Anunțuri
Locuri de munca Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Caut menajera pentru 60mp, o data pe săptămână, curățenie, spălat, calcat. Aproximativ 4 ore. Baie, bucătărie, dormitor 200 ron
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să explorezi domeniul asigurărilor? Caut persoane pasionate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de colaboratori. Dacă îți dorești un venit suplimentar, împreună cu un program flexibil care îți permite să lucrezi de oriunde, iar biroul tău să fie oriunde te poartă pasiunea ta, atunci această oportunitate este pentru tine. În echipa noastră vei găsi oportunități de dezvoltare personală și profesională, susținere constantă și resurse pentru a-ți atinge obiectivele. Indiferent dacă ai experiență în domeniul asigurărilor sau ești la început de drum, avem programe de formare adaptate nevoilor tale. Alătură-te echipei noastre și descoperă avantajele unei activități care îți oferă libertatea de a-ți gestiona timpul și locul de muncă în funcție de preferințele tale. Contactează-mă pentru mai multe detalii și hai să construim împreună un viitor de succes în domeniul asigurărilor!
-
Angajez 2 vânzătoare pentru o rulotă de înghețată din Ploiești. Mai multe infornatii veți primi la telefon. Aștept CV-ul cu poza dumneavoastră pe whats app
-
am nevoie de o fata femeie ptr lucrat in echipa de 2 persoane fata baiat pe site uri din afara romaniei. program la alegere. fara inhibiti si care vrea sa facem bani. mai multe detali pe whatsapp. ptr bucuresti si din afara bucurestiului am cazare.
-
Caut persoană pentru a supraveghea o doamnă in vârstă, nevăzătoare, fără probleme psihice, pe timpul nopții. Program 18.30 - 07.00. Alte detalii la telefon.
-
-
Angajam femei la curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Firma partenera Bolt/Uber cauta colaboratori cu auto personal. Acest job ți-l poți organiza după bunul tău plac și propriul program. Te sprijinim cu un cost cat mai redus !! Tot ce ai nevoie pentru a începe sa castigi bani usor sunt următoarele: - permis de minim 2 ani - atestatului de transport persoane -cazier judiciar -autovehicul an de fabricație minim 2009 -varsta minima 21 de ani Firma percepe plata saptamanal cu un comision de 10% din câștigurile nete!! Te așteptăm cu un telefon si pentru alte detalii. Nr de tel .
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma redusa; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Caut femeie ingrijire persoana in varsta, semideplasabila, lucida, curata, civilizata. Batrana locuieste in Bucuresti, sector 2, zona Teiul Doamnei, Colentina. Atributii: ingrijire batrana, igiena, administrat medicamente, companie. Conditii: intern, saptamanal, 2 saptamani sau o luna Negociabil
-
-
Ecomid-Serv angajeaza femei pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului sau in alte locatii care implica curatenie birouri, gr. sanitare, vestiare, cantine, sali sedinte, holuri. Program de lucru L-V, 07.00-15.00; 15.00-21.00 sau 16.00-20.00, salarizare intre 2700-1300 lei net/luna, functie de complexitatea programului, experienta si implicarea operatorului de curatenie. Se acorda bonusuri lunare de prezenta, stabilitate si disponibilitate. Relatii suplimentare la telefon,
-
Ne marim echipa! Dacă ai bune abilitati de comunicare, dacă ești dornic sa oferi consultanta personalizata clienților, sau dacă ești în căutarea unui job care sa îți aducă venituri suplimentare și posibilitatea de a lucra de acasă, hai sa ne cunoaștem și stabilim toate detaliile! Cerinta minima: diploma de bacalaureat
-
Căutăm consultanți entuziaști care să răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și să le ofere suport în alegerea celei mai potrivite soluții de asigurare. Responsabilitățile tale vor include activități din domeniul vânzărilor cum ar fi prospectarea, contactarea clienților, vânzare și oferire suport post vânzare. Pentru a avea succes în acest rol, este necesar să ai abilități excelente de comunicare, să inspiri încredere și să fii corect. Cum ești tu? Îți place să comunici și poți face să zâmbească inclusiv persoanele care nu au avut cea mai bună zi Îți place să faci lucrurile bine și ești atent(ă) la detalii Îți place să ai un impact pozitiv în viața oamenilor din jurul tău Ești punctual(ă) și îți respecți promisiunile Îți place ideea de digitalizare și ți-ai dezvoltat competențe în această direcție Ești organizat(ă) și știi să iți prioritizezi sarcinile Ești la curent cu evenimentele din orașul tău și profiți de orice oportunitate de a cunoaște oameni noi atunci când se ivește ocazia În ce constă jobul? Vei identifica potențiali clienți și vei analiza împreună cu ei nevoile de protecție prin asigurare Vei propune clienților soluții de asigurare Vei fi vocea clienților în relația cu Generali Vei completa baze de date și vei utiliza platfome digitale în activitatea zilnică Vei participa la întâlniri de echipa, traininguri Vei avea o pagină de facebook profesională Procesul nostru de recrutare: Completezi un CV Vei participa la cel puțin 2 interviuri Vei decide împreună cu managerul direct și directorul de agenție dacă acest job este cea mai bună oportunitate pentru tine Ce beneficii vei avea? Iți oferim acces gratuit la cursul în baza căruia vei obține codul RAF (diploma care iți permite să practici această meserie) Vei avea un mentor de la care să înveți în ritmul tău Îți punem la dispoziție intrumente de lucru care îți oferă posibilitatea să desfășori activitatea de oriunde și oricând Poți să evoluezi ca manager dacă iți dorești Vei participa împreună cu echipa la cursuri de vânzări, evenimente de agenție, teambuilding-uri De ce să alegi Generali? Avem o experiență de peste 190 de ani în piața internațională a asigurărilor și de aproape 30 de ani în piața din România Clienții ne apreciază pentru calitatea serviciilor, dar și pentru profesionalism Nu suntem perfecți, dar ne prețuim echipa și ne-ar plăcea să lucrăm mult timp împreună (avem colegi care sunt în echipa noastră de peste 25 de ani) Credem că performanța trebuie sărbătorită cu distracție pe masură Investim permanent în pregatire personală și profesională, dar și în digitalizare, pentru a îndeplini cu succes asteptările clienților noștri
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Part Time - Locatie Fixa Program de lucru: 07:00-11:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
-
-
Angajam. Mecanic sudor pentru intretinere Atribuţii principale: - Executa corect si la timp lucrari de intretinere preventive si reparatii ale utilajelor - Realizeaza lucrari de punere in functiune a echipamentelor - Duce la indeplinire sarcinile primite conform programului de mentenanta preventiva si corectiva. - Obligatoriu permis de conducere Oferim: - Pachet salarial motivant corelat cu performantele realizate - Program de munca luni vineri, in intervalul orar 08:00 16:00; - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa in continua crestere Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Caut persoană cu care să îmi petrec timpul, 2-3 ore de preferat. Specific că întâlnirile vor fi doar pentru conversații și timp de calitate. Pentru timpul acordat aș vrea să primesc 200 de lei pe oră. Întâlnirile se pot desfășura doar în orașul Rădăuți. Pentru detalii mă puteți contacta în privat.
-
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel: