Anunțuri
Secretariat-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Promovat
Caut sa angajez Asistent(a) manager Secretar(a) pentru munca la birou, dar si pentru munca de teren in Bucuresti cand e nevoie. Preponderent va fi munca de birou zilnic. Caut o persoana serioasa si harnica, care sa-si doreasca sa munceasca la mine pe termen lung. Caut o persoana loiala si devotata. Caut o persoana credincioasa, care sa-si doreasca sa munceasca in conditii de munca bazate pe percepte morale bine fundamentate. Ofer conditii de munca fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Salariul va creste in timp. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Luni - Vineri, programul este de 8 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatia: Carrefour Orhideea - Belvedere. Va rog sa-mi trimiteti atat CV-ul dvs. cat si o scurta Scrisoare de intentie, in care sa imi explicati de ce va doriti acest job si ce va motiveaza sa lucrati la mine. Ulterior, am sa va sun eu. Multumesc de intelegere.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oportunitate excelenta de munca! Ai un talent incredibil atunci când vine vorba de comunicare? Esti pasionat de geografie? Iti place sa inveti lucruru noi? Avem nevoie de oameni ca tine! Aplica acum la pozitia de secretar/a transport international-planner,sau trimite CV-ul tau pe adresa de email [email protected] Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport. Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Asistent manager operare pc localitatea gherla str dejului nr 540 e (MONDIAL) EXPERIENTA OBLIGATORIE INF TEL MUNCA DE BIROU program L-V 80,00-17,00
-
Responsabilitati: Identifica necesitatile clientului pentru a putea oferi produsul potrivit; Introducerea, urmarirea deciziilor in programul CAS realizarea rapoartelor si folosirea instrumentelor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti; Planificarea si monitorizarea activitatilor zilnice, saptamanale si lunare, in conformitate cu obiectivele PL Indeplineste target-ul si obiectivele stabilite de coordonatorul PL ; Monitorizeaza permanent activitatea de vanzari-incasari; Intocmeste analize si rapoarte diverse; Cerinte: Studii medii superioare, asistent medical, kinetoterapeut,, Abilitati d comunicare si ascultare, negociere si persuasiune, prezentare si munca in echipa; Dinamism si abilitati d lucru cu termene limita; Proactivitate, seriozitate, constiinciozitate si promptitudine in indeplinirea activitatii profesionale; Cunostinte avansate d operare PC (MS Office: EXCEL, WORD); Ofertă (bonusuri, beneficii): Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și stabil;
-
Firma locala angajeaza persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media reprezinta un plus. Sediul firmei - zona centrala. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un CV iar pentru detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat
-
Societate cu activitate in domeniul constructiilor selecteaza in vederea angajarii ASISTENT MANAGER! Dacă ai studii superioare, ești persoană organizată și atentă la detalii, orientată spre rezolvarea task-urilor și situațiilor pe care le întâmpini la job ,te vrem in echipa noastra. De asemenea, contează cunoștințele de contabilitate primară și abilitățile de lucru în Office (Word, Excel, PowerPoint), gestionarea corespondenței, intocmire si redactare contracte, cunoștințe foarte bune de limba engleză rusa (avantaj); Se ofera pachet salarial atractiv! Asteptam CV-urile Dvs.. Relatii la sediul societății din Botoșani, Calea Națională 233, între orele 8.00 - 16.00.
-
1 Post - Preparator Produse Explozive
-
1 Post - Primitor Distribuitor Materiale si Scule
-
1 Post - Sef Serviciu Aprovizionare - Desfacere
-
-
Studii superioare filologie juridice economice, absolvite cu diplomă de licență în cadrul unei instituții de învățământ acreditate în condițiile legii; Vechime în specialitatea postului minim 4 ani; Cunoașterea temeinică a legislației, care reglementează activitatea în domeniul secretariat; Cunoștințe avansate de operare calculator (Microsoft Office, etc); Să cunoască limba engleză la nivel minim B2, conform Common European Framework of Reference (CEFR) ; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Personalitate puternică, bine organizată; Abilități de comunicare, planificare și coordonare; Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu colaboratorii.
-
Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551
-
DESCRIERE -preluare apeluri telefonice; -asigurare necesar aprovizionare receptie si administrare cladire; -preluare si distribuire corespondenta; -primire clienti; -organizare intalniri; -alte activitati specifice postului; CERINTE: -operare calculator; -exprimare corecta in limba romana (scris si vorbit); -limba engleza scris si vorbit nivel avansat -persoana organizata, atenta la detalii; OFERTA: mediu de lucru dinamic; pachet salarial motivant; plan de dezvoltare in cariera; analiza marire salariu la 3 luni in functie de performante; posibilitate avansare;
-
Cautam o persoana responsabila,proactiva atenta la detalii, organizata, cu capacitate de planificare si prioritizare, atentie distributiva, de preferat cu studii superioare aptitudini manageriale si care cunostinte Microsoft Office constituie avantaj program de editare foto. gen Paint, Photosop permis cat b Asiguram transport sau decontam combustibil , se lucrează în 1 tura , programul de zi este de la 07 -16, cu pauza 40 min de Luni pana Vineri Salariul de inceput este de 3000 -5000 lei in functie de experienta plus 1 Masa Calda (max 20 lei) , cu angajare imediata Va rugam, sa trimiteti CV-ul complet, pentu a fi programati pt un interviu in Radaseni ,la 3 km de Falticeni Domeniu activitate: comert electronic
-
SC CASADI BRASOV angajeaza ASISTENT MANAGER. Cerinte: - studii superioare in domeniul tehnic sau juridic - cunostinte operare calculator -abilitati de comunicare, organizare -capacitate de lucru cu publicul, punctualitate si seriozitate CV-urile se pot depune pe adresa Detalii la nr. de telefon
-
Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
Centru Medical de Stomatologie cu 4 puncte de lucru in Romania si unul international,cu centru de frezare propriu CAD/CAM,cu peste 1000 de programari/luna,angajeaza secretara ,cu sau fără experiența. Nr contact : Adresa de mail:
-
Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri. cerinte: - cunostiinte PC, OFFICE; - permis auto - categ B - Contabilitate primara se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la 1500 ron. Rog CV pe email.
-
-
Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!