Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 7

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • 1

    Firma care desfasoara activitatea in domeniu de ride sharing / service auto, angajeaza pentru punctul de lucru din sectorul 4: - secretara / contabilitate primara full-time, program Luni Vineri intre orele 9:00 -17:00, salariu incepand de la 2000 lei, permis categoria B si cunostinte in programul de contabilitate Saga reprezinta un avantaj si se adauga la salariu. - mecanic auto cu experienta full-time, program Luni Vineri intre orele 9:00 -17:00, salariu de la 2500 la 6000 lei plus bonusuri, permis categoria B reprezinta un avantaj. - sofer cat B, pentru Uber, Bolt, Free Now, cu atestat valabil. Pentru mai multe informatii trimiteti un cv la adresa de email , sau sunati la numarul de telefon . Pentru persoanele din provincie asiguram cazare.

  • 5

    Sc Composite Industries SRL ,angajeaza controlor calitate . Salariul de incadrare incepe de la 2500 lei si poate ajunge pana la 3000 lei. Cerinte: - operare PC -limba italiana scris, vorbit -experientă pe un post similar minim 2 ani. Beneficii oferite de firma noastra: -bonuri de masa de 15 lei; -prime de productie; -decontarea integrala a transportului pentru persoanele din afara localitatii. Pentru mai multe detalii va asteptam la sediul firmei ,dar si la numarul de telefon

  • 53

    Angajam asistent medical cămin de batrani,condiții atractive

  • 6

    Societate comerciala din Timisoara, cautam o doamna pentru functia de operator gestiune. Cerinte: -varsta minima 35 de ani -cunostinte de operare al programului Microsoft Office Va invitam sa ne trimiteti CV-urile in mesaj la acest anunt. Persoanele selectionate vor fi contactate.

  • Firma de construcții angajeaza asistent manager personal. Cerințe :tanara cu aspect fizic placut, cu sau fara experienta. Se ofera salarizare actractiva si bonusurii. Cv u si poza la adresa de mail.

  • Candidatul ideal - exprimare fluenta si corecta scris/vorbit - cunoștințe bune operare PC: EXCEL, WORD, navigare internet pentru documentare - limba engleză scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - meticulozitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - experienta anterioara - constituie avantaj - permisul de conducere cat. B - constituie avantaj - studiile superioare - constituie avantaj. Descrierea jobului - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - redactarea minutelor sedintelor - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail - actualizarea bazelor de date - rezervări - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management

  • 16

    Cautam urgent barbati si femei pana in 35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1500 lei.plus bonusuri saptamanale.Relatii la elefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • Administrator condominiu cu atestat si SRL. Servicii complete de administrare financiara / contabila si tehnica condominii și platformă online pentru locatari. Platforma pune la dispoziție avizier online, plata cu cardul a întreținerii, istoric al plăților, transparență la calculul cotei de întreținere, și notificări email. Poți actualiza indexul apometrului de apartament, poti viziona lista de plată, explicațiile întreținerii și alte informații utile de oriunde, plata online a întreținerii. Îți trebuie doar o conexiune la Internet. Administrare tehnica: Oferim servicii de întreținere și mici reparații. Vom căuta cele mai bune oferte pentru asociația de proprietari, în cazul lucrărilor care necesită personal calificat. Mai multe detalii la nr. de telefon

  • 17

    Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 17

    Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • 15

    Angajam secretara, de preferat studenta . Program flexibil Conditii de munca excelente . . Salariu la nivel European !!Cunostinte engleza ,pc . 0771402410.

  • 2

    Angajam 2 fete pe postul de asistent vanzari la depozit materiale textile din loc. Afumati. Jud. Ilfov. Rugam seriozitate, ambitie si tinuta prezentabila. Rugam CV la email info

  • 9

    Dorite la Secretar care vorbeste italiana si romana pentru companie import-export. Cercasi una segretaria che parli italiano e rumeno per una societ di import-export. Lavoro part-time. Si richiede la massima seriet . Stipendio da trattare sul luogo.

  • 23

    job pentru secretariat, in domeniu de productie. cerinte : diploma de bacalaureat, program L-V. salariu net 2400 ron, bucuresti sector 4.

  • 4

    CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA, PENTRU PERIOADA NEDETERMINATA CERINTE POST SECRETARA: EXPERIENTA  IN POST  SIMILAR, MINIM 1 AN.   SALARIUL LUNAR NET (in mana): 1600 LEI  TICHETE DE MASA: 15 LEI  / ZI LUCRATOARE ZILE CONCEDIU DE ODIHNA:  20 PROGRAM DE LUCRU: LUNI - VINERI  08.30 - 16.30 SELECTIE CV - E-MAIL:   

  • 2

    Firma de consultanta in domeniul constructiilor este in cautarea unui candidat cu experienta administrativa si capacitati bune de relationare cu clientii si partenerii companiei, pentru ocuparea postului de Asistent Director General (m/f) Cerințe: Studii medii sau superioare Cunostinte bune operare PC Notiuni de contabilitate primara Folosirea corecta a limbii romane (scris si vorbit), limba engleza reprezinta un avantaj Abilitai excelente de comunicare Abilitati de planificare si organizare Permis de conducere catg. B Condiții: Program de lucru flexibil, Full sau Part time , L-V, intre 08.00 - 16.00 Responsabilități: Sortarea si inregistrarea corespondetei Mentinerea unui contact permanent cu clientii Efectuarea tutror demersurilor necesare in cazul calatoriilor in scop business ale angajatilor/partenerilor firmei Intampinarea clientilor in firma si insotirea acestora la departamentul potrivit Asumarea raspunderii fata de corectitudinea si promptitudinea furnizarii informatiilor

  • 1

    Cercasi segretaria con esperienza lavorativa in contabilit , si richiede linqua parlata e scritto italiano, e inglese ,disponibile immediatamente si richiede et minima 30, disponibile a viaggiare anche in Europa ,per info email, Candidatura per solo donne Massima seriet e disponibilit

  • 32

    Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • Salveaza cautarea