Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sodexo SRL își mărește echipa! Căutăm un technician de întreținere pentru spații de birouri în București, în apropiere de stația de metrou Aurel Vlaicu. Responsabilități principale: Verifică, repară și întreține instalațiile electrice, sanitare și mobilierul din spațiile de birouri alocate. Monitorizează contractorii în efectuarea operațiunilor de întretinere. Raspunde de sculele , utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are în primire. Efectuează verificările periodice statice și funcționale pentru echipamente. Efectuează sarcini delegate de către superiorul direct. Participă la achiziția, descărcarea și depozitarea materialelor necesare execuției lucrărilor. Răspunde de remedierea promptă a defecțiunilor apărute în sectorul său de activitate. Asigură mentenanța preventivă a tuturor echipamentelor. Asigură transportul unor mărfuri dintr-o locație în alta. Trebuie să dețină cunoștințe în domeniul tehnic și electric. Candidații trebuie să dețină permis de conducere. Programul de lucru este de 8 ore zi, de Luni până Vineri, 6-14.30.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre principalii distribuitori de produse congelate din Romania cu depozitul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu bune abilitati de manevrare a stivuitorului frontal de interior pentru rolul de Stivuitorist. Cerinte: Autorizatie ISCIR valabila; Experienta in operarea stivuitorului; Disponibilitate la efort fizic; Atentie la detalii; Responsabilitati: Stivuirea paletilor de marfa receptionati; Pregatirea paletilor de marfa cu ajutorul scanner-ului confom necesarului clientilor; Raportarea si inlaturarea articolelor neconforme; Securizarea marfurilor pe palet; Respectarea normelor de protectie si a principiului FIFO in depozit; Program de lucru: L-V, 2 schimburi, interval 08:00 - 16:30 si 12:00 - 20:30; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 4.000 lei; Tichete de masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu; Bonus lunar de performanta; Bonus de disponibilitate pentru implicarea in descarcari suplimentare (500 lei persoana container); Decont transport; Echipament de lucru si dotari moderne; Perioada de instruire si acomodare asigurata; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Service auto localizat in cartierul Colentina, Sector 2, Soseaua Colentina Nr.364, vis-a-vis reprezanta DACIA . Atelierul auto ofera birou pentru receptie a service-ului, grupuri sanitare, sala de asteptare pentru clienti, vestiar, locuri de depozitare, si multe altele. Toate utilitatile sunt disponibile si functionabile. In locatie se afla 2 elevatatoare hidraulice 4TONE, un canal, stand de rulare pentru ITP, si inca un loc pentru o masina cu o lucrare de durata mai lunga. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati la numarul de telefon afisat. Multumesc !
-
Promovat
Echipa are nevoie de Tine! O doamna sociabila, curata, harnica, cu studii minime de 10 clase si experienta in comert!!!! Te asteptam in locatia din Obor, sector 2 Program de lucru: 2 zile cu 2 libere Salar: 3500 lei net (in mana)+ bonus de zi+bonus vanzare lunara Mai multe informatii la .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Societate comerciala angajeaza sudori electrici si debitori autogen in domeniul retelelor edilitare ( lucrari de apa canal) si termoficare pentru zona Bucuresti si Ilfov. Oferim : -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu motivant; -decontare transport. Cerinte : -diplome care sa ateste calificarea; - domiciliu in Bucuresti sau zone limitrofe (max 70 km).
-
Sc Aroma Pizza International situat in Grigore Ionescu 24, Sector 2 isi mareste echipa. Facem angajari pentru postul de -Spalator vase Cu experienta si stabilitate in munca. Contract de munca, concediile platite. Salariul este motivant, se negociaza la interviu in functie de programul de munca si experienta. Te asteptam in echipa noastra ! Detalii doar telefonic intre orele 11:00-18:00 sau direct in locatia noastra.( Nu trimite mesajele text )
-
Angajez persoana cu experienta pentru Plafar Disponibil 1 post cu începere imediata. Program în ture, zona București, Sector 2. Detalii la telefon
-
-
De anul trecut incoace am incercat sa ne formam o echipa dar ca echipa sa fie completa, mai avem nevoie de o fata, cu minimul de experienta de aceasta data. Asadar, daca iti place sa faci torturi si prajituri, daca esti pasionata de aceasta meserie si vrei sa faci parte dintr-un colectiv cu fete minunate, sa iti pui imaginatia la contributie intr-un laborator dotat dupa standarde, acum ai ocazia sa ne cunosti. Noi te asteptam cu bratele deschise la o intalnire in atelierul nostru pentru a stabili toate detaliile colaborarii. Ma poti suna la numarul de telefon: Laboratorul este pe Soseaua Fundeni 39.
-
Quick Wash angajeaza in zona Piata Delfinului. Sofer pentru colectare si livrare haine si lenjerie Horeca: salariu 2.800 ron + bonusuri . Programul este de 1 zi cu 1 zi de la 8:00-20:00 si 2 sambete pe luna se lucreaza de la 8:00-15:00.
-
Alătură-te echipei STONEMANIA BIJOU! Job disponibil: Consilier Vânzări in magazinele STONEMANIA BIJOU Domenii: Cristale Naturale, Feng Shui, Aromaterapie Responsabilități principale: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile STONEMANIA BIJOU; Aranjarea atractivă a produselor în spațiile noastre de vânzare; Gestionarea eficientă a stocurilor și asigurarea disponibilității produselor în magazin; Executarea de reparații simple și modificări ale bijuteriilor, sub îndrumarea noastră (nu este necesară experiența prealabilă); Procesarea tranzacțiilor clienților și emiterea bonurilor fiscale; Pregătirea și ambalarea comenzilor online cu atenție și promptitudine. Ce căutăm: Educație: Absolvent de studii medii sau superioare; Experiență: Nu este necesară experiență anterioară; Limbi Străine: Proficiență într-o limbă străină, preferabil engleza; Competențe esențiale: Excelente abilități de comunicare, atenție la detalii, onestitate; Capacități: Reziliență la stres, organizare eficientă și respectarea termenelor limită. Tip job: Natură: Predominant provocator, cu noi oportunități de a învăța și crește; Ritm de lucru: Dinamic, planificare zilnică sau săptămânală adaptabilă priorităților emergente. Locație: Magazinul STONEMANIA BIJOU, Bulevardul Carol I Nr. 25, Sector 2, București Program de Lucru: Full-time: 8 ore zi, 12:00 - 20:00, plus o sâmbătă lucrătoare pe lună. Pentru munca în sâmbătă se oferă compensație sau zi liberă în timpul săptămânii. Pachet salarial pentru inceput: Salariu Net: 3100 lei; Discount Angajat: 40%; Concediu Anual: 20 zile; Bonus de vechime anual; Contract de Muncă pe Perioadă Nedeterminată; Reevaluarea pachetului salarial periodic; prima evaluarea dupa 6 luni de la angajare. Cum să aplici: Trimite-ne CV-ul tău și fă primul pas spre un loc de munca la STONEMANIA BIJOU!
-
Persoana responsabila, serioasa, cu spirit de echipa. Program 8 ore/ zi, 2 zile libere, contract de munca. Zona Tei sector 2, pe langa Bamboo. Detalii la tel.
-
Angajam lucrator comercial in Mega Mall Program in ture, 2 zile cu 2 zile. Stand de produse turcesti. Salariu atractiv + comision din vanzare. Cerinte: experienta in vanzare, aspect placut, ingrijit, varsta minima 18 ani, sociabila, zambitoare, dornica de munca. Responsabilitati: Gestiune marfa, stoc, curatenie interior, exterior stand tip insula, vanzare produse. Rog CV insotit de o poza la numarul de telefon din contact!
-
Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Se accepta si necalificati fara experienta. Carte de munca pe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere. 2900 - 3000 NET Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.
-
Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Carte de munca oe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere Salariu - 2900-3000 NET Se accepta si Necalificat si sau Fara experienta Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.
-
Firma de acontabilitate angajeaza contabil contabil junior operator calculator Saga care sa indeplineasca cerintele: - Studii superioare finalizate in domeniul economic, preferabil contabilitate sau finante; - Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; - Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; - Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Saga; - - Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); - Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; - Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Responsabilitati: Tinere evidenta contabila pentru un portofoliu de clienti din domenii diverse; Primește, verifică și înregistrează în soft dedicat documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata - stabilitate pe termen lung; Mediu de lucru placut ; Program de lucru: 9.00 - 18.00 (cu o ora de pauza de masa); Suportul unei echipe cu pregatire profesionala solida si experienta in domeniu de peste 15 ani. Pachet salarial atractiv; Conditii optime pentru desfasurarea activitatii; Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; Suntem firma de contabilitate membra CECCAR,cu o echipa tânăra și dinamica,ne plac automatizarile și sa ne facem Munca ușoară. RUGAM SA APLICE DOAR CANDIDAȚII CARE SE POTRIVESC CERINȚELOR la adresa !
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
AVESTA CONSTRUCT SRL cu sediul in Bucuresti, sector 2, cauta 30 de persoane dinamice, muncitoare, responsabile pentru 30 de posturi, astfel: 20 posturi de MUNCITOR NECALIFICAT LA SPARGEREA SI TAIEREA MATERIALELOR DE CONSTRUCTII; 5 posturi de DULGHER RESTAURATOR: 5 posturi de MONTATOR SISTEME TAMPLARIE TERMOIZOLANTĂ Cerinte: - experienta in domeniu minim 1 an (muncitorii calificati) si fara vechime (muncitorii necalificati); - studii medii; - contract de munca full time, perioada nedeterminata; - abilitati de comunicare, relationare, spirit de echipa si responsabilitate, - seriozitate; - tinuta, atitudine si limbaj decente; - abilitati de analiza, atentie distributiva si capacitate de concentrare; - cunostinte de limba engleza si limba turca. Responsabilitati: - conform cerintelor de pe santier, - raportarea periodica a activitatii catre managerul superior. Daca sunteti interesat de vreun post si experienta dvs. corespunde cerintelor de mai sus, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de e-mail melizeren.63 @ gmail.com Interviul se va desfasura in data de 6 martie 2024 ora 12:00 la sediul societatii. In CV va rugam sa specificati si un numar de telefon la care puteti fi contactat Oferta valabila si pentru cetatenii Uniunii Europene.
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca, profită de șansa și alătură-te echipei noastre de bucatarie ca spalator de vase! Responsabilități principale: - Spălarea și igienizarea veselei, tacâmurilor și a ustensilelor de bucătărie. - Asigurarea unei organizări corespunzătoare a zonei de spălat și depozitarea curată a veselei. - Întreținerea echipamentelor și a spațiului de lucru din zona de spălat vase. - A fi capabil să colaboreze și să comunice eficient cu membrii echipei de bucătărie. Cerinte: - Experiență într-un rol similar este considerată un avantaj. - Capacitatea de a lucra în condiții de stres, într-un mediu rapid și aglomerat. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători legale. - Atitudine pozitivă și ambițioasă, cu o mare atenție la detalii și la igienă. - Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Beneficii: - Un salariu competitiv și beneficii atractive. - Program full-time, cu posibilitatea de a face ore suplimentare. - Un mediu de lucru prietenos și profesionist. - Asigurare privata de sanatate - Prime de Craciun si Paste
-
Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical
-
Clinica stomatologie situata în sectorul 2, angajează asistent a medical a , cu program de lucru de 8ore zi.Dorim sa cunoască tehnica de recoltare a sângelui.
-
Sc MSL INVEST IMPEX SRL, angajează muncitori calificați și necalificați, contract de munca, program de lucru 8 ore salariu atractiv. Dorim seriozitate din partea celor care doresc sa se angajeze. Ne pot contract la adresa de e-mail.
-
ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.