Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant cu terasa situat in sectorul 2 angajează ospătărițe energice pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: * Experiență anterioară ca ospătăriță este un avantaj, dar nu este obligatorie. * Atitudine pozitivă și orientată spre client. * Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă dinamică. * Capacitatea de a comunica eficient cu clienții Oferim: * Salariu competitiv * Program de lucru flexibil. * Analize medicale gratuite * Contract de munca pe perioada nedeterminata si o masa zilnic * Mediu de lucru plăcut și prietenos. * Posibilitatea de dezvoltare profesională. Sunati la numarul de telefon
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre principalii distribuitori de produse congelate din Romania cu depozitul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu bune abilitati de manevrare a stivuitorului frontal de interior pentru rolul de Stivuitorist. Cerinte: Autorizatie ISCIR valabila; Experienta in operarea stivuitorului; Disponibilitate la efort fizic; Atentie la detalii; Responsabilitati: Stivuirea paletilor de marfa receptionati; Pregatirea paletilor de marfa cu ajutorul scanner-ului confom necesarului clientilor; Raportarea si inlaturarea articolelor neconforme; Securizarea marfurilor pe palet; Respectarea normelor de protectie si a principiului FIFO in depozit; Program de lucru: L-V, 2 schimburi, interval 08:00 - 16:30 si 12:00 - 20:30; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 4.000 lei; Tichete de masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu; Bonus lunar de performanta; Bonus de disponibilitate pentru implicarea in descarcari suplimentare (500 lei persoana container); Decont transport; Echipament de lucru si dotari moderne; Perioada de instruire si acomodare asigurata; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societatea ALIGRIMA BEAUTY SRL, cu sediul în Com. Crevedia, str. Salcâmilor nr. 64Z, Ap. 2, jud. Dâmbovița, având CUI: 36634106, J15 1696 2022 angajează MANICHIURIST, cod COR 514202, condiții cerute: studii medii. Activitatea se desfășoară la sediul secundar al societății din București, str. Ghiocei nr. 17, Sector 2. Condiții de muncă: 5 zile săptămână, 8 ore zi. Salariu motivant. Valabilitatea ofertei 12.04.2024. Selecția se va face pe baza actelor care dovedesc calificarea, curriculum vitae, scrisorii de intenție, care se vor transmite pe mail. Alte acte (de ex. recomandări) pot fi luate în considerare.
-
S.C FORCE 1 DIVIZIA DE SECURITATE, angajaza urgent agenti cu si fara atestat pentru obiective in Centre Comerciale din Bucuresti, program de zi. Tarif de la 13.75 lei h la 16 lei h, in functie de magazin: Mega Mall, AFI Palace Cotroceni, Veranda Mall, Shoping Center Baneasa, Mall Park Lake, Complex Cora Alexandriei . Pentru Informati sunati la numarul din anunt.
-
Angajam livratori Bolt food Avem flota propie de scutere si biciclete asistate electric . scuter -250 lei pe saptamana Bicicleta electrica 200 lei saptamana. Oferim: Mediu de lucru placut Program flexibil Cele mai bune venituri pe ora Training si suport pe toata perioada colaborari Ne poti gasi si pe Cautamlivratori.ro
-
Centrul de recuperare pediatrica Iuvokids situat in Bucuresti, Str Grigore Ionescu nr 20, isi mareste echipa de kinetoterapeuti pediatrici Cerinte - Licentiat in kinetoterapie - Aviz de libera practica la zi + PFA PFI SRL - Abilitati excelente de comunicare si relationare - Cunostinte minime PC
-
Angajăm vânzătoare pentru chioșc în Sectorul 2. Program flexibil: 3 zile lucrătoare, 3 zile libere. Salariu atractiv. Pentru detalii, sunați la .
-
SC AUTO TOTAL CAR SERVICE AND PARTS SRL Angajam Mecanic Service Auto. Punct de lucru: Sos. Morarilor Nr 2, Sector 2, Bucuresti. Locatia detine 2 posturi de lucru pentru reparatii auto si 1 Statie ITP. Program de lucru de Luni-Vineri 08.00-17.00 Cerintele postului: Angajam mecanic auto cu experienta in domeniul reparatiilor de autohevicule. Sa detina diploma de calificare in domeniul auto. Experienta in utilizarea testerului de diagnostic auto, constituie un plus. Sa fie o persoana ordonata, atenta si punctuala. Suntem un colectiv micut si foarte sociabil, unde ne sprijinim reciproc pentru a ajunge la rezultatele cele mai bune.
-
Sc DGL Industrial SRL cu sediul in Bucuresti sector 2 angajează Sudori Argon ;Ajustori Lăcătuș mecanic in domeniul construcțiilor civile și industriale sediul este in Sos Fundeni 155 , Rel la Tel
-
Societatea AKERO INDUSTRY SRL angajeaza operator programator CNC talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: Experiență anterioară în operarea mașinilor CNC. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cunoștințe solide de citire a desenelor tehnice și a specificațiilor materialelor. Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra eficient sub presiune. Locatie: Str. Aviatiei nr. 39, Buftea, Ilfov Informații de contact: Pentru mai multe detalii sau pentru a aplica pentru una dintre aceste poziții, vă rugăm să sunati la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Candidatul Ideal Cunoștințe despre costume bărbătești: Abilitatea de a identifica și recomanda costume potrivite pentru diferite tipuri de corp, ocazii și stiluri personale. Abilități de comunicare excelente: Capacitatea de a construi relații cu clienții, de a le asculta nevoile și de a le oferi o experiență de cumpărături plăcută. Atitudine pozitivă și orientată spre client: Entuziasm pentru a ajuta clienții să găsească costumul perfect și pentru a le depăși așteptările. Prezență profesională: Aspect impecabil și ținută vestimentară conformă cu stilul magazinului. Capacitatea de a lucra în echipă: Abilitatea de a colabora eficient cu colegii pentru a atinge obiectivele comune ale magazinului. Organizare și gestionarea timpului: Abilitatea de a gestiona eficient programul de lucru și de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea și primirea clienților cu o atitudine prietenoasă și profesională. Ascultarea nevoilor și preferințelor clienților pentru a le recomanda costumele potrivite. Prezentarea costumelor și a accesoriilor disponibile, evidențiind caracteristicile și beneficiile fiecărui produs. Efectuarea tranzacțiilor de vânzare și procesarea plăților. Oferirea de sfaturi de îngrijire și întreținere a costumelor. Menținerea ordinii și curățeniei în zona de vânzare. Respectarea politicilor și procedurilor magazinului. Contribuirea la crearea unei atmosfere plăcute și primitoare pentru clienți. Beneficii: Salariu de baza + bonusuri lunare în funcție de atingerea țintelor de vânzări. Mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă. Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional în domeniul modei masculine.
-
-
Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.
-
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
SC Romcontrol International angajeaza agenti de paza si securitate ( barbati si femei) in obiective din Bucuresti. Tel 0747020431
-
Consilierul asigura interfata cu clientul, principalele responsabilitati fiind: programare si intampinare client identificare corecta a nevoii clientului si oferirea solutiei optima de rezolvare a cererii acestuia deschidere comanda de reparatie preluare si restituire vehicul explicare lucrari efectuate respectare proceduri interne. BENEFICII: Pachet salarial format din salariu fix si bonusuri; Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive. CV-ul se poate trimite la aresa:
-
CAUTAM SOFER DE FAMILIE - PROGRAM LEJER SALARIU MOTIVANT VARSTA INTRE 35 -45 ANI TINUTA OFFICE VORBITOR LIMBA ENGLEZA PREFERABIL DIN sector 2 sau ZONA OBOR PANTELIMON - SECTOR 2 BUCURESTI VA ROG SA LASATI CV COMPLET SI POZA ACTUALA
-
Peste 6 luni de experiență în Vânzări Candidatul Ideal Experienta nu este obligatorie, dar au prioritate persoanele cu experienta in domeniul comercial. Descrierea jobului Aptitudini: persoana de incredere, dorinta de a munci, implicare in activitate, abilitati de comunicare, atentie: concentrare, mobilitate, selectivitate. Program de lucru: 40 ore pe săptămână. Descrierea companiei Companie romaneasca, care importa doar produse alimentare si nealimentare din Italia. Salariu 2500-2800 net
-
Angajam reprezentant relatii clienti pentru biroul din zon7 apiata Unirii Programul este de 8 ore zi , de la 09 la 18 , de luni pana vineri. Salariu este de 2600 lei + bonusuri . Pentru informatic suplimentare , va rog sa lasati detalii de contact
-
Clinica Beauty Art Aesthetics își mărește echipa . Asistenta medicală Salariu între 3500-4000 lei INFO : Bucuresti sector 2
-
Societatea D & H Best Car Wash Company srl cu sediul în București sector 2, angajaza 5 persoane ca manager Salariul de baza + diferite sporuri în funcție de performante ! Pentru angajari și CV-uri scrieti-ne pe adresa ... shakyacamino94 arund gmail.com