Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o companie în plină creștere și dezvoltare în industria mezelurilor și ne aflăm în cautarea unor colegi dinamici și entuziaști pentru a se alătura echipei noastre din Craiova, din postura de Promoter. Care sunt calitățile pe care le căutăm? experiență anterioară în industria alimentară sau a cărnii; foarte bune abilități de comunicare și interactiune cu clientii; abilități organizatorice și de gestionare eficientă a timpului și a agendei proprii; orientare catre client și atenție la detalii în relația cu clienții; integritate, seriozitate și spirit de inițiativă, amabilitate, carisma; permis de conducere categoria B. Care va fi rolul tău în echipă? Vei crea o experiență de testare și cumpărare, stârnind curiozitatea clienților si atrăgându-i spre produsele companiei; Vei servi gustări în supermarket-uri ca Profi, Carefour, Auchan și altele; Vei colecta feedback de la clienți după testarea produselor; Vei promova compania și gama de produse, distribuind materiale publicitare; Vei interacționa în mod plăcut cu clienții, promovând imaginea pozitivă a companiei și oferindu-le informații într-o manieră profesională; Vei menține relația comercială cu clienții, inclusiv prin efectuarea unor vizite periodice în magazinele-client: Vei verifica, din punct de vedere cantitativ și calitativ, marfa existentă în magazinele-client; Te vei asigura că produsele companiei se află în cantitate suficientă la raft, că sunt vizibile pentru clienți și aranjate într-o manieră estetică; Vei raporta managementului direct cu privire la noi spații de expunere și practicile concurentei. Ce îți oferim? Pachet salarial competitiv; Telefon și autoturism de serviciu; Un mediu de lucru agreabil, în care îți poți pune amprenta și te poți face remarcat. Aceasta este o oportunitate unică de a evolua, contribuind la succesul unei companii aflată în plin proces de creștere, precum și de a dezvolta relații solide atât cu membrii echipei, cât și cu clienții noștri. Dacă vânzările se numără printre acitivățile care te motivează și deții abilitățile necesare, suntem interesați să te avem în echipa noastră. Scrie-ne la adresa de e-mail sau contacteaza-ne la numarul de telefon .
-
Telefonos értékesités. A Natur Comodit Srl 2015 óta forgalmaz gyógynövényes termékeket telefonon keresztül Romániában. Családbarát, rugalmas munkahely vagyunk: 6, vagy 8 órás munkaidőben is lehet nálunk dolgozni. Ha jól kommunikálsz másokkal, kitartó és szorgalmas vagy, akkor nálunk a helyed. Fő feladat: - Gyógynövényes termékek értékesitése meglévő és új ügyfeleknek. Amit a tőled várunk: - Türelmes személyiség - Jó kommunikációs magyarul és románul (ha nem tudsz jól románul akkor is hivj ) - Szorgalom - Tanulásra való hajlandóság Amit mi nyújtunk: - Bejelentett munkaviszony+ étkezési utalvány - Motivációk, közös rendezvények, jutalmak - Rugalmas munkaidő, segítőkész vezetők - Előrelépési lehetőségek A Natur Comodit csapatában pozitiv hangulatban, kulturált irodai körülmények között dolgozhatsz. Nálunk megtapasztalhatod, milyen a megbecsültség érzésével nap, mint nap bejönni a munkahelyre. Ha kitartó vagy és sikeres, nálunk karriert is építhetsz, később akár Irodavezető is válhat belőled! Ha kedvet kaptál, és úgy érzed, hogy ez a hirdetés neked szól, akkor küldd el az Önéletrajzod, vagy hívj minket most! Irodánk: Munka program: Hétfőtől-Péntekig, 09:00-15:00.
-
Candidatul Ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe. Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj). Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra in a doua parte a zilei; A imbina activitatea de birou cu cea de teren; Pentru ca ne esti alaturi, te si rasplatim cu: Salariu cu mult peste medie construit din 3 parti: salariu fix+ comisioane+ bonusuri; Bonuri de masa; Multiple posibilitati de avansare prin performanta intr-o companie multinationala; Mediu de lucru placut si focalizat pe dezvoltarea personală Tableta, cartela SIM, acces la orice informatie legata de ofertele in curs; Participarea la training-uri de specializare. *Angajarea se va face prin partener Orange Romania Communications. Descrierea companiei Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021. Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
-
Candidatul Ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe. Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj). Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra in a doua parte a zilei; A imbina activitatea de birou cu cea de teren; Pentru ca ne esti alaturi, te si rasplatim cu: Salariu cu mult peste medie construit din 3 parti: salariu fix+ comisioane+ bonusuri; Bonuri de masa; Multiple posibilitati de avansare prin performanta intr-o companie multinationala; Mediu de lucru placut si focalizat pe dezvoltarea personală Tableta, cartela SIM, acces la orice informatie legata de ofertele in curs; Participarea la training-uri de specializare. *Angajarea se va face prin partener Orange Romania Communications. Descrierea companiei Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021. Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
-
Sc angajam jurist ,designer de interior , Ag Vanzari , administrator imobil domeniu activitate Constructii ,turism , administrare ,imobiliare Obligatoriu permis conducere cât B Obligatoriu experiența minim 3 ani in domeniu juridic sau Vanzari Obligatoriu competente digitale se ofera si bonusuri pt obiective realizare
-
SC SPORT EQUIPALIA, Reprezentanța în România a Grupului de firme SportEquipalia și Jim Sports SPANIA, cu mare experiență și o bogată gamă de produse în domeniul echipamentelor și construcțiilor sportive, caută firme in vederea colaborarii pentru distribuția produselor sale în toate zonele Regionale ale României. Așteptăm să ne contactați pentru a vă trimite materialele necesare și pentru a stabili o eventuală prezentare în vederea unei viitoare colaborări. Se solicită și se oferă maxima seriozitate.
-
Sunt în căutarea unor persoane pasionate de tehnologie pentru a se alătura echipei Vodafone! Experiența voastră în vânzări ar putea fi cheia succesului, iar limba engleză, reprezintă un plus. Clientul nostru oferă un mediu dinamic și provocări captivante în industria telecomunicațiilor. Dacă sunteți dedicați și dornici să faceți parte dintr-o companie de top de telecomunicații, aplicați acum pentru a începe o nouă etapă în cariera voastră! Responsabilități: Interacționarea directă cu clienții; Promovarea produselor, ofertelor și serviciile Vodafone; Oferirea de suport în rezolvarea solicitărilor; Contribuirea alături de colegi la targetul de vânzări al magazinului. Cerințe: Diplomă bacalaureat; Experiență în vânzări (minim 3-6 luni); Limba engleză reprezintă un avantaj; Cunoașterea pachetului MS Office la un nivel mediu-avansat. Program: Full Time; L-V: 9-18; S: 9-14 (doar 2 lună) Poți să îmi trimiți CV-ul tău direct pe următoarea adresă de mail:
-
Căutăm persoane dinamice , comunicative , serioase și determinate pentru postul de consultant în domeniul vânzărilor. Pentru mai multe detalii sunați la numărul din anunț.
-
Cerinte: -minim 12 clase terminate(se poate și fără examen de bac) -abilități de comunicare -nu este necesara experienta ( veți primi tor sprijinul necesar pentru a o obtine) După finalizarea etapei de recrutare veți putea intermedia urmatoatele: Asigurari(auto,RCA,CASCO,viata,sănătate,locuințe malpraxis....) -credite -vacante -imobiliare Poate fi un job part-time sau full-time depinde de implicare. Se poate lucra de oriunde doar cu un divice cu conexiune la internet.
-
Agent de vanzari imobiliare, plus munca de birou. Obligatoriu permis cat. B. Job full time, salariu 4000 de lei + Comision fiecare vanzare
-
Prezentare GRATUITA a unei afaceri la cheie!!! Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr
-
Suntem în căutarea unui Manager de Echipa dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre din Buftea. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permis conducere categoria B. Cerințe: * Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare; * Cunostinte de operare PC (Word, Excel); * Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj); * Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare * Constituie avantaj permiis conducere categoria B. Beneficii: * Pachet de remuneratie atractiv; * Bonusuri lunare si semestriale de performanta; * Tichete de masa; * Abonament servicii medicale Regina Maria; * Evenimente corporate si teambuilding; * Programe de training; * Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes. Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Medical Abonament servicii medicale Dezvoltare Team-building Traininguri de specializare Timp liber Evenimente petreceri de companie
-
Angajez personal de promovare a unui salon de masaj mecanic cu role de jad, și încălzire pe o saltea cu o mie pietre de turmalină. În salonul se mai pot face proceduri de combaterea sinuzitei, acneei, senzație de mâini și picioare reci, durerilor articulare, regenerarea rădăcinilor firelor de păr.. Ofer 10 % pentru fiecare client trimis.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); -Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Hai la noi! Căutam un coleg colegă, pentru a duce povestea mai departe ! Ce ar trebui să ai : Un VIBE bun! Dorința de a învăța, Să fii curios asă, curajos asă, Experiența în vânzări ar ajuta. Mai e nevoie de : - Carnet conducere - CAT. B - Disponibilitate de deplasare - Cunoștințe PC BENEFICII: - Mașină servici - Laptop - Telefon Te așteptăm!
-
Firmă importatoare, angajează agent de vânzare cu experiență pentru distribuție de încălțăminte, cu salariu atractiv, negociabil în funcție de vânzările încasate. Condiții: deținere permis conducere tip B, disponibilitate deplasare în țară, cunoștiințe de operare pe calculator, experiență. CV-urile se depun pe email-ul , urmând ca noi să vă contactăm. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Dacă sunteți in cautarea unui job part-time, pentru un venit suplimentar, job flexibil si de viitor, care nu presupune target, in domeniile asigurărilor generale, a creditelor, imobiliarelor si a pachetelor turistice, vă stau la dispoziție cu mai multe detalii in privat! Este potrivit pentru oricine dorește un venit suplimentar! Singura condiție este deținerea diplomei de 12 clase.
-
Job Broker de Asigurări Destine Holding recruteaza consultant financiar part-time. Nu este necesara experienta se ofera training si suport pentru obtinerea certificatului de intermediar in asigurari. Se poate lucra si online, asadar din orice colt al tarii. De ce poate fi si pentru tine: - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este usor de folosit - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target - veniturile sunt in functie de implicare Cerinte minime obligatorii: - studii: minim 12 clase - cunostinte operare PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou si de a castiga bani muncind de acasa