Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software Cluj

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • În perioada 6 Februarie 2019 - 6 Martie 2019, oferim 10% reducere, pentru orice traducere în engleză și spaniolă.Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la numărul: 0751 169 260. Avem o gama larga de specializari in domeniile: - Acte (certificate de înmatriculare\ certificate de naștere\ declarații \ diplome \ foi matricole\ procuri \ acte de stare civilă\ scrisori medicale) - Tehnice (contracte\ manuale tehnice\ caiet de sarcini\ brevete\ fișe tehnice) - IT&C ( contracte de vânzare - cumpărare \ manuale de utilizare\ ghiduri); - Financiar (contracte de vânzare - cumpărare\ contracte bancare \ situații economice\ rapoarte financiare); - Juridic (contracte de vânzare - cumpărare\ apostile\ caziere\ certificate de naștere\ sentinţe\ legi \ordonanţe\ licitaţii) - Comerciale (prezentări de marketing\ traduceri de articole\ concepere de articole pentru site-uri de blogging\ pliante\ broşuri\ cataloage) - Literare (traduceri de cărți\ teze\ doctorate) Oferim interpretariat pe limba Engleză și limba Spaniolă. Pentru lucrări mai mari de 30 de pagini se oferă discount. Adresa:Cluj-Napoca, Piața Mihai Viteazu, Nr. 31, Apartament 8 (Biroul de traduceri autorizate este situat in același cladire cu biroul notarial Jucan Andries Mariana - Georgiana), lângă Banca Transilvania. https://www.facebook.com/Traduceri-Autorizate-Cluj-Napoca-1386808038029551/?ref=br_rs Biroul de Traduceri Autorizate ofera traduceri pentru limbile: limba engleza, limba spaniolă, limba franceză, limba italiană, limba maghiară, limba germană, limba olandeză, limba rusă, limba cehă, limba slovacă, limba norvegiană, limba daneză, limba finlandeză.

  • Cautam persoane cu sau fara experienta pentru post de tehnician telecomunicatii pentru zonele Cluj si Baia Mare Daca ai abilitati tehnice de baza, poti lucra la inaltime si detii permis conducere cat. B te asteptam in echipa noastra. Salar atractiv, diurna, bonus de performanta Daca esti interesat trimite un CV la recrutare@lightconnect.ro sau suna la 0743348085

  • Main responsibilities: • Respond to requests for technical assistance via phone or electronically • Diagnose and resolve technical hardware and software issues • Research questions using available information resources • Advise user on appropriate action • Follow standard help desk procedures • Administer help desk software • Redirect problems to appropriate resource • Identify and escalate situations requiring urgent attention • Track and route problems and requests and document resolutions in knowledge base • Stay current with system information, changes and updates • In order to cover the users working time it might be necessary to work in shifts Requirements: - Minim 1 year work experience in IT support positions - Strong Windows OS and MS Office skills - Customer-oriented skills (ability to listen), sense of service, good interpersonal skills with internal and external customers - Analytical skills (ability to analyze and synthesize), team-player, manages time and workload effectively - Advanced knowledge of German language - IT / Technical University degree or student – would be a plus

  • Main Responsibilities: • Respond to requests for technical assistance via phone or electronically • Diagnose and resolve technical hardware and software issues • Research questions using available information resources • Advise user on appropriate action • Follow standard help desk procedures • Administer help desk software • Redirect problems to appropriate resource • Identify and escalate situations requiring urgent attention • Track and route problems and requests and document resolutions in knowledge base • Stay current with system information, changes and updates • In order to cover the users working time it might be necessary to work in shifts Requirements: - Minim 1 year work experience in IT support positions (nice to have) - Strong Windows OS and MS Office skills - Customer-oriented skills (ability to listen), sense of service, good interpersonal skills with internal and external customers - Analytical skills (ability to analyze and synthesize), team-player, manages time and workload effectively - Advanced knowledge of English and French languages - IT / Technical University degree or student – would be a plus

  • Scopul acestui post este de a asigura execuţia interventiilor de service pentru solutiile tehnice hardware si software din portofoliul companiei POS&HARD DISTRIBUITION -pentru punctul de lucru -Cluj-Napoca Responsabilitati: Realizeaza activitati de instalare/configurare/testare/implementare on site sau remote pentru solutiile tehnice hardware si software. Realizeaza activitati de suport post implementare on site sau remote, pentru solutiile tehnice hardware si software implemntate la clientii companiei. Realizeaza activitati de documentare/procedurare, pentru solutiile tehnice hardware si software implemntate sau in curs de implementare la clientii companiei, in diversele faze de proiect. Realizeaza activitati de training pentru solutiile tehnice hardware si software care se implementeaza la clientii companiei. Relationeaza cu clientii companiei din punct de vedere tehnic, support si consultant tehnica. Cerinte: Abilitati electronice si mecanice excelente. Capacitatea de a lucra singur sau in echipă. Cunostiinte avansate in domeniul calculatoarelor hardware si software . Disponibilitatea de a călători frecvent. Abilități interpersonale. Auto-motivat. Abilități excelente de rezolvare a problemelor. Organizare și proactivitate. Acorda o atenție deosebită detaliilor. Capacitatea de a înțelege nevoile clienților. Experienta in activitati de support tehnic, activitati de service Hardware /Software asociate domeniului IT Experienta in service echipamente de etichetare, feliere, cantarire, ambalare prezinta un avantaj Limba engleza – nivel mediu/avansat Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasari Dispus sa invete, sa fie dinamic, deschis catre nou Va asteptam sa faceti parte din echipa POS&HARD DISTRIBUTION. Asteptam CV-uri la adesa office@poshard.ro sau informatii la telefon 0745 607 365

  • Esti o persoana vorbitoare de limba engleza la nivel avansat?  Noi iti propunem un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Cluj-Napoca. Job-ul presupune oferirea de suport telefonic nativilor englezi si activitati de back-office, cum ar fi: suport prin email, skype, chat. Pentru mai multe informatii ne poti contacta la: adresa de email: daniela.petrovan@salesconsulting.ro sau la numarul de telefon 0799 93 34 90

  • Candidatul ideal Cautam un electronist pasionat, ingenios, organizat, responsabil si capabil sa munceasca cu placere alaturi de o echipa tanara si cu renume national. Uite cum ne asteptam noi sa fi: - de gasca. Nu ne plac oamenii inchisi in ei, vrem sa relationam cu tine si sa ne simtim bine impreuna - dispus sa inveti. Ne-ar placea sa le sti pe toate, dar nu prea ne place sa ne-o amintesti mereu. Si noi mai stim cate ceva si am dori sa te invatam unele lucruri. - ingenios. Clientii nostri au solicitari ciudate care nu au solutii standardizate. Ne trebuie un coleg inventiv si nonconformist in gasirea de solutii. - organizat. Nu iti vom da un sef direct sa stea cu gura pe tine si sa-ti spuna mereu ce sa faci. Va trebui sa te organizezi singur. Si in acelasi timp sa fi eficient. - muncitor. Ne-am dori sa iti placa munca, la propriu. Asa ne vom simti valorosi in preajma ta, iar firma va creste constant. - responsabil. Vei gresi. Chiar si tu. Fi sigur de asta. Ne-ar place insa sa se intample rar, iar cand se intampla sa iti asumi integral responsabilitatea care iti apartine. Descrierea jobului Daca vei ajunge sa ne fi coleg, vei avea urmatoarele responsabilitati: - diagnoza primara si avansata a laptop-urilor, telefoanelor, tabletelor si altor echipamente electronice sosite in service - reparatii electronice la nivel de microcomponente pe placile de baza - depanare software si testare echipamente reparate Evident, vei avea si avantaje multiple. Iata ce iti oferim daca ajungi sa fi colegul nostru: - integrarea intr-o echipa in care vei munci de placere - un program flexibil si interesant: 8 ore pe zi intre 09-18, 5 zile pe saptamana, S-D liber, vinerea zi scurta (pana la ora 16) - placerea de a lucra intr-o echipa de elita, care da tonul in domeniu si ofera suport si servicii de training pentru firmele similare din intreaga tara - un pachet financiar corect, bazat pe realizarile tale si pe aportul pe care il aduci in profitul firmei Descrierea companiei Te lasam pe tine sa afli despre noi ceea ce te intereseaza. Ne gasesti pe qube-ds Daca te regasesti in descrierea si aspiratiile din acest anunt, te invitam sa aplici.

  • Angajez reprezentant vanzari Door to Door. Salariu format din parte fixa + comision din vanzari + bonusuri de realizare. Relatii la tel.

  • Candidatul ideal Sales representative - absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice - cunoştinţe temeinice in domeniul IT - talent de intreprinzator cu experineta in vanzari - abilitatea de a impresiona potentialii clienti - spirit de automotivare continua - initiativa - bune abilitati de comunicare si relationare - inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei - foarte bune calitati de organizare a timpului - fluent in lb.engleza - carnet de conducere Descrierea jobului -preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent -vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente) -calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale -dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare -deplasari la clienti -key account management si dobandirea de clienti noi Oferta noastra -training pentru noi-angajati si program de cursuri pentru dezvoltarea continua -oportunitatea de a lucra independent si de a va asuma un nivel de responsabilitate ridicat -va sustinem dezvoltarea carierei in vanzari -venit foarte atractiv insotit de premii si beneficii

  • Studii: - absolvent facultate de profil IT (constituie un avantaj, dar nu este necesar) Cerinte: - experienta in dezvoltarea magazinelor online pe platform Magento 2 constituie un avantaj; - experienta de lucru in domeniul IT nu este necesara, dar constituie un avantaj; - capacitate de autodezvoltare si invatare; - gandire organizata; - capacitate de comunicare, intelegere si aplicare a sarcinilor; - atentie la detalii; - respectarea deadline-urilor; - disponibilitate full-time; - cunostinte minime PHP, Jscript, MySQL, HTML, CSS; - experienta in lucrul cu CMS-uri - experienta in lucrul cu platforme de comert electronic (nivel mediu – avansat: Magento 2); - reprezinta un avantaj cunostintele minime de utilizare Photoshop sau un alt software de grafica; - seriozitate; - punctualitate; - angajament pe termen lung. Responsabilitati: - dezvoltare magazine online pe platforma Magento 2, Wordpress, site-uri de prezentare; - mentenanta si administrare proiecte deja existente; Colegii tai vor de la tine: - sa ai atitudine pozitiva; - sa ai spirit de echipa; - sa ai simtul umorului; - sa fii determinat, perseverant, responsabil si cu bun simt. Oferta: - mediu de lucru placut; - salariu atractiv.

  • Responsibilities: • Responding to requests for technical assistance via phone or electronically • Diagnosing and resolve technical hardware and software issues • Researching questions using available information resources • Advising users for appropriate action • Following standard help desk procedures • Being involved to administer help desk software • Redirecting problems to appropriate resource • Identify and escalate situations requiring urgent attention • Track and route problems and requests and document resolutions in knowledge base • Staying updated with current system information and changes Requirements: • Work experience in IT support positions would be a plus • Strong Windows OS and MS Office skills • Customer-oriented skills (ability to listen), sense of service, good interpersonal skills with internal and external customers • Analytical skills (ability to analyze and synthesize), team-player, manages time and workload effectively • Advanced knowledge of German and English languages • IT / Technical University degree or student – would be a plus *All applicants will be saved in our internal databases. Only eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!

  • Responsibilities: • Responding to requests for technical assistance via phone or electronically • Diagnosing and resolve technical hardware and software issues • Researching questions using available information resources • Advising users for appropriate action • Following standard help desk procedures • Being involved to administer help desk software • Redirecting problems to appropriate resource • Identify and escalate situations requiring urgent attention • Track and route problems and requests and document resolutions in knowledge base • Staying updated with current system information and changes Requirements: • Work experience in IT support positions would be a plus • Strong Windows OS and MS Office skills • Customer-oriented skills (ability to listen), sense of service, good interpersonal skills with internal and external customers • Analytical skills (ability to analyze and synthesize), team-player, manages time and workload effectively • Advanced knowledge of German and English languages • IT / Technical University degree or student – would be a plus *All applicants will be saved in our internal databases. Only eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!

  • Responsibilities: • Responding to requests for technical assistance via phone or electronically • Diagnosing and resolve technical hardware and software issues • Researching questions using available information resources • Advising users for appropriate action • Following standard help desk procedures • Being involved to administer help desk software • Redirecting problems to appropriate resource • Identify and escalate situations requiring urgent attention • Track and route problems and requests and document resolutions in knowledge base • Staying updated with current system information and changes Requirements: • Work experience in IT support positions would be a plus • Strong Windows OS and MS Office skills • Customer-oriented skills (ability to listen), sense of service, good interpersonal skills with internal and external customers • Analytical skills (ability to analyze and synthesize), team-player, manages time and workload effectively • Advanced knowledge of English and French languages • IT / Technical University degree or student – would be a plus *All applicants will be saved in our internal databases. Only eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!

  • <p> <b>Cerinte:</b><br> - Sudii superioare in domeniu IT;<br> - Experienta anterioara relevanta;<br> - Cunostinte de hardware si software;<br> - Cunostinte legate de configurarea si intretinerea retelelor de calculatoare;<br> - Cunostinte avansate de limba engleza;<br> - Gandire analitica si capacitate de sinteza, atentie la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor;<br> - Punctual, ordonat, seriozitate si implicare;<br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b><br> - Asigura implementarea aplicatiilor software din portofoliul companiei;<br> - Instaleaza si configureaza aplicatiile;<br> - Asigura instruirea utilizatorilor in exploatarea aplicatiilor;<br> - Asigura suport post-implementare in exploatarea aplicatiilor;<br> - Actualizeaza aplicatiile, rezolva cererile formulate de utilizatori referitoare la utilizarea si functionarea aplicatiilor;<br> - Asigurarea suportului tehnic pentru angajatii companiei;<br> - Investigarea problemelor de retea;<br> - Monitorizarea retelei.<br> </p> <b>Ce iti putem oferi?</b><br> -Un pachet salarial atractiv;<br> -Un mediu propice pentru dezvoltarea personala;<br> -Lucru intr-o echipa tanara si motivata;<br> </p> Daca iti doresti sa utilizezi toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult, te invitam sa aplici pentru acest job pe adresa carlapopescu.hr@gmail.com, specificand in mesaj postul pe care aplici si noi te contactam.

  • <p> Esti o persoana care are cunostinte de gestiune a bazelor de date de tip MySql, Java Script, jQuery, HTML, CSS, cunostinte solide OOP folosind PHP? Cunosti limba engleza la nivel avansat si ai experienta in acest domeniu de minim 2 ani intr-o companie? (pentru Middle/Senior Level) De asemenea detii experienta in dezvoltarea modulelor preferabil SugarCRM, SuiteCRM? </p> <br> <p> Noi cautam pentru clientul nostru Middle/Senior PHP Developer care sa dezvolte proiecte bazate pe PHP si care este dispus la o colaborare full-time, part-time sau avand posibilitatea de a incheia un contract de colaborare de tip freelancer. </p> <br> <p> <b>Ce abilitati trebuie sa detina candidatul nostru? </b> <br> - Abilitati de comunicare. <br> - Persoana organizata si rezistenta la stres.<br> - Deschidere spre invatare si capacitatea de a invata rapid lucruri noi atat in echipa cat si individual.<br> - Auto-motivare si proactivitate.<br> - Capacitatea de a gasi solutii la probleme aparute.<br> - Gandire “object oriented”.<br> </p> <p> <b>Care sunt atributiile tale la locul de munca? </b> <br> - Crearea si implementarea de module aditionale in proiecte de tip Open Source. <br> - Dezvoltarea de module functionale pentru aplicatiile si site-urile web existente.<br> - Crearea si mentenanta site-urilor si a bazelor de date.<br> - Dezvolta, implementeaza si intretine aplicatii PHP conform specificatiilor, la standardele de calitate si de performanta impuse de conducerea companiei.<br> - Furnizeaza solutii eficiente la problemele de programare, respectand in acelasi timp termenele de livrare stabilite.<br> </p> <p> <b>Vino alaturi de noi! Vei avea ca si beneficii: </b> <br> -Posibilitatea de munca intr-un mediu placut<br> -Pachet salarial motivant<br> - Oportunitatea de a-ti pune in practica propiile idei<br> </p>

  • Documentum Functional #Project Leader Role: Project #Manager Location: Wavre, #Belgium The person will manage documents management projects, with an important role as business analysis in contact with the business users. He will also lead the project – in a regulatory pharmaceutical context: manage the planning, do the coordination with all the needed stakeholders -in particular with the development, and manage the coming issues. He will also participate to the testing activities. Primary Tasks & Responsibilities Manage the project: o Write the project charter in agreement with the business responsible, o Manage the planning, dependencies and coming issues: be in contact with all the needed stakeholders (including the IT technical teams) to ensure good progress of the project. Conduct escalation when appropriate, o Do the reporting of the project to the IT hierarchy. Gather users requirement with the business users, and define solutions in relation with the development team: write functional specifications Do the informal testing of the application, and write the tests script that will be formally executed Write the qualification documentation needed by the regulatory environment, in coordination with the Risk & Compliance department Experience, Knowledge & Soft Skill Requirements Required Experience & Knowledge Ability to express and write fluently in English; French is a plus. Knowledge of a regulatory / pharmaceutical environment is a real added value. Good skills in project management, with experience as IT project leader Knowledge in IT Documents Management analysis with experience in this area. Soft skills: Good team player and communication skills are important in this role.

  • Angajam coleg/a pe postul de programator web pentru a creea siteuri la comanda. Absolvent al uneia dintre facultatile de inginerie, informatica sau contabilitate dupa anul 2012. CV-urile se depun aici sau pe adresa de email contabilitate.alex#yahoo.com, alaturi de un portofoliu(daca exista). Pentru mai multe detalii va rog lasati mesaj privat.

  • SC COMPLET SECURITY SRL angajeaza tehnicieni sau ingineri pentru instalarea si intretinerea Sistemelor de Securitate... Tip job : full time Salar Oferit : 500-800 Euro

  • Echipa Madd Electronics Group cauta un coleg sau o colega in departamentul distributie din Cluj. Noi ne ocupam cu vanzarea echipamentelor IT refurbished. Administram trei magazine in Cluj, Bucuresti, Iasi si site-ul Daca ai: • Studii minim liceale (diploma de bacalaureat) • Experienta in vanzari si/sau marketing (nu e o conditie obligatorie, dar daca ai experienta, cu siguranta vei avea un avantaj in fata celorlalti candidati) • Abilitati de comunicare • Capacitate de a lua decizii • Aspect fizic placut Noi iti oferim: • Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie aflata in expansiune • Posibilitati de dezvoltare profesionala • Training-uri specializate • Teambuilding-uri • Salariu atractiv + bonuri de masa + bonus din vanzari Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa faina, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail cv@pcmadd.com sau fa-ne o vizita pe Strada Marasesti Nr. 77.

  • SC Elektroweigl SRL Cluj-Napoca Cerinte : Abilitati foarte bune de comunicare, relationare si de lucru in echipa. Cunostinte privind realizarea retelelor de cablare structurata sau instalatii electrice. Responsabilitati : Cablare si instalare retele curenti slabi si electrice. Realizarea de retele voce date, supraveghere, acces.

  • Salveaza cautarea