Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Neamt

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam agent de securitate in Targu Frumos si Roman (Gheraiesti) - Paza Santier

  • ANGAJAM VANZATOARE MAGAZIN ALIMENTAR PIATRA NEAMT TELEFON 0758036550. CV URI CU POZA LA florinelpopa16@gmail.com

  • Detin experienta si calificare în domeniul lucrător comercial +permis cat B. Doresc un loc de munca stabil nu de vanzari pe teren sau on line. De preferat supervisor in teritoriu

  • Calificat si cu experiență indelungata in domeniul lucrator comercial, permis cat B solicit angajarea in domeniul lucrator comercial, supervizor, marchediser,distribuitor produse etc. Exclus D2D

  • Angajam urgent personal intretinere/mentenanta, casa si curte in Municipiu Roman, Jud. Neamt

  • Angajam agenti curier pentru transport de marfuri pe rute internationale cu autoutilitare de 3, 5 t (comunitate - 33 zile plecat cu 7 acasa) - constituie un avantaj persoanele care au lucrat pentru firme express de curierat; - posesori permis cat B si/ sau C; - domiciliu in jud. Suceava, Botosani, Neamt, Iasi; - pasaport valabil; - obligatoriu fara cazier judiciar sau rutier; - cunostinte minime de limba engleza; - carte de munca + Salariu atractiv. !!!Atasati va rugam CV-ul si ulterior va contactam.

  • Coordonatorul judetean este partenerul recrutat si se ocupa cu organizarea la nivel judetean a cursurilor autorizate aflate in portofoliul nostru si dispune de instrumentele necesare din partea firmei pentru a o mentine ca lider in piata de profil. Coordonatorul la nivel judetean asigura tot fluxul desfasurarii cursurilor cerute de clientii sai directi. Acesta trebuie sa fie o persoana cu abilitati in comunicare si vanzari, precum si cu unele ”conexiuni ” cu centrii de influenta. Certificatul de formator si o minima experienta in formarea profesionala vor ajuta in intelegerea mai repede a business-ului.

  • Caut îngrijitor la animale pt o perioadă mai îndelungată, sa fie serios ,să-i placă munca si animalele ,cazare,masa gratuit si salariu atrăgător. Pt detalii sunati

  • ATENTIE!!! Cititi tot anuntul! Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0734642772 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Descrierea jobului - executa lucrari de secretariat/ office; - executa lucrari de registratura; - executa activitati ce tin de protocol (primirea vizitatorilor si a partenerilor de afaceri, pregatirea corespondentei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente, etc); - opereaza si inregistreaza documente specifice in sistem; - relationeaza cu clientii interni si externi ai companiei; - tine evidenta formularelor cu regim special. Candidatul ideal - studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj); - cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat reprezinta un avantaj; - excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare; - prezenta agreabila, zambitoare, pozitiva; - bune cunostinte de operare PC; - domiciliul stabil in Piatra Neamt. Locul de munca este in Piatra Neamt, la sediul central din B-dul G-ral Dascalescu, Nr 12A.

  • Descrierea jobului - instruieste agentii de vanzari de teren, atat pe parte de produse, cat pe parte de vanzari, strategii de abordare a clientilor; - se ocupa de integrarea agentilor noi de vanzari in echipa, avand un rol de formator intern; - se deplaseaza in teren alaturi de agentii de vanzari, supervizandu-le activitatea si-i invata sa prezinte si sa vanda produsele companiei, intr-un mod profesionist; - supervizeaza si dezvolta activitatea echipei de vanzari in conditii de rentabilitate; - face legatura intre directorii de la sediu si agentii de vanzari din teren, asigurand fluxul de informatii dintr-o parte in alta si invers; - urmareste derularea activitatilor comerciale in conformitate cu contractele incheiate; - implementeaza politicile de marketing la nivel de client; - implementeaza impreuna cu agentii strategia de vanzare, conform KPI stabiliti la nivel managerial si urmareste realizarea planului de vanzari si profit; - face propuneri de imbunatatire a activitatii si se implica in mod activ in gasirea de solutii constructive, care sa aduca plus de valoare atat pentru angajati, cat si pentru companie. Candidatul ideal - experienta in vanzari de minim 5 ani (o experienta in coordonarea echipei de min 2 ani reprezinta un avantaj); - cunostintelor necesare de operare pe calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc; - disponibilitate de deplasare pe mai multe judete ale tarii, cu cazare in orasele in care va face delegatii; - bune abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de a lucra eficient si eficace cu toate tipurile de personalitate; - orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat; - permis de conducere categ B; - domiciliul in Piatra Neamt sau Bacau

  • Responsabilitati principale: - instruieste agentii de vanzari de teren, atat pe parte de produse, cat pe parte de vanzari, strategii de abordare a clientilor; - se ocupa de integrarea agentilor noi de vanzari in echipa, avand un rol de formator intern; - se deplaseaza in teren alaturi de agentii de vanzari, supervizandu-le activitatea si-i invata sa prezinte si sa vanda produsele companiei, intr-un mod profesionist; - supervizeaza si dezvolta activitatea echipei de vanzari in conditii de rentabilitate; - face legatura intre directorii de la sediu si agentii de vanzari din teren, asigurand fluxul de informatii dintr-o parte in alta si invers; - urmareste derularea activitatilor comerciale in conformitate cu contractele incheiate; - implementeaza politicile de marketing la nivel de client; - implementeaza impreuna cu agentii strategia de vanzare, conform KPI stabiliti la nivel managerial si urmareste realizarea planului de vanzari si profit; - face propuneri de imbunatatire a activitatii si se implica in mod activ in gasirea de solutii constructive, care sa aduca plus de valoare atat pentru angajati, cat si pentru companie; Cerinte: - experienta in vanzari de minim 5 ani (o experienta in coordonarea echipei de min 2 ani reprezinta un avantaj); - cunostintelor necesare de operare pe calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc; - disponibilitate de deplasare pe mai multe judete ale tarii, cu cazare in orasele in care va face delegatii; - bune abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de a lucra eficient si eficace cu toate tipurile de personalitate; - orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat; - permis de conducere categ B; - domiciliul in Piatra Neamt sau Bacau

  • Execut lucrari de interior si exterior,glet,rigips,gresie,faianta,tencuieli,zugraveli,etc

  • Recrutăm un Manager Prodcuție, pentru un important brand de apă minerală! Așteptam CV-ul tău la adresa de email sau sună la următorul număr de telefon: 0737554468

  • Caut ingrijitoare animale

  • Doresc angajare șofer cat BE,.sau b In condus experiență 11ani,in transport persoane,platforma, si colete. eur si scandinave.. tel; :0760106690

  • Gi Group Romania angajeaza montatori subansamble!! Pachet salarial atractiv: -salariul cuprins intre 2400 RON-3000 RON ... -tichete de masa 15 RON/zi -bonus de prezenta 300 RON -prima de Paste 250 RON -prima de Craciun 150 RON -spor de noapte 25% -spor ore suplimentare 100% Program de lucru: LUNI-VINERI 8 h/zi in 3 schimburi Se ofera cazare si 2 mese pe zi. Cerinte: -indemanare -stare de sanatate buna -minim 8 clase Pentru detalii va rog sa sunati la nr 0727 738 378.

  • 1.Fii propriul tau sef 2.Alege un partener de incredere ( Allianz Tiriac este un brand de TOP, de peste 25 de ani pe piata romaneasca, cu peste 60 de reprezentante in toata tara) 3. Allianz Tiriac ofera permanent o gama variata de cursuri pentru dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor in domeniul asigurarilor. 4. Agentii de TOP au cariere de peste 5 ani in companie. 5. Pachetul de beneficii oferit este unul atractiv si motivant. 6. Peste 3000 de agenti au ales Allianz Tiriac ALEGE SI TU!!!! Nu vei fi dezamagit!

  • Caut îngrijitor la o microferma de animale in neamț cu cazare gratuită de preferat o persoană fără obligații familiare

  • Efectuam lucrari de structura si rezistenta,amenajari interioare si exterioare,dorim sa colaboram cu dezvoltatori.Tel.0740433467

  • Salveaza cautarea