Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Nivel de studii: Absolvent-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Menaj usor casa, 2 persoane , 5 zile pe saptamana 9-17. (curatenie,calcat) In mana 5000lei pe 20 zile lucratoare, plus decontare abonament transport in comun sau benzina. Conditii: - neaparat referinte de la locurile de munca anterioare -minim 8 clase,preferabil liceu -varsta 35-45 ani ,fara probleme de sanatate - colaborare pe termen lung - sa locuiasca in apropiere de Alka factory shop-nu mai mult de 45 minute naveta( 112, 331 bis statia Nuferilor)
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Cerinte -Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-o poziție similară este preferată -Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă -Abilități bune de gestionare a timpului și a priorităților -Atent la detalii și capabil să lucreze cu precizie -Cunoștințe de bază de operare a computerului și abilitatea de a lucra cu programe de facturare și software de contabilitate -Abilitatea de a lucra eficient atât de sine stătător, cât și în echipă Responsabilitati -Emiterea facturilor pentru serviciile și produsele furnizate clienților noștri în conformitate cu termenii și condițiile contractuale -Verificarea atentă a datelor de pe facturi pentru a asigura corectitudinea și completitudinea acestora -Gestionarea informațiilor despre clienți și actualizarea bazelor de date cu datele relevante -Monitorizarea plăților și transmiterea memento-urilor de plată în cazul întârzierilor -Comunicarea eficientă cu clienții pentru rezolvarea problemelor legate de facturare și pentru furnizarea de asistență în legătură cu întrebări sau solicitări -Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru obținerea informațiilor necesare pentru procesul de facturare Alte informatii Alte informatii: 3500-4000 LEI NET 700 LEI TICHETE DE MASA BONUS DIN VANZARI DECONT TRANSPORT ABONAMENT MEDICAL CLINICA PRIVATA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA MASINA DE SERVICIU Program: L-V: 09:00-17:30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
"ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Daca ai nevoie de desene pe calculator - SUNA=MA EXECUT Desene pe calculator(AUTOCAD)=execut, modific,actualizez, ,livrez format dwg , dxf sau print= =Trimite schita si fac desenul. "ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Inginer Autocad.Bucuresti.Execut,modific,actualizez desene in Autocad.
-
Daca: - stii ca poti mai mult, - simti ca munca ta nu este apreciata la o valoare justa, - vrei sa iti organizezi singur timpul, - daca vrei sa iti cunosti limitele, - iți place interacțiunea cu oamenii vino în echipa noastră! Aici ai oportunitatea de a lucra în mediu dinamic, performant, ce încurajează dialogul și dezvoltarea personală. Aici ai posibilitatea sa te cunosti, in primul rand pe tine! Avem 4 posturi disponibile si, daca te hotarasti, poti avea urmatoarele beneficii: laptop; birou; bonusuri de performanță; cursuri dezvoltare personală; comision din vânzări; Vei lucra cu profesioniști și vei beneficia de experiența noastră! Îți vom pune la dispoziție tot ceea ce este necesar pentru a reuși să ai venituri pe măsura implicarii tale si implicit a asteptarilor. Nu se oferă parte fixă. Ne poți contacta telefonic, sms... e-mail: Vino în echipa noastră! Echipa HELP CREDIT!
-
Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc
-
Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre din Afi Cotroceni. Ar fi super sa ai: 1. amabilitate si orientare catre client; 2. implicare și flexibilitate; 3. atitudine pozitiva si dorintă de invătare; 4. studii medii sau superioare; Experienta in vanzari și consiliere clienti. Practic, alaturi de noi: 1. Te vei ocupa de vanzarea si promovarea produselor 2. Te vei asigura că marfa de la raft este aranjată conform unui standard 3. Vei oferi suport clienților 4. Vei verifica zilnic stocurile Pentru mai multe detalii, cel mai bine sunați la .
-
Cabinetul medical Kineto Ortoclinic situat în București sector 5 ( vis a vis de hotel Marriott), angajează fete kinetoterapeut Candidatul trebuie: - sa dețină diploma de specialitate - elaborarea programelor de recuperare medicala pentru copii și adulti - competente solide în efectuarea diferitelor tipuri de masaj - experienta de minimum 1 an în domeniu - capacitatea de a comunica eficient cu pacienții - persoana activa și responsabila - punctuala și serioasa - se da proba practica Descrierea postului : - stabilirea programului de recuperare medicala pentru copii și adulți - realizarea sesiunilor de masaj terapeutic, relaxare, drenaj limfatic, anticelulitic, reflexoterapie - stabilirea și aplicarea tehnicilor necesare pentru atingerea obiectivelor terapeutice - promovarea serviciilor și imaginea firmei - program de lucru full time 12 - 20 - respectarea programului de lucru - posibilitatea formarii și învățării de utilizare a aparaturii medicale
-
Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.
-
Responsabilități: - preluare si procesare documente de la clienti; - arhivare documente; - prelucrare informatii pana la obtinerea corecta a balantei si intocmirea bilantului si a situatiilor financiare; - verificarea jurnalelor de vanzare cumparare, situatii clienti furnizori, banca, etc.; - alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila; - relatia cu clientii. Calificări: - absolvent de liceu colegiu facultate cu profil de contabilitate; - cunostinte solide in domeniul contabilitatii; - cunostinte word, excel, internet; - seriozitate, lucru in echipa. Avantaje: - cunostinte Saga; - absolvirea unui liceu colegiu economic; - membru CECCAR. Asteptam CV la adresa:
-
DESCRIERE Societate de contabilitate din Bucuresti Sector 6 angajeaza: Contabil Economist contabil Candidatul Ideal : Studii economice superioare. Minim 5 ani experiență în cadrul unei societăți de contabilitate sau în cadrul unui departament de contabilitate; Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; Proactiv pentru a rezolva spețe fiscale; Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Win Mentor Saga Cunostinte PC - Microsoft Office; Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Primește, verifică și înregistrează în contabilitate documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal, D112. Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Oferim salariu motivant, stabilit in functie de cunostinte si experiență în urma interviului. Persoanele care doresc sa candideze pentru acest post, sunt invitate sa ataseze un CV cat mai detaliat.
-
Federația Columna SCOR caută să-și mărească echipa cu un funcționar administrativ. Candidatul ideal trebuie să aibă printre altele și următoarele calități: - energic - dornic să învețe lucruri noi - spirit de echipă - rezistență la stres - abilitatea de a lucra cu dead-line-uri - punctualitate - corectitudine - disponibilitate pentru deplasări Se oferă: Pachet salarial atractiv Program de lucru atractiv Alte beneficii care vor fi discutate în cadrul unui interviu preliminar Postul presupune: - Abilități de operare calculator - Abilități social-media Federația Columna SCOR este o organizație liberă, independentă care reunește în baza liberului consimțământ și fără nicio îngrădire salariați (funcționari publici și personal contractual) din cadrul instituțiilor publice centrale și locale, unităților de asistență socială, sau a entităților juridice înființate în subordinea structura instituțiilor publice, indiferent de profesie și fără deosebire de naționalitate, sex, vârstă, convingeri politice sau religioase. Federația Columna SCOR garantează și apără drepturile sindicale, libertatea de opinie a tuturor membrilor de sindicat, prevăzute de legislația națională și sau europeană și convențiile internaționale la care România este parte, precum și în Acordurile de muncă și Contractele colective de muncă având drept scop: Promovarea și apărarea demnității, a drepturilor și intereselor profesionale, economice, sociale, culturale și sportive ale membrilor săi; Negocierea și încheierea contractelor colective de muncă, cât și a acordurilor de muncă la nivel de unitate; Participarea la elaborarea și avizarea Regulamentelor de Ordine Interioară; Promovarea drepturilor salariaților referitoare la salariu, condiții de muncă, timp de muncă și odihnă, stabilitate în muncă; Participarea la elaborarea planurilor anuale de formare profesională; Participarea la îmbunătățirea condițiilor de muncă și de viață ale membrilor săi; Apărarea în fața conducerii instituției, a altor autorități publice, a instanțelor judecătorești, a organelor de jurisdicție, a drepturilor membrilor săi ce decurg din: legislația muncii, contractul individual de muncă, contractul colectiv de muncă, prin apărători proprii sau aleși; Întreprinderea oricărei acțiuni prevăzute de lege, formularea de acțiuni în justiție în numele membrilor săi.
-
Salutare, Iti multumim ca esti interesat de anuntul nostru! Cautam un nou coleg pentru locatiile noastre din Bucuresti, pe postul de Consultant Vanzari in magazine tip insula de accesorii gsm, locatiile disponibile sunt : Auchan Pallady Park Lake Sun Plaza Daca esti sociabil, dinamic, ambitios si dornic sa lucrezi intr-un mediu in care ai posibilitatea sa cunosti oameni diferiti, sa iti faci prieteni noi si sa iti creasca veniturile de la o luna la alta, atunci esti candidatul ideal pentru noi. Daca iti place sa comunici si sa lucrezi cu oamenii si iti doresti o cariera in vanzari vei gasi in magazinele noastre o echipa tanara alaturi de care vei avea oportnitatea de a invata si de a te dezvolta. Descrierea jobului Pentru ca vom investi in dezvoltarea ta, nu cautam neaparat experienta in vanzare, dar este important: - Studii medii cel putin; - Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii; - Bune abilitati de comunicare si capacitate de a relationa cu usurinta; - Seriozitate si spirit de echipa; - Dorinta de a invata si a progresa; - Cunostinte tehnice in ceea ce priveste telefonia mobile, reprezinta un avantaj; - Corectitudine, punctualitate; - Orientare catre client; Responsabilitati: - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul; - Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash card); - Promovarea si vanzarea produselor. - Montarea foliilor de protectie pentru telefoane ( sticla si silicon) - Recomandarea de huse pentru telefoanele clientiilor - Recomandarea de accesorii gsm pentru telefoanele clientilor ( cabluri, incarcatoare, suport auto etc ) Beneficii: Saraiu fix + comision din vanzari + comision din campaniile lunare Salariu difera in functie de vanzarile zilnice realizate, colegii care ii avem acum lunar incaseaza NET ( in mana ) intre 4000 - 5000lei - Se ofera Training timp de 1 luna cu un coleg mai vechi pe acceasi tura - Prime de Sarbatori ( Paste si Craciun ) - Mediu de lucru dinamic; - Echipa tanara si entuziasta; Program de lucru: Se lucreaza in ture - 1 zi lucrata, 1 zi libera, 2 zilw lucrate, 2 zile libere. Interval orar 10:00 - 22:00 cu o ora pauza de masa. Exemplu program: Saptamana 1: - se lucreaza: luni, miercuri, sambata si duminica; - liber: marti, joi si vineri; Saptamana 2: - se lucreaza: marti, joi si vineri; - liber: luni. miercuri, sambata si duminica. Cine suntem noi: In momentul de fata ITELGSM opereaza site-ul online iTelMobile.ro lider pe piata din Romania in segmentul de huse personalizate si in top 5 cele mai mari site-uri online din Romania cu si despre accesorii gsm. Operam cu 3 magazine de desfacere in Bucuresti, si avem o echipa tanara si focus-ul nostru este spre o extindere cat mai mare pe piata de accesorii gsm.
-
Dorești o carieră în network marketing (vânzări directe de servicii financiare) alături de o tânără companie românească? Avem incluse pentru colaboratori și parteneri prezentări oficiale plus un plan de afaceri și carieră, mai mult decat profitabil ! Compania oferă susținere completă, pt ascensiune rapidă și ușoară. Câștigurile pot fi in sume cu 4, 5, sau 6 cifre in funcție de implicare și performanță. Te invit să aplici cu datele de contact si vei fi invitat la o sesiune de informare online, unde vei putea afla toate detaliile acestui sistem inovator de carieră și vei găsi răspunsuri la toate întrebările pe care le-ai putea avea.
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.
-
Esti atras de nanostiinta nanotehnologie? Vrei sa lucrezi in timp ce studiezi? Vino la CSSNT-UNSTPB!
Vrei sa lucrezi in timp ce studiezi? Esti pasionat de stiinta, tehnnologie, inginerie si vrei sa lucrezi intr-un mediu de top, impreuna cu o echipa de tineri cercetatori? Esti interest de domenii precum Advanced Engineering sau Nanotechnology? Atunci CSSNT-UNSTPB este locul perfect pentru tine! CSSNT-UNTPB isi concentreaza cercetarea in domeniul stiintei suprafetelor si interfetelor, al nanomaterialelor si al nanotehnologiei si nano-dispozitivelor. Laboratoarele CSSNT-UNSTPB sunt dotate cu echipamente state of the art , unele dintre acestea fiind unice in Europa. CSSNT-UNSTPB controleaza cateva tehnici avansate de investigare a materialelor, la nivel atomic. (www.cssnt-upb.ro) Ce iti oferim? Daca esti student, masterand sau doctorand ai posibilitatea de a lucra in timp ce mergi la cursuri si chiar posibilitatea de a-ti pregati teza in timp ce lucrezi! Posibilitatea de a lucra inca de la inceputul carierei intr-un domeniu de interes, in continua crestere si de a fi sprijinit permanent de o echipa tanara si dinamica. Pentru a aplica sau pentru orice alta informatie, va rugam sa ne contactati.
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin Fornetti Locatia se afla pe bulevardul Iuliu Maniu, Nr.59 ( Veteranilor ) Programul va fi de Luni pana Vineri de la 05:30, 05:45 - 20:00, Sambata pana la 19:00, iar Duminica liber.
-
Candidatul Ideal Echipa noastra este in cautare de persoane motivate spre obtinerea succesului, cu calitati precum perseverenta, seriozitate, disciplina, ambitie si dedicare, pregatite sa cucereasca piata de vanzari de uleiuri auto si industriale. Alăturându-te echipei noastre vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și intrumentele necesare : sediu, birou personal, auto, laptop si suportul necesar pentru activitatea specifică. Acest post este pentru tine daca: Iti doresti sa te dezvolti profesional continuu si sa obtii succesul prin determinare si munca; Ai bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare; Esti prezentabil si ingrijit; Ai experienta in domeniul de vanzari de uleiuri industriale(de preferat inginer) Sa iti doresti sa inveti si sa te specializezi in vanzari de uleiuri industriale. Carnet conducere categoria B reprezinta o conditie obligatorie. Un nivel ridicat de motivatie si energie iti vor aduce SUCCESUL! Descrierea jobului Prospectarea si cunoasterea continua a pietei; Asistarea clientilor in procesul de identificare a necesitatilor acestora. Promovarea uleiurilor comercializate de catre societate si gasirea celui mai potrivit client; Pastrarea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti; Consultanta in achizitionarea si vanzarea de uleiuri; Livrarea marfurilor vandute la locatiile solicitate de catre clienti. Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Limita superioară a câștigurilor va depinde doar de tine. Vei incheia contracte si vei incasa comisioane, proportionale cu munca depusa. Bonusuri in functie de performanta; Suport evolutiv in vederea atingerii scopului propus; Un mediu de lucru modern, dinamic si placut;
-
Căutăm colaboratori pentru promovarea produselor Enagic în toată țara! ✅Câștiguri atractive din prima luna prin activitate de consultantă part-time sau full-time. ✅Domeniul este vânzări directe, prin recomandare. ✅Îți oferim instrurea gratuită pas cu pas. ✅Începe chiar ACUM propria ta afacere dacă ai 18 ani. ✅Ce trebuie să faci ? Sa achiziționezi un produs Enagic pentru care ai nevoie de minim 2804 euro + Tva, pentru a obține ID distribuitor autorizat Enagic. Să găsești clienți și colaboratori pentru Enagic . Programul de informare Enagic îți va aduce rezultate extraordinare! Planul de afaceri Enagic este brevetat si garantat. Pentru mai multe informatii: Tel: 0721967706
-
Bună Ziua,angajam Sef(a) pentru Statie Carburanti situata in sectorul 6. CV-urile se trimit la adresa