Anunțuri
Locuri de munca Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Part Time - Locatie Fixa Program de lucru: 07:00-11:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru de full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
HOTEL EVIA*** DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: PERSONAL 20 Mai---15 Septembrie RECEPȚIONERI, CAMERISTE, AJ. OSPATAR, AJ.BUCATAR. OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ. SALARII F.BUNE.
-
Promovat
Caut doamna pentru menaj (curatenie si gatit) in Bucuresti, zona Tineretului, 1 zi pe saptamana. Va rog sa imi trimiteti mesaj pe nr. de telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut persoana fizica persoana juridica pt curatenie apartament in regim hotelier. Curatenia se desfasoara intre orele 11-13 (zilele de curatenie fiind stabilite in functie de rezervari) - este nevoie de persoana flexibila ca si zile de lucru. Se lucreaza in general si in weekenduri, se potriveste studenta sau pensionara.
-
Compania noastră, specializată în distribuirea de hârtie alimentară, caută sa angajeze o persoana priceputa si experimentata în domeniu pentru a se alătura echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane dedicate și motivate, care să împărtășească pasiunea noastră pentru excelență și să ofere clienților noștri servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe: - Experiență demonstrată în domeniul distribuției de hârtie alimentară sau într-un domeniu similar; - Cunoștințe solide despre produsele din hârtie alimentară și caracteristicile acestora; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în ritm rapid; - Atitudine proactivă și orientată către rezultate; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv și colaborativ. Responsabilități: - Gestionarea stocului de hârtie alimentară și a produselor conexe; - Îndeplinirea comenzilor clienților într-un mod precis și eficient; - Consilierea clienților în legătură cu produsele noastre și oferirea de soluții potrivite nevoilor lor; - Menținerea relațiilor pozitive cu clienții și gestionarea eventualelor probleme sau reclamații; - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura o experiență superioară a clienților. Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către detalii și dornică să vă alăturați unei echipe dinamice, vă invităm să aplicați pentru poziția noastră. Trimiteți-vă CV-ul la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
Intocmesc oferte tehnico-economice in conformitate cu cerintele clientilor si cu strategia companiei pentru participarea la licitatii si prezentari de oferte conform legislatiei in vigoare. Intocmesc situatii de plata pentru lucrari de constructii executate
-
-
Bestasig S.R.L. cu sediul in Municipiul Husi, jud. Vaslui, cauta farmacist pentru colaborare, care sa indeplineasca functia de persoana responsabila de calitatea medicamentelor.
-
Program lejer de lucru . Se deconectează transportul, contract de munca . Pensiunea are o capacitate max de 20 pers. In loc Sascut , Bacau Cei interesați vor trimite CV . Relatii
-
Caut un job de luni până vineri part-time la bătrâni, persoane decente.Contactati și discutăm toate detaliile necesare!
-
Bună ziua, Persoana fizica ( nu suntem firma). Avem nevoie pentru menaj pentru apartament 2 camere, mancare de facut o data pe saptamana, ( 2 feluri de mancare gatita ) pentru tatăl meu in varsta ( deplasabil, cooperant) mai are nevoie de ajutor la deplasare, la baie, taiat unghii etc. O data pe săptămână , cand face baie generala. Avem nevoie de 3 ori saptamana, 4 h. zilele nu sunt impuse , se vor discuta la fata locului Locatia: piata Rahova sector.5 Detalii suplimentare sau alte nelamuriri va rog sa ma contactati.Suma platita este cea din anunț 800 lei pe luna Multumesc anticipat!
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma redusa; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Angajez menajera la casa (noua), in sat Baleasa, com.Gavanesti, jud. Olt. Include calcat si terasa. Cu proba in prima saptamana, platita la zi. Plata la zi sau lunar, in principiu 2-4 zile pe saptamana sau variante, fara sambata si duminica. Se semneaza acceptarea camerelor de luat vederi si a alarmelor existente mai putin in bai. Ca sa nu existe probleme, interferente nedorite de sarbatori, doresc doar o persoana ortodoxa. Detalii intre orele 13-18 la tel. , dna Marcu.
-
Colaborare sau angajare Angajam curieri Bolt-Food 1. colaborare-angajare comision 8% din venitul net > plati saptamanale in fiecare zi de Marti > doar cu contract munca 2-4-8 ore 2. Colaborare cu CONTRACT - PFA sau SRL comision 5% facturile fiind achitate saptamanal in fiecare zi de Marti MAI MULTE DETALII WATSAP _tel.
-
-
Daca iti doresti sa gasesti un loc de munca unde castigul sa fie direct proporțional cu implicarea ta , atunci te asteptam in echipa noastră Pentru a deveni livrator bringo , ai nevoie de permis de conducere categoria B , autoturism personal si dorința de a iti castiga proprii bani , sumele crescând odata cu implicarea ta . Iti oferim posibilitatea de a lucra cu contract de munca la 4 8 h sau PFA SRL Daca ai intrebari sau esti nerăbdător sa incepi , nu ezita sa ne suni ! Acceptam si flote partenere !
-
Doamna serioasa ofer servicii de îngrijire la domiciliul bolnavului.Detin calificare in domeniu.Cer și ofer seriozitate.Servicul strict de îngrijire bolnav.
-
Caut bona pentru gemeni (3 ani) ,cu program 16:00-22:00 Constanța! De preferat cu experienta la copiii!Pentru mai multe detalii
-
buna! sunt o persoana care I place sa munceasca ordonata buna expierenta la bucatarie si calcat am expuerenta de orindui o xasa am iniciativa, expierenta fobindita in multi ani de munca printre care 20 ani lucrati inafara!
-
angajez camerista in loc. 2 mai, cu experienta in domeniu turism, de preferat cu permis si auto. salariu motivant, cazare, masa, transport.
-
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Cabinet veterinar angajeza groomer frizer canin cu contract sau cu procent. Program flexibil, nu este program fix. Necesitate 2 zile pe saptamana.