Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam persoane cu sau fara experienta pentru post de tehnician telecomunicatii pentru zona Cluj Daca ai abilitati tehnice de baza, poti lucra la inaltime si detii permis conducere cat. B te asteptam in echipa noastra. Salar atractiv, diurna, bonus de performanta Daca esti interesat trimite un CV la sau suna la 0743348085

  • Responsabilitatile generale ale postului: - Realizarea desenelor grafice, filmelor, banner-elor, postari de imagini si texte pe paginile de socializare, pagina web, pentru o gama larga de activitati si folosirea graficii pe calculator; - Asezarea in pagina a documentelor, realizare reviste, brosuri, afise si alte materiale promotionale; - Realizarea, prelucrarea si ajustarea fotografiilor; - Crearea design-ului grafic (creativitate si atentie la detalii); - Prelucrarea si redimensionarea layout-uri conform dimensiunilor necesare; - Conceperea elementelor statice sau animate pentru newslettere, bannere si campanii de marketing; - Realizarea de concept, branding si elemente de identitate vizuala; - Crearea si imbunatatirea permanenta a imaginii noastre in mediul online; - Efectueaza studii de piata cu privire la noile tendințe in educatie (privind grafica, imagine, promovare, etc); - Raspunde de web site si facebook, scop in care modifica, actualizeaza sau schimba in intregime structura acestora in functie de cerintele conducerii; Cerintele necesare pentru ocuparea postului: - Aveți un portofoliu de design grafic; - Cunostinte si experienta solida in Photoshop, Adobe Illustrator sau CorelDRAW, web si graphic design; - Abilitati de prelucrare a imaginilor foto, de corectie culoare, decupare, adaptare la scara; - Originalitate, imaginatie, meticulozitate, capacitatea de a respecta termene limita; - Simt artistic, notiuni de compozitie, cromatica si echilibru; - cunostinte de baza in Social Media, Publicitate Online, Digital Marketing; - constituie avantaj experienta nivel mediu in prelucrari video pentru YouTube. - 2+ ani de experiență ca designer grafic; - Sunteți familiarizat cu specificațiile web, digitale și de tipărire; - Sunteți mereu conectat la ultimele tendințe și noutăți în domeniul designului grafic. Locul de munca este in oras Voluntari, str. Erou Iancu Nicolae, nr. 5, jud. Ilfov.

  • Sedii Brasov, Botosani si Iasi. Descrierea activitatii companiei: Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri pentru aria business sau persoane fizice si confirmarea lor, compilare si refacere baze de date. Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii. Munca in Call center inseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii umane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul de desfasurare al unei convorbiri telefonice toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte. Descrierea postului: Recrutam Operatori Telesales (Tele-marketing) pentru clientul nostru, Telecom Italia, o companie recunoscuta ca fiind un angajator stabil si o organizatie de succes. Operatorul comercial contacteaza telefonic eficient clientii actuali din zona arondata si promoveaza oferta si serviciile companiei in relatia cu clientii activi, urmarind incheierea contractelor in vederea atingerii obiectivelor de vanzari sau contacteaza telefonic clienti potentiali in vederea stabilirii unor intalniri de afaceri avand ca finalitate in mod normal incheierea unui contract. Cerinte: Cunoasterea limbii italiene nivel avansat . Abilitati de comunicare si persuasiune, seriozitate, initiativa. Dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare. Atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii. Empatie si atitudine pro-activa fata de client. Cunostinte foarte bune de operare PC. Experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: Salariu motivant cu posibilitatea de crestere in functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante. concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc. Mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala. Posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate. Conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta. Posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. Team buildinguri anuale si evenimente private. Te asteptam in echipa noastra! Numar de telefon pentru detalii si programari la interviu: 0755018010

  • Invata web design singur! Crearea unei pagini web sau magazin online pentru mobil sau desktop este la fel de simpla ca a trage elemente de design pe ecran. Rezultatul este o pagina web moderna, in HTML 5, Javascript, PHP si CSS 3, cu un design resposnive. Gata cu programarea web! Dupa succesul cursului Pro 12, acum un nou curs de Responsive Web Design.

  • - Dezvoltare componente software ale solutiilor WMS precum si a conectorilor de interfatare cu solutii externe software si hardware - Comunica cu departamentul de implementare si analiza in gasirea celor mai bune solutii in fluxurile de business - Participa la intalniri tehnice alaturi de clientii si colaboratorii companiei Tehnologii SQL Server - Baza de date cu complexitat ridicata (aprox 1000 de tabele) - Pentru implementarile majore cateva sute de useri concurenti ceea ce duce la necesitate optimizari la nivel de performanta baza de date (reindexari, statistici, optimizari de planuri) - Rapoarte operationale pe baza tranzactionala - Administrare baza de date SQL - Backup - Reindexari - Arhivari C# - Back-End Windows Forms / MVC pentru componente externe - Servicii Web (SOAP, REST) pentru integrari - Servicii Windows - Front End - Compact Framework pentru device-uri Windows - Xamarin pentru device-uri Android Integrari - Device-uri hardware (PLC conveioare, Arduino, dispozitive cantarire, volumetrie, etc) - Alte sisteme software - 35 de ERP-uri integrate - Sisteme curierat - EDI supplieri

  • The perfect candidate: • Bachelor's degree in Engineering or Computer Science; • At least 2 years experience in a similar position; • Excellent knowledge regarding hardware troubleshooting and networking; • Excellent Windows knowledge; • General knowledge regarding IT applications for retail domain; • Fluency in English; • Driving license – B category; • Customer oriented attitude; • Ability to meet deadlines and work under pressure, in a rapidly changing environment. Job description: • Install all hardware equipments in the new opened shops; • Provide on-site training to customers; • Identify potential areas of technology improvement and savings; • Install new technology; • Move technology from one location to another; • Add new components to existing systems; • Make changes or adjustments to existing systems such as performing upgrades; • Offer remote technical support for IT systems from the shops.

  • Candidatul ideal Sales representative - absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice - cunoştinţe temeinice in domeniul IT - talent de intreprinzator cu experineta in vanzari - abilitatea de a impresiona potentialii clienti - spirit de automotivare continua - initiativa - bune abilitati de comunicare si relationare - inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei - foarte bune calitati de organizare a timpului - fluent in lb.engleza - carnet de conducere Descrierea jobului -preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent -vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente) -calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale -dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare -deplasari la clienti -key account management si dobandirea de clienti noi Oferta noastra -training pentru noi-angajati si program de cursuri pentru dezvoltarea continua -oportunitatea de a lucra independent si de a va asuma un nivel de responsabilitate ridicat -va sustinem dezvoltarea carierei in vanzari -venit foarte atractiv insotit de premii si beneficii

  • Candidatul ideal -studii superioare -cunostinte IT hard si soft -cursuri de Tehnici de vanzare -cunoasterea limbii engleze -tinuta ingrijita -responsabil -punctual Descrierea jobului -consiliaza clientii -vinde produse IT: laptopuri,desktopuri,monitoare,echipamente print,soft,componente,accesorii,etc. -intocmeste actele necesare in procesul de vanzare -se ocupa de receptii marfa,comenzi marfa,stoc marfa

  • Candidatul ideal • studii medii sau superioare în domeniu; • cunoştinţe şi abilităţi MS Office/LibreOffice; • cunoştinţe de componente hardware (asamblare PC). • cunoştinte de bază în reţelele Microsoft şi infrastructura Active Directory (constituie un avantaj); • cunoştinţe privind pachetele de protocol TCP/IP şi serviciile conexe; • cunoaşterea problematicilor legate de securitatea sistemelor şi serviciilor de telecomunicaţii IP; • cunoştinţe şi abilităţi SQL Server (constituie un avantaj); • cunoaşterea limbii engleze (mediu/avansat); • cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj); • disciplină, abilităţi de comunicare, spirit de echipă, capacitate de adaptare, orientare spre rezultat. RESPONSABILITĂȚI: • gestionează sistemul de ticketing prin intermediul serviciului Helpdesk; • este responsabil de buna funcţionare a tuturor calculatoarelor, monitoarelor, imprimantelor şi le verifică periodic, răspunzând direct şi personal de securitatea lor; • verifică periodic şi răspunde de existenţa soft-urilor aprobate de conducere, precum şi de accesul la Internet; • setează, configurează şi întreţine fiecare calculator în parte; • asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice periferice din dotare (imprimantă, scanner, videoproiector, etc.); • gestionează baza de date privind activarea, anularea sau modificarea cartelelor de acces în cadrul companiei; • instalează aparatura telefonică şi conectează liniile interne de telefonie conform necesarului din cadrul departamentelor; • asigură şi gestionează necesarul de produse specifice ariei sale de activitate (tonner, mouse, etc.); • participă la asigurarea bunei funcţionări a sediului în ceea ce priveşte sistemele de supraveghere şi securitate, respectiv a dotărilor şi echipamentelor necesare unei optime desfăşurări a activităţilor/proceselor. OFERTĂ: • bonus de performanţă; • card privat de sănătate; • cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad; • cursuri gratuite de limba italiană; • training tehnic intern de specialitate; • training de perfecţionare şi specializare; • team building intern şi extern; • închiriere biciclete FinProm; • evenimente FinProm. Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date.

  • Web designer / Grafician : Candidatul ideal: Persoană calificată, cu experienţă şi portofoliu. Cerinţe: -să prezinte portofoliu (obligatoriu) -experienţă minimum un an -cunoscător de limba engleză -seriozitate -profesionalism -bune capacităţi de comunicare şi de lucru în echipă -responsabilitate individuală -respectarea termenelor limită – cunostinţe solide de Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, 3D Max, Macromedia Fireworks Mx , Corel Draw, Quark XPress, Macromedia Flash, Macromedia Dreamweaver, etc. Responsabilităţi: -logo design -corporate identity -print -web design Ofertă (bonusuri, beneficii): – atmosferă relaxată – proiecte deosebit de interesante – pachet salarial bazat pe performanţă (procentaj fix la salariu fix in functie de performanta) – program flexibil (8h/zi, cu posibilitatea rezolvării problemelor personale) – salariu fix foarte atractiv Programator / Web developer Cerinţe: -experienţă minimum un an -cunoscător de limba engleză -seriozitate -profesionalism -bune capacităţi de comunicare şi de lucru în echipă -responsabilitate individuală -respectarea termenelor limită – cunostinţe solide de PHP, MySql, XML, XHTML, CSS, .NET, ActionScript (Flash), Joomla, Java. Ofertă (bonusuri, beneficii): – atmosferă relaxată – proiecte deosebit de interesante – pachet salarial bazat pe performanţă – program flexibil (8h/zi, cu posibilitatea rezolvării problemelor personale) – salariu fix foarte atractiv Modalitate de contact : email : bogdanzavoianu1988@gmail.com telefon : 0761572251

  • Iti doresti sa faci parte din echipa unei companii de top pe piata IT din Transilvania ? Cautam o persoana dinamica, ambitioasa, cu spirit de echipa si buna cunoscatoare a domeniului IT&C. Responsabilitati: Responsabil pentru descoperirea nevoilor clientilor Realizarea ofertelor tehnice si financiare in conformitate cu cerintele clientilor Marirea portofoliului de clienti prin prospectare Sa realizeze in permanenta obiectivele stabilite (calitative si cantitative) Competente, abilitati: Persoana deschisa, comunicativa, orientata spre atingerea rezultatelor Bun cunoscator al produselor si solutiilor IT&C Cunostinte MS Office Permis de conducere cat. B cu disponibilitate pentru munca de teren Aptitudini de vanzari B2B Bun comunicator si negociator Abilitatea de a-si organiza activitatile si de a respecta termenele limita Ce oferim: Pachet salarial atractiv corelat cu rezultatele obtinute Cursuri de formare profesionala intr-o companie cu vechime de peste 25 ani in domeniul IT&C

  • Castiguri super motivante in 2020, volum de munca redus. Doar online. Se asigura instruire GRATUITA Varsta de 18 ani si cunostinte de baza in navigarea pe internet. Vrei sa castigi in plus(full sau part time) fara sa te coste nimic? Poti incepe chiar dupa ce aplici. Aplica acum! NU trebuie sa dai clicuri, sa dai telefoane, sa cumperi ceva sau sa alergi dupa clienti pe strada. Iti pun GRATUIT la dispozitie cea mai simpla metoda, cu toti pasii de urmat in detaliu. Se desfasoara totul online de la tine de acasa. Merita din plin sa incerci iar daca nu-ti place sau nu iti convine poti renunta oricand fara nici o obligatie. Dar nu o Sa faci asta, pentru ca vei vedea clar ca apar rapid rezultatele si incep Sa vina castigurile. Iti trimit toate detaliile doar pe e-mail. Pentru a aplica la aceasta activitate foarte usoara, trimite mesaj cu textul JOB la adresa mihaelaunikata1983@ yahoo.com APLICA ACUM!

  • SC din Suceava angajeaza tehnician IT pentru lucrari de instalare si intretinere sisteme de securitate si automatizari, cu abilitati tehnice si practice. Cerinte: seriozitate, implicare, integritate morala, permis categoria B (cerinta obligatorie). CV-urile se vor trimite pe e-mail: ctudorws@yahoo.com

  • Company in the information technology sector research programmer with extensive experience in the implementation of MAGENTO CMS system. Requirements: - Great knowledge of the CMS system mentioned above, especially the implementation of the source code; - Programming languages: mainly PHP (basic knowledge of ZEND FRAMEWORK is a plus); - XHTML, CSS, JAVASCRIPT (basic knowledge of libraries such as jQuery, Prototype, MooTools is a plus); - DBMS and SQL (basic knowledge of MySQL is a plus); - Linux desktop and server systems (is a plus); - The possibility to work in our office hub in Timisoara. The company offers: - Immediate payment for each project delivered according to agreements; - Opportunity of continuous collaboration; - Possibility to work / project; - Possibility to work in a hub with young and determined team; - Possibility to grow your own company.

  • Company in the information technology sector research programmers for different programming areas: 1. MAGENTO DEVELOPER Requirements: - Great knowledge of the CMS system mentioned above (MAGENTO), especially addressed to the amendment and implementation of the source code. - OBJECT ORIENTED programming, MVC; - Programming languages: PHP (basic knowledge of ZEND FRAMEWORK is a plus); - XHTML, CSS, JAVASCRIPT (basic knowledge of libraries such as jQuery, Prototype, MooTools is a plus); - DBMS and SQL (basic knowledge of MySQL is a plus); - Linux desktop and server systems (is a plus). The company offers: - Immediate payment for each job delivered according to agreements; - Opportunity of continuous collaboration and employment contract; - Possibility to work part-time, full-time or / project.

  • Angajam tehnician pentru retele de curenti slabi, Inteviu joi 14.11.2019, la sediul firmei din Buzau, str. Dan al II-lea, nr.33. Relatii la telefon 0726324100.

  • Ești tânăr/ă? Esti student sau fost student la o facultate cu profil informatic? Căutam o persoana ca tine pentru a fi trainer la CodeUp Academy. Lucrul anterior cu copiii poate fi un avantaj. Cursul are loc in Pitesti. Salariu avantajos. Posibilitate de avansare. Cursurile se țin in weekend. Pentru mai multe detalii sunați la 0737598648 www.codeupacademy.ro cursuri de programare pentru copii

  • ANGAJĂM programator Front-End: JavaScript, HTML5, CSS3, Laravel Constituie un avantaj experiența în: Responsive Web Design, Webpack, UI, UX, Vue.JS Te invit să stăm de vorbă… fără nicio obligație ulterioară :) Îți oferim între 10% și 30% mai mult decât câștigi la actualul loc de muncă sau ca freelancer (în funcție de cunoștințele deținute) + contract de muncă pe perioadă nedeterminată + bonusuri de productivitate + procent din profit alocat angajaților + posibilitatea de a primi acțiuni cu drept de vot în companie - acțiuni ce îți vor oferi trei privilegii majore: 1. Ai dreptul să influențezi hotărârile luate în companie; 2. Primești procente din profit (dividende) alocate acționarilor; 3. Poți vinde oricând acțiunile + cafea, ceai, apă, bomboane – vor fi în permanență la birou + program flexibil (vii, pleci, îți iei pauze când dorești) + negocierea din 6 în 6 luni a beneficiilor primite + suntem deschiși la extra beneficii salariale personalizate CV-urile se primesc la adresa de E-mail: aehsoft [...] yahoo [.] com P.S. – Firma angajatoare este beneficiară a unei finanțări europene; iar în planul de afaceri ne-am asumat și angajarea a minim unei persoane de sex feminin. În consecință încurajăm să aplice și doamnele/domnișoarele programatoare.

  • BKD Electronic SA Petrosani, companie de subcontractare in electronica,angajam inginer proiectant layout PCB. Cerinte minime: - cunostinte minime de electronica , vocabular tehnic general, simboluri tehnice si capabilitatea de a intelege o schema electrica; - cunostinte minime pentru lucrul cu aplicatii software ORCAD sau similar; - diploma de inginer; - cunostinte d elimba engleza. Oferim salarii competitive, bonusuri suplimentare. Atmosfera de lucru prietenoasa si cu posibilitati de avansare pe pozitii superioare in managementul de mijloc

  • Vand mobilier call center format din mobila scaun calculator monitor...pret bucata 500 ron 15bucati disponibile

  • Salveaza cautarea