Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Tip job: Colaborare proiect

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Căutăm Colaborator pentru Curățenie Part-time în Apartamente - Ploiesti

    Suntem în căutarea unei persoane dedicate și meticuloase pentru curățenie part-time în apartamente operate în regim hotelier. Acest rol este ideal pentru cineva care doreste un venit suplimentar si un program flexibil Responsabilități: Curățarea și pregătirea apartamentelor între închirieri; Asigurarea unui standard înalt de curățenie și ordine; Schimbarea lenjeriilor de pat și prosoape; Verificarea și reîmprospătarea inventarului de consumabile. Oferim: Program flexibil, ideal pentru cei care doresc să își ajusteze orele de lucru; Plată competitivă raporatata la nr ore lucrate Dacă sunteți interesat de această oportunitate vă rugăm să ne contactati.

  • 8

    Ingrijire varstnic, zona Bld. Dacia, Bucuresti, 4000 lei luna

    Cautam persoana cu experienta pentru ingrijire doamna (76 ani, imobilizata, constienta). Atributii : ingrijire, supraveghere; Program: 8 ore zi ( luni-vineri) Salariul: 4000 lei luna tel. sau

  • 1

    Vand salon

    Vand afacere la cheie , salon cu tot ce este in el, firma din 2016. pret 10 mii de euro

  • 1

    Angajare colaborare

    Caut frizer canin pentru angajare sau colaborare ,urgent! (zona centrala cu multe patrupede) Detalii la Nr din anunț.

  • Colaborare cu PFA-uri și Firme pentru Livrări prin Tazz - Timișoara

    Suntem în căutarea de colaboratori, atât PFA-uri cât și firme, pentru a efectua livrări în Timișoara, prin platforma Tazz. Dacă aveți o afacere sau sunteți PFA și doriți să colaborați pentru a livra produse clienților noștri, vă invităm să ne contactați. Pentru cei fără PFA, oferim asistență în obținerea acestuia. Beneficiați de oportunitatea de a vă extinde afacerea și de a lucra cu noi într-un mediu dinamic și competitiv. - Venituri lunare între 3500 și 8000 de lei, în funcție de performanță și disponibilitate. Poți opta pentru un program part time sau full time, iar livrările pot fi efectuate la orele care îți sunt convenabile. - Nu este necesar CV-ul sau experiența în domeniu. Job-ul constă în ridicarea comenzilor de la restaurante magazine și livrarea acestora la clienți. - Este necesară cunoașterea utilizării smartphone-ului personal Android sau IOS. Ai nevoie de un vehicul personal (mașină scuter bicicletă trotinetă). -Atentie!!! Beneficiezi de un bonus saptamanal în funcție de numărul comenzilor livrate și de un bonus suplimentar pentru fiecare coleg NOU adus în flota noastră. - Plata se face săptămânal, și există posibilitatea de a-ți rotunji veniturile cu tipsurile de la clienți. - Cei care livrează deja pentru Tazz se pot muta la noi dacă doresc. Pentru mai multe informații și pentru a aplica, te rugăm să ne contactezi.

  • 17

    Cautam colaboratori in toata tara

    Destine Holding caută colaboratori în domeniul brokerajului în asigurări! Vrei să lucrezi în asigurări? Vrei un venit în plus ? Să lucrezi de acasă fară program fix, șef sau target impus? Atunci postul de broker în asigurări este pentru tine! Aplică acum! Descrierea Postului: Intermediere asigurări de orice tip RCA, CASCO, VIAȚĂ, SĂNĂTATE, MALPRAXIS și altele, rezervări vacanțe sau intermediere credite/leasing. Colaborăm cu toate firmele de asigurări! Se lucreaza remote (de acasă), fără program fix sau target, fără șef. Remunerația este sub formă de comision din polițele încheiate. Descrierea companiei: Destine Holding a fost înființată în anul 2007 având doar un obiect de activitate și anume acela de intermediere asigurări de orice tip. În prezent, este numărul 3 în top firme de brokeraj la nivel național, iar domeniul de activarea a fost lărgit astfel în prezent poți intermedia : credite, leasing sau rezervări de vacanțe. Pentru mai multe detalii poți vizita site-ul nostru: https://destine-holding.ro/. Ce îți oferim: Platformă de lucru operaționala 24/24 Traing-uri permanente Comision în funcție de performanțe Bonusuri și premii Posibilitatea de a lucra de acasă Program flexibil Suport din partea echipei Sistem de carieră transparent Posibilitatea de a activa și în alte domenii precum: turism sau domeniul bancar. Cerințe: Absolvent minim 12 clase, examen de bacalaureat Cunoștințe operare calculator, browser, mail Dorință de învățare și dezvoltare profesională Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii ! Experința în domeniu NU este necesară.

  • 2

    Loc de munca online Chogan!

    Îmi măresc echipa! Ești timid și ai vrea să lucrezi din confortul casei tale? Eu îți sunt alături pentru a te ajuta să devii un om de succes! Pentru detalii mă poți contacta pe whatsapp .

  • Ofertă servicii resurse umane-salarizare

    Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală / colectivă / omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus / concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri / avansuri / propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere/ îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă/card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.

  • 4

    Renovez case Apartamente și finisaje de lux Lugoj!

    Renovez case Apartamente finisaje interioare și exterioare izolații termice fațade subzidiri case vechi gresie faianță parchet laminat tinci glet zugrăveli și multe altele în Lugoj și zonele limitrofe ofer și doresc seriozitate maxima!Execut la cerere și finisaje de lux!!!

  • Închiriez scaun frizerie coafor

    Salon cu vad format,pune la dispoziție 2 scaune pentru închiriere frizer ,coafeză Pentru detalii la tel:

  • Contract in colaborare cu CNAS specialitatea Psihiatrie Timișoara

    La Centrul Medical Dr. Aljobory, misiunea noastră este să oferim pacienților noștri servicii medicale de calitate printr-un diagnostic și tratament atent, exact atunci când este nevoie. Echipa noastră se străduiește să ofere îngrijire plină de compasiune pentru a satisface nevoile de sănătate mintală ale pacienților noștri, cu accent pe bunăstarea pe termen lung. Centrul nostru este situat în Timişoara. Căutam un medic specialist sau primar psihiatru care dorește să lucreze in contract de colaborare cu CNAS. Desfășurarea activității se va face pe baza unui contract de colaborarea de prestari servicii medicale. Avem oportunitatea de a atrage un număr semnificativ de pacienți, datorită gamei noastre vaste de specialități medicale. Clinica noastră oferă servicii în diverse domenii medicale, ceea ce ne permite să ajungem la un segment diversificat de pacienți. Acest lucru ar putea oferi medicului psihiatru un flux constant de pacienți și oportunitatea de a-și extinde practica în cadrul unei structuri de servicii medicale complexe. Ne-ar bucura să discutăm cum această dinamică ar putea influența colaborarea cu dvs. și să găsim modalități de a valorifica această oportunitate împreună. Contact:

  • 19

    Anunt pentru persoane (barbati si femei) 18-65 ani, cu domiciliul in Bucuresti!

    PROIECT UNIC! Se cauta amatori fara experiența, femei si barbati, cu varsta cuprinsa intre 18-65 ani, cu domiciliul in Bucuresti, pentru o emisiune productie reality show, difuzata pe unul din posturile de televiune importante din Romania, pentru roluri principale, secundare si figuratie. (In anunt scrie cameraman, pentru ca nu avem alta optiune si daca nu bifam, nu ne lasa sa mergem mai departe pentru publicarea anuntului.) Nu aveti de invatat text. Veti fi indrumati de catre un producator tv. Ce aveti de facut? Veniti la sediul nostru pentru inscriere si casting GRATUIT, in str. Iuliu Maniu nr 7, Corp U, etaj 3, sect. 6 (incinta Apaca); Program de casting: Luni-Vineri, in intervalul orar 10:00-17:00; Telefon: ; Sunati inainte de a veni la noi. Durata filmarilor poate fi de la cateva ore, pana la o zi, iar plata o facem in functie de rol si timpul de filmare. Vi se va spune suma, atunci cand veti fi selectati pentru un anume rol compatibil cu abilitatile dv. In acelasi timp, rugam proprietarii care detin case, vile sau apartamente spatioase, mobilate, in Bucuresti si apropiere, care doresc sa le inchirieze pentru filmarile televizate care pot sa dureze de la cateva ore, pana la o zi, sunt rugati sa trimita pe adresa de e-mail: , numele, zona, numarul de camere, numarul de telefon, localitate, poze cu fiecare incapere, astfel incat sa iasa in evidenta mobilierul si spatiul, iar cei care locuiesc la curte sa trimita poze si cu exteriorul. Pretul este variabil in functie de durata filmarii si se discuta cand va contactam telefonic, atunci cand locatia dvs. a fost selectata pentru filmari. La subiect scrieti ce aveti disponibil, casa, vila sau apartament si localitatea! Daca cunoasteti persoane interesate, va multumim anticipat pentru ajutorul de a anunta mai departe!

  • 1

    Caut asociat Firma de instalatii

    Caut un asociat pentru a demara o afacere in domeniul imobiliar, constructii-instalatii.

  • Vand scaun cu olita pt.adulti

    Vand scaun cu olita .Dispune de olita detasabila.rotile .dispizitiv de inaltare.Blocare roti

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 1

    caut instructori fitness-aerobic

    posesor sala intretinere fizica numai pt femei,caut instructori fitness,aerobic,dansuri,etc,cu sau fara calificare,pentru colaborare.

  • 4

    Muncitori si tamplari lemn

    SC angajeaza tamplari si muncitori necalificati pentru productie si executie tamplarie lemn. Se lucreaza intr-o singura tura, program de 8 ore. Salariul este atractiv si se poate majora in functie de nivelul de avansare .

  • 4

    Disponibil online

    Specialist Marketing

    Urcarea pe platforma Emag Marketplace a produselor. Actualizarea imaginilor, pretului, descrierilor de produse. Crearea de campanii si incrierea in campaniile organizate de Emag Marketplace Pe scurt: responsabil de cont pe relatia cu Emag Marketplace

  • Plan de Arhitect

    Bună ziua, am nevoie de un plan de arhitectura pentru a putea construi 3 case a câte cca 100m2 fiecare în com. Mogosesti județul Vâlcea.

  • Disponibil online

    Angajez part time traducator site,creeator retea socializare linkdin facebook insta

    Doresc creearea unei imagini de piata atat pe retelele de socializare linkdin facebook instagram, cat si propunere modificare site si adaugare cel putin 3 limbi straine in meniul acestuia . Deasemenea doresc o propunere de realizare prezentare a produselor si lansarea lor pe piata externa. Ofer contract part time.

Salvează căutarea