Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Persoana licentiata, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Administrez locatii inchiriate in regim hotelier. Tel 0745 031 063

  • Clinica privata angajeaza operator call center

  • Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Salariu: 2000 lei Bucuresti - Tineretului Telefon: 0723106360 Va rugam trimiteti CV la email admynya@yahoo.com

  • cuplu din piatra neamt dorim angajare sau colaborare in vederea ingrijirii unei vile,casa de vacanta etc jobul poate fi si in afara tarii

  • Serviciu extern de prevenire si protectie, caut reprezentati zonali (ptr tara) pentru promovarea si prestarea serviciilor de ssm si psi ( obligatoriu cursuri minime in domeniul ssm, eventual si psi)

  • Pentru clientul nostru, o companie multinationala de bricolaj, recrutam Consilier Logistica in Chitila. Responsabilitati: • Asigura manipularea marfurilor si/sau a materialelor din depozit fara pierderi; • Se asigura ca marfa primita corespunde cu informatiile existente pe documentele de insotire a acesteia; • Numara produsele ce vor intra in stoc; • Respecta conditiile si standardele de depozitare contribuind la aranjarea eficienta a depozitului ; • Se asigura de buna functionare a echipamentelor din dotarea depozitului; • Participa la inventarele periodice; • Sorteaza paletii si aranjeaza marfa in depozit. Cerinte: • Responsabilitate si seriozitate; • Posesia permisului de motostivuitor reprezinta un avantaj; • Capacitate de comunicare si lucru in echipa; • Dinamism si organizare. Beneficii: • Mediu de lucru tanar si dinamic; • Tichete de masa in valoare de 15 RON / tichet; • Prima de progres trimestriala; • Prime de Craciun si Paste; • Prima de vacanta; • Cresteri salariale in functie de performanta; • Abonament medical la o clinica privata; • Planuri de formare adaptate fiecarui angajat pentru atingerea obiectivelor profesionale, dar si personale; • Perspective de dezvoltare profesionala.

  • Descrierea postului Candidatul ideal: - Persoana proactiva si atenta la detalii; - Experienta in gestionare depozit sau in domeniul logisticii; - Cunostintele tehnice si de contabilitate primara constituie un plus; - Bune abilitati de gestionare fizica si organizatorica a produselor; - Seriozitate, corectitudine, comunicativitate, flexibilitate; - Abilitatea de a lucra sub presiune, de respectare a termenelor si de asumare a responsabilitatilor; - Cunostinte PC si carnet de conducere categoria B; - Cazier curat; - Cunoasterea limbii maghiare (obligatoriu) si a limbii engleze (avantaj). Cerinte Responsabilitati: - Participa la realizarea receptionarii si expedierii corecte a marfurilor; - Asigura organizarea rationala a produselor in depozit si verifica in permanenta stocurile; - Verifica, inregistreaza si emite bonuri de consum, comenzi de produse, CMR-uri, avize, etichete sau altele acte solicitate de catre angajator; - Deserveste clientii doar pe baza documentelor emise; - Intocmeste necesarul produselor de comandat de la furnizori; - Anunta conducerea firmei de indata ce constata diferente intre stocul scriptic si cel fizic; - Raspunde de gestiunea marfurilor din depozit, supervizeaza si raspunde de aplicarea procedurilor interne de gestiune; - Participa la inventarul periodic si anual al produselor si intocmeste rapoartele specifice catre managementul companiei; - Este sprijin activ pentru celelalte departamente ale firmei.

  • Cerintele postului: - studii medii, - cunostinte operare PC - MS Office (Word, Excel); - persoana responsabila si organizata, serios, dinamic, orientat catre rezultate; - spirit de observatie, indemanare si rapiditate in desfasurarea sarcinilor; - program de lucru: L-V, 8 ore/zi. Sarcini de indeplinit: - receptioneaza materialele de la furnizori - formeaza remiterile de materiale pentru clienti - formeaza remiterile de materiale pentru Centrele de procesare - intocmeste documentele necesare: bonuri de consum/ avize de insotire marfa Oferta (bonusuri, beneficii): - oferta salariala motivanta, tichete de masa; - conditii legale de munca, salariu lunar garantat, dotare corespunzatoare; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala continua.

  • Sunt in cautarea de persoane cu sau fara experienta in asigurari. E nevoie sa stii ca trebuie sa depui efort inainte de a obtine ceva! Anunt valabil pentru intreaga Romanie! Ce se ofera - platforma pentru emiterea si gestionarea politelor de asigurare, - produse de asigurari viata si non-viata, credite, pensii si despagubiri pentru victimele accidentelor rutiere, - indrumare si webinarii pe diverse teme de interes si actualitate, - venituri functie de implicarea ta si a echipei tale nationale, - recunoasterea rezultatelor tale, - concursuri si premii deosebite. Ce se cere: - persoane cu BAC-ul luat. de preferat cod RAF - integritate - energie - corectitudine - seriozitate - program full sau part-time. Venituri de la 500 euro in sus functie de implicare. Salariu din comision!

  • Sunt in cautarea de persoane cu sau fara experienta in asigurari. E nevoie sa stii ca trebuie sa depui efort inainte de a obtine ceva! Anunt valabil pentru intreaga Romanie! Ce se ofera - platforma pentru emiterea si gestionarea politelor de asigurare, - produse de asigurari viata si non-viata, credite, pensii si despagubiri pentru victimele accidentelor rutiere, - indrumare si webinarii pe diverse teme de interes si actualitate, - venituri functie de implicarea ta si a echipei tale nationale, - recunoasterea rezultatelor tale, - concursuri si premii deosebite. Ce se cere: - persoane cu BAC-ul luat. de preferat cod RAF - integritate - energie - corectitudine - seriozitate - program full sau part-time. Venituri de la 500 euro in sus functie de implicare. Salariu din comision!

  • Sunt in cautarea de persoane cu sau fara experienta in asigurari. E nevoie sa stii ca trebuie sa depui efort inainte de a obtine ceva! Anunt valabil pentru intreaga Romanie! Ce se ofera - platforma pentru emiterea si gestionarea politelor de asigurare, - produse de asigurari viata si non-viata, credite, pensii si despagubiri pentru victimele accidentelor rutiere, - indrumare si webinarii pe diverse teme de interes si actualitate, - venituri functie de implicarea ta si a echipei tale nationale, - recunoasterea rezultatelor tale, - concursuri si premii deosebite. Ce se cere: - persoane cu BAC-ul luat. de preferat cod RAF - integritate - energie - corectitudine - seriozitate - program full sau part-time. Venituri de la 500 euro in sus functie de implicare. Salariu din comision!

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii suplimentare 0749800762

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie.

  • Descriere Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii suplimentare 0749800762

  • Cursul incepe pe 28.01. Nu rata, locuri limitate! Reducere de 50% pentru cei care lucreaza in dmeniu si platesc integral la semnarea contractului!

  • Descrierea postului - Participa la realizarea receptionarii marfurilor si inregistrarii documentelor primare de contabilitate si asigura verificarea acestora; - Asigura organizarea rationala a produselor in depozit; - Deserveste clientii pe baza documentelor intocmite de colegii de la vanzari si contabilitate: comenzi de vanzare, avize de insotire sau facturi; - Participa la inventarul anual si periodic al produselor; - Intocmeste necesarul produselor de comandat de la furnizori si transmite comenzile de aprovizionare; - Transmite documentele specifice atat in interiorul firmei cat si in exteriorul acesteia. Cerinte Candidatul ideal: - Persoana ambitioasa si atenta la detalii; - Studii medii efectuate in domeniul economic; alte studii tehnice constituie un plus; - Bune abilitati de comunicare si de calcul; - Cunoasterea limbii maghiare la nivel avansat (criteriu eliminatoriu); engleza constituie un avantaj; - Carnet de conducere - categoria B; - Cazier curat; - Seriozitate, spirit de echipa, comunicativitate, flexibilitate; - Abilitatea de a lucra sub presiune si respectarea termenelor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Salariu atractiv, care se discuta la interviu; - Bonuri de masa; - Telefon si calculator de serviciu; - Masina pentru deplasarile in interes de serviciu; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti, tanara si dinamica; Descrierea companiei: Compania DTN GROUP COMMERCE comercializeaza pe piata romaneasca echipamente frigorifice si de climatizare, fiind parte a DTN GROUP, cu filiale si in Slovacia, Ungaria si Austria. In Romania dorim sa ne extindem echipa cu persoane potrivite pentru gestionarea produselor HVAC aflate in portofoliul nostru. Bizoo.ro foloseste cookies pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii

  • studenta, tanara, eleva, aspect fizic placut, motivata, colaborare de lunga durata, plata la zi, 2-3 ore sapt. Foto CV pe mail, imediat.

  • Angajam fete, 18-30 ani cu aspect fizic placut si atitudine pozitiva pentru functia de operator Call-Center. Acest post implica conversații online cu scop de informare a potențialilor clienți. Cerinte : - Studii medii sau superioare ; - Abilități de comunicare și relaționare ; - Seriozitate, entuziasm și atitudine pozitivă ; - Aptitudine de invatare rapida ; - Capacitate de concentrare ; Posibilitatea de lucru poate fi part time cat si full time. pentru mai multe detalii si programari la interviu lasati un nr de telefon si adresa de facebook si veti fi cintactata in cel mai scurt timp.

  • Oferim curatenie la asociatii de proprietari(scari de bloc) cu decont legal, asiguram dezinfectie prin pulverizare a spatiului comun inclusiv manere usi, covorase, intrerupatoare, cutii postale, interfon, usi acces de 2 ori/saptamana. Nu fac angajari! Tel 0735443862

  • Angajam - persoana apt fizic cu abilitati la activitatile de gradinarit si alte activitati conexe in gospodarie. Obligatoriu permis de conducere. - personal curatenie in 2 schimburi 0724 089 475

  • Salveaza cautarea