Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Gestionari depozit

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    Gestionar stivuitorist

    Descriere Depozit de materiale de constructii + Magazin de bricolaj si fabrică situat în com Sântana de Mures jud Mureș, angajam gestionar - motostivuitorist cu atestat. Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii și bricolaj: otel beton, elemente de zidarie, pavaje, sisteme de gips carton, izolații, prafuri,garduri accesorii etc Sarcini si responsabilitati: receptia si predarea fizica a marfii, pregatirea +încărcarea comenzilor clienților conform documentelor de ieșire, semnalarea produselor care ajung sub stocul minim, precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei evidență si returnarea ambalajelor (paleti lemn), ordinea si curatenia in depozit Cereri: Calificari ,experienta, carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj, stare buna de sanatate Venituri :salariu net(in funcție de abilități)de la 3600 lei Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu str.Viilor 461 Santana de Mureș, jud Mures

  • 3

    Angajam Gestionar depozit lubrifianti Mun. Suceava

    Angajam Gestionar depozit lubrifianti Suceava, program 8-16 luni-vineri, bonuri de masa Atributii de gestiune: Receptie si eliberare marfa conform acte Efectuare verificari stocuri Coordonare personal depozit in subordine Capacitate de a interacţiona cu clienţii si furnizorii Plasarea produselor intrate in depozit pe rafturile alocate; Profilul candidatului: Cunoştinţe PC Permisul de stivuitorist constituie un avantaj Experiență anterioară în gestionarea stocurilor Abilităţi de comunicare si organizare

  • 4

    Societate comerciala angajeaza personal depozit

    Locatie: iesirea din Popesti- Leordeni spre Oltenita Cerinte : Persoana responsabila, organizata si constiincioasa Atentie distributiva, seriozitate Se considera un avantaj : - posesia de carnet de stivuitorist - posesia de carnet conducere categ B Responsabilitati: Incarcarea descarcarea marfurilor etichetare produse Paletarea marfurilor Colectare produse de pe locatii Ambalarea produselor in cutii Se asigura : Tichete de masa Transport Asigurare medicala in cadrul unei retele private de sanatate Program de lucru L-V ( 09:30 18:00)

  • 3

    Gestionar - depozit Iasi

    Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru depozit de covoare. - cunoasterea principiilor de gestiune; - cunostinte PC ( MS Excel); - cunoasterea unui program contabil de gestiune a stocurilor (Win Mentor) constituie un avantaj; - Program de lucru: Luni-Vineri, de la 08.00-17.00( cu 1 ora pauza de masa). Sambata, Duminica si sarbatori legale -liber Atributii: - Coordoneaza activitatea depozitului de covoare, traseaza sarcini si participa activ la toate actiunile zilnice din depozit; - Receptioneaza (prin scanare) si verifica marfa primita; - Asigura gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare iesire; - Raspunde de livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime; - Organizeaza spatiul in vederea depozitarii produselor pe categorii; - Realizeaza inventarierea periodica a stocurilor de marfuri existente in depozit Beneficii: - decontare transport si tichete de masa; - De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Descrierea companiei: Carpeta face parte din reteaua internatională Carpeta RO Group. Colectiile de covoare prezente in reteaua Carpeta sunt produse in fabrica de covoare din Republica Moldova. Carpeta detine o retea de 10 magazine proprii in Romania si zeci de parteneri in toata tara.

  • 1

    Angajam Muncitor Lucrator Depozit-Vizuresti-intre 3200-4200 Ron Net

    Ce oferim? Venit lunar NET: intre 3200 ron - 4200 ron, format din: - Salariu net 2400 ron - Bonus lunar (prezență + calitate) de până la 250 ron net - Extra bonus de performanță - 2 praguri: 550 ron net sau 1100 ron net - Spor de weekend - 15% - 500 ron tichete masă Alte beneficii: Bonus anual echivalentul unui salariu - 2400 ron net Tichete cadou în valoare de 600 ron an 20 zile de concediu + 2 zile libere plătite pe caz de boală Prețuri speciale oferite angajaților pentru produsele achiziționate de la noi (după 3 luni) Contract pe perioadă nedeterminată Spor sărbătoare legală Spor ore suplimentare - acordat în funcție de sezonabilitate și performațele financiare ale companiei Transport asigurat de pe ruta Vizuresti-Urziceanca-Decindea-Crevedia-Buftea-Mogosoaia Ce implică munca ta, ce responsabilități ai? Primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp. Te așteaptă multă activitate și mișcare continuă mai bine decât să plătești un abonament la o sală de sport . Vei lucra cu tehnologie modernă acest lucru va ușura și eficientiza mult munca ta. Te vei folosi de un PC și un cititor de coduri de bare - scanner. Program de lucru Depozitul nostru funcționează de luni până duminică, un singur schimb. 2 weekend-uri libere lună, restul liberelor în timpul săptămânii. Te potrivești pentru acest rol dacă: Ai capacitate de învățare rapidă. Ești o persoană dinamică, activă. Ești o persoană responsabilă și agreabilă, cu spirit de echipă. Experiența reprezintă un avantaj.

  • 3

    Angajez personal

    Depozit material lemnos angajez manipulant marfa, obligatoriu permis de conducere categoria B. Mai multe detalii la numarul de telefon.

  • Angajam gestionar depozit!!!

    Ce ne dorim de la tine? - seriozitate și punctualitate; - atenție la detalii, corectitudine și implicare; - rezistență la stres și la efort fizic; - permis de conducere categoria B (obligatoriu); - atestat de motostivuitorist; - experiența anterioară pe un post similar constituie un avantaj! Experiența nu constituie un criteriu de departajare, suntem alături de tine și te ajutăm să evoluezi. Pasiunea pentru domeniul auto reprezintă un avantaj! Programul de lucru este de luni până vineri, orele 08:30-17:00. Nu se lucrează în weekend-uri și sărbători legale. SALARIUL ESTE NEGOCIABIL și se stabileste în urma interviului. Responsabilitati: 1) Participa activ la incarcarea descarcarea marfii din depozit; 2) Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 3) Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 4) Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la depozit; 5) Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 6) Se ingrijeste ca spatiul din depozit sa fie curat si ordonat; 7) Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 8) Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 9) Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma in cazul in care nu exista factura, in conditiile prevazute de lege; 10) Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 11) Preda marfa catre client conform documentelor emise 12) Expediaza marfa catre clienti; 13) Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii 14) Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 15) Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa;

  • 2

    Angajam Director comercial

    Pentru unul dintre clientii nostri suntem in cautarea unui Director comercial! Locatie: Rasnov Este necesara experienta pe un post similar!

  • 1

    Angajăm gestionar la un depozit de mobilă

    Angajăm gestionar la un magazin de mobilă din Gherla, județul Cluj. Salariu atractiv. Info la tel

  • 1

    Angajăm gestionar depozit

    SC KRM PROD SRL - Centru de acoperișuri și sisteme de garduri, angajează pentru depozitul din Dumbrava Roșie, judetul Neamț, gestionar depozit. Atribuții: - primește si eliberează din gestiune marfuri, si alte bunuri materiale numai pe bază de documente legale; - asigură depozitarea si păstratrea bunurilor materiale din gestiune in condițiile corespunzatoare normelor PSI si PM; - eliberează marfa din gestiune numai pe baza de contract sau comanda, încasează contravaloarea mărfurilor pe bază de bon fiscal și sau factură. - urmarește zilnic modul de încasare a mărfurilor livrate către clienți si comunică situația conducătorului unității. - menține unei evidență strictă al stocurilor de marfă din gestiune precum si optimizarea acestora; Responsabilități: - sa prevină sustragerea bunurilor si orice formă de risipă, sa le ferească de degradare și să le păstreze potrivit prescripțiilor tehnice; - sa respecte responsabilitățile ce-i revin in ceea ce privește păstrarea produsului, manipularea, depozitarea și livrarea produsului finit; - sa faca recepția cantitativă a marfurilor primite si să solicite, de la caz la caz, comisia de recepție Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.

  • 7

    Angajam operatori depozit, și soferi cat B

    Astona Exclusiv srl în vederea completării echipei, angajează pentru depozitul alimentar din Antefrig str Fântânica nr 36 sector 2 Bucuresti ( zona Garii de est), șoferi distribuitori cat B si operatori depzoit Combinarea celor 2 posturi reprezinta un avantaj. Echipă tânără și dinamică , salariu motivant, posibilități de promovare în funcție de implicare Relații la telefoanele :

  • 1

    Operator cantar - Fagaras

    Descrierea jobului New Recycling, angajeaza operator cantar pentru sediul din Fagaras, strada Negoiu. Principalele responsabilitati : Efectueaza activitati de cantarire a marfurilor, materiilor prime, materialelor la intrarea si iesirea din magazie, sectie, depozit, unitate. Eliberarea tichetelor de cantar pentru fiecare transport inregistrat; Indrumă mijloacele de transport spre descărcare; Intocmeşte rapoarte zilnice şi periodice conform indicaţiilor, privind situaţia cantităţilor depozitate în ziua precedentă (24 de ore); Completarea avizelor de expeditie pentru fiecare transport de produse Competenţe personale să aibă însuşiri de personalitate: seriozitate responsabilitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.); să nu aibă antecedente penale; să fie apt din punct de vedere medical; experienta anterioara pe un post similar. Se ofera Contract de munca perioada nedeterminata Salariu atractiv plus bonuri de masa Programul de lucru luni vineri 8.00 -17.00. Asteptam cv-urile dumneavostra pe adresa de mail specificata in anunt

  • 1

    Gestionar Depozit Cosmetice Hoteliere

    Persoana cu studii medii, obligatoriu liceul, organizata, atenta la detalii si avand cunostinte medii de IT. Gestiunea se tine pe calculator, marfa se manipuleaza cu transpaleti, stivuitoare electrice. Este necesar sa detineti permis auto categoria B deoarece depozitul este situat in Moara Vlasiei. Solicitam cazier. Experienta in domeniu este apreciata dar nu obligatorie.

  • 7

    Firmă de instalații angajează magazioner!

    Candidatul ideal - Răspunde de gestiunea fizică a stocului de echipamente, consumabile, materiale la nivelul punctului de lucru; - Onest, rezistent la stres, capacitate buna de relationare si spirit de echipa; - Cunostiinte operare Excel constituie avantaj. - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Recep ionarea i gestionarea cantitativă i calitativă a materialelor, uneltelor si echipamentelor de lucru. - Aprovizionarea depozitului de la magazinele de specialitate; - Supervizarea i coordonarea întregii activită i din depozit ( încărcarea, descărcarea, aranjarea materialelor ) - Răspunderea pentru preluarea mărfii cantitativ i calitativ; - Realizarea inventarelor; - Emiterea de avize de înso ire a mărfii;

  • 2

    Recrutam Gestionar feronerie, PAL, MDF

    BRICO WOOD TRADE - Suntem o companie cu o vechime de 10 ani in domeniul prelucrarii si comercializarii materialelor pentru confectionarea mobilierului. Descrierea jobului: Receptioneaza marfurile Aprovizioneaza cu marfuri departamentele de productie si vanzari Efectueaza transferurile de marfa intre gestiuni Anunta situatiile de necorcodanta intre stocul faptic si cel scriptic Participa la realizarea inventarului periodic Organizeaza reciclarea materialelor folosite Cerinte: - Experiență profesională similară de preferat - Cunoștințe operare PC - Atentie la detalii - Bune abilitati de lucru in echipa - Atestat ISCIR Stivuitorist - reprezinta avantaj Beneficiile tale: VEI AVEA UN BUN PACHET SALARIAL DE VENITURI SI BENEFICII: Venitul lunar 3.400 3.900 de lei este compus din salariu fix + tichete de masa + bonus lunar de performanta. Salariul net 3.000 de lei; Tichete de masa de aprox. 400 de lei (20 lei zi); Bonus lunar de performanta: 500 de lei; Prime de sarbatori; Salariul este inregistrat integral in Cartea de munca; La angajare vei fi ajutat să cunoşti produsele, serviciile şi clienții companiei noastre. VEI FACE PARTE DINTR-O ORGANIZATIE SOLIDA Suntem o companie recunoscută de clienții noștri pentru serviciile si produsele oferite, pentru profesionalism. Program de lucru: Luni Vineri; in 2 ture; 7: Adresa: Pitesti, Strada George Cosbuc, nr.70

  • Gestionar Depozit Aroma Land - Craiova

    Aroma Land caută oameni minunați în dorința de a-și mări echipa! Te potrivești pentru postul de Gestionar Depozit dacă: acorzi atenție sarcinilor de lucru; ești o persoană analitică; logica e una dintre atuurile tale; deții permis categoria B, abilitatea de a conduce un mijloc de transport de până în 3,5T prezintă avantaj. în plus dacă: ești o persoană ordonată, organizată și cu spirit de observație; dai dovadă de seriozitate; ai o atitudine pozitivă, entuziastă și motivantă pentru colegii din echipă; ești o persoană comunicativă și sociabilă; cine te cunoaște te-ar descrie ca fiind corect, cinstit și integru. Am avea nevoie să: asiguri stocurile de materii prime și materiale; asiguri recepția mărfurilor în baza documentelor de livrare; transmiți rapoarte lunare către management; verifici, prin sondaj, documentele operate în gestiune; delegi și verifici sarcinile echipei menținând un climat favorabil de lucru; realizezi și verifici pontajul lunar pentru personalul din depozit; iei decizii de rezolvare a problemelor operative de logistică (comenzi, transport) conform cu standardele de calitate ale companiei; ții sub control costurile logistice și să urmărești respectarea indicatorilor de performanță; propui soluții organizarea depozitului pentru utilizarea eficientă a spațiilor de depozitare ale mărfurilor. Și pentru că ne dorim să evoluăm împreună, noi îți oferim: suportul necesar pentru o inducție conform cu valorile companiei; feedback prin sistem de evaluare; dezvoltare pe diferite arii de competențe; promovare prin competențe. Dacă te regăsești în descrierea jobului, înseamnă că ești persoana pe care o căutăm! Ne poți lăsa CV-ul tău aici sau la adresa În cazul în care nu ești tu acea persoană din descrierea de mai sus, dar cunoști persoana potrivită pentru noi, fă-i un bine și spune-i!

  • 4

    Gestionar depozit

    Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.

  • 3

    Asistent Logistica

    Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.

  • 2

    Companie constructii infrastructura angajeaza Pontator

    Responsabilitati principale: - Noteaza si tine evidenta la locul de munca a materialelor ce intra si ies. - Ponteaza cursele camioanelor inchiriate, tine evidenta curselor la metrul cub; tine evidenta zilnica a utilajelor; - Intocmeste avize si alte documente specifice pentru marfurile din santier si transportul acestora dintr-o parte in alta; - Preda zilnic la sfarsitul programului, documentele persoanelor abilitate; - Are in gestiune cantarul mobil si verifica cantitatile marfurilor; - Pastreaza in permanenta legatura cu soferii camioanelor, pentru localizarea acestora, in concordanta cu graficul de livrari si conform schemei de transport stabilita impreuna cu clientul; - Urmareste operatiunea de descarcare a marfurilor conform graficului de transport; - Completeaza tabelul de transport curse (situatia livrarilor, timpii de ajungere, etc); Conditii : - carnet de conducere categoria B; - atentie distributiva;

  • 1

    Gestionar Minim 3 ani Experienta

    Candidatul Ideal Corectitudine, cunostinte contabile, cunostinte legate de depozitarea produselor agricole si a produselor fitosanitare Descrierea jobului Mentinerea gestiunii produselor de origine vegetala, produselor fitosanitare si motorinei Descrierea companiei Suntem o companie cu activitate agricola Candidatii sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresa de email fermanordic(arond)yahoo . com mentionand in titlul email-ulul job-ul pentru care aplica

Salvează căutarea