Anunțuri
Ingineri-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programelor de devize; - Experienta in domeniu, ca ofertant devizier achizitor; - Experienta in achizitii publice; - Experienta in constructii; - Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word); Descrierea jobului - Intocmeste documentatii tehnico economice ( devize oferta, situatii de lucrari, antemasuratori ) in constructii - Intocmeste baze de preturi, liste de cantitati, intocmeste devize si situatii de plata, realizeaza dosarul de ofertare. - Interactioneaza cu beneficiari, proiectanti, executanti, furnizori de materiale, dotari si echipamente in vederea realizarii ofertelor tehnico economice. Reprezinta avantaj : cunoasterea programului Arhicad
-
Promovat
SC In-Nova TF SRL angajeaza inginer pentru proiectare si productie in domeniul constructiilor de case prefabricate din lemn. Salariu net 6500-8000 lei si decontarea cheltuielilor de transport. Gasiti e-mailul de adresare pe site-ul www.innovahouses.ro la punctul de meniu: Contact Us Az In-Nova TF KFT, könnyű szerkezetű faházak gyártása céljából, tervezés és termelés vezetői munkakörben alkalmaz mérnököt. Nettó bér 6500-8000 Ron és a szállítási költségek megtérítése. CV-ket várjuk a www.innovahouses.ro oldalon található, "Contact Us" menüpont alatti e-mail címre.
-
Promovat
SC H BOLAT CONSTRUCT SRL angajeaza asistent manager pentru santierul nostru din Voluntari si montator placaje interioare si exterioare cor 712202 . Rog cv pe adresa
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CAUTAM TEHNICIAN IN DOMENIUL ENERGIEI REGENERABILE, PROIECTARE SI EXECUTIE INSTALATII ELECTRICE, KITURI FOTOVOLTAICE.
-
Efectuez audit electroenergetic pentru firme, autorizare Ministerul Energiei, grad 1, întocmesc Studii de fezabilitate, Proiecte tehnice, acord consultanta in vederea participării la programul Electric up, Casa verde, PNRR, Etc.
-
Promovat
Inginer sau maistru confectii metalice angajam. Se accepta si pensionari sau tineri absolventi de facultate tehnica. Salariu 4000 6000 lei. Fabrica confectii metalice zona cartier 23 August Republica, sector 3. Detalii la telefon.
-
Angajez personal firma proiectare-inginer cantitati. Experienta si cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj Cerinta : Operarea cu ușurință a PC-ului ( programe specifice, cunoștințe avansate Word, Excel, Power Point,Autocad etc.); Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Excelente abilitati de analiză si sinteză a datelor informatiilor; Capacitatea de a lucra in echipa; Capacitate de a gestiona siatuațiile de criză și de a identifica solu ii; Abilitatea de a realiza multiple activități și de a gestiona, în paralel, proiecte diferite ; Atitudine profesionista in relația cu beneficiarii și colaboratorii, dar și cu colegii; Orientare spre calitate in atentie la detalii; Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres; Principalele responsabilitati ale postului sunt in stransa legatura cu profesia de inginer proiectant. Astfel, cunoasterea, respectarea si transpunerea in documentatii a normativelor si legilor in vigoare in ceea ce priveste Studiilor de fezabilitate, a Proiectelor tehnice de executie, comunicarea si corelarea intre specialitati, dimensionarea realista si in concordanta cu restrictiile bugetare ale proiectului, sustinerea solutiilor propuse in fata verificatorilor de proiecte si a beneficiarilor, reprezinta principalele cerinte ale jobului. Beneficiile sunt in stransa legatura cu experienta, implicarea, rezultatele, performanta. Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu motivant Bonus, in functie de performante
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Cautam coleg responsabil pt. postul: Inginer Ofertare pt. Punctul de Lucru din Baia Mare: Cerinte: - studii tehnice superioare - permis B cu experienta - ideal cunostinte de Autocad - experienta de lucru in domeniu tehnic/ constructii constituie avantaj Responsabilitati: - intocmirea, gestionarea si optimizarea ofertelor financiare(detalii despre portofoliul de produse pe www.accesindustrial.ro) - organizarea, coordonarea si gestionarea lucrarilor - dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii companiei
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje hale, panouri si acoperisuri in Igris. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp.
-
-
Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul constructiilor (cai ferate, drumuri si poduri); Experienta in studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) si intocmirea ofertelor complete, tinand cont de cerinte; Cunostinte pachet Office, cunoasterea programelor devize constructii, constituie un avantaj; Cunostinte legislative in domeniu; Bune abilitati de organizare; Comunicare persuasiva; Responsabilitate, seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, loialitate; Experienta: minim 2 anI. Descrierea jobului Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), inclusiv eligibilitate; Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte ; Intocmirea documentatiei complete pentru participarea la licitatii publice; Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata; Intocmire grafice de executie, cash flow; Intocmirea Planului Calitatii pentru documentatie/santier cu includerea Planurilor de Control Calitate precum si intocmirea oricaror alte documentatii necesare pentru dosarul de oferta; Elaborarea, conducerea si verificarea componentelor tehnice ale proiectelor; Intocmirea listelor de cantitati, devizelor pe obiect si a devizelor generale in conformitate cu legislatia in vigoare si documentatii tehnice de constructii si instalatii si cerintele licitatiei: Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri.
-
ASPROM SRL - firma ce isi desfasoara activitatea in domeniul relocarilor de utilitati (apa si canalizare), angajeaza inginer retele Apa Canalizare, pentru zonele: Bucuresti, Buzau, Prahova, Focsani, Vrancea, Bacau. Detalii la telefon :
-
Firma de instalatii si constructii din Brasov cautam personal calificat pentru a reintregi echipa .Pentru posturile de ingineri dorim experienta in domeniul de minim 1 an ,deasemeni sa fie posesorii unor caractere deschide si rezistente la stress .Dorim sa fie canditati indrazneti si receptivi . Pentru posturile de electricieni si instalatori dorim candidati cu o exerienta de minim 2 ani. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt zilnic de luni-vineri intre orele 08.30-15.30 Asteptam cu interes cv -urile dumneavoastra .
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si ne dorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Cerinte: Studii superioare Inginerie cu specializare retele apa si canal instalatii; Experienta profesionala anterioara pe un post similar de minim 1 an; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa si organizare; Permis de conducere, categoria B obligatoriu. Descrierea jobului: Organizarea și coordonarea echipelor alocate, în vederea realizării lucrărilor pe rețeaua de alimentare cu apă de canalizare; Verificarea zilnica a stadiului de executie al lucrarilor, precum si a rapoartelor de lucru ale echipelor de executie; Intocmirea proceselor verbale de lucrari si de faze determinante in conformitate cu cerintele din proiect; Intocmirea documentelor necesare (calitate, receptie, executie); Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel. : pentru detalii.
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si nedorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Ce iti oferim: un salariu fix generos; conditii de lucru moderne, intr-un sistem profesionist (masina, telefon, PC); sanse reale de dezvoltare; sprijin permanent din partea colegilor. Ce ne dorim: constiinciozitate, corectitudine, seriozitate si exigentă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate; capacitate de comunicare interactivă; abilitatea de a lucra si de a lua decizii independent, dar si în echipă; capacitatea de a coordona o echipa; spirit de observatie, memorie vizuală; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive. Ce conditii trebuie sa indeplinesti: studii tehnice de specialitate CCIA, constituie avantaj; experienta in coordonarea activitatii proceselor de productie astfel incat productia sa fie realizata la calitatea si termenele cerute, constituie un avantaj; cunostinte tehnice si de prelucrari pe Masini Unelte; abilitati dezvoltate de utilizare a calculatorului operare PC (pachet microsoft office, adobe, etc); persoana dinamica, flexibila, cu abilitati dezvoltate de organizare si coordonare. Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel.: pentru detalii.
-
Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vineri, 08:00 16:00.
-
Promovat
Căutăm inginer electrician curenti slabi cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Inginerul electric va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale, industriale și comerciale. Responsabilități: Coordoneaza si realizează lucrări de c bl j, montaj si con xiuni la echip m ntele d curenti slabi în conformitate cu documentatia tehnica pusa la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Coordoneaza si participa la lucrări de instalare d chipam nt si sisteme d securit te: detectie incendiu, control acces, supraveghere video, efractie, adresare publica si sonorizare; Programeaza si testeaza sistemele instalate; Acorda suport tehnic tehnicienilor sau subcontractorilor; Intocmeste documente specifice: procese verbale, fise tehnice, devize, jurnale de service; Coordoneaza si participa la lucrări de mentenanta a sistemelor de detectie incendiu, control acces, supraveghere video, retele de voce date, instalatii electrice; Planifica activitatea sa si a celor din subordine; Cerințe: Absolvent de facultate profil electric, automatizari; Experiența pe post similar, absolvirea de cursuri de specializare in domeniu, autorizare ANRE; Bune cunostinte de electrotehnica si automatizari industriale (PLC-uri, bucle de masura si actionare, senzoristica, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilitati de comunicare, relationare, lucru in echipa, serios, constiincios, cu putere de munca si studiu, dornic de perfectionare; Capacitatea de a lucra in conditii de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilitati de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare in tara. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
FIRMA DE CONSTRUCTII G.M.C.G. SRL angajeaza ingineri contructii civile - Asigura conducerea directa a activitatilor de executie a lucrarilor in conformitate cu prevederile documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare si ale procedurilor tehnice de executie, la nivelul de calitate si la termenele stabilite in contractele incheiate cu clientii. - Urmareste si asigura ca procesele de executie din cadrul santierului sa se desfasoare numai pe baza de proceduri si instructiuni care sa defineasca precis si complet modul de lucru. - Controleaza inainte de inceperea executiei, indeplinirea tuturor cerintelor stabilite in documentatii si in PTE, urmarind organizarea zonei in conformitate cu prevederile acestora. - Asigura executarea lucrarilor de constructii contractate cu clientii, in conformitate cu PTE, PCC si cu graficele de esalonare. - Participa la evaluarea competentei personalului din subordine, formuleaza propuneri cu privire la calificarea si dupa caz instruirea personalului din cadrul santierului - Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si aprovizionarea acestora cu materialele necesare si incadrarea cu fortele de munca aferente. - Completeaza dosarele lucrarilor terminate si in colaborare cu functiile implicate din societate, asigura pregatirea activitatilor de receptii pentru fiecare lucrare finalizata. - Intocmeste la termenele stabilite, informarile, rapoartele si situatiile cerute de conducerea societatii, cu privire la activitatile desfasurate si rezultatele obtinute. Descrierea companiei General Management Construction Group este o societate de constructiilor civile si industriale romaneasca si a aparut pe piata in anul 2003.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Se angajează angajează asistenți medicali vorbitori de limbă germană, pentru a lucra în unități și centre de îngrijire specializate. Cerințe: - cunoștințe de limbă germană nivel A2 B1; - diplomă recunoscută în Germania; - disponibilitate de deplasare. Beneficii: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Tariful orar începând de la 28 brut oră + un premiu de încredere (Treuprämie) în valoare de 8000 oferit pe durata a 3 ani (1333 la fiecare 6 luni), în funcție de experiența avută în centre de îngrijire sau spitale. - Salariul variază între 4480 brut lunar și 6400 brut lunar, în funcție de specializare și experiență (asistență medicală generală, geriatrie, chirurgicală, anestezie), plus sporuri sau premii. - O diurnă de 28,00 net zi și acoperirea costurilor de transport pe KM până la 0,30 . - Cazare și transport până în Germania asigurate de firma angajatoare. Responsabilități: - Îngrijire de specialitate pentru rezidenți în unități sau centre de îngrijire specializate. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Angajam coordonator lucrari constructii, persoana dinamica cu experienta in coordonarea echipelor de lucru, studii sau calificari in domeniul instalatiilor sau constructiilor , domiciliul in Judet Prahova (Campina). - coordoneaza si supravegheaza lucrari; - disponibilitate pentru deplasari de luni pana vineri; - carnet conducere auto; Salariul de inceput : 5000 lei/luna