Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte/calificari necesare: - Experienta de minim 2 ani in domeniul reparatiilor smartphone; - Minim studii liceale absolvite; - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; - Bune abilitatii tehnice de diagnosticare si reparare; - Persoana atenta la detalii si echilibrata. Descriere job: - Identificarea modelului de smartphone care urmeaza a fi primit in testare și aplicarea pașilor necesari in vederea efectuarii unei testari optime; - Verficarea atat vizuala cat si manuala a funcționalitatii produsului precum și a componentelor acestuia (butoane, port USB sau de incarcare, camera, sunet, microfon, ecran, touchscreen, senzori, etc.); - Resetarea produselor și aducerea acestora la setarile din fabrica; - Completarea riguroasa si cu atentie a fisei de diagnoza pentru fiecare produs testat; - Sortarea corecta a produselor testate: functionale sau defecte; - Repararea și/sau inlocuirea componentelor defecte identificate (inlocuirea display-ului, a portului de incarcare, a bateriei etc.) Beneficii: - Tichete masa - Transport - Posibilitatea de achizitionare de produse din cadrul companiei la prețuri speciale - Pentru cei din afara localitatii exista posibilitatea de relocare in blocul societatii la cele mai bune preturi ale chiriei.

  • Sedii Brasov si Iasi. Descrierea activitatii companiei: Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri pentru aria business sau persoane fizice si confirmarea lor, compilare si refacere baze de date. Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii. Munca in Call center inseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii umane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul de desfasurare al unei convorbiri telefonice toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte. Descrierea postului: Recrutam Operatori Telesales (Tele-marketing) pentru clientul nostru, Telecom Italia, o companie recunoscuta ca fiind un angajator stabil si o organizatie de succes. Operatorul comercial contacteaza telefonic eficient clientii actuali din zona arondata si promoveaza oferta si serviciile companiei in relatia cu clientii activi, urmarind incheierea contractelor in vederea atingerii obiectivelor de vanzari sau contacteaza telefonic clienti potentiali in vederea stabilirii unor intalniri de afaceri avand ca finalitate in mod normal incheierea unui contract. Cerinte: Cunoasterea limbii italiene nivel avansat . Abilitati de comunicare si persuasiune, seriozitate, initiativa. Dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare. Atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii. Empatie si atitudine pro-activa fata de client. Cunostinte foarte bune de operare PC. Experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: Salariu motivant cu posibilitatea de crestere in functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante. concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc. Mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala. Posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate. Conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta. Posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. Team buildinguri anuale si evenimente private. Te asteptam in echipa noastra! Numar de telefon pentru detalii si programari la interviu: 0755018010

  • Scoompy Inc angajeaza PHP developer cu experienta minima de 2 ani. Programul de lucru este de 4 ore pe zi de la domiciliu, din care cateva ore trebuie lucrate seara intre orele 18-23. Va rugam nu sunati insa trimiteti email cu CV la ciprian@scoompy.com.

  • Tech Kids Academy se extinde în noi orașe pentru a interacționa cu și mai mulți copii! Misiunea noastră este de a oferi programe educaționale complementare care să susțină noua generație de tineri creatori, inovatori, independenți, implicați, pasionați, cu o puternică încredere de sine, ale căror abilități le vom căuta și cultiva în permanență. Dacă iubești copiii, ești prietenos/prietenoasă și comunicativ(ă), îți place să călătorești și ești la pas cu tehnologia, atunci poți deveni Mentorul Copiilor și Tinerilor în Tech Kids Academy! Ca Mentor vei ajuta la dezvoltarea personală a copiilor și tinerilor prin organizarea celor mai interesante programe S.T.E.M, cu rolul de a inspira, descoperi și dezvolta pasiunea pentru IT, robotică și alte domenii conexe care îi fascinează pe copiii și tinerii cu vârsta între 7 și 16 ani. Verifică acum cerințele și trimite-ne CV-ul tău acum! DESCRIEREA POZIȚIEI: Susții workshop-uri de robotică și IT pentru copii și tineri în școli sau instituții partenere; Te asiguri de calitatea și managementului clasei în timpul programelor derulate planificând și administrând logistica pentru fiecare eveniment; Vei putea lucra part-time, 15 - 20 de ore/săptămână (Luni-Vineri, 17:00-19:00, Sâmbătă-Duminică) și ai putea călători în întreaga țară; Dezvolți și urmezi un plan de învățare respectând curicula școlii; Utilizezi, în funcție de tipul cursului, o varietate de activități și metode de instruire (kit-uri robotice, jocuri structurate, fișiere media, activități în aer liber ș.a.) pentru a motiva și stimula abilitățile copiilor; Menții o linie deschisă de comunicare cu părinții și le furnizezi informații adecvate; Evaluezi activitatea, performanța și progresul fiecărui copil pentru a te asigura că fiecare își folosește la maxim abilitățile; Monitorizezi interacțiunile copiilor și stimulezi cooperarea între ei; Cooperezi cu personalul administrativ; Urmezi și respecți standardele de predare și reglementările de siguranță aprobate în organizație; CERINȚE Să fii pasionat pentru oricare dintre domeniile Științe, Tehnologie, Inginerie și Matematică (S.T.E.M.); Diplomă de licență sau studii universitare în curs; Abilități puternice de comunicare; O foarte bună cunoaștere a limbilor română și engleză (oral și scris); Abilități de predare și organizare; Răbdare și flexibilitate; Abilitatea de a motiva copiii și tinerii; Servește ca model pozitiv pentru aceștia; Abilitatea de a stimula lucrul în echipă; Să fie la curent cu ultimele tendințe și cele mai bune practici educaționale; Etică profesională puternică, inițiativă, creativitate și disponibilitate de a învăța în continuu; Capacitatea de a jongla mai multe sarcini în mod independent; Identifică și rezolvă problemele în timp util și adună și analizează cu pricepere informațiile;

  • OPTASY cauta programator cu experienta in Drupal/PHP pentru un angajament full time de durata. CERINTE: -2+ ani experienta dezvoltare/programare in Drupal. Cunoasterea Drupal 8. -3-4 ani experienta programare in PHP -3-4 ani experienta programare si folosire MySQL -Cunostinte de customizare, theming sau creare de module noi in Drupal -Cunsotinte de HTML, JavaScript, CSS,XML, JQuery, Ajax si Web standards Va rugam sa aplicati numai daca impliniti toate conditiile de mai sus. Oferta (bonusuri, beneficii) -program de lucru flexibil -bonusuri de performanta -salariu foarte competitiv -se poate lucra de acasa Pentru a aplica va rog sa trimiteti CV-ul la adresa de e-mail: contact@optasy.com Deasemenea, includeti si o lista cu proiectele lucrate in Drupal.

  • Candidatul ideal RUGAM NU APLICATI DACA NU aveti o buna experienta in Microsoft Word. - NIVEL AVANSAT DE CUNOSTINTE MICROSOFT WORD - abilitati pentru realizarea de layout-uri in Microsoft Word. - constituie un avantaj cunoasterea : PowerPoint, ABBYY Fine Reader, Adobe Creative Suite. - un alt avantaj il constituie cunoasterea oricarei limbi straine si a regulilor proprii de scriere. Descrierea jobului Convertirea/editarea fisierelor .pdf(.jpg,.tif etc) in fisiere Word. Prelucrare text in diferite limbi straine. Responsabilitati: Disponibilitatea de a comunica online (prin e-mail,skype) in timp util; Prelucrarea documentelor; Modificarea materialelor conform cu cerintele primite; Respectarea deadline-urilor. Pentru a te integra mai usor in echipa noastra iti vom oferi training si suport pentru tot ceea ce faci. Prima luna este considerata de training. Programul va fi de 4 ore pe zi. Oferim carte de munca sau colaborare in regim PFA. Odata ce candidatul(a) atinge nivelul optim de cunostinte si isi demonstreaza eficienta si dorinta de a continua aceasta activitate, el/ea isi poate desfasura munca in regim freelance Salariu negociabil (300-500€). Program de lucru: intre 4 si 8 ore/zi, in functie de volum. (10-18) Descrierea companiei DTP Wizards este o agentie specializata in desktop publishing care colaboreaza cu firme de traducere din tara si din strainatate. Activitatea de baza a companiei o reprezinta pregatirea/convertirea/editarea documentelor in vederea traducerii. www.dtpwizards.eu office@dtpwizards.eu

  • Tech Kids Academy se extinde în noi orașe pentru a interacționa cu și mai mulți copii! Misiunea noastră este de a oferi programe educaționale complementare care să susțină noua generație de tineri creatori, inovatori, independenți, implicați, pasionați, cu o puternică încredere de sine, ale căror abilități le vom căuta și cultiva în permanență. Dacă iubești copiii, ești prietenos/prietenoasă și comunicativ(ă), îți place să călătorești și ești la pas cu tehnologia, atunci poți deveni Mentorul Copiilor și Tinerilor în Tech Kids Academy! Ca Mentor vei ajuta la dezvoltarea personală a copiilor și tinerilor prin organizarea celor mai interesante programe S.T.E.M, cu rolul de a inspira, descoperi și dezvolta pasiunea pentru IT, robotică și alte domenii conexe care îi fascinează pe copiii și tinerii cu vârsta între 7 și 16 ani. Verifică acum cerințele și trimite-ne CV-ul tău acum! DESCRIEREA POZIȚIEI: Susții workshop-uri de robotică și IT pentru copii și tineri în școli sau instituții partenere; Te asiguri de calitatea și managementului clasei în timpul programelor derulate planificând și administrând logistica pentru fiecare eveniment; Vei putea lucra part-time, 15 - 20 de ore/săptămână (Luni-Vineri, 17:00-19:00, Sâmbătă-Duminică) și ai putea călători în întreaga țară; Dezvolți și urmezi un plan de învățare respectând curicula școlii; Utilizezi, în funcție de tipul cursului, o varietate de activități și metode de instruire (kit-uri robotice, jocuri structurate, fișiere media, activități în aer liber ș.a.) pentru a motiva și stimula abilitățile copiilor; Menții o linie deschisă de comunicare cu părinții și le furnizezi informații adecvate; Evaluezi activitatea, performanța și progresul fiecărui copil pentru a te asigura că fiecare își folosește la maxim abilitățile; Monitorizezi interacțiunile copiilor și stimulezi cooperarea între ei; Cooperezi cu personalul administrativ; Urmezi și respecți standardele de predare și reglementările de siguranță aprobate în organizație; CERINȚE Să fii pasionat pentru oricare dintre domeniile Științe, Tehnologie, Inginerie și Matematică (S.T.E.M.); Diplomă de licență sau studii universitare în curs; Abilități puternice de comunicare; O foarte bună cunoaștere a limbilor română și engleză (oral și scris); Abilități de predare și organizare; Răbdare și flexibilitate; Abilitatea de a motiva copiii și tinerii; Servește ca model pozitiv pentru aceștia; Abilitatea de a stimula lucrul în echipă; Să fie la curent cu ultimele tendințe și cele mai bune practici educaționale; Etică profesională puternică, inițiativă, creativitate și disponibilitate de a învăța în continuu; Capacitatea de a jongla mai multe sarcini în mod independent; Identifică și rezolvă problemele în timp util și adună și analizează cu pricepere informațiile;

  • Liltec GmbH este o companie germana care actual cauta programatori pentru viitorul punct de lucru in Iasi cu scopul dezvoltarii unei noi suprafete web. Descrierea jobului - Dezvoltare module si componente noi intr-o echipa internationala - Selectarea instrumentelor si tehnologiilor necesare pentru asigurarea unei suprafete moderne si inovative - Implicare in definitia si realizarea unei arhitecturi modulare Candidatul ideal - Experienta in Angular / Node - Experienta in HTML5, CSS3, JavaScript (jquery) - Experienta cu Bootstrap - Intelegere compatibilitati intre browsere si modalitati de rezolvare - Pasiunea pentru tehnologii noi si dorinta de a le implementa - Cunoasterea limbii germane este un avantaj

  • Nivelul de intrare IT F în străinătate Vă rugăm să rețineți: aplicația dvs. va fi luată în considerare pentru toate pozițiile noastre de colegiu deschis în locațiile noastre din SUA. Cummins este un loc suficient de mare pentru a antrena și a dezvolta o forță de muncă la nivel mondial și a crea cea mai bună tehnologie motoare curată din lume. De asemenea, suntem suficient de mici pentru a vă găsi pasiunea potrivită și personală cu o echipă de gânditori fiabili și inovativi care își dezvoltă cariera într-un mediu divers, incluziv și împuternicit. Aflați mai multe despre rolurile noastre IT și despre cum puteți începe să lucreze corect.

  • Programatori in urmatoarele limbaje: C# (.net experience) PHP, Mysql, Python C++ Frameworks: Unity C# Web: Wordpress

  • Dacă ar fi să schimbi ceva în viață, cum ai face-o? Noi o facem prin educație. În fiecare zi ne apropiem de oameni cu unica dorință de a-i sprijini în gasirea identității și explorării sale. Te invităm și pe tine să faci asta alături de noi din postura de trainer cursuri robotică. Din perspectiva noastră, ne dorim să creeăm un parteneriat pe termen lung și foarte lung. Bineînțeles, suntem conștienți că avem nevoie de timp, răbdare și bune intenții, iar asta este tocmai ceea ce oferim. Daca esti tânăr absolvent, la început de drum, și vrei să vii alături de o echipă care schimba lumea prin educatie, iată principalele abilități pe care le căutăm: · Dorința de a-i învăța pe ceilalți cele mai importante lucruri pe care le-ai invățat tu de-a lungul timpului; · Orientat către lucrul cu copiii; · Abilități de public speaking; · Curios; · Flexibilitate, aplecare spre comunicare deschisa; · Autenticitate; · Răbdare; · Fire creativă, orientat către implementarea ideilor inovatoare. Cunoștințe de care avem nevoie: · Modelare 3D · Programare · Electronica Ai experiență doar pe un domeniu din cele menționate? Nu te intrista! Poți aplica oricum! :) Trimite-ne CV-ul tău la adresa contact@iris-robotics.com şi vino să lucrăm împreună!

  • Echipa Madd Electronics Group cauta un coleg sau o colega in magazinul din Iasi. Noi ne ocupam cu vanzarea echipamentelor IT refurbished. Administram trei magazine in Cluj, Bucuresti, Iasi si site-ul Daca ai: • Studii minim liceale (diploma de bacalaureat) • Experienta in vanzari si/sau marketing (nu e o conditie obligatorie, dar daca ai experienta, cu siguranta vei avea un avantaj in fata celorlalti candidati) • Abilitati de comunicare • Capacitate de a lua decizii • Aspect fizic placut Noi iti oferim: • Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie aflata in expansiune • Posibilitati de dezvoltare profesionala • Training-uri specializate • Teambuilding-uri • Salariu atractiv + bonuri de masa + bonus din vanzari Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa faina, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail iasi@pcmadd.com sau fa-ne o vizita pe Strada Pacurari Nr. 142.

  • Your day to day duties will include working closely with our development team to assist them with the operational requirements of implementing new and maintaining existing applications, optimising our delivery pipeline, maintaining and scaling our infrastructure. About us Vogue Voyage is a fast paced, entrepreneurial environment where self-starters have an opportunity to make a huge impact in one of the internet’s fastest growing categories. We’re a dedicated and passionate team who work hard to make things happen. You won’t find us standing on ceremony or worrying about corporate red tape (we’re fresh out of that stuff). Our developers say • We're open to exploring and improving the ways in which we build software. We're a team that embraces change and want to work with the best tools, processes and people. • We have hack days are once a fortnight where we can work on projects we wouldn’t normally have chance to in our day to day. • Professional growth is encouraged with individual budget available to be spent as required on training, conferences, etc • We socialize as a team. From team lunches to board games and LAN gaming, we have fun. • We work closely with the business. We sit in the same space with the key stakeholders. You get to see the impact of your work right away and get immediate feedback. • We believe in working with open source and giving back to the community. Your responsibilities will include • Leading the agile process: refinement sessions, sprint planning meetings and retrospectives • Scaling our continuous delivery and integration pipelines. • Process automation and monitoring. • Site uptime, performance and scalability. • Security of the production and development environments. • Providing self serve solutions for our developers to deliver features in a scalable and reliable manner. What we are looking for • People who are problem focused and have a pragmatic approach to problem solving. • Experience leading agile teams and mentoring junior members   • Excellent communication skills • Proven track record of implementing continuous integration and continuous deployment pipelines, ideally with Jenkins 2.x pipeline experience • Intimate knowledge of Linux and command-line utilities • Strong scripting and automation skills in Unix/linux environments. (Bash, Python, Groovy or other JVM based languages) • High degree of technical competency with Ansible, Terraform and Docker • Proven track record operating high traffic web applications • Experience building and operating production systems on AWS • Security and compliance experience, specifically PCI but other standards also applicable • Hands-on attitude with a passion for resolving reliability issues and identifying strategies to mitigate them going forward. • A background in programming and experience with operations in a commercial environment

  • CRM & Email Marketing Manager – Romania Start an exciting journey with Vogue Voyage by Better Bookings Ltd. We are young, dynamically developing travel e-commerce company acting in Europe, We have a great working atmosphere, we are open to quick changes and truly committed in our work. If you are a real enthusiast of your profession and you want have a real impact on your company, join us! You will be responsible for: • developing e-CRM strategy in the context of segmentation, personalization, targeting and marketing automation • Implementing and managing the base of at least 1 million users in the context of all CRM activities such as newsletters, automatic pathways, pushes, etc. • planning tests and optimization experiments, reactivation cascades, loyalty and onboarding programs • creating content and comprehensively managing of emailing in accordance with best practices • being responsible for key effectiveness factors, analysis and optimization results • being focused on customers need and analyzing their behavior • cooperating with managers from all of the world to share with best practices and plan the common strategy As ideal candidate you have: • at least 3 years of experience in online marketing, especially e-mail marketing • at least 1 year of managerial experience • experience and proficiency in creating marketing client-oriented strategy • experience in leading A/B tests and results evaluation • knowledge of systems using in CRM, email marketing and marketing automation • advanced level of Excel, Google Analytics nice to have • advance level of English (C1, C2) and Romanian – full proficiency • soft skills competences: initiative and innovation, creativity, analytical skills, multitasking and high flexibility We offer:  • a stable, interesting and challenging job in company acting internationally • opportunity to participate in innovative projects realized in Iasi and abroad • friendly, informal working atmosphere • attractive benefit package Location Iasi

  • VALABIL PENTRU TOATA TARA! Ofer servicii pentru urmatoarele: - Pliante - Carti de vizita - Logo-uri - Banere - Mape de prezentare - Design Tricouri - Cupoane - Campanii punlicitare Facebook/Instagram/ Email Administrare pagini facebook, instagram, site-uri web (Instalare/dezinstalare plugin-uri, modificari estetice, Incarcare produse pe site, modificare produse, SEO, etc) - Indexare site si produse Ma puteti contacta telefonic cat si pe WhatsApp. Daca aveti nelamuriri si intrebari nu ezitati sa mi le adresati :) Numar: 0758642078

  • Esti pasionat de dezvoltarea si crearea de solutii fantastice si iti cauti un job in Iasi? Sau cunosti pe cineva care ar fi interesat? Suntem pregatiti sa rasplatim recomandarile voastre cu 1000 RON, daca persoana recomandata va fi angajata! Compania Vuuh opereaza in domeniul fashion si a fost infiintata in Danemarca in 2013. Ambitia noastra este de a construi cea mai atractiva piata in beneficiul utilizatorilor nostri. Suntem in cautare de un Frontend Developer, care are experienta cu React.js si un Backend Developer, care are experienta cu Python si Django. Cunostintele in domeniul IT sunt importante, si suntem deschisi sa avem o discutie cu voi chiar daca sunteti la inceput de drum! Daca vi se pare interesant, trimiteti-ne CV-ul la adresa: alin.baltatescu@vuuh.dk.

  • Ce asteptam de la tine: - Creatie generala de concepte si solutii grafice pentru diferite medii (print, web, branding); - Prelucrare fotografie digitala, vectorizare, Web design; - Prelucrare text, creatie de layout-uri pentru afise, pliante, brosuri, cataloage, etc; - Creatie grafica si adaptabilitate pentru toate serviciile Iti oferim: - Program flexibil; - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, tanar si dinamic si remoote; - Oportunitati reale de dezvoltare profesionala; - Posibilitati de participare la cursuri de specialitate anuale. Cum ar trebui sa fii tu, colegul pe care il cautam: - Avem nevoie de o persoana creativa, cu bune cunostinte in domeniul grafic, care poate transforma o pata de cerneala intr-o opera de arta... - Este important sa ai experienta in realizarea proiectelor de design pentru materiale tiparite (brosuri, postere), dar si proiecte web; - Portofoliul constituie un avantaj; - Avem nevoie de un om responsabil, punctual, atent la detalii si organizat, care sa respecte deadline-urile si sa stie ce inseamna munca in echipa; - Asteptam de la tine creativitate, inventivitate si inovatie; - Trebuie sa stii Photoshop, Ilustrator, Indesign, Adobe Illustrator, CorelDraw si sa intelegi ce inseamna conceptele de UX Design si branding; (formare/dezvoltare profesionala puteti obtine doar de la noi) - Trebuie sa ai cunostinte de design, fonturi si machetare, necesare transpunerii propunerii de creatie in documentul final; Descrierea jobului Totul porneste de la un brief dat de noi, un brief bine documentat, pe care il poti dezvolta dupa bunul plac folosind texturi, stiluri si efecte, avand toata libertatea de exprimare artistica.

  • Salveaza cautarea