Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Deschidem porțile unei noi destinații culinare, oferind o experiență de servire la carte de neuitat. Locația noastră promite să fie un lider de entertainment pe segmentul său. Acest spațiu modern, situat în incinta celui mai nou complex de entertainment regional, caută Ospătari și Barmani talentați și pasionați să se alăture echipei noastre. Ce căutăm: O atitudine pasionată și un angajament de excelență față de clienți. Abilități de comunicare puternice și un spirit de echipă dezvoltat. Experiența într-un rol similar este un avantaj, dar nu este esențială. Ce oferim: Un mediu vibrant și sofisticat, cu o abordare modernă a serviciilor. Șansa de a lucra într-unul dintre cele mai prestigioase proiecte noi. Posibilități de avansare profesională în cadrul complexului. Responsabilități principale: Crearea unei experiențe culinare memorabile pentru clienții noștri, asigurând servicii prompte și de înaltă calitate. Profesionalism în prezentarea meniului și recomandarea selecțiilor noastre speciale de vinuri și băuturi. Gestionarea comenzilor cu acuratețe și eficiență, asigurând o coordonare fluidă cu bucătăria Dacă te vezi contribuind la succesul restaurantului și vrei să fii parte dintr-o echipă tanară si entuziastă, trimite-ne CV-ul pe adresa de email: sau contacteazăne la numarul de telefon: . Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI LUMINI AMBIENTALE pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 3916 lei; Tichete de masa 40 lei zi; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi; Decontare abonament general STPT. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul 0790894344
-
Promovat
Pentru viitoare deschidere pizzerie, caut sa angajez următoarele posturi:3 livratori cu bicicleta electrica,1 persoana care sa se ocupe de apelurile telefonice și vânzare(preferabil fata)Program flexibil, salariul bun.Detalii la telefon sau email.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutăm Operator Producție (2 sau 3 schimburi) Timișoara, Calea Torontalului Cerințe: -Studii de minim 8 clase -Experiență în producție minim 3 luni -Rezistenta la efort fizic Activitate: Producția de ambalaje de carton Beneficii: -Salarizare în funcție de experiență -Tichete de masă 30 RON -Contract nedeterminat -Bonus lunar de performanță -Primă de sărbători, de vacanță și de vechime -Transport asigurat: +Dudeștii Noi, Bechicherec, Uihei, Șandra, Biled, Pesac, Periam - AEM - Calea Martirilor - Complex - Prințul Turcesc - Calea Lugojului - Badea Cârțan - Calea Lipovei - Calea Torontalului +Liceul Auto (Freidorf) - Nora - Profi Șagului - Sens Reșiței - Gara de Nord - Balta Verde - Cetății - Calea Torontalului
-
Salut, mulțumim ca ai ajuns sa parcurgi acest text. Înainte de toate, trebuie să știi despre noi că suntem o echipa plină de viață, un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care, de mai bine de 10 ani, oferă servicii de furnizare de combustibil pentru companii, din domenii diverse: sectorul agricol, transportatori, construcții etc. Credem în performanța şi în capacitatea de a oferi soluții optime pentru clienţii noştri. Pe acest fundament suntem recunoscuți drept cel mai dinamic furnizor de combustibili din țară, marcând cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Cum am vrea să fii Ne dorim să fii o persoană atentă la detalii și să fii setată pe îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim să ai bune abilități de comunicare și de coordonare a activității. Ne-am bucura tare mult dacă ai spirit civic și dacă îți pasă de tot ceea ce te înconjoară. Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: înregistrarea documentelor financiar-contabile; verificarea facturilor de la furnizori; prelucrarea informațiilor financiare; urmărirea termenelor scadente; întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; constituie avantaj experiența pe HR. Motive să te alături echipei Artoil: Stabilitate și oportunitate: Participi activ la transformarea unui sector vital, oferind stabilitate și un rol esențial în această evoluție. Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Condiții financiare atractive: Oferim pachete salariale competitive și beneficii motivante. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale. Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient. Conectați la tehnologie: Suntem la curent cu ultimele tehnologii, punând la dispoziție echipament up to date pentru a-ți facilita munca. Ce așteptăm de la tine Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil
-
Caut o doamnă maxim 55 ani pentru întreținere bătrân la țară și ajutor gospodărie,la 25 km de Timișoara. Ofer acte pe casă.
-
Cerințe: - Studii superioare în domeniul financiar contabilitate, - Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii: - Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi, -Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata -Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate -Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Cerințe: - Scoala profesionala, liceu tehnic industrial sau diploma de caloficare -Cunostinte si experienta in domeniu - Disponibilitate de invatare si implicare in munca Beneficii: - salariu atractiv - program de lucru un singur schimb de L- V - prime de Paste si de Craciun Responsabilități: - Executa lucrari de intretinere si reparatii pentru constructii si instalatii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Clarismart Consulting angajeaza Sofer categ C+E in Timisoara. Cerinte -persoana onesta si harnica -dorinta de a munci Beneficii: - salariu fix - tichete de masa -prima lunara - prima de concediu - prime de Sarbatori -ore suplimentare platite dublu -asigurare medicala -al 13-lea salariu Persoanele interesate sunt rugate sa apeleze nr. de telefon afisat. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.
-
fabrica de paine angajeaza muncitor necalificat,brutar.
-
Executam lucrări, renovări fațade Istorice, case la rosu, placări polistiren, rigips, faianță și finisaje
-
OMV SAGULUI STATIE NOUA DUPA PODUL DIN CALEA SAGULUI LANGA CITROEN angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE incepand cu suma de 3500 lei pe luna, cu bonuri de masa de 700 lei incluse in salariu. . Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, ore suplimentare platite 200% etc, astfel salariile ajung 3700 -4000. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO. incepand cu 3200 lei pe luna, cu bonuri de masa in valoare de 700 lei incluse in salariu.,Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, orele suplimentare platite 200% etc. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamenet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203,
-
Avenue Des Roses își mărești echipa! Angajăm decorator floral full time part-time Candidatul ideal trebuie, în primul rând, să își dorească foarte mult să lucreze în domeniul acesta, să îi placă și să facă față muncii în echipă, să fie ambiționat de provocări, punctual, serios, responsabil, flexibil. Totodata el trebuie să acumuleze cu ușurință informațiile și să le pună în practică Experiența în domeniu ca și designer, designer floral șiîn vânzări reprezintă un avantaj Angajăm persoane fără experiență în domeniu cu asigurare de training. Vă oferim salariu fix + bonusuri, orar fix , și salariu motivant! Astept m cv-uri pe adresa de mail:
-
OMV SAGULUI STATIE NOUA DUPA PODUL DIN CALEA SAGULUI LANGA CITROEN MERCEDES angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE incepand cu minim cu 3500 net, cu bonuri in valoare de 700 lei incluse. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO salariul incepand cu minim 3200 net ,cu bonuri in valoare de 700 lei incluse. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamenet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203.
-
OMV TIMISOARA angajeaza pentru spalatorie auto automata, pompe de la 3200 lei si caserie de 3500 lei
OMV SAGULUI STATIE NOUA DUPA PODUL DIN CALEA SAGULUI LANGA CITROEN angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE de la minim 3500 lei bonuri incluse dar ajunge la 3700 - 4000 in funtie de luna si sporuri. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO de la 3200 lei cu bonuri incluse. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamnet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203.
-
Disponibil online
Angajam tehnician sisteme de securitate
SC MEGA-NET CONNECTIONS SRL angajeaza tehnician pentru instalare sisteme de securitate (detectie efractie, supraveghere video, detectie incendiu, control acces), retele de date-voce etc. Cerinte: seriozitate, initiativa, spirit de echipa, disponibilitate lucru la inaltime, domiciliu in Timisoara sau limitrof. Experienta in domeniu si permis de conducere cat. B, constituie avantaj. Puteti trimite CV la: Informatii la telefon:
-
Alăturate echipei noastre! Ești : Frizer, Coafeza sau Manichiurista? Vrei să lucrezi pe cont propriu și să-ți gestionezi singur programările? Ai posibilitatea de a închiria un post în salonul nostru. Salonul Opal Beauty este situat într-o zonă centrala,oferindu-vă o oportunitate unică de a atrage un număr mare de clienți.Salonul este echipat si dotat modern,totul este nou conform standardelor actuale. Salonul de înfrumusețare Opal Beauty se va deschide curând în Timișoara zona Dacia. Conceptul Opal Beauty are in centru atenției clientul și satisfacția acestuia.Punem pret pe calitate și profesionalism de aceea la noi veți găsi servicii de exceptie intr-un ambient placut, intim și relaxant.Pentru ca relația cu clienții noștri este esențială dorim sa o dezvoltam continum de-aceea dorim consolidarea echipei și a brandului investind continuu în publicitate. Daca te potrivești cerințelor te asteptam sa ne contactezi pentru a ne cunoaste și a începe o colaborare. Cerințe: Dedicare,seriozitate, profesionalism,punctualitate. Echipa este tânără, atmosfera primitoare. Lucram doar cu produsele profesionalele și de calitate. Pentru detalii și informații lasati mesaj privat sau contactati-ne la numărul de telefon
-
Serviciile noastre de îngrijire la domiciliu sunt destinate bătrânilor, bolnavilor și persoanelor cu dizabilități. Oferim servicii în funcție de nevoile specifice ale clientului. Aceste necesitati de îngrijire le vom evalua împreună în cadrul primei întâlniri (programări consultanță aici), la domiciliul clientului sau la sediul firmei. În funcție de dorințele clientului. Tel:
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI DEPOZIT pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 4000 lei; Tichete de masa 40 lei zi - 800 880 lei luna; Disponibilitate munca in 3 schimburi; Decontare abonament general STPT. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul 0790894344
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să contribui la dezvoltarea unei companii în plină expansiune? Ești pasionat de domeniul financiar și dorești să îți construiești o carieră solidă în consultanța de credit? Atunci iCredit te invită să te alături echipei noastre în calitate de Consultant de Credit, fie în regim part-time, fie full-time! Despre Noi: iCredit este o instituție financiară de încredere, cu o prezență solidă pe piață și o reputație impecabilă. Ne dedicăm clienților noștri oferindu-le soluții de creditare adaptate nevoilor lor individuale, într-un mod profesionist și transparent. Responsabilități: Mentinerea Impecabilă a Portofoliului de Clienți: Veți fi responsabil de gestionarea cu atenție și de menținerea în condiții excelente a portofoliului nostru select de clienți, asigurându-ne că toate nevoile lor financiare sunt satisfăcute cu profesionalism și promptitudine. Cresterea Portofoliului de Clienți: Veți utiliza abilitățile dvs. excepționale de comunicare și de persuasiune pentru a identifica și a atrage noi clienți de elită, consolidând și extinzând prestigiul iCredit pe piață. Colectarea Plăților de la Clienți în Mod Eficient: Veți gestiona procesul de colectare a plăților de la clienți într-un mod eficient și profesionist, asigurându-ne că fluxul de numerar este menținut în parametrii optimi și că relațiile cu clienții noștri rămân solide și de încredere. Pentru mai multe informații sau pentru a aplica, lăsați un mesaj. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre la iCredit!
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.