Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    Angajam pentru postul Asistent personal Manager, fata tanara, aspect fizic placut. Fara obligatii,posibilitate de plecat in weekend. Experienta nu este necesara. Salariul se discuta la interviu.

  • 1

    Trattoria Soleto angajeaza persoana dinamica pentru contabilitate primara/secretariat. Cerinte: cunostinte foarte bune de Microsoft Office ( in special Word si Excel) Atributii: -inregistreaza intrarile zilnice ale restaurantului intocmind registrul de casa; - inregistreaza si mentine evidenta documentelor aferente activitatii firmei; -inregistreaza si mentine evidenta in gestiunea restaurantului

  • Nelu Trans - Firma de transport persoane Austria si Germania cauta sa angajeze dispecer auto. Candidatul ideal: - Persoană dinamică - Comunicativă; - Bun negociator; - Proactiv, analitic; - Prioritizează sarcinile și le duce la bun sfârșit; - Bune abilități de rezolvare a problemelor și în a lua decizii; - Cunoaște și utilizează pachetului Microsoft Office - nivel începător sau mediu; - Posedă cuno tin e avansate de limbă engleză (scris/vorbit). Cuno in ele de limbă germana constituie un avantaj, precum i experien a în domeniu. Pentru mai multe detalii :

  • 9

    Societate consulting -licitatii, angajeaza secretara fara experiental de preferat studenta ,salariu deosebit de motivant.. Tel 0771402410

  • Candidatul ideal - Studii superioare - Capacitatea de analiza si sinteza a unui volum mare de informatii - Capacitatea de autoorganizare si punctualitate - Echilibru emotional - Discernamant si capacitate de a rezolva problemele - Cunostinte Word, Excel obligatoriu; - Abilitati foarte bune de redactare si tehnoredactare; - Foarte buna cunoastere a programelor de operare pe calculator; - Putere de concentrare . - Notiuni de contabilitate primara: facturi, op-uri, extrase, borderouri - constituie avantaj - Cunoasterea platformelor de internet banking constituie avantaj. - Abilități de comunicare (scris, verbal), proactivitate, spirit de echipă; - Cunoasterea buna a limbii engleze (scris, citit); - Atentie distributiva pentru rezolvarea mai multor sarcini simultan; - CV-ul trebuie sa contina poza candidatului. Descrierea jobului -Monitorizeaza , centralizeaza documentatii avizare. -Utilizeaza platformele de internet banking;plati consumuri energie,apa, telefonie, etc. -Contabilitate primara- Introducerea/emiterea de facturi, incasari, op-uri. -Aprovizionarea sau avizarea aprovizionarii cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere firma; -Pastreaza legatura si ofera suportul necesar angajatilor companiei. -Actualizarea zilnica a bazei de date documente. Descrierea companiei NBCARHITECT este un birou de proiectare cu o activitate de 17 ani in domeniul constructiilor. NBCARHITECT a fost selectat în primele 50 de birouri de proiectare din România de către Banca de Informații în Construcții, Arhitectură și Urbanism, Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu și Business Week Magazine. Suntem o echipă tânără care încearcă să fie la zi cu tendințele estetice și tehnologice pentru a putea răspunde cât mai competent provocărilor inițiate de clienții noștri. În cei peste 17 de ani de activitate am abordat cu succes o varietate foarte mare de funcțiuni: locuințe individuale și colective, ansambluri rezidențiale, spații comerciale, funcțiuni sportive, culturale și educative (grădinițe, biblioteci, memoriale, muzee, centre culturale), hoteluri, spitale, birouri și clădiri industriale de depozitare și producție, amenajări peisagistice, restaurare monumente de arhitectură. Puteti trimite CV-uri la adresa: www.nbc-arhitect.ro

  • 14

    angajes secretara max 35 ani cu carte de munca la o firma de construti italiana (trebui cv) 0743251083 max

  • 1

    Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • Fișa jobului: Candidatul ideal - este foarte organizat, serios si punctual. - este optimist, comunicativ si energic - este amabil si cu o prezenta placuta - isi doreste sa invete si sa-si imbunatateasca abilitatile Obligatoriu sa cunoasca: - limba engleza la nivel avansat; - utilizarea retelelor sociale; - utilizarea pachetului office la nivel foarte bun; Descrierea jobului: Atributiile postului includ urmatoarele: Relatii colaboratori: - Analiza dosare HR - Comunicarea profesionala cu institutiile impicate - Emitere de adrese oficiale - Primirea colaboratorilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta - Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita - Servicii de protocol - Contabilitate si gestiune primara - Primire/ trimitere coresondenta - Indosarierea documentelor - Tehnoredactarea documentelor - Organizarea documentelor - Realizarea diverselor rapoarte necesare conducerii firmei Marketing: - sms/apel/ e-mail către clienți/colaboratori Beneficii: - salariul fix la care se adauga bonus trimestrial. Limbi străine: Engleză - Avansat; Nivel carieră: Mid-Level (2-5 ani); Nivel studii: Calificat Tip job: Full time; Oraș de lucru: Bucuresti

  • Numele companieiFermatTip jobfull timeDescriere Locuri de muncaFirma straina angajeaza pt. biroul din Oradea pe termen lung operatoare Call-center pt. suport clienti Cerințe: Voce placuta Studii medii sau superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză/maghiara/ eventual slovaca/ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Bune abilitati de comunicare si relationare Persoana serioasa si organizata Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut Candidata ideală: Persoană comunicativă, proactivă, dinamică, optimistă; Persoană serioasă, responsabilă; Persoană cu inițiativă și perseverentă; Capacitatea de a învăța rapid informațiile despre serviciile oferite; Experiența pe o poziție similară constituie avantaj Atribuții: Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial ) Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei Program fix: luni-vineri 8:00-16:30 (nu se lucreza sambta-duminica si nici peste program). Asteptam CV-uri de la persoane serioase care sunt interesate intr-o colaboare pe termen lung (ani de zile), nu doar pt. cateva luni. Salarul se va comunica in cadrul interviului. CV-urile se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

  • 9

    Firma de catering, cu livrare la domiciliu, angajam urgent livrator Fara limita de varsta, experienta nu este necesara. Se ofera training la locul de munca.

  • 19

    Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel .

  • 52

    Angajez Secretara Tânăra, Cu sau fara studii superioare Cu sau fara experienta Organizată Punctuală Comunicativă Aspect fizic placut Se oferă salariu între 3000 de Lei + Bonusuri Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis la adresa de mail Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis si pe watshap la nr de telefon din anunt. Descrierea Jobului .. preia si directioneaza apelurile telefonice - primeste si transmite e-mail-uri - inregistreaza, administreaza si gestioneaza documentele societatii din aria sa de responsabilitate - opereaza corespunzator si operativ toate datele in aplicatiile specifice ale societatii - completeaza borderourile pentru curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri - programeaza audientele - copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale - mentine relatii functionale de colaborare cu toti clientii, furnizorii, - asigura buna desfasurare la locul de munca prin achizitionarea celor necesare activitatii de birou

  • 4

    Noreck recrutează candidați pentru 2 posturi de Secretară disponibile în municipiul Cluj-Napoca. Abilități solicitate: - seriozitate, punctualitate; - atenție la detalii, perseverență, rezistență la stres; - experiență minim 6 luni pe un post similar; - cunoștințe de bază în SAGA; - studii superioare finalizate. Atribuții: - activități de secretariat; - facturare clienți, licitații SEAP, documentații tehnice pe produse; - Note Intrare Recepție (NIR-uri). Venit fix la care se adaugă bonuri de masă de valoare maximă.

  • 4

    Cautam secretara pt oficiul firmei,cunostinte calculator,facturare,evidenta actelor si promovare online,se cere maxim de decenta si profesionalism,daca stii ca poti face acestea suna-ne la

  • 6

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact

  • 80

    ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • 3

    Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • 4

    studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

  • 4

    Angajam secretara cunostinte it

  • Salveaza cautarea