Anunțuri
Locuri de munca Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Angajez lucrator cimercial, zona Berceni sector 4
-
Promovat
Green Village Resort este in cautarea unor colegi experimentati, muncitori, implicati si de incredere care sa ocupe functia de Ospatar. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra, intr-o locatie de vis, te invitam sa ne cunoastem! Candidatul ideal: Disponibil la relocare in Delta Dunarii; Experienta in domeniu (specialitate): minim 1 an; Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj; Cunostinte avansate de limba engleza; Abilitati de planificare, organizare, conducere si control a activitatii; Aptitudini de a urmari sarcini si obiective multiple; Abilitati de relationare interpersonala; Spirit de echipa, implicare si initiativa; Atentie la detalii; Organizare si multi-tasking; Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu. Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil. Descrierea jobului Primeste si serveste clientii, conform standardelor operationale de servire; Preia comenzile de mancare si sau bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Acorda atentia cuvenita si asigura servicii ireprosabile clientilor Beneficii: Salariu motivant; Cazare asigurata pe toata durata contractului; 3 mese zi, inclusiv in zilele libere; Transport decontat.
-
Promovat
Societate comerciala cu sediul in eforie angajeaza: - Bucatar in locatie capacitate maxima 50 persoane - specializare sandwichuri salate - Vanzator magazin alimentar - Camerista
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lucrator Comercial (Picking/Receptie Marfa) Candidatul Ideal - Studii medii; - Experienta - minim 6 luni pe un post similar; - Responsabilitate si atentie la detalii; Descrierea jobului 1 post de Picker: -Culege produsele de pe rafturi, le scaneaza si le aseaza in cutia pentru ambalarea comenzii; -Verifica continutul tuturor cutiilor aferente comenzilor; -Dupa incheierea coletarii sigileaza si eticheteaza cutiile aferente comenzii de vanzare si le aseaza in zonele special amenajate din deposit; - Lucreaza in 2 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice. 1 post la Receptie: -Incarca/descarca si transporta marfa paletizata in/din mijloacele de transport, din/in depozit, de pe/la rafturi; -Face receptia marfurilor in depozit conform fisei de proces, procedurilor si instructiunilor de lucru; -Manipuleaza fizic marfa in depozit de fiecare data cand este necesar; -Asigura intretinerea zilnica a echipamentelor de ridicat (incarcare/verificare acumulatori, curatare); - Lucreaza in 3 ture saptamanale; -Participa la inventarele periodice.
-
Angajez frizer frizeriță cu experiență Închiriez și un post de lucru daca dorești să-ți dezvolti business-ul alaturi de noi, exclusiv pentru clienții tăi! Salonul este situat în Giurgiu pe Bld BucureștiB4 1S (Alex Ghiontea Academy) Condiții: - Experienta in frizerie de minim 2 ani - Diploma de Calificare (obligatoriu) - Comportament si tinuta agreabile, potrivite locului de munca - Spirit de echipa, punctualitate Responsabilitati: - Servicii excelente si complete de frizerie; - Recomandarea produselor disponibile in salon Beneficii: - Procent din încasări - Conditii de munca excelente, salon dotat cu echipament performant, folosim doar produse profesionale premium -Carte de munca, asigurare medicală Pentru informatii suplimentare, te rugam sa ne contactezi la numărul nostru de telefon ri pe WhatsApp.
-
Salon dă în chirie post de coafeză și unul de frizerie.pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
Oportunitate de angajare: Tehnician Electronist PCB Locație: Sector 5, București (în apropiere de Cora Alexandriei) Despre companie: Suntem o companie inovatoare din domeniul insecticidelor si aparatelor anti-daunatori, specializată în producția și asamblarea de plăci de circuit imprimate (PCB). Echipa noastră este dedicată calității și inovației, iar acum căutăm un Tehnician Electronist PCB talentat pentru a se alătura echipei noastre în dezvoltare. Dacă aveți experiență în lipirea pieselor pe diverse tipuri de PCB și sunteți pasionat de domeniul electronicelor, vă invităm să vă alăturați echipei noastre dinamică. Responsabilități: Asamblarea și lipirea componentelor electronice pe diverse tipuri de PCB. Verificarea și testarea calității produselor finite. Diagnoza și remedierea defecțiunilor în procesul de asamblare. Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura eficiența și calitatea proceselor. Cerințe: Experiență anterioară în asamblarea și lipirea componentelor electronice pe PCB. Cunoștințe solide în utilizarea uneltelor și echipamentelor specifice. Abilități de diagnosticare și remediere a defecțiunilor în procesul de asamblare. Atitudine proactivă, atenție la detalii și abilități bune de comunicare. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu inovator și dinamic. Dezvoltare profesională continuă și posibilități de avansare. Pachet salarial și alte beneficii.
-
Suntem în căutarea unui Specialist Cold Hot Calling dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la [Pestmaster România ]. Acest rol este esențial pentru expansiunea portofoliului nostru de clienți și necesită o abordare strategică și personalizată a potențialilor clienți. Dacă ești motivat, ai experiență în domeniu și îți place să lucrezi într-un mediu flexibil, te invităm să faci parte din echipa noastră! **Responsabilități**: - Inițierea apelurilor telefonice către potențiali clienți (cold calling) și gestionarea apelurilor de follow-up (hot calling). - Identificarea și înțelegerea nevoilor clienților pentru a oferi soluții personalizate. - Menținerea unui nivel înalt de profesionalism și reprezentarea pozitivă a brandului societății. - Atinerea obiectivelor stabilite de echipă în ceea ce privește numărul de contracte semnate. **Cerințe**: - Experiență demonstrată în cold hot calling sau într-un rol similar în vânzări. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Capacitatea de a lucra independent și în echipă. - Orientare către atingerea rezultatelor și capacitate de adaptare rapidă. - Acces la un spațiu de lucru liniștit și la echipamentul necesar pentru a lucra de acasă. **Beneficii**: - Plată competitivă pe bază de comision pentru fiecare contract semnat. - Flexibilitatea de a lucra de acasă, cu program adaptabil. - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și în creștere. - Suport continuu pentru dezvoltarea profesională Pentru a aplica, trimite CV-ul tău și o scurtă prezentare despre experiența ta relevantă la ! Așteptăm cu entuziasm să te cunoaștem
-
Societate comerciala din Odobesti, Vrancea, producator de vinuri, angajam electrician intretinere utilaje imbuteliere. Relatii telefon
-
Construire case la rosu in Dolj si in imprejurimi. Conditii de lucru avantajoase, Numar telefon . Va rog sa ma contactati doar telefonic si sa nu trimiteti mesaje pe publi24.
-
Angajez pe termen lung ingrijitor (sau familie) pentru ingrijire animale. Zona limita Sector 2.
-
Suntem o firma importatoare si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatii si descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor
-
Vind 2 Hectare teren agricol irigat, zona Badalani, Galati, tarlaua 234, pret 15000 Hectarul.
-
Electrician calificat căutat pentru companie specializată în servicii electrice Salutăm toți candidații interesați de postul de electrician calificat! Suntem o companie specializată în furnizarea de servicii electrice de înaltă calitate și suntem în căutarea unei persoane calificate și motivate pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Efectuarea de instalații electrice în conformitate cu normele și reglementările în vigoare Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice Efectuarea de lucrări de întreținere și reparații Montarea și conectarea echipamentelor și sistemelor electrice Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a măsurilor de prevenire a accidentelor Cerințe: Calificare în domeniul electric, cu un certificat de electrician Experiență practică în domeniu, preferabil de cel puțin 2 ani Cunoștințe solide despre instalațiile electrice și echipamentele corespunzătoare Capacitatea de a citi și interpreta planuri și diagrame electrice Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient în echipă Cunoștințe de bază în domeniul sănătății și securității în muncă Oferta noastră: Oportunitate de a lucra într-o companie recunoscută pe piață pentru serviciile sale de calitate Mediu de lucru dinamic și stimulant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Dacă ești un electrician calificat și motivat, interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail sau Vom analiza cu atenție fiecare candidatură și vom contacta persoanele selectate pentru un interviu. Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm unui electrician talentat și dedicat echipei noastre! Cu stimă, SC LGL INSTAL ELECTRIC SRL CHIFOR GAVRIL
-
Securitas Services România, liderul global în servicii de securitate, continua campania de recrutare în Brașov-Obiective Retail Magazine Program 8 Ore ( Zona Astra Craiter) Se lucrează Schimbul I și Schimbul II Program Ture Zi 1 cu 1 sau 2 cu 2 Mall Coresi Mall Afi Magazin Nealimentar(Zona Bartolomeu) Exclus program noapte Minim 8 clase absolvite Cazier judiciar fara înscrisuri Apt medical Dinamism,implicare si seriozitate fata de activitatea depusă Mediu de lucru optim Atestatul de agent securitate constituie avantaj. Angajăm si persoane care nu dețin atestat de agent securitate cu obligativitatea de a face cursul de agent securitate in primele 3Luni de la angajare. Oferta noastră: Pachet salarial transparent și calcul corect, conform legislației aplicabile. Ore în Sărbătorile naționale spor 200% Orele suplimentare spor 75% Se ofera fluturaș salariu aferent lunii lucrate. Pentru detalii și programarea unui interviu vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul de telefon afișat în anunț.
-
- Cerinte; Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa generala; Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic; Fisa de aptitudini (medicina muncii); Cazier judiciar _ Experienta in conducerea camioanelor de mare tonaj (40tone), minim 1 an _ Se lucreaza pe MAN E5(automat) la prelată. _ Se pleaca si se vine cu camionul acasa _ COMUNITATE minim 4 saptamani cu 1 saptamana acasa _ Sa locuiască in Pitesti + - 100 km _ Se ofera salariu+diurna, fara intarzieri.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Caut om sau familie pentru angajare la ferma de vaci .județul Sibiu
-
Firma autorizata ARR, cautam soferi cu auto propriu, pentru colaborare in transport alternativ (UBER, BOLT) Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber Bolt, fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Noi ne vom ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Comision firma 10% Cerinte obligatorii pentru a va incadra: varsta minima 21 de ani vechime permis minim 2 ani cazier judiciar curat atestat transport alternativ (daca nu aveti, va putem ajuta cu scolarizarea si obtinerea acestuia de la ARR) Toate documentele se obtin in regim de urgenta
-
Angajam personal vanzare patiserie Otopeni,persoane dinamice,serioase,cu simt de raspundere,program flexibil,carte de munca.salariu+bonusuri
-
Ne marim echipa de vanzari, cautam persoane care vor sa inceapa sau sa continue o cariera in domeniul vanzarilor. Part-time / Full-time Studii minime: Diploma de bacalaureat (preferabil studii superioare economice) Pachetul Dvs. de beneficii: Sistem de bonusare + Sistem de beneficii foarte motivante, obiective tangibile. Venituri incepand de la 2.000 lei / luna Informatii la numarul de telefon de mai sus
-
ANGAJAM TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES.