Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Reprezentant vanzari

    Te asteptam in echipa noastra daca: [] Esti orientat catre client, [] Ai bune abilitati de comunicare si negociere, [] Ai o buna gestionare a timpului; [] Ai abilitatea de a sintetiza informatia; [] Vrei sa iti dezvolti o cariera in domeniul vanzarilor; [] Ai permis conducere categoria B; [] Ai studii liceale terminate. Descrierea jobului Ne mărim echipa [ ] Compania noastră angajează reprezentanti vanzari cu sau fara experienta. Candidatul ideal: [] Dacă ești o fire pozitivă, sociabilă, ambitioasa si dornică sa crești in cadrul unei companii de succes si ești in cautarea unui loc de munca stabil, îți plac provocările, vacantele si munca in echipa, atunci ești candidatul perfect pentru noi. [ ] [] Nu este necesară experiența, stai liniștit totul se învață atat timp cat este ambiție si motivație. Trebuie doar sa deții permis de conducere si sa-ți dorești sa faci parte din echipa noastră, de restul ne ocupam noi! Ce oferim: [] Beneficiezi de salariu fix si bonusuri din vânzare +bonusuri pentru performanța si cel puțin 5 vacante pe an atat in țara cat si in străinătate, [] Dezvoltare profesională susținută prin programe de pregătire permanenta. [] Posibilitatea de a promova in cadrul companiei printr-un program de promovare permanenta vizând următoarele poziții, începând cu poziția de reprezentant vânzări [ ] team leader [ ] sales manager, [] Program flexibil. Dacă te-am făcut curios a, asteptam cv-ul tau aici sau la adresa de email: sau ne puteti contacta la numarul de telefon: . Te așteptam cu drag in echipa noastră! [ ] Succesul este o călătorie, nu o destinație. Exista mai multe definiții ale succesului, însă definiția succesului este personală! Descrierea companiei Suntem o companie americana de vanzari si distributie, cu o traditie de peste 100 de ani si peste 1600 birouri deschise pe glob. In Romania suntem prezenti de 27 ani si in plina ascensiune.

  • 11

    Reprezentant vânzări Orange

    ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Salut, comunitatea Facebook! Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D (ușă la ușă)! Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!

  • Agent de asigurare

    AgențiaASIROM VIG TULCEA își mărește echipa. Dacă ești în căutarea unui loc de munca part time sau full time, te invit să te alături echipei mele și sa faci primul pas spre o cariera de succes în domeniul asigurărilor. Îți voi oferi susținere, te voi ajuta sa îți pui in valoare aptitudinile, pasiunile indiferent de domeniul din care vii și de experiența pe care o ai. Dacă îți dorești o cariera in domeniul asigurărilor te aștept la o întâlnire sa-ți prezint beneficiile și oportunitățile acestui job. Îmi poti trimite CV-ul tău pe adresa de mail: iuliana.tornea @asirom.ro sau ma poți contacta la numărul de telefon: . Hai sa începem aceasta călători în lumea asigurărilor împreuna

  • 1

    Agent de asigurare

    AgențiaASIROM VIG TULCEA își mărește echipa. Dacă ești în căutarea unui loc de munca te invit să te alături echipei mele și sa faci primul pas spre o cariera de succes în domeniul asigurărilor. Îți voi oferi susținere, te voi ajuta sa îți pui in valoare aptitudinile, pasiunile indiferent de domeniul din care vii și de experiența pe care o ai. Te aștept la o întâlnire sa-ți prezint beneficiile și oportunitățile acestui job. Îmi poti trimite CV-ul tău pe adresa de mail: iuliana.tornea @asirom.ro sau ma poți contacta la numărul de telefon: .

  • 2

    Consultant financiar

    Unit Manager #ASIROM VIG Tulcea își mărește echipa și oferă oportunități de carieră tuturor celor care doresc să-și pună în valoare abilitățile profesionale sau a celor care doresc să își dezvolte o carieră în domeniul #consultanței financiare sau a #managementului echipelor de consultanți financiari. Dacă îți dorești un venit suplimentar sau chiar o nouă carieră, vino alături de noi și te vom ajuta să devii un adevărat profesionist, indiferent de profesia și experiența anterioară. Pentru mai multe detalii te așteptăm la sediul nostru din Str. Unirii nr. 4, bl.(telefon: ) pentru a descopri mediul in care vei crește profesional si provocările care te vor transforma în cea mai bună versiune a ta.

  • Agent vanzari Tamplarie PVC cu EXPERIENȚĂ

    Fabrica noastră de Tamplarie cauta agent vanzari cu experiență OBLIGATORIE in domeniul tamplariei PVC. Cerințe: Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic - constituie un avantaj; Experienta in programul WINARHI; Experiență în vânzări de minim 2 ani - obligatoriu; Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC; Abilitati de comunicare & negociere; Cunostinte de operare PC; Abilitati de vanzare si negociere; Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru dinamic si placut; Oferim telefon de serviciu plus laptop; Oportunitati de dezvoltare profesională; Salariu fix + bonusuri in functie de performanță. Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Utilizarea platformei CRM Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie

  • 6

    Consultant financiar

    #Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recruteaza consultant! Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu, - ești sociabil și responsabil - comunici usor și ești orientat spre rezultate - ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) - îți dorești sa-ti dezvolti o cariera si un bussines propriu intr-un domeniu in plina expansiune - deții cunoștințe medii pachet MS Office - codul RAF constituie un avantaj. De ce noi, iți oferim pregătire și training în domeniu te bucuri de sustinerea managerului pe toata perioada activitatilor tale - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă - esti implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim si sigur. De ce vrei in echipa mea, Convinge-ma de asta si vino in echipa mea din Craiova! Ataseaza anuntului CV-ul tău si te voi contacta in cel mai scurt timp.

  • Consultant vânzări showroom Bilka

    Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - :  - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; -  Acordarea consultanţei de specialitate; -  Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; -  Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; -  Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; -  Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).

  • 6

    Agent de Vanzari - Sisteme de Securitate

    Compania STEFAN SECURITY, angajeaza AGENT VANZARI pentru sisteme de securitate Candidatul ideal Studii medii/superioare (minim diploma de bac) Cunostinte pc/office Cunostiinte in sisteme de securitate, electronica Experienta in vanzari pe teren-prezinta avantaj Organizat si atent la detalii Serios si responsabil Dornic sa invete lucruri noi Spirit de colaborare in echipa Fire comunicativa Permis de conducere cat b Fara cazier Disponibilitate pentru deplasari in teren Descrierea postului Activitate atat la birou cat si pe teren Indeplinirea sarcinilor date de manager Asistarea pe teren la vanzarea servicilor de instalare a sistemelor de securitate Deplasarea pentru achizitia diferitelor materii prime si materiale Livrare diferitelor materii prime si materiale la locatia instalarii Completarea anumitor acte/formulare pentru desfasurarea activitatii Predare documente fiscale la clienti, efectuare incasari Beneficii Salariu motivant in functie de performanta Tichete de masa (card) CV-urile se pot trimit pe adresa: Mai multe detalii la telefon:

  • Broker credite

    Heiiii, ne mărim echipa, vrei să evoluezi alături de noi ?! Te așteptăm cu un Cv sau sun mesaj și te vom contacta noi!

  • 37

    Reprezentant Vanzari Proiect Vodafone

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 7

    Agent Vanzari Teren

    Agent Vanzari Teren - Persoane Fizice RCS&RDS Candidatul Ideal - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune; - traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj); - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati de comunicare; Descrierea jobului Responsabilitați si beneficii: - prezentarea si promovarea serviciilor companiei către persoanele fizice - prospectarea pietii si identificarea de noi clienti - negocierea si incheierea de contracte ; - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca; - bonusuri in functie de performanta; - posibilitate de evolutie profesionala. Descrierea companiei RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti operatori de servicii integrate de comunicatii din regiune, furnizand servicii sub brandul Digi in Romania, Ungaria, Spania si Italia. In prezent, compania este lider in Romania pe piata segmentului de servicii de televiziune prin cablu si satelit, sub brandul Digi TV, de servicii de internet, sub brandul Digi Net, dar si un furnizor alternativ de servicii de telefonie fixa, Digi Tel si telefonie mobila, Digi Mobil, care este in continua crestere si dezvoltare. Compania detine singura televiziune de stiri din Romania in format full HD, Digi24 HD, cu 8 statii regionale, 4 canale de sport, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life si Digi Animal World, un canal de muzica, Utv, 5 posturi de radio: DIGI FM, Pro FM, INFO PRO, MUSIC FM si DANCE FM. Mai multe detalii în privat sau la numărul de telefon Punct de lucru Galati

  • 5

    iCredit își mărește echipa

    Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birouri București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • 1

    PestControl Bucuresti angajam asistent manager - om de birou

    Candidatul Ideal: Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale in pozitia de vanzari. Persoana organizata, calma, cu atentie la detalii Experienta in vanzari telefonice. Abilitati de vanzare si negociere (Tehnici de negociere în vânzări; Elemente de persuasiune în comunicare; tehnici de deschidere sau inchidere a vanzarii telefonice). Calmitate si tonalitate placuta a vocii. Cunostinte operare PC nivel mediu-superior (word, excel, etc). Studii medii superioare Descrierea jobului: Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii; Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu colegii; Acorda asistenta tehnica clientilor si potentialilor clienti prin telefon e-mail; Redacteaza si transmite oferte clientilor potentiali sau existenti; Completeaza documentele specifice presatarii serviciilor DDD; Indosarieaza scaneaza documentele specific; Promoveaza imaginea Companiei. Cerintele postului: Domiciliul stabil in Bucuresti Ilfov; Resedinta stabila in zona de sud constituie un avantaj, biroul deservit va fi in Popesti-Leordeni. Experienta in vanzari si preferabil prin telefon constituie un avantaj si este de dorit. Studii: minim studii medii (diploma de bacalaureat) studii superioare constituie un avantaj. Cunostinte operare PC. Abilitati de asimilarea rapida de informatii; Atitudine pozitiva orientata catre client si rezultat; Initiativa, ambitie, capacitati multitasking si spirit de competitie; Orientat spre noi oportunitati si dezvoltare a relatiei cu clientul; Abilitati de comunicare personala si interpersonala; Putere de convingere, atentie la detalii; Dorinta de colaborare pe termen lung, cat mai multi ani (nu cautam personal sezonier) Beneficii: Oferta salariala intre 2500 si 3200 Lei Net in functie de experienta si aptitudini. Training de specialitate si cursuri permanente de dezvoltare profesionala; Reduceri si beneficii in cadrul companiei; Suport in probleme de sanatate Mediu de lucru placut si conditii bune de munca; Se lucreaza de la 09:00 18:00 zilnic de luni pana vineri, sambata si duminica liber. In functie de implicare, rezultate, realizari, capacitatea de apartenenta la o echipa, se pot acorda bonusuri. Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice. Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Birou Popesti Leordeni Drumul Fermei Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: www.pestcontrol-bucuresti.ro Va rugam frumos, daca sunteti interesat a trimiteti doar CV pe sau whatsapp , numai daca indepliniti conditiile din cerintele postului.

  • 6

    Consultant vanzari clienti agent vanzari

    Candidatul Ideal -Persoana ambitioasa, motivata -Inclinatie spre domeniul tehnic. -Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta -Experienta in domeniul vanzarilor constituie avantaj -Aptitudini de comunicare relationare cu clientii -Cunostinte operare PC -Orientarea catre rezultate si solutii -Initiativa si atitudine pozitiva -Flexibilitate si spirit de echipa Descrierea jobului Titularul jobului va promova si vinde produsele companiei noastre Ce trebuie sa faci ? - Prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; - Stabileste si participa la intalnirile cu clientii; - Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor; - Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - Urmareste atingerea targetului lunar de vanzari si a obiectivelor individuale stabilite; - Urmareste derularea si finalizarea contractelor. - Participa la actiunile comerciale din magazin; - Raspunde solicitărilor clientilor cu privire la informatii despre produse, preturi; - Asigura curatenia magazinului (inclusiv echipamente si utilaje) si a anexelor. - Urmarire competitie (promotii, preturi concurenta, estimari vanzari). Oferim un salariu fix, bonuri de masa si comision din vanzari. Se asigura scolarizari locale, cat si la furnizorii nostri. Descrierea companiei CINE SUNTEM? Compania Tehno, cu showroom in Buzau, a fost infiintata in anul 1994 ca raspuns la cerinta tot mai mare a pietii in domeniul sculelor electrice, ajungand in prezent unul din cei mai mari distribuitori autorizati ai unor producatori de renume din tara. Suntem o echipa de profesionisti, care punem pe primul loc satisfacerea clientilor, iar milioanele de comenzi si de clienti multumiti din toata tara sunt cartea noastra de vizita. CE OFERIM? La momentul actual oferim o gama foarte larga de produse de calitate superioara, pentru care oferim acoperire la nivel national, asigurand totodata livrarea in siguranta a produselor noastre, intr-un timp foarte scurt. Producatorii de renume comercializati de noi sunt: Bosch, Makita, Stihl, Ruris, Metabo, AGT, Media Line, Skill, Unior-Tepid, Dremel, Drager, Telewin, Pro Weld, Airmaster, Imer Group, Bisonte, Hawera, Karcher, Masalta, Pentax. DE CE NOI? Daca ai nevoie de seriozitate si vrei sa stii ca orice situatie s-ar ivi, rezolvarea acesteia va fi in favoarea ta, magazinul nostru este exact ceea ce cauti! Experienta de peste 25 de ani si sutele de clienti care ne ofera zilnic increderea lor, ne recomanda. Ne diferentiem prin seriozitate, flexibilitate si prin faptul ne contactam toti clientii si ne mulam pe necesitatile fiecaruia dintre ei. La noi orice tranzactie inseamna un client multumit!

  • 1

    Agent de Vanzari Servicii de Curierat

    Cerinte: - experienta pe un post similar de minim 1 ani - excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere - abilitati de intretinere si dezvoltare a relatiilor cu clientii - persoana dinamica, organizata, responsabila, punctuala - Cunostinte de operare calculator (office, Email, Excel) Avantaje : - studii superioare - experienta in domeniul vanzarilor de servicii de curierat - buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri de curierat din Romania; - permis de conducere categoria B - cunoasterea lb. engleza la nivel mediu avansat Descrierea jobului: - prospectarea pietei - implementarea strategiei companiei si promovarea produselor acesteia - realizarea obiectivelor de vanzari si executie, stabilite pentru dezvoltarea companiei - cresterea numarului de clienti si mentinerea relatiilor cu clientii existenti - urmarirea derularii contractelor comerciale, precum si negocierea acestora - realizarea si asigurarea unui sistem eficient si facil de comunicare raportare cu catre managementul companiei Oferta (bonusuri, beneficii) - remuneratie motivanta - bonusuri de performanta acordate lunar sau trimestrial - mediu profesionist de lucru - participarea la training-uri de perfectionare - comision din vanzari Detalii la telefon:

  • Consultant financiar

    Caut coleg(ă) de muncă (Bucuresti și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul Timpul trece, leafa merge . - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar Time is money . Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe Grăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Caut loc de muncă,Baia Mare

    Bărbat 51 ani, studii superioare, permis B

  • 1

    CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) - inclusiv studenti

    Descriere La AHP IzoTerm, înțelegem cât de important este lucrul în echipă. De aceea, dorim să o extindem cu o poziție de CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) pentru a eficientiza cât mai mult procesele de termoizolatii. Vrei sa lucrezi intr-un domeniu nou cu tehnologie și materiale de ultima generație, in care aportul tău sa facă diferența, și sa fi apreciata pe măsura muncii tale? Ce presupune munca ta? - contactarea telefonică a potențialilor clienti și consilierea in ceea ce privește serviciile oferite, promovarea paginilor pe rețele sociale - 60-70% din timp (munca de birou) - deplasare pe teren pentru evaluare proiecte, prezentare servicii și contactare de clienti / parteneri noi - 30-40% din timp Cerințele noastre sunt: - Atenție la detalii - Cunoștințe de baza operare calculator - Cunoștințe operare rețele sociale: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.. - Abilitați de nogociere - Permis de conducere categoria B; - Flexibilitate - Capacitate ridicată de asimilare/învățare, - Domiciliul în orașul Hunedoara sau împrejurimi. Pachet salarial competitiv, program flexibil. Se oferă școlarizare, experiența și vârsta nu sunt criterii eliminatorii, pot fi chiar si studenți. Te asteptam in Echipa!

  • 4

    Consilier vanzari optica

    Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie

Salvează căutarea