni de arhivare a actelor notariale; - încasarea taxelor, completarea registrului de casă, comunicarea cu contabilul biroului. Beneficii pentru angajat: - stabilitate (contract de muncă pe durată nedeterminată, salariul asigurat indiferent de încasările biroului); salariul de început se va discuta cu ocazia interviului. - decontarea lunară a abonamentului de transport (metrou STB), posibilitatea altor bonusuri materiale sau prime oferite la aprecierea notarului public, în funcție de eficiența demonstrată și plusvaloarea adusă activității biroului; -un mediu de lucru curat și profesionist; posibilitatea de dezvoltare profesională personală odată cu creșterea activității biroului; Descrierea companiei: Birou individual notarial nou înființat, volum de muncă minim spre mediu. Sediu amplasat în zona centrală, ușor accesibil (la 1-2 minute de metrou și stații STB). Program de lucru cu publicul estimat: L-J 8,30-15,30; V 8,30-12,30. Dacă vă regăsiți în profilul candidatului descris mai sus și vreți să construim împreună o echipă, transmiteți un CV relevant și date de contact pe adresa de e-mail până la data de 01.03.2024.

  • 3

    Operator Notariat

    Operator birou notarial - Candidatul Ideal: - experiența recentă de minimum 1 an într-un birou notarial (perioadă efectivă, excluzând concediile) este OBLIGATORIE; - studii superioare (cele juridice constituie avantaj); - cunoștințe avansate de operare calculator (MS Office, Excel, baze de date) și bună viteză de tehnoredactare; - abilități foarte bune de comunicare cu publicul, orientare către nevoile clientului și amabilitate; - punctualitate, respectarea programului de lucru, a fișei postului, a regulamentului de ordine interioară și a confidențialității datelor de care ia cunoștință în timpul activității; - capacitate de organizare a muncii, responsabilitate, atenție la detalii; - loialitate și dorință de stabilitate într-un loc de muncă; - stare de sănătate bună (apt fizic și mental pentru desfășurarea activității specifice notariale) și lipsă antecedente penale; - DISPONIBILITATE pentru începerea activității începând cu data de 01.04.2024. Atribuțiile postului: - relaționarea cu clienții (informații primare, consultanță aplicată), față în față, telefonic și pe e-mail; - pregătirea documentației necesare întocmirii actelor notariale, potrivit specificului fiecăruia; calcul taxe, accesare ghiduri evaluare; - verificările prealabile și înscrierea ulterioară a actelor în Registrele notariale naționale (INFONOT) și evidențele ANCPI (inclusiv utilizare E-Terra); - tehnoredactarea proiectelor de acte notariale supuse ulterior verificării, completării si semnării de către notarul public; - înregistrarea actelor în registrele, opisurile si evidențele biroului; - întocmirea statisticii lunare; - operațiuni de arhivare a actelor notariale; - încasarea taxelor, completarea registrului de casă, comunicarea cu contabilul biroului. Beneficii pentru angajat: - stabilitate (contract de muncă pe durată nedeterminată, salariul asigurat indiferent de încasările biroului); salariul de început se va discuta cu ocazia interviului; - decontarea lunară a abonamentului de transport (metrou STB), posibilitatea altor bonusuri materiale sau prime oferite la aprecierea notarului public, în funcție de eficiența demonstrată și plusvaloarea adusă activității biroului; -un mediu de lucru curat și profesionist; posibilitatea de dezvoltare profesională personală odată cu creșterea activității biroului; Descrierea companiei: Birou individual notarial nou înființat, volum de muncă minim spre mediu. Sediu amplasat în zona centrală, ușor accesibil (la 1-2 minute de metrou și stații STB). Program de lucru cu publicul estimat: L-J 8,30-15,30; V 8,30-12,30. Dacă vă regăsiți în profilul candidatului descris mai sus și vreți să construim împreună o echipă, transmiteți un CV relevant și date de contact pe adresa de e-mail până la data de 01.03.2024.

  • 1

    Disponibil online

    Caut,Secretara-office manager, experienta imobiliare,

    FIRMA IMOBILIARA , angajeaza secretara cu experienta in imobiliare pentru 4-5 zile saptamana.PLATA BILUNARA SAU LA ZI.Biroul in UNIRII, FIX LANGA IESIREA METROU UNIRII. Secretara mea, care va cumula si functiile de office- manager si agent imobiliar virtual, va avea salariul de 4.500 lei luna, plus 20 % din comisionul firmei, adica un comision personal ce poate ajunge la 8,000 lei ( 80 milioane lei vechi ). AVANTAJUL ESTE ENORM - ESTI PRIMUL OM IN FIRMA !! TREBUIE SA AI MULTA EXPERIENTA IN IMOBILIARE, navigare internet, cunoastere bine-bine Bucuresti, sa cauti in internet sau prin relatii personale, oportunitati de afaceri imobiliare , sa ai putere de convingere a clientului, sa fii o buna negociatoare si .. prezentabila. O adevarata money - maker, fara obligatii mari in viata personala, program de lucru incepand de la ora 10.00 dimineata, pana la 18.00. Salariu rezonabil plus comision 20 %. din orice tranzactie a firmei NU SUNATI SI NU DATI MESAJE DACA NU AVETI EXPERIENTA IN IMOBILIARE !!! Sunt un domn in varsta si putin bolnav care are nevoie de ajutor in afacerile imobiliare pe care le conduc cu succes de mai bine de 33 de ani. Va informez ca biroul meu din Piata Unirii se afla in doua camere inchiriate + terasa protocol, dintr-un apartament cu 5 camere. Rog mesaje numai pe WhatsApp. In Bucuresti. Biroul este fix la metrou Unirii 1. Detalii numai pe WhatsApp- . Mihai

  • Caut job part-time time

    Caut job part-time 4-6 ore zi L-VExperienta vasta in activitati administrative, programe de gestiune, contabilitate primara, relatii clienti. Engleza nivel incepator. Spaniola avansat. Rog seriozitate. Georgiana

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-4
Salvează căutarea