Anunturi
SecretariatCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Disponibil din
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Doar munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (97)
- Timis (30)
- Constanta (21)
- Ilfov (21)
- Cluj (17)
- Iasi (12)
- Prahova (12)
- Bihor (11)
- Arad (8)
- Brasov (6)
- Maramures (5)
- Mures (5)
- Galati (4)
- Salaj (4)
- Satu Mare (4)
- Caras-Severin (3)
- Dolj (3)
- Giurgiu (3)
- Ialomita (3)
- Sibiu (3)
- Arges (2)
- Braila (2)
- Buzau (2)
- Teleorman (2)
- Valcea (2)
- Alba (1)
- Dambovita (1)
- Gorj (1)
- Neamt (1)
- Olt (1)
- Vaslui (1)
- Vrancea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
1
Candidatul ideal: Experienta pe o poziție similara de minim 1 an; Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel) MS Outlook, navigare internet; Foarte bune abilitati de comunicare si organizare; Persoana responsabila, eficienta, cu mare capacitate de organizare si sinteza Capabil sa lucreze individual, dar si in echipa; Limba engleza Ddorinta de a invata; Permis de conducere categoria B
-
Promovat
3
Cerințe: absolvent al unei forme de învățământ superioare aptitudini specifice postului(inteligență, corectitudine, seriozitate, atitudine pozitivă în relații cu oamenii) experiența de 1-2 ani pe o poziție similară reprezintă un avantaj Condiții: desfășurarea activităților la sediul social al firmei Responsabilități: cunoștințe foarte bune de operare PC(Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint) capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
-
Promovat
1
Eurosanity Clinica medicala angajeaza in job: Receptie- Consilier,relatii clienti :cu abilitati de utilizare a calculatorului, gestionare activitatea de front-desk a centrului medical eurosanity, va informa pacientii cu privire la serviciile medicale oferite, la programul de lucru si programarile. De asemenea,si activitatea de secretariat-receptie de programari si confirmari. -De asemenea, lucru in echipa,comunicare .seriozitate si cunostiinte minime in domeniul respectiv. -part time /Ful time -Se poate trimite CV-ul prin site-ul societaii: www.eurosanity.ro / Rubrica : despre noi /sectiunea (Cariera ). -Detalii pe site: www.eurosanity.ro -Adresa : Calea Plevnei nr.44 sect.1 ,(in apropierea Pta.Kogalniceanu-Facultatii de Stomatologie Vasile Parvan )
-
Promovat
4
Bio Plus Natura cauta o persoana care sa se ocupe de gestionarea activitatii de vanzare de produse alimentare. Cerințele postului: - experienta in logistica (minim 3 ani); - abilitati de comunicare; - atentie la detalii, punctualitate, organizare; - dorinta de a invata lucruri noi intr-un domeniu in continua dezvoltare; - abilitatea de a gandi si a actiona strategic; - cunostinte de limba italiana (nivel mediu); - permis de conducere categoria B. Constituie un avantaj: - experienta in vanzarea produselor alimentare. Descrierea job-ului: - activitate de birou la sediul firmei noastre (Dumbrăvita, in zona supermarket-ului Kaufland); - vei actualiza produsele incarcate pe site-ul nostru; - vei raspunde la email-uri si la telefon; - vei contacta potentiali clienti; - vei mentine legatura cu clientii si furnizorii nostri; - te vei ocupa de receptia si verificarea marfii primite de la furnizori; - te vei ocupa de gestiunea contabila (contabilitate primara); - vei mentine relatia cu banca. Beneficii: - angajare full time; - salariu atractiv; - bonusuri de performanta; - posibilitatea de colaborare de lunga durata; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - program de lucru de luni pana vineri: 09:00 16:00.
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Compania angajeaza arhivar ( project-base), pe o perioada determinata, in vederea realizarii activitatilor de arhivare fizica, fondare si ordonare documente, construire dosare, inventariere si organizare arhivistice. Candidatul ideal: - Studii superioare - Atestat arhivar- OBLIGATORIU - Experienta pe un post similar de minimum 3 ani - Bune abilitati de comunicare - Orientare colaborativa Responsabilitati: -selecție, sistematizare, stocare a arhivei; prelucrarea și primirea documentelor către arhivă; - formarea datelor de referință privind documentele de arhivă; - transferul de documente către depozitul de stat; - controlul asupra procesului de administrare a birourilor în cadrul organizațiilor. - să emită copii de arhivă dacă există solicitări pentru acestea; utilizarea în activitatea de mijloace tehnice moderne, dacă este necesar; - de a inregistra documente, planur i,proiecte ,rapoarte ,studii si alte inscrisuri importante; - documente scrise in asa numitele arhive. - sa arhiveze sistematic si sa verifice materialele date spre arhivare, adica sa fie capabil sa gaseasca rapid documentele depuse in arhiva. In arhivele mari si in locurile de depozitare a unor documente multiple, denumirea acestora trebuie inregistrata in cataloage, pe baza carora persoanele interesate le pot imprumuta.
-
3
Selectez viitoare absolventă promoția 2021 pentru cooptarea în cadrul unei fundații,avand ca obiect de activitate si accesarea fondurilor europene pentru a deveni asociată . Caut o tânără absolventa ce doreste sa realizeze venituri in timp . CV cu foto.
-
17
Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel .
-
26
Magazin in Arad, in hipermarchet Remarkt, angajeaza part time lucrator comercial pentru vanzare perdele. Nu se cere experienta in vanzari, si nu este limita de varsta. Atributii: preluare comenzi(nu se taie materiale), seriozitate si o buna comunicare cu clientii. Se ofera salariu fix + comision vanzari(comisionul se discuta la interviu). Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Programari interviu si informatii suplimentare la tel.
-
1
Cerinte: - cunoscator limba germana - obligatoriu - cunoscator limba engleza - persoana descurcareata,dinamica, orientata spre rezultat, dornica sa se afirme - permis cat. B - obligatoriu - disponibila pentru deplasari Responsabilitati: - activitatea consta in folosirea motoarelor de cautare online a informatiilor legate de imobiliare, in vederea investitiilor imobiliare in strainatate - participarea activa la intalniri si traducerea din germana in romana a discutiilor Detalii la tel.: 770914606
-
3
Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.
-
2
Caut asociata firma ( studenta,masteranda,absolventa),pentru sprijin administrativ. Precizez ca activitatea consta in selectarea persoanelor potrivite pentru ingrijirea batranilor. Este necesar un scurt CV cu o fotografie.
-
Daca esti o persoana dinamica, te asteptam in echipa noastra. Fiind vorba despre o clinica, recunoastem ca avem standarde inalte in ceea ce priveste prestarea , asadar asteptam si din partea ta acelasi lucru. In schimb, oferim intreg suportul pentru a-ti usura munca si a te integra intr-un colectiv tanar si prietenos. Beneficii: - pachet salarial atractiv + bonusuri de performanta; - formare la locul de munca; - mediu de lucru placut. Depune CV-ul aici si vom stabili telefonic interviul de angajare. Adresa noastra este: str. Coriolan Brediceanu, nr. 29 (P-ta 700), clinica Opticlass.
-
1
Cautam secretara pt oficiul firmei,cunostinte calculator,facturare,evidenta actelor si promovare online,se cere maxim de decenta si profesionalism,daca stii ca poti face acestea suna-ne la
-
4
Cautam secretara pt oficiul firmei,cunostinte calculator,facturare,evidenta actelor si promovare online,se cere maxim de decenta si profesionalism,daca stii ca poti face acestea suna-ne la
-
Angajăm secretară open-mind pentru un Studio, în Centrul Timișoarei. Pentru mai multe detalii va rugam sa trimiteți un CV cu poză și va vom contacta. Mulțumim.
-
Angajez secretara personală cu aspect fizic plăcut, comunicativă și sociabilă! Program flexibil în limita a 12 ore săptămânal. Ofer 5000 RON.
-
2
Centru Medical de Stomatologie cu 4 puncte de lucru in Romania si unul international,cu centru de frezare propriu CAD/CAM,cu peste 1000 de programari/luna,angajeaza secretara ,cu sau fără experiența. Nr contact : Adresa de mail:
-
1
Selectez doua studente,una la facultatea de Asistenta sociala si una la facultatea de Psihologie,in vederea infiintarii unui ONG,pentru accesarea de fonduri europene. Evident ca toate cheltuielile necesare deschiderii unei astfel de afaceri vor fi suportate din propriul meu buget. Persoanele selectate vor veni doar cu energie pentru activitate si inclinatie spre un astfel de domeniu. Este necesar un succint CV.
-
10
Asistenta personala , 900 e , Bucuresti - Dorobanti , conditii deosebite , experienta nu este absolut necesara . Rog Cv by mail
-
3
Centru Medical de Stomatologie cu 4 puncte de lucru in Romania si unul international,cu centru de frezare propriu CAD/CAM,cu peste 1000 de programari/luna,angajeaza secretara ,cu sau fără experiența. Nr contact : Adresa de mail:
-
9
CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare
-
4
Disponibil online
Secretara
DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - R liz r d fotocopii, transmiter d email-uri si utilizar a altor chipam nte din dotar - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time
-
2
Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .
- 14
- Salveaza cautarea