Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Sector-6

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Angajam agent vanzari pentru un complex imobiliar in zona Militari . Cautam o persoana cu studii superioare, permis de conducere categoria B, serioasa, punctuala si bine organizata. Experienta constituie un avantaj. Oferim salariu fix, contract de munca pe perioada nedeterminata si bonusuri in functie de performanta.

  • Cautam persoane ambitioase care isi doresc o cariera de succes in domeniul asigurarilor, propria echipa si propria afacere. Daca ai mai lucrat in domeniu este o oportunitate buna pentru tine de a iti pastra portofoliul si, in acelasi timp, de a fi pe cont propriu. Daca nu, nici o problema, totul se invata, important e sa fii o persoana perseverenta, cu spirit intreprinzator. Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: http://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase din Bucuresti pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Sistemul de lucru este MultiLevel Marketing.Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru . Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • SC ALLIANZ TC COM SRL angajeaza agent vanzari cu experienta in domeniul vanzarilor de materiale de constuctii (plasa din fibra de sticla) Cerinte: - experienţă în domeniul vanzarilor - abilităţi foarte bune de comunicare, convingere, organizare si planificare - disponibilitate la program prelungit şi la deplasări - vizitarea periodica a clientilor in scopul pastrarii si dezvoltarii relatiei existente cu acestia - cresterea portofoliului de clienti si a vanzarilor din zona arondata - urmarirea situatiei incasarilor OFERIM: - salarizare atractiva (salariu fix+comision vanzari) -tichete de masa

  • Salutare, Căutăm un nou membru pentru echipa noastră care să aducă o perspectivă fresh în domeniul vânzărilor. Candidatul ideal: • Trebuie să fie bun prieten cu limba română și limba engleză • Este necesară experiență în vânzări pe domeniul construcțiilor • Își poate adapta cu ușurință discursul telefonic și poate empatiza cu clienții • Poate identifica rapid și ușor cerințele și dorințele clienților • Permis de conducere categoria B • Persoană serioasă și organizată ROMFIRE este o companie ce are ca principal obiect de activitate furnizarea de servicii și solutii de protecție pasivă la foc a clădirilor industriale și rezidențiale. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0730.355.308, adresa de e-mail sau ne puteți lăsa un mesaj în privat.

  • Compania Dan Grup Management angajeaza reprezentanti vanzari si consultant bancar salariu intre 2000 euro si posibil mai mult in functie de rezultate , trimite cv pe adresa de email; rehauofficearoundgmail.com www.asigurarisicredite.online

  • Vrei sa castigi dolari in fiecare zi doar din cateva clicuri aceseaza siteul https://cryptohuge.icu/index?ref=4759091 si vei castiga dolari in fiecare zi.

  • Angajam Agent/a Vanzari (ASM) zona Bucuresti/Ilfov in domniul pietei de Vending (aparate automate cafea/snack). Experienta in domeniu reprezinta un avantaj major. Permis conducere cat. B. Venituri financiare substantiale. Salariu fix, prima instalare, comision vanzari. Mai multe detalii, la telefon 0725.955.959

  • ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI S.A. sucursala Militari cauta persoane cu bune abilitati de comunicare si cu dorinta de a-si spori venitul. Agent de asigurare :promovare diverse produse financiare consacrate (asigurari de Generale, ,Asigurari de Sanatate si Viata ,etc), dezvoltarea si fidelizarea portofoliului de clienti. Se asigura cursuri, conditii civilizate de munca,contract de agent (comisioane ,bonusuri). Pentru C.V. e-mail : , tel 0744301342 .

  • Societate comerciala producatoare de mase plastice angajeaza agent de vanzari cu experienta in domeniul maselor plastice. Contract de munca pe perioada nedeterminata, salasiu atractiv, bonusuri de performanta.

  • Angajam agenti imobiliari cu minimum de experienta, dornici de a persevera si a lucra intr-o agentie imobiliara din Drumul Taberei un job cu posibilitati mari de castig. Tel 0761773955 sau 0726004932.

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Compania GTA Business Development SRL isi desfasoara activitatea de distributie corpuri de iluminat cu LED si produse SMART la nivel national. Compania detine un showroom in Bucuresti, spatios si frumos amenajat, unde sunt prezentate produsele V-TAC (produse importate din Bulgaria). Responsabilitati • Preia si gestioneaza vizitatorii/clientii din showroom si le ofera suport privind identificarea celor mai potrivite produse/solutii pentru nevoile lor; • Dezvolta relatii pozitive si de durata cu vizitatorii/clientii showroom-ului; • Preia si verifica marfa de la furnizori si curieri; • Pregateste marfa si colete pentru livrare inclusiv documente de transport (AWB); • Emite documente necesare livrarii: bonuri fiscale, facturi fiscale, avize si alte documente (daca e cazul); • Incheie si urmareste derularea comenzilor si livrarea produselor; • Se asigura de buna functionare a echipamentelor din showroom in vederea realizarii de demonstratii clientilor; • Invata si prezinta practic produsele din portofoliu in showroom-ul firmei; • Invata si cunoaste modalitatile de lucru in sistemele de operare ale companiei; • Realizeaza prezentari tehnice, demonstratii practice si oferte comerciale; • Ofera suport procesului de ofertare pentru clienti; • Suna periodic clientii informandu-i asupra ultimelor oferte; • Indeplineste obiective stabilite individual si in echipa, raporteaza catre superiorul ierarhic Profil • Job full-time, nu sunt acceptati studenti la zi sau persoane cu alte angajamente • Studii universitare absolvite • Operare PC obligatoriu (comunicare pe email, intocmire oferte, emiterea de facturi etc.); • Avantaj: experienta anterioara in domeniul vanzarilor/client service (de tip retail/showroom); • Bune abilitati de comunicare eficienta: ascultare activa, intelegere nevoi, exprimare clara a ideilor, asertivitate, bune maniere, atentie distributiva, responsabilitate, spirit de initiativa, atitudine orientata catre client, organizare, adaptabilitate, capacitate si disponibilitate de a invata lucruri noi si a se acomoda la schimbare • Fire tehnica si practica pentru intelegerea echipamentelor; • Placerea de a lucra in domeniul vanzarilor, abilitati de vanzare; • Capacitate de lucru cu cifre si informatii despre produse; • Abilitati de lucrul in echipa • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu • Avantaj cunostinte aplicatii software (Dialux, autocad etc.) - nu sunt obligatorii. Beneficii • Instruire de specialitate in echipamentele si produsele firmei, mediu de lucru decent si corect; • Program 9-18:00, din care 1 ora pauza masa, sambata si duminica nelucratoare; • Oportunitati pentru avansare profesionala; • Telefon de serviciu.

  • - Mentinerea relatiilor cu clientii existenti - Dezvolta portofoliul de clienti - Planifica si organizeaza activitatea de vanzare - Realizeaza obiectivului propus - Prezentarea si promovarea produselor - Raportare catre conducerea executiva Cerinte - Bune abilitati de comunicare si negociere - Persoane energice, ambitioase, comunicative, cu spirit intreprinzator si dorinta de autodepasire - Abilitãti de lucru în echipã - Perseverentã în atingerea obiectivelor propuse - Orientarea catre intampinarea asteptarilor clientilor Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial atractiv - Comision la vanzari - Autoturism - Telefon

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Salut, Angajam ASISTENT VITRINA MEZELURI cu si fara experienta. ZONA PRISMA – BALOTESTI Adresa magazin: Sos Bucuresti – Ploiesti Km 20, comuna Balotesti. Oferim: Salariu 2000 RON in mana + tichete de masa in valoare de 200 RON, total de 2200 RON NET in mana; Contract de munca full; Program de lucru: 8 ore/zi; Activitate de 5 zile pe saptamana si 2 zile libere; Programeaza-te la interviu la numarul de telefon 0726.363.208 sau prin mesaj.

  • Cautam coleg pentru benzinarie in Mihai Bravu, Bucuresti. Mai multe detalii la nr. de tel:0766879803

  • Salveaza cautarea