Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm un lucrător comercial dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre din magazinele de încălțăminte, amplasat în Constanta. Dacă ești o persoană energică, cu o pasiune pentru modă și încălțăminte, și ești gata să oferi o experiență excelentă clienților noștri, atunci te așteptăm cu brațele deschise! Responsabilități: Primirea clienților în magazin și oferirea unui serviciu prietenos și profesionist Consilierea clienților în alegerea perechii perfecte de încălțăminte, în funcție de nevoile și preferințele lor Efectuarea măsurătorilor și asigurarea că fiecare client primește mărimea corectă Prezentarea produselor în mod atractiv și organizat pe rafturi Pregătirea și etichetarea produselor pentru expunere și vânzare Procesarea tranzacțiilor la casa de marcat și gestionarea înregistrărilor corecte Menținerea curățeniei și a ordinei în magazin Răspuns prompt la întrebările și solicitările clienților Menținerea unei cunoștințe actualizate despre tendințele și caracteristicile produselor noastre Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Atitudine prietenoasă și orientată spre client Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă Atenție la detalii și precizie în gestionarea tranzacțiilor financiare Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de birou și a caselor de marcat Dacă crezi că ai ceea ce este nevoie pentru a deveni un membru valoros al echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de mail sau sa ne contactezi telefonic.
-
Promovat
Angajăm consilier vânzări magazin naturist. Oferim un mediu de lucru atractiv, cu un pachet salarial foarte consistent.
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Candidatul Ideal: Experiență anterioară în vânzări ar fi un avantaj; Abilități excelente de comunicare și negociere; Orientat către clienți și către atingerea obiectivelor; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Prezentarea și promovarea produselor companiei. Oferim : Training; Posibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si echipa tanara; Birou modern ultracentral; Salariu fix + schema de bonusare; Masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem o organizație care are ca principal obiectiv comercializarea de produse sau servicii către clienți. Obiectivele companiei noastre de vânzări sunt în principal de a-și crește vânzările și de a-și extinde baza de clienți, menținând în același timp un nivel ridicat de satisfacție a clienților dar si a angajatilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SRL avand obiectul de activitate vânzarea de materiale construcții, agregate, angajează agentă vânzări. CANDIDATUL IDEAL: Experienta minim 3 ani in vanzari a materialelor de constructii Disponibilitate pentru deplasari ; Prezenta agreabila si comunicativa Atitudinea independenta si responsabila Experienta in utilizarea PC, program facturare SmartBill. RESPONSABILITATI BENEFICII: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele. Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare. Dezvolta reteaua de clienti, Obtine comenzi si contracte, Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii, Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei, Permis auto categoria: B, Salariu motivant- negocierea se face in momentul interviului, Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate, Masina de serviciu,telefon.
-
Identificarea de clienti in scopul promovarii si vanzarii produselor companiei; Stabilirea de intalniri zilnice cu clientii pentru negocierea si incheierea de noi contracte. Constituie un avantaj experienta anterioara. Promovarea imaginii si reprezentarea companiei in conformitate cu standardele actuale; Raportarea catre managerul direct a activitatilor zilnice; Vanzarea produselor din portofoliuul companiei in vederea atingerii obiectivelor de vanzari. Bune abilitati de comunicare si negociere. Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , Expo Market Doraly. Pentru stabilirea interviului va rugam sa ne apelati telefonic sau sa ne trimiteti C.V.-ul pe whatsapp
-
Cautam colaboratori noi. Daca vrei sa te alaturi echipei DESTINE BROKER pentru o cariera in ASIGURARI, informeaza-te la: 0742.274.158-Elena Dragan Candidatul Ideal • Studii-minim BAC iar codul RAF, constituie un avantaj; • Cunostinte medii de utilizare PC; • Perseverent, bune abilitati de comunicare, negociere • Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni; Acum, ori NICIODATA... ;) Grabeste-te, ca ti-o ia altul inainte... :)
-
Caut un loc de muncă în care să pot fi util cu limbile italiană (nativă) și engleză (B1). Pot lucra din call center, ca consultant de vanzari si sa organizez site-uri web si campanii de generare de lead-uri. Sunt disponibil să vă evaluez oportunitățile de angajare și remunerația oferită.
-
Candidatul ideal: Capacitati bune de organizare si sintetizare a informatiilor Abilitati de comunicare, relationare si negociere Experienta minima in vanzari consultative Avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc Entuziast, activ si persuasiv Permis de conducere categoria B Responsabilitati: Prospectarea permanenta a zonei alocate Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent Contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata nevoilor identificate Urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor Realizarea de rapoarte de vanzari periodice Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari conform realizarilor Autoturism si telefon de serviciu Mediu de lucru profesional, placut si competitiv, in care sunt recompensate performantele individuale si de grup Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie solida Plan individual de dezvoltarea profesionala Perfectionare continua atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzare
-
-
Ne mărim echipa - Agent de asigurari Descoperiți șansa de a lucra într-un mediu profesional și cooperant care încurajează munca în echipă și implicarea personală. Știm ca banii sunt importanți pentru fiecare dintre noi și va promitem ca toți cei care își vor asuma sa muncească serios și sa desprindă abilități specifice, vor fi mulțumiți de veniturile lor. Îmi poti trimite CV-ul tău pe adresa de mail: [email protected] sau ma poți contacta la numărul de telefon:
-
Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *1 posturi legume fructe Sos. Mangaliei * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia
-
Ești tânăr, plin de energie și îți place să faci vânzări? Ai nevoie de un loc de muncă care să îți ofere libertate și să-ți hrănească pasiunea pentru interacțiunea cu oamenii? Ei bine, pregătește-te să te alături echipei noastre ca Agent de Vânzări cu Zâmbetul Pe Buze! Dacă ești la fel de confortabil pe șosea ca și într-o conversație interesantă, atunci ești candidatul perfect pentru noi! Și da, un permis de conducere categoria B este must-have! Ce îți oferim: Un mediu de lucru plin de entuziasm și zâmbete (și bonusuri, desigur!) Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și de a crește în carieră Flexibilitate și libertate pentru a-ți organiza programul așa cum dorești (da, poți să faci acel selfie perfect în timpul pauzei de prânz!) O echipă tânără și dinamică care îți va deveni a doua familie Ce așteptăm de la tine: Abilități excelente de comunicare și negociere (și, desigur, să știi să faci pe plac clienților chiar și atunci când îți vine să râzi) Atitudine pozitivă și dorință de a învăța mereu lucruri noi Disponibilitate de a merge acolo unde este nevoie, căci drumurile noastre sunt pline de aventuri! Dacă te simți atras de provocări și ești gata să faci parte dintr-o echipă care nu se teme să iasă din tipare, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare care să ne arate de ce ești candidatul ideal pentru această poziție. Hai să transformăm fiecare vânzare într-o poveste amuzantă și profitabilă! P.S. Dacă îți plac mașinile frumoase, vei avea parte de o mulțime de drumuri interesante și aventuroase în timpul serviciului!
-
SC VERBIȚĂ SRL, o companie în plină expansiune din industria auto, suntem în căutarea unui coleg colege pentru postul de asistent comercial , dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe: Abilități excelente de comunicare, Orientare către clienți și abilități de rezolvare a problemelor, Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii, Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office). Responsabilităţi: Raportează livrările din ziua precedentă. Raportează numărul de vehicule sosite la agent în întreprindere. Imprimă şi transmite documentele de urmărire cerute de Directorul de Vânzări (livrări în curs şi stoc comercial, vehicule sosite nelivrate, îmbătrânirea stocului, lista de opţiuni, etc.). Creează şi urmăreşte dosarele vehiculelor noi. Verifică dosarele în momentul recepţiei (termen, contract de finanţare, copii ale documentelor, etc.) Completează şi transmite fişele de calitate a vehiculelor noi în momentul recepţiei. Validează conformitatea stării vehiculului cu ajutorul fişei de calitate a vehiculelor trimisă către pregătirea de vânzare. Pregăteşte facturile pentru clienţi. Recuperează după livrare fişele de calitate a VN semnate de client. Trimite dosarele de creditare cu documentele justificative către RCI. Urmăreşte sosirea vehiculelor. Verifică periodic programarile clienţilor pentru livrare. Urmăreşte vehiculele aflate în pregătire pentru expunere (showroom, expoziţii, etc). Transmite către gestionarul de parc planning-ul livrărilor şi fişele de calitate ale livrărilor. Beneficii: Salariu motivant și tichete de masa, Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos, Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru continuu, asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii suplimentare la numarul de telefon : 0 *************** 5 .
-
Suntem o companie de renume în domeniul auto, dedicată furnizării de servicii de înaltă calitate și satisfacție a clienților noștri. Ne străduim să fim lideri în industrie, oferind soluții inovatoare și fiabile pentru nevoile clienților noștri. Suntem în căutarea unui Responsabil Garantii Auto dedicat și pasionat, responsabil de gestionarea și monitorizarea procesului de garantie auto al companiei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil de evaluarea, procesarea și soluționarea cererilor de garanție, menținând în același timp standardele noastre ridicate de calitate și serviciu. Responsabilități: Evaluarea și procesarea cererilor de garanție auto conform politicilor și procedurilor stabilite. Comunicarea eficientă cu clienții și cu echipele interne pentru a soluționa în mod corespunzător cererile de garanție. Monitorizarea și raportarea datelor legate de garanție pentru a identifica tendințele și îmbunătăți procesele. Efectueaza casarea pieselor schimbate in garantie si nesolicitate de catre constructor. Cerințe: Experiență anterioară într-o poziție similară în industria auto sau în domeniul garanțiilor auto. Abilități excelente de comunicare. Atentie la detalii și orientare către rezultate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume în industria auto. Mediu de lucru dinamic și provocator. Pachet competitiv de beneficii și oportunități de dezvoltare profesională. Dacă ești un profesionist dedicat și motivat, care îndeplinește cerințele de mai sus, te invităm să aplici pentru această poziție trimițându-ne CV-ul tău .
-
Cautam agent vanzari cu atributiuni in promovarea produselor noastre in uniunea europeana, salar fix+comision, contract de munca la distanta.
-
Disponibil online
Consultant vanzari
Al doilea job? Incearca ! Doresti sa compensezi inflatia? Program flexibil, suport , castig. Cerinte: minim diploma de bacalaureat, cunostinte operare calculator, persoana dinamica cu abilitati de comunicare. INFORMARE PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL PROCES RECRUTARE se transmit prin email in momentul abordarii
-
Orange Romania Comunication isi mareste echipa ! Posturi disponibile : 1 (Agent Vanzari) oraș: . Vanzari servicii Orange (Internet ; Tv; Mobil) Vrei sa iti controlezi venitul lunar prin implicarea ta? Consideri ca munca de echipa te face mai puternic? Ce iti oferim noi? : Salariu constituit din 5 parti : 1. Parte fixa 2. Bonuri de masa 3. Comisioane 4. Bonusuri atingere target 5. Bonusuri de vechime Program super avantajos Training Gadgeturi Postul nu necesita experienta sau permis . Număr telefon contact : Sau trimite un CV pe adresa de email:alexandru Vă mulțumesc pentru share
-
Cautam parteneri cu sau fara experienta in domeniul financiar, colaborare cu program flexibil, se poate lucra si la distanta. Tel:
-
Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (
-
Cautam colaboratori part time, cu sau fara experienta, pe servicii de consultanta si intermediere in domeniile de turism, asigurari si credite bancare. tel: .
-
Fidelia Casa -companie imobiliară ce activeaza de 22 de ani - este in cautare de talente in vanzari. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților potențiale pentru clienți. Organizarea și conducerea vizitelor la proprietăți. Negocierea ofertelor între cumpărători și vânzători. Asigurarea satisfacției clienților prin servicii de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Beneficii: Salariu și bonusuri de performanță. Training specializat și posibilități de dezvoltare profesională. Flexibilitate în program și mediu de lucru dinamic.
-
Ce zici de un job de acasa, fara program fix, fara target, fara sefi si cu beneficii corelate cu eforturile tale? Daca esti determinat si competitiv, iti vei gasi repede locul in echipa noastra! Aici performanta este incurajata si rasplatita! Vrei detalii? Ne gasesti aici :
-
JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting