Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ne marim echipa! Suntem in cautare de colegi noi pentru noul nostru punct de lucru. Ce ne dorim de la tine: - abilitati bune de comunicare si negociere - disponibilitate pentru munca de teren - AMBITIE, POZITIVITATE si ADAPTABILITATE - bune cunostinte de operare PC Ce oferim: -castiguri ridicate -bonusuri de performanta -sansa de afirmare in domeniul imobiliar -traininguri de specialitate -posibilitatea de a deveni in scurt timp responsabil sau titular de agentie Trimite-ne CV-ul tau doar daca si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil!

  • Angajam vânzătoare pentru stand cu jucării la Megamall.Telefon 0769 669 649 / 0724250226

  • Cautam candidati pentru postul de agent de vanzari pentru produse medicale\cosmetice. Oferim instruire specifica in domeniu, contract de munca nedeterminat, salariu motivant ( 3200lei net ), beneficii suplimentare. Cerinte: masina + permis de conducere categoria B (decontam integral combustibilul). Persoanele interesate pot depune CV-ul la sau pot apela la numarul 0722314311

  • Caut agenti independenti de vanzari cu retea formata in orasele mari din sudul tarii

  • Candidatul ideal Suntem în cautarea unei colege care sa ocupe postul de Consiliera vanzari bijuterii pentru magazinul nostru situat în zona Unirii. Ne dorim ca persoana care va ne întregi echipa sa fie energica, sa emane buna dispozitie si sa aiba placerea de a lucra cu oamenii. Abilitati de comunicare si relationare Capacitatea de a întelege nevoile clientilor, empatie, rabdare si amabilitate Atentie distributiva si atentie la detalii Cunostinte elementare de contabilitate primara: întocmirea unei facturi, chitante, dispoziții de plata, NIR etc. Cunostinte operare PC Pasiune pentru domeniul vanzarilor Experienta în domeniul vanzarii bijuteriilor constituie un avantaj Aspect fizic placut si tinuta îngrijita Minim studii medii (absolventa de liceu cu diploma de bacalaureat) Disponibilitate pentru asumarea unui angajament pe termen îndelungat Descrierea jobului Responsabilitati: Ofera clientilor consultanta si informatii referitoare la obiectele existente în portofoliu Promoveaza portofoliul de produse si imaginea companiei Receptioneaza marfa, întocmeste documentatia necesara, aranjeaza si expune produsele în conformitate cu politica de merchandising Proceseaza vanzarile într-o maniera profesionista prezantand clientilor produsele solicitate, precum si procedura aferenta achizitionarii acestora Raspunde prompt solicitarilor clientilor (e-mail și/sau telefonic) Beneficii: Mediu de lucru placut Salariu motivant Majorari salariale periodice Comisioane și bonusuri Tichete de masă, tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor Abonament medical la clinica privata Medlife Oferirea unui training pentru ocuparea postului Descrierea companiei Cu 9 ani de experienţă în vânzarea şi cumpararea metalelor, pietrelor preţioase, a ceasurilor de lux, precum şi a acordării de credite rapide de bani lichizi prin amanetare de bunuri, Casa Amanet Gold Services s-a extins rapid în ultimii ani pe piaţa aurului, argintului, diamantelor şi a împrumuturilor nebancare pe termen scurt, devenind una dintre cele mai prestigioase companii de credit financiar non-bancar din România. Ne-am început activitatea prin deschiderea primei noastre case de amanet în vara anului 2010, ajungând în prezent la un număr de 10 agenţii: 9 situate în Municipiul Bucureşti şi una în Alexandria, judeţul Teleorman. Din dorinţa de a facilita recircularea aurului şi a pietrelor preţioase şi de a da o nouă valoare frumosului, la sfarşitul anului 2014, am înfiinţat bijuteria A.G.S., care se integrează perfect misiunii şi valorilor A.G.S. destinate segmentului de lux al iubitorilor de bijuterii rafinate. Suntem dedicati oferirii de excelenţă în serviciile noastre şi ne adaptăm permanent exigenţei şi particularităţilor clienţilor noştri prin transparentă, rapiditate, siguranţă şi fidelitate. Valorile care stau la baza modelului nostru de afaceri sunt integritate, adaptabilitate, profesionalism şi leadership. www.casa-amanet.com

  • Candidatul ideal Aici vei gasi o echipa tanara, dinamica si in continua dezvoltare. Ne plac interactiunile cu oamenii, provocarile pe care le intalnim si intotdeauna suntem in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele. Daca si tie iti plac aceleasi lucruri, Te provocam sa te alaturi echipei noastre de agenti telesales! Ne-am dori ca tu sa fii la fel ca noi: - orientat catre rezultate; - cu o fire competitiva; - sa iti placa provocarile si sa lupti mereu pentru ceea ce iti propui; P.S. Daca ai deja experienta in domeniul vanzarilor, de abia asteptam sa facem schimb de cunostinte! Descrierea jobului - Vei discuta cu clientii si vei incerca sa afli ce li se potriveste; - Vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile Orange; - Vei initia apeluri in vederea promovarii serviciilor de telefonie, televiziune si internet; - Vei trata cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari in randul clientilor. Beneficii: - Program flexibil de 6h pe zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; - Bonus nelimitat, in functie de vanzarile generate; - Acces la training-uri sustinute de specialist si formare continua; - Concursuri lunare cu premii substantiale; - Posibilitate de promovare in cadrul companiei.

  • Candidatul ideal Echipa noastra va creste cu 15 colegi! Suntem dinamici si competitivi! Ne plac provocarile si suntem mereu in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele! Aplica si hai sa ne cunoastem daca: - Iti place sa te afirmi prin performantele personale; - Ambitia, inteligenta si abilitatile de comunicare sunt principalele tale puncte forte; - Iti doresti sa iti imbunatatesti competentele de vanzare si negociere. Devino colegul nostru si: - Vei beneficia de training de comunicare si vanzari; - Vei suna clientii Orange si vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile companiei; - Vei vinde serviciile cele mai potrivite fiecarui client. Descrierea jobului Jobul vine la pachet cu: - Salariu compus din 2 parti: salariu fix + bonusuri nelimitate in functie de vanzarile generate; - Obiective realiste si suport in atingerea targetelor; - Program flexibil de 6h/zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; - Acces la training-uri sustinute de specialisti si formare continua; - Posibilitatea de a creste si de a promova in cadrul companiei; - Un mediu placut de lucru si un colectiv prietenos.

  • Candidatul ideal Suntem o echipa de 15 colegi sociabili si ambitiosi in cautare de 20 de noi colegi care sa ni se alature. Te incurajam sa aplici daca te regasesti in descrierea candidatului ideal: • Abilitati excelente de comunicare si interrelationare, atitudine orientata catre client; • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent(a); • Cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office); • Abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp; • O buna dictie si maniere necesare comunicarii prin telefon; • Experienta anterioara intr-un call center sau in vanzari constituie un avantaj; • Candidatii fara experienta, dar cu potential, vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile de comunicare si persuasiune; Descrierea jobului • Asimiliarea cunostintelor necesare desfasurarii activitatii: training de start de 2 saptamani (tehnici de comunicare eficienta, tehnici de vanzare, proceduri de lucru, invatarea produselor, familiarizare cu aplicatiile de lucru s.a.) • Efectuarea de apeluri de tip telemarketing/telesales si gestionarea lor conform procedurilor specifice; • Indeplinirea obiectivelor specifice proiectului; Beneficii: • Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti; • Salariu fix + comisioane in functie de vanzari (veniturile tale pot creste oricat, in functie de rezultate); • Oportunitatea de a lucra pentru un partener renumit din industria de telecomunicatii; • Sansa de a construi o cariera in domeniul vanzarilor, intr-un mediu modern si dinamic; • Oportunitati de promovare: in functie de rezultate, poti fi noul nostru Team Manager.

  • Candidatul ideal Aici vei gasi o echipa dinamica si in continua dezvoltare. Ne plac interactiunile cu oamenii, provocarile pe care le intalnim si intotdeauna suntem in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele. Daca si tie iti plac aceleasi lucruri, Te provocam sa te alaturi echipei noastre de agenti telesales! Ne-am dori ca tu sa fii la fel ca noi: orientat catre rezultate; cu o fire competitiva; sa iti placa provocarile si sa lupti mereu pentru ceea ce iti propui. P.S. Daca ai deja experienta in domeniul vanzarilor, de abia asteptam sa facem schimb de cunostinte! Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si vei incerca sa afli ce li se potriveste; Vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile Orange; Vei initia apeluri in vederea promovarii serviciilor de telefonie, televiziune si internet; Vei trata cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari in randul clientilor. Beneficii: Program flexibil de 6h sau 8h/ zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; Bonus nelimitat, in functie de vanzarile generate; Acces la training-uri sustinute de specialist si formare continua; Concursuri lunare cu premii substantiale; Posibilitate de promovare in cadrul companiei.

  • Cautam persoane dornice sa activeze in structura MLM, sa isi dezvolte propria afacere. Persoane active in domeniul asigurarilor, turismului, creditarii cu sau fara cod RAF sau RAJ. Poti intermedia pachete turistice, asigurari, credite, leasinguri, pensii private si multe alte oportunitati pentru atingerea obiectivului propus. Iesi din rutina si indrazneste sa iti dovedesti ca poti avea propria afacere.

  • SC Activ Ortopedic S.R.L, angajează agenți de vânzări în domeniul dispozitivelor medicale (proteze pentru membrul superior/inferior) pentru filiala București cu sediul pe Str. Petru Maior, nr. 61, Sector 1, București. Firma GARANTEAZĂ salariu decent + condiții bune de muncă, telefon și masină de serviciu. Candidatul ideal: - studii medii sau superioare; - permis de conducere cat. "B"; - cunoștințe de operare PC; - limba româna și engleză; - responsabilitate, ambiție, optimism, orientare spre rezultat; - abilități de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni; - capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții; - capacitate rapidă de a lua decizii; - inițiativă, spirit organizatoric, tenacitate, seriozitate și atitudine pozitivă; - abilități de comunicare scrisă și orală; Responsabilități - întocmirea ofertelor pentru dispozitivele medicale comercializate; - vânzări directe, online, prin telefon; - monitorizarea și actualizarea bazei de date; - promovarea și comercializarea produselor către clienți; - menținerea legăturii permanente cu clienții; - urmărirea încasării facturilor în termenele prevazute; - preluarea comenzilor; - experiență în domeniul vânzărilor este un avantaj. Beneficii: - integrarea într-o echipa profesionistă și prietenoasă; - pachet salarial atractiv+bonuri; -mașină de serviciu și telefon; - contract de munca full-time; - oportunitatea dezvoltării carierei în cadrul unei echipe tinere, dinamice și profesioniste Despre noi Activ Ortopedic SRL a fost înfiinţată în anul 1993, de asociaţi persoane fizice din judeţul Bihor. În anul 2004 societăţii i s-a schimbat denumirea, obiectul de activitate şi structura acţionariatului. A fost adoptată denumirea actuală, iar obiectul de activitate a fost schimbat în importul şi comercializarea dispozitivelor medicale. Până la jumătatea anului 2009, activitatea societăţii a constat numai în importul şi comercializarea de dispozitive ortopedice, fabricarea acestor dispozitive deţinând o cotă nesemnificativă din cifra de afaceri, procesul efectiv de fabricaţie fiind externalizat către alte societăţi de profil. În prezent Activ Ortopedic acţionează pe piaţa dispozitivelor medicale, pe de o parte în calitate de importator şi distribuitor, pe de altă parte în calitate de producător. Activitatea firmei se desfăşoară atat în relaţie cu sistemul naţional de asigurări de sănătate, cat si pe piata libera. Ca urmare, modalitatea de lucru cu sistemul naţional de asigurări de sănătate nu este una exclusivă. Societatea oferă aceleaşi dispozitive medicale şi în mod direct beneficiarilor finali, prin vânzarea către aceştia a produselor respective.

  • Cautam vanzatoare haine dama cu experienta verificabila Despre noi: - magazin mic de familie dedicat exclusiv comercializarii cu amanuntul a articolelor vestimentare de dama Beneficii: - program redus: 9:00 - 14:00 ( aprox 5 ore - dimineata), Luni - Sambata - salariu norma intreaga cu carte de munca - comision lunar, aditional, in functie de vanzari Cerinte: - experienta recenta similara minim 5 ani, care se poate verifica cu recomandari - experienta totala pe piata muncii minim 15 ani, verificabili Candidata ideala: - Doamna cu experienta dovedita si verificabila in comercializarea hainelor de dama - Ideal proximitate fata de gura de metrou Titan Trimiteti datele de contact si experiante (CV) aici pe site sau la adressa: alamodetitan@gmail .com

  • Grupul de firme SC King-Nord Est Imobiliare Srl isi mareste echipa incepand 15.08.2019, daca vrei sa faci parte dintr-o companie dinamica si in plina expansiune. Angajam agenti imobiliari cu sau fara experienta, pot fii si studenti. CERINȚE: - Bune abilități de relaționare cu diverse categorii de persoane; - Foarte bune abilități de comunicare în limba româna; - Bune abilități de negociere; - Ținută și aspect profesional îngrijit; - Experiența pe piața imobiliară reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; RESPONSABILITĂȚI GENERALE: - Promovarea serviciilor companiei; - Crearea, susținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții; - Preluarea detaliată a informațiilor despre proprietăți de vânzare sau închiriere; - Consilierea și reprezentarea proprietarilor în procesul de vânzare sau închiriere (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); - Consultanță imobiliară, asistență și negociere în cadrul tranzacțiilor imobiliare (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); DESPRE COMPANIE: - Companie cu experiență în domeniul imobiliar din 2016; - Puncte de lucru în București: - Piata Romana - Oferim condiții avantajoase și o pregătire cât mai bună agenților companiei; - Mediu de lucru plăcut, echipă tânără și motivată; POSTURI DISPONIBILE: - Agent/Broker imobiliar - departament vânzari; - Agent/Broker imobiliar - departament închirieri; Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să te bucuri de un job interesant, contactează-ne pentru programarea interviului la: 0757.784.434

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job - studii medii sau superioare; - permis de conducere categoria B; - cunoscator de limba engleza; - bun cunoscator operare PC MS Office; - experienta pe o pozitie similara; - abilitati de comunicare, prezentare, organizare si planificare; - abilitatile de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate - spirit de echipa, simtul raspunderii

  • Agent vanzari - livrare produse tehnice in lanturile de hipermarketuri. Carnet de conducere categoria B. Operatiuni de: predare, primire, manipulare si etichetare. Zona Costin Georgian (Pantelimon).

  • Pentru o cunoscuta editura din Bucuresti Atributii: 1. Consilierea clientilor si incasarea produselor; 2. Mentinerea standului aranjat si curat; 2. Plasare comenzi carte si receptii de marfa. Se ofera salariul fix net 1263 lei +tichete de masa +comision vanzari la atingerea targhetului.

  • Daca doriti sa faceti bani stand la calculator in timpul liber, timp de 2-3 ore sau in functie de timpul disponibil, si introducand doar niste coduri, va astept pe link https://jubmoney.xyz/3582217431933/ Inregistrarea se face foarte repede, dupa care va puteti apuca de strans bani. Este ca un job part-time, dar mult mai usor.Este potrivit pentru mamici, studenti, someri, chiar si actuali angajati. Mult SUCCES! Acesta este linkul https://inamoney.icu/2569480303411/ dati copy si apoi paste pe google

  • PROMOVAREA SI VANZAREA PRODUSELOR COMPANIEI EXPERINTA IN DOMENIUL VANZARILOR MINIM 3 ANI PERMIS DE CONDUCERE CAT B MUNCA DE TEREN 90% RESPONSABILITATI: -să folosească timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu. · să realizeze documentaţia de ofertare a produselor si serviciilor , cataloage, pliante, , liste de preţuri. · să identifice, contacteze clienţi noi, cărora le prezintă produsele si serviciile firmei• · să prezinte noile produse si servicii ale firmei, clienţilor vechi• · să realizeze targetul lunar de noi clienţi, prezentări,vanzări, Incasări · să culeagă informaţii despre clienţi din diverse surse , pagini aurii, registrul comerţului, ministerul finanţelor, analiza directă etc. · să menţină si să extindă portofoliul de clienţi prin noi vanzări · să menţină relaţia cu actualii clienţi · să actualizeze permanent baza de date · să răspundă de respectarea termenelor de plată · să întocmească rapoarte privind activitatea desfăsurată in vanzări, încasări etc. · să redacteze oferte si să încheie contracte

  • Dezvoltator imobiliar angajeaza agenti vanzari imobiliare in Bucuresti.Salariu 4000 lei + comision

  • Angajare broker credite Salariu motivant + comisioane Permisul de conducere categoria B si masina reprezinta un avantaj Pentru mai multe detalii sunati la 0763657540

  • Salveaza cautarea