Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Închiriez prb și nacele la 20 m preț la prb la.oro.. sau la zi .. telefon 073466940

  • 7

    Firma cu activitate in USA and Canada cauta assistant manager. Descriere: Persoana cu abilitati de organizare si relationare Descrierea jobului - Raspunde la e-mail-uri si telefoane - Corespondenta (primire, transmitere, redirectionare) - Alte activitati administrative si de secretariat Cerintele jobului: - Studii medii, cunoastere pachet MS OFFICE. - Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului, cu initiativa si motivata.

  • 6

    Societate comerciala din Timisoara, cautam o doamna pentru functia de operator gestiune. Cerinte: -varsta minima 35 de ani -cunostinte de operare al programului Microsoft Office Va invitam sa ne trimiteti CV-urile in mesaj la acest anunt. Persoanele selectionate vor fi contactate.

  • Administrator condominiu cu atestat si SRL. Servicii complete de administrare financiara / contabila si tehnica condominii și platformă online pentru locatari. Platforma pune la dispoziție avizier online, plata cu cardul a întreținerii, istoric al plăților, transparență la calculul cotei de întreținere, și notificări email. Poți actualiza indexul apometrului de apartament, poti viziona lista de plată, explicațiile întreținerii și alte informații utile de oriunde, plata online a întreținerii. Îți trebuie doar o conexiune la Internet. Administrare tehnica: Oferim servicii de întreținere și mici reparații. Vom căuta cele mai bune oferte pentru asociația de proprietari, în cazul lucrărilor care necesită personal calificat. Mai multe detalii la nr. de telefon

  • 1

    Administrator cu experienta de 20 ani, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari,detin atestare profesională. Rog seriozitate!Multumesc.

  • 1

    Cercasi segretaria con esperienza lavorativa in contabilit , si richiede linqua parlata e scritto italiano, e inglese ,disponibile immediatamente si richiede et minima 30, disponibile a viaggiare anche in Europa ,per info email, Candidatura per solo donne Massima seriet e disponibilit

  • 1

    Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba germana ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 1

    Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • 19

    Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel .

  • 1

    Firma de constructii angajeaza personal cu experienta pentru achizitii publice.

  • 13

    Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC,Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-16:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV la adresa de e-mail

  • 8

    Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba germana ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 80

    ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • 1

    Candidatul ideal -Orientare către client, cu abilități de comunicare, relaționare și negociere -Bune abilități organizatorice, creativitate, capacitate și viteză de reacție, spirit de echipa -Absolvent de studii medii/superioare -Cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel) -Prezentă și atitudine profesională Descrierea postului -Colectarea de informații legate de piața imobiliară -Asigurarea suportului organizațional pentru membrii departamentelor (dep. vânzări, manager, juridic) -Preluarea apelurilor telefonice recepționate prin liniile telefonice ale secretariatului -Gestionare protocol Beneficii -Oportunități de dezvoltare a carierei -Salariu fix + bonus din vânzări -Mediu prietenos și dinamic de lucru Descrierea companiei MDS Imobiliare este o firmă specializată în tranzacții imobiliare, cu o experiență de peste 10 ani în domeniu. Misiunea noastră este de a oferi clienților noștri servicii complete de consultanță pentru a-i ajuta să vândă, să cumpere sau să închirieze o proprietate imobiliară. Astfel, pe lângă serviciile de intermediere imobiliară oferim servicii conexe de consultanță juridică și consultanță financiar-bancară. Credem că acest pachet de servicii integrate definesc o agenție imobiliară completă și competentă.

  • Echipa MadArt caută project manager. Scopul acestei poziții este acela de a organiza procesul de lucru si proiectele intr-un mod cat mai eficient. Cerințele postului: - Abilitati excelente de comunicare interna si orientate spre client - Abilitati organizatorice solide - Atentie la detalii si abilitati de multitasking - Abilitati excelente de lucru in echipa si de coordonare a echipei - Abilitati de problem solving - Cunostinte de limba italiana (scris + vorbit) - Cunostinte de limba engleza (scris + vorbit) Constituie un avantaj: - Experienta de lucru in platforme de project management - Experienta de lucru pe proiecte de dezvoltare de magazine online si/sau website-uri de prezentare - Experienta de lucru ca si project manager/coordonator de echipa Descrierea job-ului: - Coordonarea echipei de-a lungul etapelor de dezvoltare a proiectelor - Impartirea proiectelor pe etape si crearea de task-uri intr-un sistem de project management pentru fiecare membru al echipei - Urmarirea task-urilor create si verificarea lor astfel incat acestea sa fie rezolvate la standardul de calitate cerut - Urmarirea timpului de lucru pentru fiecare task si crearea de rapoarte pentru fiecare proiect - Gestionarea mai multor proiecte simultan - Comunicarea cu clientul pentru e cere informatiile si materialele necesare pentru proiect - Participarea la discutii si sedinte cu clientii pentru a intelege cerintele proiectelor - Participarea la sedintele interne cu echipa pentru a trasa obiectivele si a remedia eventualele probleme - Crearea de proceduri de lucru pentru fiecare task/proiect - Programarea task-urilor zilnice pe calendar - Raportarea eventualelor probleme legate de proiecte si sugestii de rezolvare/imbunatatire Beneficii: - Salariu atractiv + bonus de performanta - Posibilitatea de colaborare de lunga durata - Sansa de a lucra cu o echipa tanara si prietenoasa - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Echipamente IT de ultima generatie, server, etc.

  • 38

    Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • 3

    Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • 23

    Clarismart Consulting angajeaza persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de Operator call- center. Cerinte: - studii: scoala profesionala/ liceu - cunostinte de limba italiana- nivel conversational - abilitati de comunicare Beneficii: - se ofera salariu fix si bonus in functie de performanta - mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa office@clarismart. ro sau sa sune la nr. de tel. 0730643789, 0723186646

  • 4

    Caut secretara personala detalii in privat.

  • Salveaza cautarea