Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 16

    SC Europack Media SRL - fabrica servetele umede, Constanta. Angajam Responsabil Activitati Administrative: Cerinte: - Atentie distributiva; - Atentie la detalii; - Cunostinte operare calculator - Microsoft Office (Word, XLS); - Persoana comunicativa; - Permis de conducere categoria B Persoana responsabila de obtinerea de acte, avize, documente necesare deschiderii unui sediu. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa: Contact Tel:

  • 17

    ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • METALCO EXPERT SRL -angajeaza 1 post functionar administrativ COD C.O.R 411001.Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel: .

  • 1

    Cautam secretara pt oficiul firmei,cunostinte calculator,facturare,evidenta actelor si promovare online,se cere maxim de decenta si profesionalism,daca stii ca poti face acestea suna-ne la

  • Experienta in domeniul bancar, asigurari si administrativ, atitudine proactiva, excelente abilitati de comunicare si organizare,engleza-mediu,responsabila, serioasa - doresc angajare intr-o companie care sa-mi ofere un cadru de munca cu noi provocari profesionale. Dintre abilitatile dobandite si activitatile desfasurate pot enumera: Elaborare si redactare documente, situatii si rapoarte; Planificare si organizare activitati de birou; Preluare, inregistrare si distribuire documente Redactare corespondenta si managementul documentelor elaborate si primite scanare, copiere, indosariere si arhivare documente preluare apeluri telefonice pregatire sedinte si elaborare minute/ hotarari elaborare proceduri de sistem/operationale colaborare profesionista cu compartimentele unitatii abilitati in utilizarea calculatorului , pachetul Office (Worl, Excel, Outlook), etc Ofer detalii la telefon sau e-mail.

  • MRB ELECTRIC TE VREA IN ECHIPA! MANAGER DE PROIECT Candidatul ideal Studii superioare (electronica, mecanica); Experienta in productie ; Preferabil cunostiinte in domeniul productiei a componentelor electronice; Experienta in managementul proiectelor si coordonarea echipelor constituie un avantaj. Limba Engleza - nivel mediu Descrierea postului Responsabil pentru activitati de implementare a noilor proiecte in productie. Toate activitatile sunt facute in stransa colaborare cu echipele de dezvoltare, calitate si inginerie; Dezvoltarea si optimizarea planurilor de proiect pentru produsele noi si cele existente; Planificarea si comandarea echipamentelor de productie in colaborare cu departamentele de inginerie si achzitii; Realizarea documentatiei proiectului (ex: instructiuni de lucru, palnificare SAP); Pregatirea ariei de productie pentru instalarea noilor linii; Urmarirea proiectului pe parcursul ciclului de viata a produsului.

  • 2

    Cerinte: - Experienta in activitatea de suport clienti minim 1 an; - Excelente abilitati de comunicare prin telefon/email si de solutionare a problemelor clientilor in timp real; - Capacitate de organizare a activitatii individuale; - Cunoastere microsoft office (excel, word - nivel mediu); - Cunostinte limba engleza nivel mediu; - Persoana ambitioasa si pozitiva; Responsabilitati: -Comunicare eficienta cu clientii prin telefon/email; -Contributie la cresterea satisfactiei clientilor; -Feedback oferit clientilor la problemele sesizate de catre acestia. Beneficii: - Salariu motivant; - Atmosfera prietenoasa, echipa tanara ambițioasa și pozitiva; - Sansa de a deveni un profesionist in domeniul comunicarii; - Perspectiva dezvoltarii profesionale intr-o companie in expansiune.

  • Firma Tipo-Metalic Rack angajează Arhivist cu calificare și experienta în domeniul arhivistic, salariu atractiv, contract de munca pe perioada nedeterminata pentru București. Detalii lan

  • 2

    Firma Tipo-Metalic Rack, angajează arhivari autorizati cu contract de munca în condiții avantajoase pentru orașul Timișoara. Va rog sa ne contactați la numărul de telefon .

  • Angajam asistent social licentiat, cunoscator al programelor de operare Microsoft (Word/Excel). Cautam o persoana de inalta tinuta morala, conduita etica, organizata, ordonata, punctuala, proactiva, analitica, empatica, politicoasa si cu bune abilitati de comunicare.

  • 43

    Angajam secretara abilitati de comunicare.Trimiteti cv la mail

  • Firma de constructii angajează secretara.Cerințe:cunoștințe de contabilitate primara,buna cunoaștere a Office Microsoft,inteligenta,organizare.Trimiteti CV pe edificepavaje@gmail.com

  • 2

    ngajez secretara personala, cu aspect fizic placut, varsta cuprinsa intre 20-35 de ani. Motivata, open mind, disponibila

  • in general munca de birou diplomata in anul 2020 in administratie si gestiune in atentia clientului vorbesc 4 limbi straine.

  • 3

    Experienta minim 1 an Lucram si part time sau de acasă. Dispecerat comenzi intern. Pt acasă : 8h/zi Salariu 1000 +10% procent din profit sau salariu 1500 + 5% procent Pt part time birou/acasa: 4h/zi Salariu 500+10% procent sau 750 + 5%

  • 7

    Firma cu activitate in USA and Canada cauta assistant manager. Descriere: Persoana cu abilitati de organizare si relationare Descrierea jobului - Raspunde la e-mail-uri si telefoane - Corespondenta (primire, transmitere, redirectionare) - Alte activitati administrative si de secretariat Cerintele jobului: - Studii medii, cunoastere pachet MS OFFICE. - Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului, cu initiativa si motivata.

  • 6

    Daca esti o persoana organizata, serioasa la noi gasesti locul de munca ideal. Iti oferim un mediu de lucru placut si salar motivant.

  • 44

    Cautam o perosoana amabila, serioasa, calma care sa lucreze in compania noastra, pentru biroul nostru din Romania Studii medii, minim liceu! Nu este necesara experienta! Bonus la angajare! Fara cazier judiciar! Program 2, 3 zile pe saptamana Telefon

  • 1

    Responsabilitati administrative si de secretariat: Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, traducerea si redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; Se ocupa de colectarea informatiilor de la angajati si transmiterea catre conducere si relationare cu partenerii societatii la indicatiile managementului; Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei (intocmirea si trimiterea catre persoanele participante a ordinii de zi a sedintelor, intocmirea proceselor verbale ale sedintelor, redactarea si trimiterea procedurilor si a regulilor interne in conformitate cu normele interne ale companiei); Coordoneaza activitatea de protocol (primirea si indrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele si evenimentele de protocol organizate de companie, etc); Coordoneaza activitatea de deplasare a personalului companiei (se ocupa de rezervari cazare, intocmirea documentatiei necesare pentru deplasari, procurare de bilete, etc); Realizeaza evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de PSI si protectia muncii la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de recrutare, selectie si integrare a personalului (anunturi de recrutare, preselectie candidati, organizarea interviurilor de selectie, organizarea activitatii de intocmire a dosarului de angajare si a actelor necesare pentru incheierea contractelor de munca); Coordoneaza activitatea de evidenta a personalului (condica de prezenta, foi colective de prezenta, ordine de deplasare, certificate medicale, cereri de concediu, programari de concedii, urmareste ca fiecare dosar de personal sa fie complet si corect intocmit); Responsabilitati de evidenta contabila: Pregateste si verifica corectitudinea documentele contabile si realizeaza inregistrarea acestora in programul de contabilitate sub indrumarea departamentului de contabilitate; Verifica corectitudinea documentelor contabile primare primite de la terti si le centralizeaza; Organizeaza si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii

  • 7

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Salveaza cautarea