Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software Botosani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma IT&C angajeaza persoane calificate pentru urmatoarele posturi: - Programator - Tehnician – 2 posturi - Dispecer tehic - Suport comercial Asteptam CV-urile pe adresa

  • Responsabilitati Preluarea apelurilor liniei de suport tehnic a organizatiei. Asigurarea unui timp minimal de raspuns la apelurile clientilor. Identificarea rapida a situatiei / problemei tehnice expuse de client, inregistrarea datelor in CRM-ul firmei si rezolvarea acesteia remote (in cadrul aceluiasi apel telefonic). Introducerea si/sau editarea datelor in sistemul CRM al organizatiei. Daca problema nu poate fi rezolvata prin telefon, alocarea acesteia catre departamentul sau responsabilul relevant. Asigurarea satisfactiei clientilor care apeleaza linia de support prin abilitati de comunicare exceptionale, empatie si rezolvarea prompta a indicentelor semnalate. Ofera informatii despre solutiile si serviciile firmei. Pre-sales: identificarea de solutii / servicii suplimentare necesare clientilor si transmiterea informatiilor relevante catre departamentul de vanzari ( Key Account Manageri). Outbound: realizarea periodica, pe baza de proiect, de sondaje telefonice (calificare lead-uri) etc. Raportari operationale periodice. Cerinte: Pasionat de tehnologie / autodidact / permanent la curent cu noutatile din domeniul IT Cunostinte avansate in: -Configuratii hardware pentru PC, laptop, smartphone -Utilizare si configurare Sisteme de operare PC: Windows XP, VistaInternet (browsers settings, proxy, security) -Administrare mediu retea locala (LAN) -Utilizare aplicatii de baza - desktop software - Suita Office, utilitare sistem, e-mail etc. Cunostinte de baza inter-networking (TCP-IP, WAN, OSI Levels, routing, DNS) Cunostinte sisteme de operare de retea (Windows Server) Cunostinte de baza sisteme operare tip Unix (distributii Linux) Abilitati excelente de comunicare si relationare prin telefon Capacitate de a invata rapid Persoana dinamica si optimista Capacitatea de a lucra in echipa Cunoastere / intelegerea necesitatilor utilizatorului (remote) Putere de convingere Orientat catre client Atentie distributiva Performeaza sub presiune / target / dead-line-uri Reprezinta un avantaj: Experienta de lucru intr-un mediu de tip call centre Cunostinte arhitecturi retele de calculatoare Cunostinte retea cu Active Directory Cunostinte tehnologie client – server Cunostinte server MS Exchange Eperienta instruire utilizator Abilitati prioritizare si control al task-urilor (incarcarii) Beneficii -Apartenenta la o organizatie stabila, in plina crestere -Salariu fix competitiv -Bonus financiar direct corelat cu performanta masurata -Mediu de lucru modern si professional -Colectiv tanar -Flexibilitate / adaptabilitate organizationala

  • Salveaza cautarea