Anunțuri
Locuri de munca Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Se lucrează in hală special amenajată in condiții normale la bandă , prosoape lenjerii de pat si alte materiale textile care provin din Hoteluri( materialele textile vin pe banda ,trebuie sortate). Menționez ca nu sunt firma de recrutare , sunt persona fizica ,mai exact sunt un simplu angajat care lucrez in domeniu de aproximativ 4 ani si am fost imputernicit sa aduc oamenii la munca. Se oferă cazare 2 persoane cameră, cazarea este oferită in mod gratuit de catre angajator, se plătesc lunar doar utilitățile. Salariul lunar net 2.500 euro, banii din care se retrag lunar utilitățile de la cazare. Se lucrează de luni pana vineri program de 8 ore de dimineață de la ora 9:00 pana la orele 17:00 cu pauza de masa 30 minute. Se ofera banii in avans pentru nevoi personale care se retrag din prima luna de salarizare , maxim 500 euro. Data plecarii 4 iunie 2024 dar se poate pleca si mai devreme. Transportul este asigurat de catre angajator si se retrage din prima luna de salarizare. Mentionez ca este contract european , care se inregistreaza la ITM unde trebuie platit 100 de lei taxa impusă de catre stat , acești banii se duc in mod direct catre ITM. Acte necesare: Copie buletin. Adeverinta medicala. Cazier judiciar.
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana serioasa si harnica, care sa-si doreasca sa munceasca la mine pe termen lung. Caut o persoana loiala si devotata. Caut o persoana credincioasa, care sa-si doreasca sa munceasca in conditii de munca bazata pe percepte morale bine fundamentate. Ofer conditii de munca fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul Luni - Vineri este de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Petrache Poenaru - Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, pe langa CV-ul pe care bineinteles ca il atasati, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca e ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Angajam curier in localitatile: Bragadiru,Magurele,Chiajna. Oferim salariu fix bonuri de masa,decont transport Acest loc de munca se adreseaza si peroanelor care vor sa completeze venitul lunar. Relatii la numarul de telefon, Permisul auto nu este obligatoriu,dar este un avantj.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Part Time - Locatie Fixa Program de lucru: 07:00-11:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Daca esti o persoana sociabila (atat cat mai permit noile reglementari), iti place sa discuti cu oamenii si sa le oferi solutii potrivite nevoilor lor, tehnologia nu te sperie, ai absolvit liceul si esti in cautarea unui loc de munca, atunci esti unde trebuie! Crestem echipa si cautam colegi entuziasti, dar si suficient de disciplinati incat sa-si poata stabili singuri programul de lucru de acasa Noi iti oferim un portofoliu variat de produse din care sigur vei gasi cate ceva potrivit pentru fiecare potential client, training de specialitate, indrumarea unui coordonator experimentat, echipa faina care sa te incurajeze sa cresti profesional si un venit corelat cu munca depusa si realizarile tale. Lasa-ne cateva cuvinte despre tine si hai sa ne cunoastem. Impreuna, putem face din 2022 un an al performantei si prosperitatii!
-
Caut persoana pentru marketing produse medicale cunoscatoare limba engleza si care este calificata ptr marketing door to door si / sau on line . Cunostinte medicale si tehnice pentru a prezenta produsele. Dorim angajare part time sau cooperare of iine SC Unisol Dan Bucuresti /
-
Contract colaboare cardiolog , neurolog , 1-2 prezentari lunare www.cliniqmed.ro
-
am 15 ani și sunt elev am grijă de copii în timpul liber iubesc copii foarte mult și am grijă foarte mare de ei pentru mai multe informații mă purți contacta la nr de telefon de mai jos
-
Îți dorești să-ți dezvolți afacerea din brokerajul de asigurări la nivelul următor? Vrei să crești performanța echipei tale prin programe de pregătire profesională puse la dispoziție de noi? Crezi că merită să oferi fiecarui om din echipa ta un birou online de asigurări? Atunci dă-mi un mesaj cu datele tale de contact ca să discutăm despre (probabil) cea mai bună ofertă de colaborare din piața de intermediere în asigurări.
-
Închiriez post de lucru în laborator de tehnica dentara curat, utilat modern situat la Piața Iancului lângă stația de metrou.
-
Alatura-te echipei noastre de consultanta in asigurari si turism,dupa obtinerea cod RAF. Cerinte: -Diploma de liceu, cunostinte medii de utilizare PC, persoana comunicativa, serioasa, ambitioasa , deschisa spre a invata. Responsabilitati: - Intermedierea serviciilor si produselor de pe platforma in functie de necesitatile clientului. Benefecii: -Suport pentru autorizarea ca asistent in brokeraj (cod RAF). Relatii la tel. sau la sediul din Primaverii 26, Botosani-(La Asigurari)
-
Activitate online, remote, part-time, care poate asigura rezolvarea problemelor nevoilor personale. Forme de câștig: 1.Recomandarea companiilor și produselor, 20%. 2.Distribuirea produselo, 20- 35% din volumul vânzărilor. 3.Consum propriu, 20-50% din volumul cumpărăturilor. Se pot cumula cele 3 forme de câștig! Rezultatele depind de: motivația, interesul, disponibilitatea, flexibilitatea și determinarea pentru a genera venituri la nivelul propus.
-
Angajam elev/student/studenta (varsta min 18 ani) PART TIME in Coffee Shop/Clatitarie (Bonnes Crepes Mosilor) spatiu comercial situat la intersectia Mosilor/Eminescu - locatie noua, chic. Salariu motivant, program flexibil. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la urmatoarele nr de tel: .
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.
-
Disponibil online
Colaborare pe langa serviciu
Colaborare in timpul liber, in domeniul marketing, wellness, travel - 1 pana la 2 ore pe zi. Castigul poate fi de 1200 - 2000 euro lunar, pe langa serviciu. Se invata totul de la 0, nu e nevoie de experienta, dar e nevoie de ambitie si dorinta de castig. Candidatii trebuie sa aiba Laptop si smartphone si dorinta de a invata !!! Trimiteti CV la sau pe whatsapp la
-
Caut menajera 4 ore pe zi, program flexibil. Locuiesc la casa in zona Modern si as dori, daca se poate, pe cineva care locuieste in apropiere. Mai multe detalii la telefon .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Disponibil online
Promovare online de produse top quality
Ai abilități privind lucrul în internet? Atunci poți obține un venit semnificativ. Companie occidentală caută parteneri pentru a face publicitate produselor sale în mediul online. Fără target de vânzare, cumpărare sau distribuire de marfă! Doar să faci publicitate și să ai dorința de a câștiga!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam colega! Daca esti o persoana cu chef de munca, organizata si vrei sa muncesti intr-un mediu ok cu colegi uniti, te asteptam cu drag in echipa noastra! Postul implica punct fix Zona: Dorobanti Program: Luni - Vineri (Clinica Stomatologie) 4-5 h zi 06:09-10:00 Salariu: 1.500 net Sunati DOAR daca doriti cu adevarat sa munciti! Nu sunati cu intrebari inutile!
-
Cautam MENAJERA nefumatoare, pentru curatenie si calcat, la familie, din Bucuresti, zona Cotroceni, 2 zile pe saptamana.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.