Anunțuri
Locuri de munca Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal curățenie Cluj, se lucrează 8H, Oferim: Salariu atractiv bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0751 050 399
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana serioasa si harnica, care sa-si doreasca sa munceasca la mine pe termen lung. Caut o persoana loiala si devotata. Caut o persoana credincioasa, care sa-si doreasca sa munceasca in conditii de munca bazata pe percepte morale bine fundamentate. Ofer conditii de munca fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul Luni - Vineri este de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Petrache Poenaru - Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, pe langa CV-ul pe care bineinteles ca il atasati, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca e ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam noi membri pentru echipa noastra! Suntem în căutarea unei persoane pline de viata, care să devină parte din echipa in domeniul intermedierii asigurarilor. Un post ce oferă mediu de lucru modern și dinamic, salariu motivant, beneficii extrasalariale, programe de pregătire și dezvoltare profesională! Poti alege sa lucrezi de acasa sau la birou, part-time sau full time, daca sa o faci ca si PERSOANA FIZICA sau PERSOANA JURIDICA . Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: parteneri cu experienta relevanta gama larga de produsele intermediate informatii. Know How cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) Comision atractiv in functie de performanta seminarii si cursuri gratuite program flexibil: part-time sau full-time posibilitatea de lucru in orice localitate din tara posibilitatea de a avansa in cariera si de a crea una! posibilitatea de a dezvolta o echipa training-uri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online. Daca suna bine si simti ca te regasesti in aceasta descriere atunci lasa un mesaj si iti vom furniza toate detaliile! Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare! #asigurari #recrutare #angajare
-
START! "JOACA"in echipa DESTINE BROKER! DIN ORICE ORAS AL TARI. Alatura-te uneia dintre cele mai puternice echipe din domeniul ASIGURARILOR la nivel national si iti oferim posibilitatea obtinerii unei cariere stabile si de succes. Poate sa fie singurul sau al doilea job pentru dumneavoastra dar, cu siguranta ,va fi o sursa de venit extra. Cerinte minime : diploma de bacalaureat,cunostinte utilizare calculator,perseverent,bune abilitati de comunicare,initiativa. Pentru mai multe detalii despre inscriere si modalitatile de colaborare, mesaj sau la telefon : RADEANU ANA
-
Angajam Asistenta Fizioterapeuta, intr-o clinica de Recuperare Medicala la program full time.Persoana sa aiba cunostinte si de masaj. Obligatoriu diploma de specializare! Pachetul salarial se discuta la interviu. Clinica se afla in sectorul 2, zona Mega Mall!
-
Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv
-
Menajera cu experiență ofer-servicii, de curățenie în Păulești sau Ploiești, plata la sfârșitul programului, 150-200 (depinde de multe detalii).. DOAR 2 ZILE DIN SAPTAMANA,.. EXCLUS JOI...
-
Clinica in Craiova cauta colaborare cu medici pentru diverse specialitati clinice, in contract cu CAS. Program flexibil part time sau full time. Conditii avantajoase de lucru.
-
Disponibil online
JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara
Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038
-
Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:
-
Disponibil online
Influencer, Connecter Marketing
Requirements: - This offer is not for mediocre minds; is for open minds - This is not a classical job; rather is a challenge, a smart simply business opportunity - Also valid for the Romanian diaspora from anywhere, but not only - 1+ years' experience in marketing/selling - Experience in marketing management, web analytics and reporting tools - Head hunters and mind spirit - Good negotiation and communication skills - Focus attention to details - An organized person, able to work according to priorities - Passion and good Knowledge of Social Media platforms - Passion for Nutrition/Sports/Travels/Business/Lifestyle - Good level of English and/or: French, Italian, Spanish, Russian, Chinese, etc. - Recommended CV at: or WhatsApp: Conditions: - Environment of excellence - Support specialized training, inclusive Business Academy Responsibilities: - Create, lead and execute the Digital Affiliate and Influencer Marketing Strategy - Identify and recruit constantly new Affiliates, Influencers, Connectors - Research trends in Affiliate / Influencer management, new channels across the world - Responsibility for digital channels (Facebook, Google, WhatsApp, Zoom) - Manage relationships with Affiliates, Influencers, re-engage inactive partners - Identify and audit Affiliate and Partners, Influencer and their performance - Manage contacts with affiliates, influencers and connectors partners - Responsible for communication insight the team - Manage business, including habits for affiliates/influencers - Work closely with digital marketing team members for quality and consistency - Growth the business through new partnerships
-
Angajez in regim part-time sau locatie de gestiune, persoana cu experienta pentru a face demersurile necesare in obtinerea tuturor autorizatiilor pentru crearea unui loc de campare, situat in Timisu de Jos, la DN si marginit de raul Timis. Locatia are 2000 mp de teren imprejmuit cu gard metalic, dispune de parcare atat la drumul national cat si in interior, apa calda, rece,gaz, grill industrial, aragaz, frigidere, masina de spalat, sala de mese, toalete... Cel mai apropiat vecin este situat la o distanta de 100 m. Mentionez ca locatia dispune si de o sala de 250 mp care se inchiriaza in prezent pentru diferite evenimente private. Dispun de buget pentru orice investitie eligibila pentru locatia respectiva , muncitori pentru pregatirea locului de campare, rapiditate maxima din partea mea. Se asteapta o persoana responsabila si cu experienta pentru a gestiona afacerea. Adresa de pe fb este : CASUTA MAX. Propuneri astept doar in privat (mess sau whatapp- ).
-
Caut organizator de evenimente private! Experienta in domeniu este obligatorie, exclus evenimente cu manele si muzica electronica. Sala are 250 mp este situata la Timisu de Jos, marginita de raul Timis si DN Brasov-Predeal(la 2 km de iesirea din Brasov). Locatia dispune de mese, scaune, grill industrial si gratar pe lemne. Se doreste organizarea in weekend a unor seri de dans cu specific diferit (retro, latino, tango, vals, rock and roll, etc) precum si organizarea de majorate, seminarii, cursuri, petreceri in aer liber. Locatia nu are vecini in jur, locatia dispune de teren 2000 mp cu parcare minim 100 masini si are buget disponibil pentru orice proiect eligibil Plata organizatorului se face procentual dupa fiecare eveniment! Se doreste o persoana serioasa din Brasov, cu carnet de conducere, sa fie implicata in proiectele propuse.FB CASUTA MAX
-
Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri. cerinte: - cunostiinte PC, OFFICE; - permis auto - categ B - Contabilitate primara se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la 1500 ron. Rog CV pe email.
-
pensionar, caut doamna ptr curatenie in Sibiu, part time. Cer si ofer seriozitate maxima !
-
Îmi ofer serviciile pentru îngrijirea unei persoane vârstnice după nevoile acesteia.tel.
-
Caut muncitor priceput pentru lucrare de interior
-
Angajez PART-TIME personal curatenie pentru apartamente in regim hotelier in Suceava. Criterii de angajare: Persoana cu experienta in curatenie, harnica, atenta la detalii. Activitati specifice: Curatenie in toate spatiile apartamentelor; Curatarea si dezinfectarea grupurilor sanitare cu materiale si ustensile specifice; Aprovizionarea bailor cu materialele necesare(hartie igienica, sampon, gel de dus..); Colectarea sacilor de gunoi menajer si depozitarea in locuri special amenajate; Schimbarea lenjeriilor. Oferim: Salariu atractiv Posibilitate de crestere salariala Mediu placut de lucru, cu oameni deschisi si pozitivi Detinerea permisului de conducere categoria B si masina personala constituie avantaj. Toate cheltuielile sunt decontate de companie. Detalii la
-
Angajez patiser in oraul Pucioasa doar persoane f.serioase , program luni -vineri 6.30 -15.30 , doar fete
-
Căutam o colega cu experienta pentru dublu rol: supraveghetor copii doamnă de servici program zilnic 4 ore, la o Gradinita privată in Dumbravita. Alte detalii vă putem oferi telefonic, la Wonder World Academy
-
Consultant financiar asigurari de sanatate,viata si pensii private-Craiova Caut persoane care doresc sa isi dezvolte o cariera si un bussines propriu in vanzari .Poti lucra part time,full time sau remote. Cerinte: -capacitate de organizare si planificare -persoana dinamica -codul RAF reprezinta un avantaj. Oferim: -venit motivant -oportunitatea de a invata,lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii multinationala -program flexibil -traininguri,instruiri periodice,cursuri -atmosfera de lucru placuta
-
Doresc colaborare cu consultant de credite Conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.