Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    concurs ocupare post secretară

    Studii superioare filologie juridice economice, absolvite cu diplomă de licență în cadrul unei instituții de învățământ acreditate în condițiile legii; Vechime în specialitatea postului minim 4 ani; Cunoașterea temeinică a legislației, care reglementează activitatea în domeniul secretariat; Cunoștințe avansate de operare calculator (Microsoft Office, etc); Să cunoască limba engleză la nivel minim B2, conform Common European Framework of Reference (CEFR) ; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Personalitate puternică, bine organizată; Abilități de comunicare, planificare și coordonare; Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu colaboratorii.

  • 2

    SUPERVIZOR firma curatenie ICS

    Supervizor si sef echipa curatenie pentru firma ICS. Executam servicii de curatenie premium pentru spatii de birouri in Bucuresti , iar echipa noastra are nevoie de un nou coleg pentru coordonare activitate interventii , distributie materiale , verificarea calitatii serviciului si mentierea relatiei atat cu angajatii cat si cu beneficiarii . Necesita permis conducere cat B , program variabil .

  • Inspector resurse umane

    Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

  • 2

    Angajam Recruiter

    Recrutare si selectie personal in constructii

  • 2

    Gestionar depozit

    Angajam GESTIONAR depozit Principalele sarcini ale Gestionarului depozitului includ: Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozit Organizarea produselor în depozit Monitorizarea stocurilor Pregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecte Colaborarea cu echipa logistică pentru a coordona transportul şi livrarea produselor Rezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilor Menţinerea curăţenia şi ordinea în depozit.

  • 12

    Asistent manager

    Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551

  • 2

    Angajăm secretara

    DESCRIERE -preluare apeluri telefonice; -asigurare necesar aprovizionare receptie si administrare cladire; -preluare si distribuire corespondenta; -primire clienti; -organizare intalniri; -alte activitati specifice postului; CERINTE: -operare calculator; -exprimare corecta in limba romana (scris si vorbit); -limba engleza scris si vorbit nivel avansat -persoana organizata, atenta la detalii; OFERTA: mediu de lucru dinamic; pachet salarial motivant; plan de dezvoltare in cariera; analiza marire salariu la 3 luni in functie de performante; posibilitate avansare;

  • Cantaragiu

    - Sa verifice conformitatea datelor introduse in calculator cu datele din documentele mediile primare; - Sa selecteze si sa verifice datele inainte de a le introduce in calculator; - Sa corecteze erorile intalnite sau le raporteaza supervizorului direct; - Sa asigure buna functionare si intretinerea a echipamentelor cu care lucreaza; - Sa cunoasc elementele ce concur la realizarea operatiei in sine, interdependenta lor; - Sa asigure necesarul de componente si materiale consumabile.

  • Angajam Asistent Manager

    SC CASADI BRASOV angajeaza ASISTENT MANAGER. Cerinte: - studii superioare in domeniul tehnic sau juridic - cunostinte operare calculator -abilitati de comunicare, organizare -capacitate de lucru cu publicul, punctualitate si seriozitate CV-urile se pot depune pe adresa Detalii la nr. de telefon

  • 2

    Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii,

    Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.

  • Societatea ELSIMIT recruteaza

    Societatea ELSIMIT SRL cu sediul in Mun. Bucuresti, Sector 3 str. Dristorului, nr. 97-119, bl. 63, sc. 4, et. 9, ap. 903. recruteaza pe urmatoarele pozitii: - director societate comerciala, cod COR 112004, nr. posturi: 1 Depunere CV la sediul societatii sau e-mail.

  • 1

    Operator introducere, validare și prelucrare date

    Colegul perfect pentru HTR: - Cu o capacitate de concentrare și atenție deosebită (postul presupune în principal înregistrarea de documente); - Persoană sociabilă, cu abilități de bună comunicare și relaționare; - Capacitate de a respecta termene limită; - Atenție sporită la detalii și gândire analitică; - Abilități de lucru în echipă; - Abilități de a învăța rapid lucruri noi; - Cu atitudine pozitivă și îi place să lucreze cu oamenii. Cerințe: - Absolvent(ă) de studii superioare finalizate cu examen de licență. Dacă urmezi o formă de învățământ e mai bine să te concentrezi pe școală; - Cunoștințe medii în utilizarea PC, MS WORD și MS EXCEL; - Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante; - Bune abilități de comunicare; - Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers așa cum găsești în instituțiile publice. - Nu ai experiență, nu este nici o problemă, echipa este dornică să te învețe. #limba rusa constituie un avantaj!

  • 3

    Angajare asistent secretariat birou notarial

    Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!

  • inspector=specialist in dom. calitatii

    Societatea SC ROMCONTROL SA, angajeaza la pct. de lucru Craiova, inspector -specialist in domeniul calitatii. Cerinte: - studii medii superioare - disponibilitate la program prelungit deplasari - cunostinte in utilizarea PC ( WORD, EXCEL) - permis categoria B Oferte: - salariu in functie de performanta - bonuri de masa - telefon,auto pentru deplasari Pentru alte informatii, va rugam sa contactati pe domnul Viorel Vijieac, la telefon

  • 6

    Angajam Secretara

    SC General Invest srl din Alexandria cautam sa angajam persoana tinara ,cu studii superioare,permis de conducere cat B,bune cunostinte PC ,limba engleza constituie un avantaj pentru postul de Secretara -asistent manager Oferim un loc de munca stabil, program de 8 ore,salariu atractiv Pentru detalii depuneti CV la adresa din anunt sau info la tel

  • cursuri de calificare

    Cerinte: 1) Studii medii/superioare cu profil economic sau juridic; 2) Cunostinte bune operare PC MS Office (Word si Excel-obligatoriu)- se da proba de lucru ; 3) Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati; 4) Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva; 5) Persoana atenta la detalii, organizata, responsabila,dornica de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent. Descriere post: Activități de formare profesionala. Secretariat: desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, a telefoanelor, a faxurilor, e-mail-urilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea si respecta cadrul legal cu privire la desfasurarea formarii profesionale ( invatamant), etc). Oferta (bonusuri, beneficii): Job stabil, de lunga durata Pachet salarial atractiv

  • Angajam operator fabricatie flux

    SC FABRICA DE ZAHAR PREMIUM LUDUS ANGAJAM OPERATOR FABRICATIE FLUX Se cauta persoane serioase, apte de munca din punct de vedere medical, fara antecedente penale Program full time Cv si interviu online

  • 16

    DISPECER - centru de alarma monitorizare video BUCURESTI

    Elnet Security angajează Dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 18,5 lei ora net; Program de lucru in ture 24 72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Certificare ca dispecer centru de alarma; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook), SEKA; Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro

  • 11

    Operator calculator.Depozit farmaceutic

    Angajam operatorr calculator Cerinte: -facturare, -preluare comenzi -intocmire NIR -cunostinte program gestiune NEXTUP

  • Angajam economist - valabil numai pt barbati, post vacant bine platit

    Cautam economist pentru un post bine platit, asiguram salariu minim 8000 lei. Postul este numai pt barbati

Salvează căutarea