Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ești interesat de o carieră în domeniul imobiliar? Keller Williams Romania își mărește echipa . Căutam colegi asemenea nouă, care să fie plini de energie, să iubeasca oamenii, să își dorească dezvoltarea propriei afaceri, atingând caștiguri care îți pot permite să atingi visurile care merită împlinite. Îți punem la dispoziție modelul care poate face o schimbare în câștigurile tale. De asemenea, credem în formare continuă, astfel că la noi găsești cele mai bune traininguri și resurse pentru a crea oportunități, a-ți redefini potențialul și a dezvolta cariera ta. Beneficiezi de tehnologie de top, pentru a facilita îndeplinirea obiectivelor afacerii tale Vrem ca echipa să fie ca o familie, de aceea suntem atenți la nevoile celorlalți, ne apreciem, suntem energici, entuziaști și clădim împreună succesul. Keller Williams este o companie creata de agenti pentru agenti. Misiunea noastra este clara : de a crea cariere care merita avute, afaceri ce merita detinute si vieti care merita traite. Lucrul acesta inseamna ca cea mai importanta parte a afacerii noastre esti tu și modul în care afacerea ta poate înflori.

  • Crezi că ai atins potențialul maxim în cariera ta? Ai ajuns să câștigi banii pe care îi dorești? Ai toate uneltele, mediul suportiv, lidership-ul care să te ajute să evoluezi în această industrie complexă și fascinantă? Keller Williams este răspunsul tău, dacă ai răspuns negativ la oricare din aceste întrebări. Ești binevenit dacă vrei să duci afacerea ta la un alt nivel , sau ești interesat să începi o carieră în acest domeniu. Te potrivești echipei noastre pentru că: - Ești un antreprenor pasionat - Vrei să lucrezi independent și să deții controlul dezvoltării tale profesionale - Îți dorești să ai succes și lucrezi după standarde morale înalte. - Ai abilități excelente de comunicare și abilitatea de a dezvolta rețele de oameni în jurul tău pentru creșterea afacerii tale. De ce Keller Williams? Pentru ca aici totul este despre TINE. - Iti punem la dispozitie modelul care poate duce la un alt nivel castigul tau. - Lucrezi independent, - Gasesti cele mai bune traininguri si resurse pentru a crea oportunitati, a-ti redefini potentialul si a dezvolta cariera ta. - Beneficiezi de tehnologie de top, pentru a facilita indeplinirea obiectivelor afacerii tale - Lucrezi alaturi de o echipa energica, entuziasta. Cand alegi Keller Williams, iti unesti fortele cu cea mai dinamica companie imobiliara din lume! Construita de agenti, pentru agenti Keller Williams a fost intotdeauna mai mult decat o agentie imobiliara. Misiunea noastra este clara : de a crea cariere care merita avute, afaceri ce merita detinute si vieti care merita traite. Lucrul acesta inseamna ca cea mai importanta parte a afacerii noastre este agentul.

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru. Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Descrierea postului: - promovarea şi vânzarea directă de telefoane mobile, servicii şi accesorii pentru telefonie mobilă; - urmărirea si atingerea obiectivelor de vânzări; - identificarea nevoilor clientilor si oferirea celor mai bune soluţii; - oferirea de informaţii asupra caracteristicilor funcţionale ale produselor; - demonstraţii de utilizare a produselor şi serviciilor la cererea potenţialilor clienţi; Cerinţe: - studii medii sau superioare; - operare PC - MS Office, Internet; - capabil de a acumula rapid cunoştinţe noi; - abilităţi de prezentare şi convingere. Beneficii: - un pachet salarial atractiv; - bonusuri corelate cu performanţa; - telefon mobil ; - posibilitatea unei cariere în cadrul unei companii dinamice. CV-urile vor fi trimise la adresa de e-mail:

  • Firma internaționala cu peste 20 de ani de experiența in domeniul carligelor de remorcare, caut agenți vânzări, bărbați cu vârsta cuprinsă intre 18- 40 ani, Beneficiile postului: - salariu 800 euro - program de lucru: de luni pânâ vineri, 8 ore/zi, weekend-ul liber; deplasari pe toata Romania. - munca in echipa; - formare profesională continuă la locul de munca; Ce căutam: persoane ambițioase, dornice de muncă, cu: - capacitate de comunicare; - putere de convingere; - implicare; - permis cat. B Pentru mai multe informații: Trimiteți CV sau contactati-ne la telefon Mulțumim!

  • Caut persoane serioase, integre, oneste, ambițioase, cu putere de munca și experienta în domeniul în care își doresc sa deschidă o afacere. Ofer cofinanțare în schimbul unei cote părți din profit, cota care va fi negociata și în funcție de aportul propriu de capital. Mai multe detalii 0726182469

  • Angajam tanara pentru ajutor la un magazin online. Program 8-13.sau14.30-19.30.plata săptămânal. Vorbiți pe whats cu mine 0730180956.Cosmina. Sau la magazin. 0730180980. Mulțumesc mult. O zi plăcută

  • Companie importatoare hrana pentru animale angajeaza agent vanzari pentru zona Bucuresti si Prahova,masina de serviciu,salariu fix +bonus motivant,mediu de lucru placut,portofoliu de clienti creat.

  • Firma partenera Enel, Blue Dream s.r.l, nr. 1 in Romania in vanzari, este o firma tanara cu capital privat integral romanesc ce isi desfasoara activitatea in domeniul vanzarilor directe pe partea de energie electica/ gaze naturale. Suntem un colectiv tânar, generator de idei constructive, aflat în permanenta interactiune si urmarind satisfacerea în totalitate a cerintelor clientilor prin serviciile de calitate prestate în folosul acestora. Descrierea jobului - promovarea si vanzarea produselor companiei Enel Energie D2D (door to door - "din usa in usa"), respectiv a serviciilor de furnizare energie electrica catre persoane fizice si juridice; - prospectarea pietei si identificarea oportunitatilor de obtinere si incheiere de contracte impreuna cu seful echipei; - posibilitatea promovarii in cadrul firmei; Candidatul ideal: - sa interactioneze cu oamenii; - sa fie o persoana sociabila; - sa fie dispus sa lucreze in echipa; - sa fie dispus sa invete lucruri noi; Pentru detalii in privat sau pe adresa de mail:

  • Candidatul ideal - Buna cunoastere a pietei de profil din Romania - Capacitate de organizare si prioritizare - Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate - Experienta pe un post asemanator - Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului - Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitie Responsabilități: - Controlează și monitorizează calitatea serviciilor oferite clienților - Organizeaza, coordoneaza si raspunde de desfasurarea activitatilor de vanzare a produselor - Conduce toate activitatile zilnice la nivel operational in magazin: visual merchandising, marketing, preturi, oameni, casierie - Este responsabil de motivarea echipei de vanzari si de atingerea targetului - Realizeaza programul de lucru al intregii echipe - Controlează dacă procesele operaționale ale magazinului sunt adecvate standardelor și legislației companiei - Determină și aplică acțiunile corective și preventive necesare legate de orice nerespectare a legislatiei - Planifica astfel încât personalul magazinului să lucreze în coordonare unul cu celălalt - Oferă personalului magazinului îndrumări și instruire pentru a se asigura de dezvoltarea personală și profesională - Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfãsurarea activitatii magazinului - Asigura primirea si depozitarea în conditii corespunzãtoare a produselor ce se comercializeazã in magazin - Participa la inventarierile lunare si anuale ale produselor din magazin si depozitul aferent Noi oferim: - Pachet salariat atractiv - Bonusuri motivante - Tichete de masa - Program de lucru flexibil in ture - Relații de muncă corespunzatoare legislației din România - Un loc de munca sigur intr-o companie internationala de succes - Un mediu de lucru profesionist si o atmosferă prietenoasă

  • Cautam persoane pentru colaborare pentru recrutre cursanti la diferite cursuri si ocupatii. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19. www.fundatiaapt.ro

  • Anunt disponibil în Babaita si Magura. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Magura si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Despre noi: Suntem o filială internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea angajaţilor full time la postul de agent de vanzari, cu cunoaşterea limbii ruse. Despre tine: • Cunoști limba rusă la nivel avansat; • Cunoști limba română la nivel avansat; • Ai cunoștințe de bază operare PC, pachet Office: Word, Excel; • Eşti o personalitate comunicativă şi adaptabilă; • Eşti rexistent la stres; • Ai spirit de echipă; • Eşti orientat spre rezultat. Oferta noastră: • Salariu stabil și plătit la timp (incepand de la 1000 de Euro); • Echipă tânără şi dinamică; • Posibilitate de avansare în carieră. Puteti trimite CV aici: sau

  • Anunt disponibil în Piscu Vechi si Rast. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Candidatul ideal Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Candidatul ideal Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Ne marim echipa! Elit Casa - Agentie Imobiliara www.elitcasaimobiliare.ro *Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si negociere - Abilitatea de a sustine si initia relatii sociale - Persoana organizata, responsabila - Experienta in domeniul vanzarilor (nu este obligatoriu) - Experienta in domeniul imobiliar (nu este obligatoriu) - Deschis la invatare si cu initiativa - Permis conducere categoria B obligatoriu - Tinuta si aspect profesional ingrijit *Descrierea jobului Atributii in cadrul companiei: - Intermedierea tranzactiilor de vanzare / cumparare / inchiriere a imobilelor din portofoliul agentiei - Studiu de piata pentru a aduce noi proprietati de vanzare / inchiriere pentru clienti - Organizarea de vizite cu potentialii clienti in vederea evaluarii si achizitionarii imobilelor - Asigurarea asistentei potentialilor cumparatori in vederea selectarii ofertelor de cumparare - Centralizarea permanenta a ofertelor in baza de date - Mentinerea contactului permanent cu clientii din portofoliu *Pentru acest job se ofera: - Laptop si telefon mobil - Instruire in vanzari, relatii cu clientii si comunicare - Mijloace moderne de lucru, baza de date de ultima ora - Asigurarea publicitatii necesare in scopul vanzarii imobilelor. Te asteptam sa depui un CV in mesaj sau suna la nr. de telefon afisat.

  • Anunt disponibil în Stolnici si Albota. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Compania angajatoare este furnizor de materiale si echipamente pentru industria publicitara, la nivel national de peste 20 de ani. RESPONSABILITATI Preluarea comenzilor de la clienti, inregistrarea acestora in sistemul electronic si facturarea lor Consilierea clienților cu privire la accesoriile adiacente echipamentelor si produselor comercializate Suport pentru agentii de vanzari din teren- preluare comenzi Verificarea stocurilor si informarea clientului cu privire la disponibilitatea produselor Comunicarea permanenta cu clientii pentru confirmarea comenzilor si a termenelor de livrare; Rezolvarea tuturor solicitarilor venite din partea clientilor Organizarea procesului de livrare si informarea clientului cu privire la livrarea comenzilor Colaborarea permanenta cu toate partile implicate in vederea livrarii produselor in termenii stabiliti. PROFIL Minim 1 an experienta in Customer Service; Cunostinte de Excel si Outlook la nivel mediu; Persoana serioasa cu reale abilitati de relationare si organizare Persoana orientata catre rezultat si cu atentie sporita la detalii BENEFICII Salariu de baza Bonuri de masa Decont transport in comun Prime de sarbatori Asigurare sanatate (dupa primul an de contract) Dezvoltare persoanala (cursuri, team building) PROGRAM SI LOCATIE L-V 9:00-17:30 Zona Vitan - Auchan Vitan

  • Salveaza cautarea