Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut pe cineva care sa-mi deparoleze un account email. (Din pacate am uitat parola.) Contra cost.

  • Scopul acestui post este de a asigura execuţia interventiilor de service pentru solutiile tehnice hardware si software din portofoliul companiei POS&HARD DISTRIBUITION -pentru punctul de lucru -Cluj-Napoca Responsabilitati: Realizeaza activitati de instalare/configurare/testare/implementare on site sau remote pentru solutiile tehnice hardware si software. Realizeaza activitati de suport post implementare on site sau remote, pentru solutiile tehnice hardware si software implemntate la clientii companiei. Realizeaza activitati de documentare/procedurare, pentru solutiile tehnice hardware si software implemntate sau in curs de implementare la clientii companiei, in diversele faze de proiect. Realizeaza activitati de training pentru solutiile tehnice hardware si software care se implementeaza la clientii companiei. Relationeaza cu clientii companiei din punct de vedere tehnic, support si consultant tehnica. Cerinte: Abilitati electronice si mecanice excelente. Capacitatea de a lucra singur sau in echipă. Cunostiinte avansate in domeniul calculatoarelor hardware si software . Disponibilitatea de a călători frecvent. Abilități interpersonale. Auto-motivat. Abilități excelente de rezolvare a problemelor. Organizare și proactivitate. Acorda o atenție deosebită detaliilor. Capacitatea de a înțelege nevoile clienților. Experienta in activitati de support tehnic, activitati de service Hardware /Software asociate domeniului IT Experienta in service echipamente de etichetare, feliere, cantarire, ambalare prezinta un avantaj Limba engleza – nivel mediu/avansat Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasari Dispus sa invete, sa fie dinamic, deschis catre nou Va asteptam sa faceti parte din echipa POS&HARD DISTRIBUTION. Asteptam CV-uri la adesa office@poshard.ro sau informatii la telefon 0745 607 365

  • Web designer / developer caut echipa SEO pentru colaborare. Preferabil din jud. Cluj. Nu este job, nu ofer salar, ofer $300 pentru fiecare client adus care face comanda de website.

  • Cautam persoane cu sau fara experienta pentru post de tehnician telecomunicatii pentru zonele Cluj si Baia Mare Daca ai abilitati tehnice de baza, poti lucra la inaltime si detii permis conducere cat. B te asteptam in echipa noastra. Salar atractiv, diurna, bonus de performanta Daca esti interesat trimite un CV la recrutare@lightconnect.ro sau suna la 0743348085

  • Role Overview: To provide extensive IT support for both internal and external customers. Must be customer focussed and able to interact with our customers to ensure high quality of service in a fast paced environment. We are looking for a person with: • 1-2 years’ experience within the IT industry in a technical role • Available to work flexible shifts, including nights • Excellent communication and customer service skills • Experience of working in a Service Desk or Call Centre environment • Key skills in Microsoft technologies and core desired technical specialisation • Willingness to work out of hours as and when required • Can do attitude and willingness to perform support tasks • Understanding of ITIL principal Key Responsibilities: • To act as the first and primary contact point for customers. • To categorise and prioritise customer incidents and requests. • To resolve incidents and requests effectively, or to escalate to technical teams for resolution where required. • To accurately log incidents and requests, maintain call notes and keep customers informed at all the time. • To identify opportunities to offer new services to customers and to raise these with Vohkus Sales quickly and effectively. • To manage third-party suppliers to ensure that they observe their SLAs to deliver services to Vohkus customers. • To contribute towards team and services Knowledge Bases and training plans to continually develop new capabilities within the Service Desk team. • Taking personal ownership of task completion and delivering to required timescales • Provide desk-side support for Vohkus staff Visit the UK or other locations from time to time to provide on-site services or to attend Vohkus events.

  • Candidatul ideal Sales representative - absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice - cunoştinţe temeinice in domeniul IT - talent de intreprinzator cu experineta in vanzari - abilitatea de a impresiona potentialii clienti - spirit de automotivare continua - initiativa - bune abilitati de comunicare si relationare - inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei - foarte bune calitati de organizare a timpului - fluent in lb.engleza - carnet de conducere Descrierea jobului -preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent -vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente) -calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale -dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare -deplasari la clienti -key account management si dobandirea de clienti noi Oferta noastra -training pentru noi-angajati si program de cursuri pentru dezvoltarea continua -oportunitatea de a lucra independent si de a va asuma un nivel de responsabilitate ridicat -va sustinem dezvoltarea carierei in vanzari -venit foarte atractiv insotit de premii si beneficii

  • Ce ne dorim de la tine? • Domiciliul stabil in Cluj; • Experienta de minim 2 ani in vanzari directe; • Sa ai studii tehnice ( minim liceul tehnic/ studii superioare din domeniul tehnic) • Aptitudini pentru invatare detalii tehnice; • Persoana dinamica, organizata si responsabila; • Excelente abilitati in negociere si comunicare cu clientii; • Aptitudini operare PC; • Permis de conducere: Categoria B; • Excelente abilitati manageriale; • Sa cunosti piata de IT din Cluj si imprejurimi; • Persoana motivata de castigul pe baza de rezultate. Care vor fi responsabilitatile tale? • Vizitarea clientilor conform unui program stabilit; • Identificarea de noi clienti in zona arondata; • Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; • Oferirea de suport tehnic si comercial clientilor si posibilor clienti; • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor companiei in conformitate cu politica comerciala; • Realizarea target-ului de vanzari; Ce beneficii oferim? • Training inițial pentru cunoașterea paletei de produse; • Suport în activitatea de vânzare; • Sistem de comisionare în funcție de performanțele atinse; • Mediu de lucru dinamic si program flexibil; • Masina si telefon de serviciu. Daca esti o persoana focusata pe solutii tehnice si detii abilitati bune de comunicare, aplica acum si te vom contacta pentru a ne cunoaste mai bine!

  • SC COMPLET SECURITY SRL angajeaza tehnicieni sau ingineri pentru instalarea si intretinerea Sistemelor de Securitate... Tip job : full time Salar Oferit : 500-800 Euro

  • Candidatul ideal are: - Cunostinte solide de SEO (On- site si Off - site); - O buna cunostinta in folosirea si extragerea datelor din Google Analytics si Webmastertools; - Cunostinte de baza de PHP si HTML; - Experienta in new media (bloguri, social media – retele sociale, forumuri, Youtube); - Cunoasterea noilor principii de usabilitate si optimizare; - Creativitate si abilitati bune de exprimare in scris; - Cunoasterea gramaticii limbii romane si a tehnicilor de redactare; - Limba engleza la nivel avansat; - Competente dezvoltate pe partea de organizare si atentie la detalii; - Cunostinte solide in domeniile marketing, advertising si comunicare in mediul online Descrierea jobului - Optimizare SEO a site- urilor companiei (on- site si off- site, link building) - Dezvoltarea de campanii si strategii de marketing pentru promovarea pe diferite canale ale brandului, website- ului si a produselor companiei - Analizarea, implementarea de strategii de keywords si campanii de link building; - Generarea de rapoarte SEO - Testarea si verificarea continutului web conform regulilor de optimizare pentru motoare de cautare; - Asigurarea suportului de marketing in scopul atingerii obiectivelor de vanzari - Mentenanta website- urilor (pagini, continut, idei noi) - Realizarea cercetarilor de piata si de evaluare a concurentei Oferta - Pachet salarial motivant - Climat organizational dinamic si competitiv

  • <p> <b>Cautam Middle/ Senior PHP Developer care sa dezvolte proiecte web bazate pe PHP. Cautam persoane dispuse la colaborare full-time, part-time sau cu contract de colaborare de tip freelancer.</b><p> <p> <b>Candidatul ideal:</b><br> - studii superioare in domeniu / cursuri de calificare in domeniu<br> - cunostinte de gestiune a bazelor de date de tip MySql, JavaScript, jQuery, HTML, CSS, cunostinte solide OOP folosind PHP<br> - cunoasterea limbii straine la nivel avansat<br> - experienta minima 2 ani intr-o alta companie (pentru Middle/ Senior Level)<br> - experienta in dezvoltarea modulelor preferabil SugarCMR, SuiteCMR<br></p> <p> <b>Responsabilitati:</b><br> - crearea si implementarea de module aditionale in proiecte de tip Open Source<br> - dezvoltarea de module functionale pentru aplicatiile si site-urile web existente<br> - crearea si mentenanta site-urilor si a bazelor de date<br> - asigurarea suportului tehnic pentru proiectele realizate<br> - dezvolta, implementeaza si intretine aplicatii PHP, conform specificatilor, la standardele de calitate si de performanta impuse<br> - furnizeaza solutii eficiente la problemele de programare, respectand in acelasi timp termenele de livrare stabilite<br></p> <p> <b>Beneficii:</b><br> - pachet salarial motivant<br> - oportunitatea de a-ti pune in practica propiile idei<br> - posibilitati de dezvoltare a carierei<br></p>

  • <p> <b>Cerinte:</b><br> - Sudii superioare in domeniu IT;<br> - Experienta anterioara relevanta;<br> - Cunostinte de hardware si software;<br> - Cunostinte legate de configurarea si intretinerea retelelor de calculatoare;<br> - Cunostinte avansate de limba engleza;<br> - Gandire analitica si capacitate de sinteza, atentie la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor;<br> - Punctual, ordonat, seriozitate si implicare;<br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b><br> - Asigura implementarea aplicatiilor software din portofoliul companiei;<br> - Instaleaza si configureaza aplicatiile;<br> - Asigura instruirea utilizatorilor in exploatarea aplicatiilor;<br> - Asigura suport post-implementare in exploatarea aplicatiilor;<br> - Actualizeaza aplicatiile, rezolva cererile formulate de utilizatori referitoare la utilizarea si functionarea aplicatiilor;<br> - Asigurarea suportului tehnic pentru angajatii companiei;<br> - Investigarea problemelor de retea;<br> - Monitorizarea retelei.<br> </p> <b>Ce iti putem oferi?</b><br> -Un pachet salarial atractiv;<br> -Un mediu propice pentru dezvoltarea personala;<br> -Lucru intr-o echipa tanara si motivata;<br> </p> Daca iti doresti sa utilizezi toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult, te invitam sa aplici pentru acest job pe adresa carlapopescu.hr@gmail.com, specificand in mesaj postul pe care aplici si noi te contactam.

  • Candidatul ideal Cautam un electronist pasionat, ingenios, organizat, responsabil si capabil sa munceasca cu placere alaturi de o echipa tanara si cu renume national. Uite cum ne asteptam noi sa fi: - de gasca. Nu ne plac oamenii inchisi in ei, vrem sa relationam cu tine si sa ne simtim bine impreuna - dispus sa inveti. Ne-ar placea sa le sti pe toate, dar nu prea ne place sa ne-o amintesti mereu. Si noi mai stim cate ceva si am dori sa te invatam unele lucruri. - ingenios. Clientii nostri au solicitari ciudate care nu au solutii standardizate. Ne trebuie un coleg inventiv si nonconformist in gasirea de solutii. - organizat. Nu iti vom da un sef direct sa stea cu gura pe tine si sa-ti spuna mereu ce sa faci. Va trebui sa te organizezi singur. Si in acelasi timp sa fi eficient. - muncitor. Ne-am dori sa iti placa munca, la propriu. Asa ne vom simti valorosi in preajma ta, iar firma va creste constant. - responsabil. Vei gresi. Chiar si tu. Fi sigur de asta. Ne-ar place insa sa se intample rar, iar cand se intampla sa iti asumi integral responsabilitatea care iti apartine. Descrierea jobului Daca vei ajunge sa ne fi coleg, vei avea urmatoarele responsabilitati: - diagnoza primara si avansata a laptop-urilor, telefoanelor, tabletelor si altor echipamente electronice sosite in service - reparatii electronice la nivel de microcomponente pe placile de baza - depanare software si testare echipamente reparate Evident, vei avea si avantaje multiple. Iata ce iti oferim daca ajungi sa fi colegul nostru: - integrarea intr-o echipa in care vei munci de placere - un program flexibil si interesant: 8 ore pe zi intre 09-18, 5 zile pe saptamana, S-D liber, vinerea zi scurta (pana la ora 16) - placerea de a lucra intr-o echipa de elita, care da tonul in domeniu si ofera suport si servicii de training pentru firmele similare din intreaga tara - un pachet financiar corect, bazat pe realizarile tale si pe aportul pe care il aduci in profitul firmei Descrierea companiei Te lasam pe tine sa afli despre noi ceea ce te intereseaza. Ne gasesti pe qube-ds Daca te regasesti in descrierea si aspiratiile din acest anunt, te invitam sa aplici.

  • Esti o persoana vorbitoare de limba engleza la nivel avansat?  Noi iti propunem un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Cluj-Napoca. Job-ul presupune oferirea de suport telefonic nativilor englezi si activitati de back-office, cum ar fi: suport prin email, skype, chat. Pentru mai multe informatii ne poti contacta la: adresa de email: daniela.petrovan@salesconsulting.ro sau la numarul de telefon 0799 93 34 90

  • În perioada 6 Februarie 2019 - 6 Martie 2019, oferim 10% reducere, pentru orice traducere în engleză și spaniolă.Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la numărul: 0751 169 260. Avem o gama larga de specializari in domeniile: - Acte (certificate de înmatriculare\ certificate de naștere\ declarații \ diplome \ foi matricole\ procuri \ acte de stare civilă\ scrisori medicale) - Tehnice (contracte\ manuale tehnice\ caiet de sarcini\ brevete\ fișe tehnice) - IT&C ( contracte de vânzare - cumpărare \ manuale de utilizare\ ghiduri); - Financiar (contracte de vânzare - cumpărare\ contracte bancare \ situații economice\ rapoarte financiare); - Juridic (contracte de vânzare - cumpărare\ apostile\ caziere\ certificate de naștere\ sentinţe\ legi \ordonanţe\ licitaţii) - Comerciale (prezentări de marketing\ traduceri de articole\ concepere de articole pentru site-uri de blogging\ pliante\ broşuri\ cataloage) - Literare (traduceri de cărți\ teze\ doctorate) Oferim interpretariat pe limba Engleză și limba Spaniolă. Pentru lucrări mai mari de 30 de pagini se oferă discount. Adresa:Cluj-Napoca, Piața Mihai Viteazu, Nr. 31, Apartament 8 (Biroul de traduceri autorizate este situat in același cladire cu biroul notarial Jucan Andries Mariana - Georgiana), lângă Banca Transilvania. https://www.facebook.com/Traduceri-Autorizate-Cluj-Napoca-1386808038029551/?ref=br_rs Biroul de Traduceri Autorizate ofera traduceri pentru limbile: limba engleza, limba spaniolă, limba franceză, limba italiană, limba maghiară, limba germană, limba olandeză, limba rusă, limba cehă, limba slovacă, limba norvegiană, limba daneză, limba finlandeză.

  • Prezentare generala Daca te consideri o persoana comunicativa, sociabila, cu un spirit de convingere si negociere innascut, iar munca de birou ti se pare uneori anosta, atunci locul tau e in echipa Netrom Comunicatii! Ce responsabilitati vei avea: – Vanzarea directa a serviciilor Telekom catre clienti business, companii, parcurgand toti pasii de vanzare de la identificarea potentialilor clienti pana la semnarea contractului; – Mentinerea relatiei cu clientii semnati (din portofoliu), oferirea suportului post-vanzare; – Lucrul cu aplicatiile specifice ale jobului, in special cu programul necesar introducerii contractelor nou semnate; – Realizarea zilnica a rapoartelor de vanzari si trimiterea acestora catre superiorul ierarhic. Descrierea jobului Ca viitor coleg in echipa noastra, ne dorim sa indeplinesti cerintele urmatoare: – sa fii un bun comunicator, sa dai dovada de sociabilitate si persuasiune; – sa fii orientat spre rezultate; sa ai capacitatea de a lucra autonom dar si in cadrul unei echipe – sa ai stabilitate emotionala; – Detinerea unor cunostinte despre vanzarile business to business si experienta prealabila in vanzari, constituie un avantaj; – Sa ai dorinta si rabdarea de a performa intr-un domeniu dinamic. Ce oferim: – Pachet salarial adaptat performantei si evolutiei in job (salariul este compus din parte fixa+comision din vanzari); – Masina de serviciu; – Telefon mobil, laptop; – O continua dezvoltare a abilitatilor personale. Descrierea companiei Vino sa te dezvolti alaturi de noi, deoarece: – Avem o expertiza de peste 10 ani in domeniul IT&C, fiind o firma importanta pentru mediul institutional si de afaceri romanesc, oferind continuu clientilor nostri stabilitatea si satisfactia unor servicii performante si adaptate activitatilor lor; – Suntem o companie stabila. Datorita profesionalismului si parteneriatelor de anduranta cu clientii nostri, am reusit in timp sa dezvoltam portofolii impresionante, care au dus la cresterea companiei atat ca numar de angajati cat si ca cifra de afaceri; – Punem accentul pe performanta. De aceea, am creat conditii de munca moderne cu dotari tehnice si logistice fara compromis. Mediul de lucru este exigent deoarece suntem orientati catre calitatea proceselor, dar in egala masura antrenant si cu nenumarate provocari care stimuleaza creativitatea si initiativa individuala sau de grup; – Punem accentul pe angajati. Atunci când angajaţii sunt fericiti, sunt loiali si implicati. Au energie, vitalitate si sens. Sunt performanti si saritori. Se dezvolta si prospera odata cu organizatia in care se afla. De aceea, ne straduim impreuna sa cream un mediu placut de lucru, unde ingredientele speciale care nu lipsesc niciodata sunt: colegialitatea si amicitia. Pentru mai multe detalii sunati la 0760786023

  • Suntem o companie britanica de recrutare a fortei de munca cu activitate de peste 6 ani. In UK sunt disponibile pentru cetateni straini, cca. 1 milion de locuri de munca; de ex., in telecomunicatii, cca.5000, in sanatate, cca, 250.000, soferi profesionisti cca. 40.000, in constructii cca.250000( muncitori necalificati, calificati, ingineri). BREXIT-ul nu va afecta cu nimic aceste cifre, ele pur si simplu exista, conform statisticilor oficiale. Acum avem disponibile locuri de munca in domeniul sanatatii- ingrijire batrani si bolnavi, personal medical, medici; de asemenea, cautam soferi profesionisti, muncitori si specialisti in telecomunicatii si constructii, chiar si echipe; conditii eliminatorii: cunoasterea limbii engleze si cazier judiciar curat. Procedura: trimitem cv-ul in UK, vei fi contactat pentru un interviu online, ulterior primesti oferta de la firma britanica angajatoare, daca o accepti, pleci, daca nu, astepti alta oferta. La cerere, asiguram si servicii de acomodare la sosirea in UK( inchiriere masina , cazare , insotitor la sosire, etc), servicii pe care le vei achita la incasarea salariului.

  • Echipa Madd Electronics Group cauta un coleg sau o colega in departamentul distributie din Cluj. Noi ne ocupam cu vanzarea echipamentelor IT refurbished. Administram trei magazine in Cluj, Bucuresti, Iasi si site-ul Daca ai: • Studii minim liceale (diploma de bacalaureat) • Experienta in vanzari si/sau marketing (nu e o conditie obligatorie, dar daca ai experienta, cu siguranta vei avea un avantaj in fata celorlalti candidati) • Abilitati de comunicare • Capacitate de a lua decizii • Aspect fizic placut Noi iti oferim: • Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie aflata in expansiune • Posibilitati de dezvoltare profesionala • Training-uri specializate • Teambuilding-uri • Salariu atractiv + bonuri de masa + bonus din vanzari Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa faina, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail cv@pcmadd.com sau fa-ne o vizita pe Strada Marasesti Nr. 77.

  • Echipa Madd Electronics Group cauta un coleg sau o colega in magazinul din Cluj. Noi ne ocupam cu vanzarea echipamentelor IT refurbished. Administram trei magazine in Cluj, Bucuresti, Iasi si site-ul Daca ai: • Studii minim liceale (diploma de bacalaureat) • Experienta in vanzari si/sau marketing (nu e o conditie obligatorie, dar daca ai experienta, cu siguranta vei avea un avantaj in fata celorlalti candidati) • Abilitati de comunicare • Capacitate de a lua decizii • Aspect fizic placut Noi iti oferim: • Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie aflata in expansiune • Posibilitati de dezvoltare profesionala • Training-uri specializate • Teambuilding-uri • Salariu atractiv + bonuri de masa + bonus din vanzari Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa faina, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail cv@pcmadd.com sau fa-ne o vizita pe Strada Marasesti Nr. 77.

  • Societatea noastra isi mareste echipa: cautam colegi pentru postul de ELECTRICIAN AUTORIZAT Ce asteptari avem de la tine: - certificat ANRE - experienta in domeniu - capacitate de adaptare munca in echipa Ce oferim: - pachet salarial atractiv intre 1800 si 3500 lei net - diurna in cazul deplasarilor - cazare - transport

  • Salveaza cautarea