Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Avem nevoie de un coleg pentru vanzari in domeniul biroticii, mai exact vanzari de imprimante si consumabile pentru ele, incheierea de contracte de service. Experienta in vanzari ar fi un avantaj, dar nu este obligatorie pentru cei care sunt siguri ca vor reusi sa obtina rezultate. Printre atributii intra identificarea potentialilor clienti si extinderea portofoliului de clienti, vanzari echipamente birotica si consumabile , incheierea de contracte pentru intretinerea copiatoarelor si imprimantelor sau pentru incarcarea cartuselor. Permisul de conducere este necesar. Candidatul ideal : Prezentabil, ambitios, bune abilitati de comunicare, seriozitate, initiativa, dinamism, persoana responsabila, organizata, cu abilitati de negociere si putere mare de convingere Beneficii: • Mediu prietenos in care poate sa se afirme si sa inoveze • Bonus in functie de realizari • Salariu de baza motivant, nelimitat, in functie de realizari, incepand de la 2500 lei. • Program de lucru: de luni până vineri ( 09:00 – 17:00) Despre noi: Suntem o companie cu o experienta de 24 de ani in domeniu, specializati in intretinerea si depanarea echipamentelor de birou: copiatoare, imprimante, fax-uri, multifunctionale.

  • Inveti repede? Esti o persoana sociabila? Poti fi organizat si responsabil? Daca ai raspuns afirmativ la toate intrebarile de mai sus, esti pe drumul cel bun. Citeste in continuare pentru a afla daca te incadrezi pentru postul de asistent vanzari pe care il avem disponibil. Iata cum arata candidatul ideal in viziunea noastra: • Sa aiba cunostinte minime de Microsoft Office • A absolvit liceul (minim) • Sa fie o persoana punctuala, organizata, responsabila, perspicace si foarte implicata in ceea ce-si propune • Sa aiba o atitudine deschisa catre nou, o buna capacitate de luare a deciziilor si spirit de initiativa • Sa aiba o atitudine pozitiva in interactiunea cu clientii si colegii • Sa detina un permis de conducere, categoria B Activitatea ta in cadrul firmei va consta in: • Procesarea, pregatirea si predarea comenzilor pentru livrare • Expedierea comenzilor catre curier • Plasarea comenzilor catre furnizori • Facturare (intrari marfa / iesiri) • Gestionarea bazei de date cu clienti • Vanzari • Aprovizionare marfa (la nevoie) • Livrarea de comenzi (la nevoie) • Incasarea numerarului (atunci cand este cazul) Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Iata ce trebuie sa faci in continuare: Daca ai bifat cat mai multe dintre aptitudinile de mai sus, atunci ne-ar placea sa te cunoastem. Scrie-ne pe un scurt e-mail cu motivul pentru care tu consideri ca esti potrivit pentru postul de asistent vanzari impreuna cu cateva lucruri despre tine si ataseaza un CV la acest e-mail.

  • Firma Partenera official GLOVO/UBER EATS angajeaza Curieri/Livratori Poți livra cu mașină, scuter, bicicletă sau chiar pe jos! Câștigurile se virează săptămânal către tine! Fără CV! Fără experiență! Vino și tu în echipa noastră! Ce trebuie să știi pentru a deveni curier GLOVO/UBER EATS - Ești autonom și îți place să îti faci singur programul - Ai o modalitate de transport proprie sau dorești să livrezi pe jos - Ai un smartphone Android sau iOS. - Seriozitate și minim 18 ani Ce condiții oferim? - Flexibilitate - îți alegi singur orele în care lucrezi - Plata se calculează din momentul în care preiei cursa, şi nu doar de la magazin/restaurant către client - Bonusuri ridicate în funcție de condițiile meteo și perioadele cu cerere mare - Bonusuri de recomandare Te așteptăm! 0761415491

  • Angajam 2 vânzătoare pentru un magazin cu hăinuțe pentru copii din cadrul Mall Băneasa. Program 1 zi cu 1 zi, 10:00-22:00, L-Du. Salariul 500E-1000Eur/ luna. Angajare imediata. Detalii la 0726334403, 0721796468 Cv la suiu_carmen(a)yahoo.com

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor

  • Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.

  • Angajam agenti imobiliari in Bucuresti, cerem cunostinte in domeniul imobiliar, cunostinte PC, disponibilitate program full-time pentru colaborare pe termen lung, disponibilitate munca de teren-vizionari, oferim si cerem seriozitate. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Sediul agentiei este Ultracentral, 5 minute Universitate. Detalii la telefon.

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru. Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase din Bucuresti pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Sistemul de lucru este MultiLevel Marketing.Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru . Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Candidatul ideal: • Constituie un avantaj experienta in vanzari, in special in domeniul textilelor • Posesor/oare carnet conducere categoria B • Obligatoriu disponibilitate pentru deplasari (in tara) • Persoana dinamica, puternic motivata si dornica de a invata; • Atitudine proactiva, flexibilitate, dinamism, excelente abilitati de comunicare, prezentare, atentie la detalii, orientare catre rezultate • Tehnici de vanzare si cunostinte de promovare a produselor ( materiale textile ) Descrierea jobului: • Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei • Se deplaseaza la sediul clientilor (munca de teren obligatorie, in Bucuresti si in tara) • Creeaza si dezvolta portofoliul de clienti in zona arondata • Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari • Intocmeste deconturi detaliate ale cheltuielilor proprii pentru fiecare activitate zilnica • Raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clientii proprii si de transmiterea documentelor de vanzare; • Mentinerea legaturilor de colaborare intre clienti si firma noastra • Promovarea produselor si imaginea firmei Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Comision din vanzari - Laptop /PC - Telefon de serviciu Euro Moda Tex Srl Program de lucru 08:00 - 16:30 Locatie punct de lucru Afumati Ilfov

  • Cerinţe: • Experiență în limba engleză; • Abilități excelente de comunicare scrisă și orală; • Abilități excelente de servicii pentru clienți; • Abilitatea de a da prioritate eficientă și de a efectua multitask; • Abilitatea de a urma instrucțiuni orale și scrise cu atenție la detalii; • Stabilirea și menținerea relațiilor de muncă pozitive, de cooperare; • Lucrați într-un mediu bazat pe echipă și atingeți obiective comune.

  • Angajam agenti imobiliari cu minimum de experienta, dornici de a persevera si a lucra intr-o agentie imobiliara din Drumul Taberei un job cu posibilitati mari de castig. Tel 0761773955 sau 0726004932.

  • Cautam baieti, reprezentanti de brand, pentru jobul " Consultant Vanzari Televizoare" in Arad. Reprezentantii de brand vor fi responsabili cu vanzarea activa la raft a televizoarelor comercializate in lanturile de magazine de electronice, electrocasnice si IT&C si mercantizare Responsabilitati: • Promovarea produselor si vanzarea activa in magazin; • Buna comunicare si interactiune cu clientii; • Oferirea de suport clientilor in procesul de cumpararea/vanzare ; • Intocmirea rapoartelor de vanzari solicitate ; • Crearea si intretinerea unor relatii foarte bune cu personalul de vanzari al magazinului, sprijindu-i pe acestia in promovarea produselor companiei; • Pregatirea personalului de vanzari al magazinului cu privire la caracteristicile si beneficiile produselor companiei ; • Mercantizare. Profilul candidatului: • Experienta anterioara in domeniul electronicelor constituie un avantaj; • Amabilitate si orientare catre clienti; • Abilitati tehnice; • Comunicativitate si spirit de echipa; Program de lucru: Luni-marti - liber Miercuri - mercantizare Joi-duminica 12.00-20.00 * În fiecare lună puteți alege o săptămână în care weekend-ul să fie liber (cele două zile de vânzare se mută la începutul săptămânii) Beneficii: salariu garantat 1800 lei net (1500 net + 300 lei bonuri de masa) + bonus variabil ( intre 500 si 1000 lei net/luna) + contract de munca pe perioada nedeterminata + abonament la o clinica de sanatate privata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de mail cu subiectul ''Consultant Vanzari''.

  • Cautam baieti, reprezentanti de brand, pentru jobul " Consultant Vanzari Televizoare" in Timisoara. Reprezentantii de brand vor fi responsabili cu vanzarea activa la raft a televizoarelor comercializate in lanturile de magazine de electronice, electrocasnice si IT&C si mercantizare Responsabilitati: • Promovarea produselor si vanzarea activa in magazin; • Buna comunicare si interactiune cu clientii; • Oferirea de suport clientilor in procesul de cumpararea/vanzare ; • Intocmirea rapoartelor de vanzari solicitate ; • Crearea si intretinerea unor relatii foarte bune cu personalul de vanzari al magazinului, sprijindu-i pe acestia in promovarea produselor companiei; • Pregatirea personalului de vanzari al magazinului cu privire la caracteristicile si beneficiile produselor companiei ; • Mercantizare. Profilul candidatului: • Experienta anterioara in domeniul electronicelor constituie un avantaj; • Amabilitate si orientare catre clienti; • Abilitati tehnice; • Comunicativitate si spirit de echipa; Program de lucru: Luni-marti - liber Miercuri - mercantizare Joi-duminica 12.00-20.00 * În fiecare lună puteți alege o săptămână în care weekend-ul să fie liber (cele două zile de vânzare se mută la începutul săptămânii) Beneficii: salariu garantat 1800 lei net (1500 net + 300 lei bonuri de masa) + bonus variabil ( intre 500 si 1000 lei net/luna) + contract de munca pe perioada nedeterminata + abonament la o clinica de sanatate privata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de mail cu subiectul ''Consultant Vanzari''.

  • Cautam baieti, reprezentanti de brand, pentru jobul " Consultant Vanzari Televizoare" in Sibiu. Reprezentantii de brand vor fi responsabili cu vanzarea activa la raft a televizoarelor comercializate in lanturile de magazine de electronice, electrocasnice si IT&C si mercantizare Responsabilitati: • Promovarea produselor si vanzarea activa in magazin; • Buna comunicare si interactiune cu clientii; • Oferirea de suport clientilor in procesul de cumpararea/vanzare ; • Intocmirea rapoartelor de vanzari solicitate ; • Crearea si intretinerea unor relatii foarte bune cu personalul de vanzari al magazinului, sprijindu-i pe acestia in promovarea produselor companiei; • Pregatirea personalului de vanzari al magazinului cu privire la caracteristicile si beneficiile produselor companiei ; • Mercantizare. Profilul candidatului: • Experienta anterioara in domeniul electronicelor constituie un avantaj; • Amabilitate si orientare catre clienti; • Abilitati tehnice; • Comunicativitate si spirit de echipa; Program de lucru: Luni-marti - liber Miercuri - mercantizare Joi-duminica 12.00-20.00 * În fiecare lună puteți alege o săptămână în care weekend-ul să fie liber (cele două zile de vânzare se mută la începutul săptămânii) Beneficii: salariu garantat 1800 lei net (1500 net + 300 lei bonuri de masa) + bonus variabil ( intre 500 si 1000 lei net/luna) + contract de munca pe perioada nedeterminata + abonament la o clinica de sanatate privata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de mail cu subiectul ''Consultant Vanzari''.

  • Cautam baieti, reprezentanti de brand, pentru jobul " Consultant Vanzari Televizoare" in Oradea. Reprezentantii de brand vor fi responsabili cu vanzarea activa la raft a televizoarelor comercializate in lanturile de magazine de electronice, electrocasnice si IT&C si mercantizare Responsabilitati: • Promovarea produselor si vanzarea activa in magazin; • Buna comunicare si interactiune cu clientii; • Oferirea de suport clientilor in procesul de cumpararea/vanzare ; • Intocmirea rapoartelor de vanzari solicitate ; • Crearea si intretinerea unor relatii foarte bune cu personalul de vanzari al magazinului, sprijindu-i pe acestia in promovarea produselor companiei; • Pregatirea personalului de vanzari al magazinului cu privire la caracteristicile si beneficiile produselor companiei ; • Mercantizare. Profilul candidatului: • Experienta anterioara in domeniul electronicelor constituie un avantaj; • Amabilitate si orientare catre clienti; • Abilitati tehnice; • Comunicativitate si spirit de echipa; Program de lucru: Luni-marti - liber Miercuri - mercantizare Joi-duminica 12.00-20.00 * În fiecare lună puteți alege o săptămână în care weekend-ul să fie liber (cele două zile de vânzare se mută la începutul săptămânii) Beneficii: salariu garantat 1800 lei net (1500 net + 300 lei bonuri de masa) + bonus variabil ( intre 500 si 1000 lei net/luna) + contract de munca pe perioada nedeterminata + abonament la o clinica de sanatate privata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de mail cu subiectul ''Consultant Vanzari''.

  • Firma de Vânzări directe din BUCURESTI cauta persoane pe postul de Agent Vanzari Oferim: ➖Posibilitate de câștig motivant ➖Cursuri de perfecționare gratuite ➖Mediu de lucru inspirativ ➖Bonusuri ➖Meetinguri Internaționale Program de lucru: Full Time ! Experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj !! Pentru programare la interviu: 0755143662

  • ECHIPA NOASTRĂ SE MĂREȘTE !! CAUTAM ASISTENT MANAGER VÂNZĂRI . Nu cautam un candidat ideal. Ce ne poate cuceri la tine? Ambitia, determinarea, placerea de a comunica si de restul, ne ocupam noi. Avem nevoie de tine, pentru ca serviciile noastre sa ajunga la cat mai multi clienti. Responsabilitati: Contacteazi telefonic potentialii clienti; Stabilesti programari in cadrul firmei Ce iti oferim ca si membru al echipei noastre? Iti construiesti salariul pe masura ambitiei tale. De partea fixa ne ocupam noi, de restul te ocupi tu; Te ajutam sa ai incredere in tine si sa iti depasesti targetele proprii; Te indrumam sa devii mai bun prin suport constant si trainguri. BENEFICII - Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - Loc de munca stabil, mediu de lucru liniștit, atmosferă plăcută; - Salariu motivant. Programul este de luni pana vineri, 10:00 - 18:00. LOCATIE GARA DE NORD

  • Salveaza cautarea