Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Neamt

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Descriere Candidatul ideal - Persoană de încredere; - Abilități bune de coordonare, comunicare și planificare; - Disponibilitate pentru deplasare în zona atribuită; - Disponibilitate de lucru 15 ore/ săptămână; (program PART-TIME) - Cerințe de operare calculator. - Permis conducere categ. B Descrierea jobului - Realizează situația privind numărul de căsuțe poștale, parcurgând aria de responsabilitate alocată. - Angajează distribuitori pentru distributia revistei Kaufland in cutiile postale, fiind responsabil de coordonarea și supravegherea activităților de distribuție din teritoriu Crearea unui mediu de lucru plăcut și motivant pentru colegi este una dintre prioritățile noastre. Pe lângă tichete de masă, asigurări voluntare de sănătate, oferim și beneficii ce țin de echilibrul între viața personală și cea profesională. Asteptam cv-le dvs. la adresa de e-mail Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus. Descrierea companiei Helen Prest International SRL este o companie înființată în anul 2013, cu capital integral privat românesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor de furnizare și managementul forței de muncă. Helen Prest International SRL dispune de personal de specialitate cu o solidă pregatire profesională, experimentat și motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tănar, generator de idei constructive, aflat in permanentă interacțiune și urmărind satisfacerea în totalitate a cerințelor clienților prin serviciile aduse în folosul acestora. Acest lucru este posibil grație calificării, ambiției și orientarii către nou a colectivului nostru.

  • Firma Individuală cu o echipă de 3-4 băieți căutăm lucrări de construiți interioare exterioare sau case la roșu...

  • 3

    Responsabilitati si sarcini: 1. Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar facturile fiscale emise; 2. Introduce si verifica in programul de contabilitate primara; inregistrarile documentelor efectuate de catre alte posturi; 3. Supravegheaza intocmirea facturilor de decontare pentru plati in numele clientului; 4. Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor; 5. Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, precum si la salvarea datelor informatice; 6. Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata etc) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice, licitatii si ridicarile de numerar in lei; 7. Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari); 8. Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora; 9. Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin; 10. Preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe; 11. Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica

  • Nu e jobul bun pentru tine ? Urmărește-ne pe facebook , avem jobul perfect pentru tine ! https://www.facebook.com/pmzsrl PMZ S.R.L. Strada Paris 2A Etaj 4, Camera 403A (Registrul Comerțului) 300003 Timișoara Mail: Web: www.pmz-srl.ro Tel: +40 7 2020 8181 Luni până vineri între orele 9:00 și 17:00

  • Firma cu baza in Londra cauta sa angajeze 3 soferi CE cu disponibilitate imediata pentru prelata sau container, Se lucreaza pe teritotriul Angliei, 8 saptamani cu 2 acasa. Prima perioada de 6 saptamani este de proba pentru a vedea cum va descurcati cu volanul pe dreapta. Se ofera 475 de lire de luni pana vineri iar daca se doreste a se lucra si in wek se ofera cate 100 lire, plata urmand a se face saptamanal. Salariul va fi marit dupa perioada de proba. Se deconteaza transportul, se ofera cazare. Tel. 0727651839

  • 1

    Curse saptamanale cu plecari cu autocare moderne din toate zonele tarii .Pret bilet in functie de localitate,pret colet 1 euro per kg.detalii 0734844617 sau 0766271435

  • Angajam agent de securitate in Gheraesti Judetul Neamt - Paza Santier Salariu este unul motivant iar programul este flexibil. Candidatii care doresc sa se angajeze trebuie sa detina Atestat de Paza si Protectie.

  • 1

    1.Fii propriul tau sef 2.Alege un partener de incredere ( Allianz Tiriac este un brand de TOP, de peste 25 de ani pe piata romaneasca, cu peste 60 de reprezentante in toata tara) 3. Allianz Tiriac ofera permanent o gama variata de cursuri pentru dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor in domeniul asigurarilor. 4. Agentii de TOP au cariere de peste 5 ani in companie. 5. Pachetul de beneficii oferit este unul atractiv si motivant. 6. Peste 3000 de agenti au ales Allianz Tiriac ALEGE SI TU!!!! Nu vei fi dezamagit!

  • 16

    Bambus SRL Piatra-Neamt angajeaza pentru depozitul sau din strada Olteniei ,soferi categoria B si C si manipulanti. Telefon 0749079252

  • Agenţie britanică de plasare de forţă de muncă, caută spre angajare : Domiciliary Care Workers, Health Care Assistants, Support Workers, Registered Nurses, pentru îngrijire bătrâni in UK. Salarii între 9 si 17 GBP/oră, în fucţie de experienţă şi calificare plus diverse alte facilităţi. NU SE PLATESC COMISIOANE! Pentru informaţii suplimentare şi înscriere : +40 755 402 677

  • Angajez sofer in regim taxi

  • 1

    Recrutăm pentru clientul nostru, o companie multinațională specializată în producție, un ★ SPECIALIST SALARIZARE în Piatra Neamț. Dacă îţi doreşti o colaborare pe termen lung, iar provocările nu te sperie, te invităm să ne cunoaștem. Sună pentru detalii la 0744 603 135 Responsabilități • Introducerea în sistemul informatic a datelor angajaților și a raporturilor de muncă; • Verificarea documentelor, datelor și informațiilor referitoare la angajați, pentru efectuarea calculului salarial și elaborarea declarațiilor privind veniturile și deducerile; • Verificarea datelor din prontajul electronic, semnalarea și corectarea erorilor; • Preluarea datelor în sistemul informatic și efectuarea calculului salarial; • Efectuarea și înregistrarea corecțiilor de plată aferente erorilor anterioare; • Urmărirea concediilor de odihnă, de boală și a altor tipuri de concedii; • Furnizarea informațiilor către angajați și către manageri, cu privire la probleme de salarizare, probleme fiscale, beneficii și alte prevederi ale contractului colectiv; • Menținerea evidențelor privind acordarea tichetelor de masă și a altor tipuri de tichete; • Pregătirea și elaborarea rapoartelor în vederea plăților salariilor; • Întocmirea altor rapoarte statistice cu privire la veniturile angajaților, bugetul de salarizare și alți indicatori monitorizați și livrarea lor către management sau departamentele solicitante; • Întocmirea și transmiterea declarațiilor privind veniturile și deducerile angajaților; • Eliberarea diferitelor adeverințe și alte documente la cererea angajaților; • Întocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate; • Menținerea relației cu instituțiile statului (ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii); • Urmărirea modificărilor legislative și a modului în care se aplică dispozițiile referitoare la salarizare; • Participarea, alaturi de echipă, la alte activități specifice departamentului HR. Educatie + Experiență • Studii superioare în domeniul economic; • Experiență 3+ ani în calcul salarial, în organizații cu procese de producție; • Experiență relevantă în utilizarea sistemelor informatice de evidență și cacul salarial, pontaje și HR; • Experiență în utilizarea Microsoft Office software, inclusive Outlook, Excel, PowerPoint și Word; • Cunoașterea detaliată a cerințelor legale privind salarizarea, incluzând încadrarea salariilor și cerințele legale privind adaosurile salariale; • Capacitate foarte bună de organizare și administrare, lucru cu termene scurte și sub presiune; • Excelente abilități de comunicare, verbal și în scris; • Excelentă atenție la detalii, prioritizare a activităților și lucru simultan cu diferite priorități; • Capabil să mențină confidențialitatea; • Limba engleză sau italiană – nivel converațional;

  • Agent de vanzari expierienta in domeniu de 9 ani,serios,dinamic,posesor permis cat.B capacitate lucru in program prelungit.

  • Execut lucrari de interior si exterior,glet,rigips,gresie,faianta,tencuieli,zugraveli,etc

  • SC angajeaza supraveghetoare sala jocuri in Piatra Neamt. Cerinte: - varsta minima 20 ani - studii medii finalizate cu diploma de BAC - aspect fizic placut - experienta in domeniu constituie un avantaj. Program full time, salariu 2300 lei net. Persoanele interesate pot depune CV-ul cu POZA pe site publi24. Telefon 0734885496

  • Caut loc de munca in Piatra Neamț Preferabil în comerț.

  • Bună ziua. Caut loc de munca în Piatra Neamț. Ofer și cer seriozitate.

  • 6

    Angajăm șoferi transport intern marfă generală, camioane prelată fără remorcă, orașe din împrejurimi - București tur-retur Neceear experiență minim 2 ani. Mai multe detalii la telefon.

  • angajez soferi C+E pentru comunitate Germania-Franta-Belgia

  • Am experiență am mai lucrat ca bonă Sau

  • Salveaza cautarea