Anunțuri
Locuri de munca Bacau Bacau-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal Specializat pe urmatoarele posturi : SONDOR: -executa , impreuna cu echipa, lucrari de foraj, manevra, tubaj, probe de productie in conformitate cu programele de executat - experienta minima 1 an la un post de lucru esemanator ( foraje puturi de apa, pompe de caldura, micropiloni, prospectiuni, etc - bun organizator - disponibil pentru deplasari pe intreg teritoriul Romaniei - persoana onesta, serioasa, organizata, prompta - constituie avantaj domiciliul in Judetul Bacau - Permis minim cat B ( cat. C E constituie avantaj ) - Avem in dotare utilaje aproape noi ( nu necesita reparatii ) de ultima generatie, fiind printre cele mai performante din Tara ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru sau pe toate retelele de socializare ) - OFERIM SI DORIM SERIOZITATE !! - Activitatea se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei - SE ASIGURA TRANSPORT, CAZARE si DIURNA pentru deplasare - SALARII MOTIVANTE in functie de performanta - Plata la timp a salariului si a diurnei Suntem deschisi pentru colaborare si cu personal tanar, dornic de afirmare si invatare a unei meserii .
-
Angajare Asistentă Medicală pentru Cabinet Dentar Descriere: Cabinetul nostru dentar din Bacau,zona centrala caută o asistentă medicală dedicată și entuziastă pentru a se alătura echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane motivate, pasionate de îngrijirea pacienților și care să se integreze perfect într-un mediu dinamic și prietenos. Responsabilități: Asistență în procedurile stomatologice și intervenții chirurgicale Gestionarea eficientă a programărilor și a dosarelor pacienților Asigurarea unui mediu curat și steril în cabinet Colaborarea strânsă cu întreaga echipă pentru a oferi servicii de înaltă calitate Cerințe: Diplomă de asistentă medicală sau echivalent Experiență în domeniul medical, preferabil într-un cabinet dentar Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Cunoștințe de operare PC și gestiunea eficientă a programelor specifice domeniului medical Beneficii: Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Mediu de lucru prietenos și profesional Oportunitatea de a învăța și de a avansa în carieră într-un cabinet modern și dinamic
-
Ai bune abilitati de negociere si o placere in relationarea cu clientii? Iti planifici eficient activitatea si te organizezi independent? Ai orientare catre client si nevoile acestuia, iar scopul tau este sa gasesti cele mai bune solutii pentru a atinge rezultatele propuse? Daca te regasesti in descrierea anterioara, s-ar putea sa avem un rol care sa ti se potriveasca: reprezentant sau colaborator pentru distributia de rame de ochelari de vedere in zonele Moldova si Muntenia. Se ofera un portofoliu existent de clienti cu posibilitate de extindere a acestuia. Necesar permis de conducere categoria B. Firma noastra isi desfasoara activitatea de peste 29 de ani pe piata de Optica din Romania ca distribuitor autorizat a firmelor germane ESCHENBACH OPTIK GmbH si MPG GmbH.
-
-
Societate angajeaza muncitori in tamplarie pvc pentru productie si montaj. Tel
-
-
Se va lucra pe excavator sau pe vola , la punct fix in statia de sortare , situata intre Sascut si Adjud. Trimite Cv si vei fi contactat . Tel program lucru 8 ore , se deconectează chelt de transp .
-
-
CONTABIL ECONOMIST Candidat ideal: Studii superioare economice - contabilitate si informatica de gestiune; Cunostinte solide operare PC; Persoana organizata, responsabila Activitati specifice postului: Atribuții: Tine evidenta analitica a conturilor; Efectueaza punctaje cu furnizorii si clientii ori de cate ori este necesar; Asigura evidenta instrumentelor de plata; Urmareste corectitudinea inregistrarilor in fisa de furnizor client; Inregistreaza extrase de cont bancare; Efectueaza confirmari sold.
-
Laborator analize medicale angajeaza biolog chimist bio-chimist cu experienta minim 6 luni in domeniu. Relatii la nr de telefon
-
Ce implică rolul tău în echipa noastră Execuți lucrări de mentenanţă pentru sistemele de circuite secundare, echipamentele de protecţie, automatizare, comandă, control, redresoare, invertoare din staţiile de transformare, redresoare din punctele de alimentare şi posturile de transformare, echipamente de comunicaţie aferente redresoarelor şi separatoarelor telecomandate Execuți lucrări de mentenanţă pentru dispozitivele de măsură şi monitorizare a parametrilor energiei electrice (A-metre, kV-metre, MW-metre, MVAr-metre, analizoare de calitate, aparate înregistratoare, indicator de ploturi, traductoare) Execuți lucrări ce vizează modernizarea sistemelor de protecţie şi automatizare, înlocuirea aparatajului secundar cu adaptarea schemelor de circuite secundare, pozare (înlocuire) cabluri de circuite secundare din staţiile de transformare, puncte de alimentare şi posturi de transformare Execuți lucrări de verificare, reparaţii relee de protecţie şi automatizare în laborator, reparaţii truse de curent-tensiune şi alte instalaţii de verificări din dotare Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale Cum îți dai seama că te potrivești Educaţie necesară: Studii medii: liceul sau şcoala de arte şi meserii (profesională), profil electric Cursuri perfecţionare: în domeniul protecţiilor prin relee în domeniul informatic (relee numerice, folosirea calculatorului de proces) Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în activitatea de exploatare şi mentenanţă a instalaţiilor de distribuţie a energiei electrice Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standardele de specialitate în domeniul de activitate Normele şi prescripţiile tehnice referitoare la automatizări, protecţii şi circuite secundare, regulamente de exploatare tehnică a reţelelor electrice de distribuţie Cunoştinţe IT: Pachetul de programe Office Cunoștinţe IT minim necesare pentru operarea tehnicii IT din dotare Altele: Cunoaşterea principiilor de funcţionare şi realizare a sistemelor de protecţie şi automatizare, aferente instalaţiilor electrice de distribuţie de înaltă şi medie tensiune, cunoaşterea echipamentelor primare utilizate în instalaţiile electrice de distribuţie de înaltă şi medie tensiune Permis de conducere categoria B (cerinţă obligatorie) Ce îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Ai o asigurare medicală privată. Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă în model hibrid, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru. Noi scriem acest anunț de acasă. Unii dintre noi lucrăm și pe teren, dar în siguranță Primești două pensii după ce nu vei mai lucra: E posibil. Prin pensia facultativă vei avea un venit suplimentar, pe lângă pensia din sistemul public Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi Doar candidaţii care corespund cerinţelor postului vor fi contactaţi. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidenţialitate
-
Angajez cu contract de munca perioada nedeterminata cu continuitate pe tot timpul anului ,muncitori cu experienta in constructii , finisari interioare : zidar faiantar,zugrav,rigipsar,parchetar. in Bacau. Salariu motivant 3100-5000 lei net in functie de prestatie. Asigur ori decontez transport. Mai multe detalii la:
-
Societate Comerciala, angajeaza lacatusi mecanici si personal necalificat in vederea calificarii. Pentru mai multe detalii sunati la nr de telefon:
-
Cerințe: Experienta in montaj tamplarie - minim 1 an Experienta in constructii Condiții: Disponibilitate pentru deplasari Apt medical pentru lucrul la inaltime, Fara cazier Responsabilități: Venit net lunar intre 4500 ron - 6000 ron Tichete de masa vacanta in valoare de 600 lei luna Bonus suplimentar pentru finalizare proiecte Cazare si diurna, in cazul proiectelor contractate in afara jud. Bacau, deplasari >12h, Prima de Pasti si al 13 - lea salariu de Craciun, Asigurare medicala privata de viata si sanatate, Contract pe perioada nedeterminata,
-
Descrierea companiei: Electrotehno este o firma cunoscuta pe plan national ca producator si furnizor de puncte de conexiune, posturi de transformare, containere metalice electrice echipate si tablouri de distributie de joasa tensiune pentru utilizatori finali, distribuitori si producatori de energie electrica. Cautam o persoana serioasa si implicata pentru postul de TABLOTIER! Candidatul ideal: - Studii medii in domeniul tehnic - profil electric, electromecanic, electrotehnic sau calificare; - Citirea schemelor electrice si cablarea in conformitate cu acestea; - Experienta anterioara in realizarea tablourilor electrice; - Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Descrierea jobului - Asigurarea activitatii de executie a lucrarilor de echipare electrica si montaj a produselor fabricate in cadrul societatii. - Realizarea tablourilor electrice conform schemelor electrice si sau a documentatiei de executie. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant + tichete de masa (35 lei zi lucratoare) Zile de concediu de odihna suplimentare, acordate in functie de vechimea in munca Stabilitatea postului pe termen lung Program de lucru de luni pana vineri de la Mai multe detalii se vor oferi la interviu!
-
Angajam economist cu experienta in activitati comerciale (aprovizionari -vanzari), Acceptam si persoane absolvente a studiilor de specialitate marketing, fara experienta, dornice a se forma in acest domeniu.
-
Sofer cat B cu experienta (poză) pe comunitate din Bacău fără incidente în trafic doresc angajare ca șofer cat B pe dubă 3.5t. Tel . Vă mulțumesc.
-
SC ADIM URSU SRL angajează personal in domeniul construcții,lucrări interioare și exterioare,salariu in funcție de calificare și de implicare in munca
-
Angajam sofer profesionist Categoria C+E pentru transport de marfa intern. Salariu atractiv. Detalii la numărul de telefon
-
Angajez turnători formatori turnare piese neferoase, sudori confecții metalice, lăcătuși, necalificati care doresc să învețe i meserie. Program opt ore, de luni până vineri. Salarizare negociabila. Vă așteptăm să faceți parte din colectivul nostru. Detalii doar telefonic la sau la sediul firmei ,str Ciprian Porumbescu Nr 14 Cu stima, Iorga Corneliu