Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Angajam sofer cat B cu atestat transport persoane. Salariu fix 2500 ron si diurna 125 ron zi deplasare.
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE ZONA NORD ISI MARESTE ECHIPA LOCATII: -Equilibrum - Str. Gara Herastrau Nr. 2, Sector 2, zona Metrou Aurel Vlaicu -Oregon Sos. Pipera, nr. 46D-46E-48, Oregon Park, cladirea C, sector 2, Bucuresti Posturi disponibile: BUCATAR GRILL cu experienta SERVIRE LINIE AJUTOR BUCATAR CE CAUTAM: Persoane atente la detalii, Rabdatoare, Organizate Calificat necalificat Studii medii minime Punctuale Responsabile Comunicative Cooperante Experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj. CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : 0768827410 IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728683074.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firmă importatoare de încălțăminte angajăm agent de vânzări cu experiență, motivat cu salariu negociabil și coeficient din vânzările efectuate dar încasate. Condiții: carnet conducere, posibilitatea de deplasare în țară, operare calculator. CV-urile se pot depune la adresa, Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Cautam sofer categoria C, CE. Detalii si necesar job: categoria C, CE si atestat. lipsa cazier; distributie cu auto frigorific; minim 3 ani experienta; Details and job requirements: C, CE category driving license with certification. no criminal record; distribution with refrigerated van truck; minimum 3 years experience;
-
Bacania Fermierului angajeaza in Bucuresti vanzator-gestionar cu experienta. Sediu: Despot Voda 55 Relatii la numarul de telefon: (pentru stabilire interviu) sau trimiteti CV la adresa de mail:
-
Electrician calificat Program 8 h L-v 7-15.30 cu pauza 12-12.30 Diploma de calificare Salariu 4500-5500
-
Malex Concept Design isi mareste echipa de montatori. Datorita seriozitatii, promptitudinii si mai ales a profesionalismului, societatea noastra este in plina ascensiune, de aceea cautam colaboratori noi. Angajam montatori in domeniul pardoselilor calde (covor PVC, linoleum, tapet PVC, tapet decorativ, tapet fibra de sticla, parchet, mocheta). Aspectul ingrijit, seriozitatea si mai ales dorinta de munca vor fi un plus in relatia cu echipa noastra. Toate detaliile privind conditiile de colaborare cu societatea noastra se vor stabili la interviu prin proba de lucru
-
Cautam o ingrijitoare pentru un bolnav cu handicap, 29 ani, imobilizat, care nu vorbeste, nu intelege, 45kg, program luni - vineri, in unele zile orele 8.30 - 15.30, in alte zile 8.30 - 18, zona Mosilor, salariu 3500 lei pe luna. Cerinte: persoana serioasa, in putere, blanda, responsabila www.acceda.ro Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Malex Concept Design isi mareste echipa de montatori covor PVC (linoleum). Datorita seriozitatii, promptitudinii si mai ales a profesionalismului, societatea noastra este in plina ascensiune, de aceea cautam colaboratori noi. Aspectul ingrijit, seriozitatea si mai ales dorinta de munca vor fi un plus in relatia cu echipa noastra.
-
Firma specializata in executarea de instalatii electrice industriale angajeaza electricieni cu / fara experienta. Plata la saptamana, Incepem cu 4000 lei lunar pt. cei fara experienta si 5000 lei lunar pt. cei cu experienta. Pentru doritori.
-
Angajam inginer pentru suport tehnic, supervizare lucrari montaj, mentenanta usi tehnice/ industriale. Permis de conducere cat. B. Locatia Stefanestii de Jos, Jud. ILFOV Asteptam CV pe e-mail
-
Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov. Avantaj permis de stivuitorist. Asteptam CV pe e-mail
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Candidatul ideal Studii medii in domeniul comercial Cunostinte de operare PC (Word, Excel) Descrierea jobului Intocmirea si transmiterea comenzilor Intocmirea facturilor Corespondenta e-mail cu clientii si furnizorii Tinerea legaturii cu furnizorii Crearea de situatii si rapoarte in Excel Comunicarea cu departamentele de specialitate Beneficii Dezvoltare profesionala Mediu de lucru profesionist Asteptam CV-ul dvs. la adresa de email
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de Securitate Locatia se afla in Bucuresti, sediul PETROM din str. Coralilor, mijloace de transport in comun metrou si STB. Locatia: Petrom City Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului) Experienta in domeniu constituie un avantaj. Atestatul reprezinta un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!